Oikea laulu - Väärällä puolella!

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
Avatar
Tuija
Viestit: 2791
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: Oikea laulu - Väärällä puolella!

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Juuri tämän vuoksi aloin tuomaan Jaakolta joka päivään noita videoita. Jaakolla on paljon lohdutusta niin sinulle Ulkopuolinen kuin myös kaikille jotka kokevat tuota synkkyyttä ja ahdistusta elämässä.
Jaakko itse on käynyt kuoleman portilla kun jäi puun alle. Hänen ei uskottu enää kävelevän mutta niinpä vain kävelee ja mies on vahvassa uskossa. Olen ymmärtänyt että hänellä on vielä aika ajoin kovia kipuja mutta hän ei anna niille periksi vaan keskittää elämänsä niiden sijaan uskoon Jeesuksessa Kristuksessa.
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Avatar
Sanna
Valvoja
Viestit: 1213
Liittynyt: 11 Joulu 2021, 09:40

Re: Oikea laulu - Väärällä puolella!

Viesti Kirjoittaja Sanna »

Ulkopuolinen kirjoitti: 31 Loka 2022, 23:18 Osaisinpa luottaa Herraan. Tunnistin itseni tuosta liiankin hyvin 😪 en osaa muutakuin valitttaa ja napista. Ja unohdan hetkessä ne hetket millon Herra on auttanut… Jeesus auta. Enkä pelkästään ole vihjaillut Herralle että Hän on hylännyt minut vaan sanonut sen suoraan.
Ja sitten on eräs synti joka pitää mua tiukasti otteessa. Herra auta ja armahda mua. Uskoni ja luottamukseni on liian heikko.


Herra Jeesuksessa Kristuksessa meillä on joka päivä uusi aamu ja uusi armo.
Meiltä vaaditaan lapsenkaltaista uskoa siihen että olemme Hänen omiamme vaikka tekisimme mitä. Tietenkin synnistä pitäisi päästä pois, tahallaan ei voi syntiä tehdä ja silti yrittää paistatella armossa.

Pieni lapsi luottaa vanhempaansa siinä että joka päivä nostetaan pinnasängystä ylös, että rakastetetaan, vaikka kakat tuli tänäänkin housuun ja maitolasi kaatui läppärille. Kolmatta kertaa tällä viikolla.
Itseasiassa kovin pieni lapsi ei edes osaa kyseenalaistaa tuota että voisiko olla mahdollisuus että ei rakastettaisi tai hoidettaisi. Se on luottamus joka on ollut ja kasvaa päivä päivältä kun saamme olla vanhempiemme hoidossa.

Usko ei ole ihmisjärjellä ajateltava asia ja vielä vähemmän pelastuminen. Meiltä vaaditaan juuri tuollaista lapsenkaltaista kyseenalaistamatonta luottoa ja uskoa kun päätämme seurata Jeesusta. Uskoa vaikka mokaamme ja uskoa vaikka maailma kääntää meille selän.


Muutos ja luotto tuntemattomaan voimaan on juuri se mikä saa ihmisten päät kääntymään, kun esim tuomittu rikollinen julistaa kadulla parannuksen tekoon hymy huulillaan, emme pysty käsittämään mikä on se voima joka muuttaa ihmisen noin.

Kyllä me kaikki kynnämme uskonmatkallamme. Jos minulla olisi ollut tuo sama ajatusmaailma niin en olisi ikinä onnistunut uskonmatkalla, jos olisin jo alussa tiennyt kuinka paljon mokailen. Ei pidä katsoa virheisiinsä eikä taakseen vaan siihen mistä on lähtenyt. Uskosta olet pelastunut ja rakkaudesta Jumalaan haluat olla joka päivä parempi versio itsestäsi. Nimenomaan haluat, koska aina et onnistu, niinkuin en minäkään.

Ihmisen on kovin helppoa olla uskossa silloin kun ihmeitä tapahtuu ja Herra on läsnä, kysymys onkin siitä, niinkuin tässä ketjussä tästä väärällä puolella olosta, että juuri silloin meiltä halutaan lujaa uskoa, kun emme näe merkkejä ja luulemme olevamme yksin ja hyljättyjä. Juuri silloin meidän pitäisi laulaa ja iloita siitä että olemme Herran omia.


Juuri tuossa sinun tilanteessasi Herra haluaa sinulta että nöyrryt Hänen puoleensa, pyydät anteeksi mutinoitasi ja pyydät että Hän johdattaisi sinua ja antaisi voimaa, koska omin avuin et pysty.

Sain kerran jonkilaisen näyn tai merkin, en osaa selittää. Kun epätoivoissani etsin netistä vastauksia kysymyksiini, etsin vastauksia ihmisiltä ja heiltä apua niin aivan kuin Jeesus olisi tullut viereeni, noihin porraskaiteisiin nojaamaan ja toteamaan että oikeastikko etsit ihmisiltä apua etkä turvaa Minuun? Tätä Jeesus sinultakin haluaa. Että luotat sokeasti Häneen.

Se voisi auttaa jos alkaisi vihkoon kirjottamaan ylös merkkejä mitä on tapahtunut, hyviä hetkiä, ja kannustavia Raamatun lauseita. Jos sellaisia ei ole paljoa niin sekaan kiitollisuuden aiheita. Joka päivälle joku positiivinen asia tai kiitollisuuden aihe. Sitä vihkoa on kiva lukea sittenkin on se epävarma hetki.
Kaikki mikä heikentää Jeesuksen ristintyötä - on valetta.

Loista lapseni! Näytä mistä sinut on tehty!
Et ole tuhkaa ja tomua, vaan arvokkaita aineita. Näytä vahvuutesi! Taistele sanani eteen!
Olet uudelleen luotu savesta!
Avatar
Tuija
Viestit: 2791
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: Oikea laulu - Väärällä puolella!

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Ulkopuolinen ja me Kaikki, kuunnelkaa tuo viimeisin Jaakon video. Häpeä- suurin syntinen.
Se antaa hyvää ymmärrystä.
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Avatar
Tuija
Viestit: 2791
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: Oikea laulu - Väärällä puolella!

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Ja aamen Rosita. Kirjoittaminen päiväkirjamaisesti on terapeuttista. Ne asiat ja ajatukset mitkä olet kokenut Herran kanssa päivässäsi.
Ehkä siksi itsekkin aloin niitä aikanaan kirjoittaa. Etten unohtaisi ja että voisin niitä paremmin jäsentää. Sain kasvaa siinä samalla, ehkä Jumala juuri niin laittoi elämääni noita uusia paloja ja palapeli alkoi rakentua. Eikä se one vielä valmis. Vasta sitten kun on viimeinen päivä tällä maailmassa ... sitten on valmis se kuva jonka Herra haluaa minussa rakentaa.
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Avatar
Rakastettu
Viestit: 255
Liittynyt: 15 Elo 2021, 19:13

Re: Oikea laulu - Väärällä puolella!

Viesti Kirjoittaja Rakastettu »

Tämä sama asia puhuttelee ja koskettaa minua edelleen. Harmittaa että ylistykseni ja kiitokseni on niin ehdollista. Vaikka olen saanut rukousvastauksia ja kiittänyt ja luottanut Herraan, ei mene montaa päivää kun olen taas napisemassa epäilyksen keskellä. Ja huomaan että olen kiittänyt vain rukousvastauksesta en itse Jumalaa. :(.
Avatar
Sanna
Valvoja
Viestit: 1213
Liittynyt: 11 Joulu 2021, 09:40

Re: Oikea laulu - Väärällä puolella!

Viesti Kirjoittaja Sanna »

Jos luet Raamatusta vaikka Jobin kirjan tai Mooseksen kirjoista israelilaisista, niin huomaat että opetuslapsetkin olivat samanlaisia, vajavaisia napisijoita kuin me. Silti he kelpasivat.
Kristus on ristillä kaikki syntisi sovittanut. Ikinä et ole kelpaamaton Hänen eteensä. Sinä kasvat päivä päivältä. Me olemme Herran edessä kuin pieniä lapsia ja Hän tietää sen.
Kaikki mikä heikentää Jeesuksen ristintyötä - on valetta.

Loista lapseni! Näytä mistä sinut on tehty!
Et ole tuhkaa ja tomua, vaan arvokkaita aineita. Näytä vahvuutesi! Taistele sanani eteen!
Olet uudelleen luotu savesta!
Avatar
Sanna
Valvoja
Viestit: 1213
Liittynyt: 11 Joulu 2021, 09:40

Re: Oikea laulu - Väärällä puolella!

Viesti Kirjoittaja Sanna »

"Sinne ei mitenkään pääse! Meillä ei ole aseita, ei taisteluvarustuksia. Se on hyödytöntä, toivotonta. Miksi me edes yrittäisimme mennä sinne?"

Se puhe tuli suoraan helvetistä! Ja juuri siten paholainen haluaa meidän ajattelevan ongelmistamme: "Siitä ei ole mitään keinoa päästä irti." Mutta tiedät, että Jumalalla on jo suunnitelma. Sinä vain et voi nähdä sitä. Et näe muuta kuin muurin edessäsi. Mutta Jumala näkee äärettöman paljon enemmän kuin sinä. Hänelle on helppoa mennä suoraan lävitse. Hänen toimiinsa ei liity mitään mutkia, koska Hän ei tunnusta vihollisen voimaa. Meidän on aika ryhtyä luottamaan Häneen!"

Loistava teksti kyllä tämä, Tuija minkä toit. Täytyy lukea ajan kanssa uudestaan 🙏
Kaikki mikä heikentää Jeesuksen ristintyötä - on valetta.

Loista lapseni! Näytä mistä sinut on tehty!
Et ole tuhkaa ja tomua, vaan arvokkaita aineita. Näytä vahvuutesi! Taistele sanani eteen!
Olet uudelleen luotu savesta!
Kulkija
Viestit: 187
Liittynyt: 27 Joulu 2020, 09:57

Re: Oikea laulu - Väärällä puolella!

Viesti Kirjoittaja Kulkija »

Onpa tärkeä aihe tällä ketjulla! Olen myös tuskallisesti kokenut, että tässähän ollaan vuoskymmentenkin jälkeen vielä juuri se ruoko jota tuuli heiluttaa-enkä halunnut olla sellainen! Rukous on pitkiä aikoja saattanut tuntua vain ainoastaan ikävältä aloittaakaan ja ihmekös tuo, sillä niissä hetkissä olen pelkästään märehtinyt Jumalalle kurjuuttani ja olo on kyllä sen päälle ollut entistä epätoivoisempi. Kyllä Hänelle pitää saada kaikki huolensa purkaa, se tottakai on oikein, mutta jos ei myös vastaanota sitä mitä Hänellä olisi tarjolla, jää vaille paljosta.

Olen Jumalan kärsivällisessä armossa ja rakkaudessa vihdoin kasvuvaiheessa, muuttumassa pienin askelin Hänessä jämäkämmäksi ja valitusvuosieni jälkeen nyt ihan ihmeissäni, kuinka istuessa Jumalan edessä muistellen kaikkea sitä hyvää mitä Sana sanoo Hänestä ja kiitän siitä mitä hän on, kuinka suuri ja vahva ja uskollinen ja rikas antamaan sekä muistaa lupauksensa ja kun ammennan tätä ihmeellisyyttä-niin wau, minä vahvistun!!! Kiitos Isä rakas!!! On paljon parempi olla, kun käärittyy Hänen voimaansa, mutta jostain syystä hyvin hitaasti sen käytännössä olen ymmärtänyt ottaa avukseni elämässä.

Jaan tämän vauvanruokakokemuksen🤗 toivossa, että oma hidas kasvuprosessini voisi auttaa jotakuta muuta. Jumalan kyky odottaa meitä luokseen syömään ja nauttimaan ja rakentumaan rauhassa, se on aivan ihmeellistä! Vaikka Hän tietää, että se mihin Hän meitä kutsuu, on meille paras paikka, niin Hän odottaa hedelmän kypsyvän rauhassa, ei pakota, ei hätäile, vaan hellästi vaalii ja lohduttaa keskeneräistä. Kaiken loppumattoman taivaan rikkauden äärellä täällä taidetaan keskeneräisiksi jäädäkin, mutta onneksi on edessä täydellinen ikuisuus Hänen luonaan.
Vahvistutaan Herrassa! Iloa päivääsi.
Avatar
Sanna
Valvoja
Viestit: 1213
Liittynyt: 11 Joulu 2021, 09:40

Re: Oikea laulu - Väärällä puolella!

Viesti Kirjoittaja Sanna »

Aamen 🙏

Se missä itsellä vielä opittavaa, toki varmaan monessa muussakin asiassa, mutta erityisesti Jumalan aikataulun ymmärtämisessä. Sitä ei aina muista, ettei ole ainoa ihminen maailmassa ja pyytäessämme uusia tilaisuuksia ja asioiden muuttumista, emme aina muista ja ymmärrä, että asiat vie aikaa.
Jumalan aikataulu ei ole sama kuin meidän omamme.


Jos ajattelemme vaikkapa, että Jumala tekisi dominopalikoista 2 kilometriä pitkän radan siten, että me itse olemme tuossa palikka jonossa viimeisenä.

Kun rukoilemme esimerkiksi uutta hengellistä työtä, Jumala kuulee kyllä rukouksemme, vaikka mitään ei hetkeen tapahtuisikaan.

Ensimmäisen dominopalikan pitää ensin Jumalan toimesta kaatua, jotta dominoefekti voi jatkua.

Reaali elämässä saattaa tarkoittaa jonkun toisen ihmisen vaihtamista toiseen työhön ja jonkun toisen jäädessä pois jne jne. edeltämme, ennenkuin meidän asiamme voi tapahtua.

Joskus tuleekin muuttuja matkaan ja joku palikka jää jonossa kaatumatta. Silloin tarvitaan korjaustoimenpiteitä ja palikan korvaamista tai siirtämistä.

Joskus vika onkin siinä, että meidän takanamme ollut palikka on kaatunut jo aikaa sitten, mutta se ei osutkaan meihin? Miksi? Enkö minä kelpaakaan? Miksi minä en saanut tilaisuutta?

Toisinaan syynä on se, että emme ole valmiita, vaikka luulemmekin niin. Meidän pitää kasvaa, ottaa askeleita ennen seuraavaa etappia.

Tai sitten saatamme ollakin valmiita, aikakin on oikea, mutta palikka jonossa ei olekaan edessämme vielä yhtään mitään. Työ on vielä kesken.

Meidän pitää odottaa, että aika on oikea.
Tätä ihmismieli harvoin Jumalan edessä muistaa, oli asia mikä hyvänsä. Saatamme turhautua kuukausi ja vuosikaupalla rukoiltuamme terveytemme tai jonkin muun puolesta saamatta vastausta. Miksi minä en saa rukousvastausta? Miksi mikään ei muutu?


Me olemme kuitenkin kaikki samanarvoisia Jumalan dominopalikka jonossa. Jokainen on yhtä arvokas, oli millä paikalla tai järjestysnumerolla tahansa. Jumalalle vähäisin on suurin ja tämä on hyvä muistaa, kun ryvemme pohjalla, josta emme meinaa tietä löytää pois.

Itselle vei tähän ikään asti oppia, että me kaikki ihmiset olemme vain ihmisiä. Niin julkkikset, muslimit, rikkaat ja kuten uskovatkin. Pelkkiä ihmisiä. Me emme muutu paremmiksi ihmisiksi tultuamme uskoon (pois lukien käyttäytyminen jossain määrin). Me olemme samoja ihmisiä, kuin ennenkin, omine virheinemme ja heikkouksinemme.

Oikeastaan, emme ole Jumalan edessä edes aikuisia. Olemme kaikki lapsia. Keskenkasvuisia, malttamattomia ja virheellisiä. Aivan kuten pieni lapsi ei jaksaisi odottaa joulua tai lomaretkeä, emme mekään Jumalan vastauksia.
Aivan kuten lapsetkin tarvitsevat jatkuvaa rakkautta, huolenpitoa ja opetusta joskus jopa toruja - niin me uskovatkin.

Miksi, oi miksi ei vieläkään? Teinkö jotain väärin? Ehkä olen mokannut ja siksi Jumala ei vastaa? Miksi minä en ole niin pitkällä kuin muut? Miksi minä en ole niin hyvä ja yhtä paljon muuttunut kuin muut?

Isän rakkaus on kuitenkin mittaamaton ja rajaton. Kuten kärsivällisyyskin. Meille ei anneta vaikeuksia, erämaa-aikoja ja muita haastavia tilanteita sen takia, että Jumala haluaisi meidän kärsivän syyttä.

Vaikeudet kasvattavat, koulivat ja valmistavat meitä seuraaviin haasteisiin. Ne tekevät meistä parempia ihmisiä. Armollisempia, enemmän Jumalaan luottavia ja palavampia.

Toiset sanovat että Jumala antaa vain vahvimmille sotureilleen raskaimmat taakat, mutta totuus taitaa olla se, että me kaikki kuljemme jonkilaisen henkisen helvetin läpi uskonmatkallamme. Tämä on kuitenkin Jumalalta mitä suurinta rakkautta meitä kohtaan. Älä käsitä väärin. Paavali kirjoitti filippiläiskirjeen vankilassa kahleissa ollessaan. Kuinka kauniisti hän kirjoittikaan Herrastaan ja kärsimyksistään. Hän ylisti Jumalaa.

Tätäkö meiltä uskovilta vaaditaan?

Mutta kun me itse käymme vaikeuksia läpi ja saamme niissä avun Jumalalta, me pystymme samaistumaan Paavalin tunteisiin ja iloon. Maallisilla olosuhteilla ei ole mitään väliä, kunhan saamme olla Herran kanssa ja Hän on puolellamme. Minkä tahansa vaikeuden Jumala pystyy kääntämään meille siunaukseksi.

Aivan kuten hopeaa sulatetaan ja työstetään, niin meitäkin. Olemme matkalla Taivaan kotiin ja vaikka miten paljon me oppisimme ja kasvaisimme, valmiiksi emme tule ennen sitä, ei kukaan meistä.

Mutta kuten maallinen kouluelämä menee ala-asteen kautta lukioon, yliopistoon ja mahdollisesti osalla opettamaan muita, niin meidän uskovienkin.

Kuten viljelijä ei siemeniäkään kylvä taimelle ja sitten lyö hanskoja tiskiin, ei Jumalakaan luovuta meidän kanssamme, eikä halua, että meidän kasvumme pysähtyy taimivaiheeseen. Hän haluaa nähdä, että kasvamme jatkuu, tulee täyteen mittaan, tulemme nupulle ja mahdollisesti tuotamme siementä, jotta kasvu jatkuisi.

Isä haluaa lastensa kasvavan, oppivan uutta, joskus jopa hieman nöyrtymään ja olemaan sivussa, kunnes kasvusuunta löytyy jälleen ja suoristuu oikeaksi.


Laitoin viime kesänä herneenversoja ulos kasvamaan. Olen ihminen, jolla ei ole multasormea sitten yhtään, ei laisinkaan.

Yritin kuitenkin tehdä pohjatyöt hyvin, pitää alustan auringossa, mutta kosteana, suojata taimivarkailta ja ötököiltä.

Vaikka viidessä eri kukkalaatikossa oli eri olosuhteet, niin jokaisesta puski parin viikon päästä herneenversoja. Yksi laatikko homehtui, mutta sieltä silti kasvoi taimia, yhden laatikon maaperä oli paras ja tarkoin varjelluin, mutta sieltä nousi todella hitaasti, muita hitaammin, vain muutama taimi. Koko laatikosta!
Muut laatikot tulivat täyteen herneenversoja ja keskimmäiset niistä tulivat varreltaan todella paksuiksi ja vahvoiksi. Ne kasvoivat nopeasti myös muita pidemmiksi ja tuntuivat oikein huokuvan riemua siitä, että olivat pisimmät versot.

Riemuitsin siitä, että sain herneenversot menestymään ja tämän todetessani jouduin tosin myöntymään, että kyllähän se luonto ja Jumala itse hoiti kasvutyön ja ympäristön olosuhteet. Minä vain laitoin herneet kukkalaatikoihin.


Aivan kuten minulle herneenversot, on Jumalalle hänen taimenensa eli ihmislapset yhtä rakkaita.

Joidenkin kasvua saattaa Jumala joutua toppuuttelemaan, jonkun toisen kasvuympäristön vaihtamaan, jonkun toisen hitaampaa kasvua jäädä varjelemaan ja jonkun taudin saaneen taimen olosuhteita muuttamaan, jotta parantuminen tapahtuisi luonnollisesti.

Aivan kuten taimet puskiessaan mullasta päivänvaloon itsensä, ne luottavat että ne pärjäävät ja kasvavat. Ne eivät tiedä onko maaperä ja ympäristö heille sopiva, paistaako aurinko riittävästi ja saako vettä tarpeeksi. Mutta ne eivät mieti sitä kasvaessaan.

Kuten me Jumalankin taimet, meidän on opittava kasvamaan luottaen, että tuki ja turvamme Jumala pitää meistä huolen. Uskottava, että Kristus on meidän jokaisen oma lannoittaja, tukija sekä valon ja veden lähde.

Jumala ja Jeesus huolehtivat, vaikka me välillä olemmekin tuuliajolla. He kasvattavat ja rakastavat meitä siten, että meistä jokainen seisoisi varmana, lujana taimena, mutta ovat paikalla jos kasvuun tai maassa pärjäämiseen tarvitsee apuja ja tukea.

Isän rakkaat taimet - niitä me olemme kaikki. Älä siis murehdi olosuhteitasi tai kasvuvauhtiasi.
Sinä olet Isälle rakas, Hän haluaa parastasi ja Jeesus, ihana rakas Kristus, meidän syntiemme sovittaja on jo edeltä valmistanut jokaisen meidän polun Isän luokse. Meidän tarvitsee vain kasvaa, omaan tahtiimme ja kylpeä Isän rakkaudessa.

Olen aina ollut pessimisti ja ihminen, joka lannistuu vaikeuksien edessä. Ihminen joka löytää mustastakin vielä tummemman sävyn.
Pitkä aika sitten opettelin, että teen joka aamu (kiitos) rukouksen. Usein siinä on paljon muutakin mukana, mutta kiitos on joka kerta. Ei mikään ulkoa opeteltu rimpsu, vaan joka päivä omin sanoin jotain. Joskus kun on vaikeaa, niin tyydyn vaan itkemään ja kiittämään silti, että minulla on Jeesus ja Jumala, joille voin puhua, vaikka kaikki muu olisikin pielessä. Nyt kun katson aikaa taaksepäin huomaan, että tuo jokapäiväinen kiittäminen (toki toisinaan kiitosta tulee usemman kerran päivässä) on vahvistanut minua, pessimistiä suuresti. Minulla on joka päivä aihe, josta saan kiittää. Minä, karannut musta lammas olen saanut tulla jälleen Isän tykö. Kristus, jota ennen en edes tuntenut, pitää huolen, että tällä kertaa minä pysyn aitauksessa.

En tiedä olisinko näin pitkällä ilman tuota kiittämisen opettelua. Se on luonut varmuutta siihen, että vaikka olosuhteet olisivat mitkä, olen silti turvassa, koska olen uskossa.


Mitä enemmän me annamme, sitä enemmän me saamme. Jeesus on puolestamme kuollut ristillä, Hän janoaa että jaamme elämämme Hänelle kaikissa asioissa. Hän ei halua, että muistamme Häntä vain 5 minuuttia viikossa. Hän haluaa olla olkapäämme, suuntamerkkimme ja rakkautemme kohde. Jokapäiväinen elämänilo ja perustus 💝
Kaikki mikä heikentää Jeesuksen ristintyötä - on valetta.

Loista lapseni! Näytä mistä sinut on tehty!
Et ole tuhkaa ja tomua, vaan arvokkaita aineita. Näytä vahvuutesi! Taistele sanani eteen!
Olet uudelleen luotu savesta!
Avatar
Tuija
Viestit: 2791
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: Oikea laulu - Väärällä puolella!

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Amen Sanna, Amen!
Mitäpä tuohon lisäämään, hyvin olet ollut ja olet edelleen Jumalan opissa. Niin me kaikki olemme ja tuo oppi ei koskaan lopu. Olemme siinä loppuun asti, mitä se sitten kenenkin elämässä tarkoittaa.
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Avatar
Sanna
Valvoja
Viestit: 1213
Liittynyt: 11 Joulu 2021, 09:40

Re: Oikea laulu - Väärällä puolella!

Viesti Kirjoittaja Sanna »

Kiitos Tuija. Huomaan toisinaan, että jotkut teksti kohdat muistuttavat sinun tekstejäsi.
Asiat mitä ennen piti itsestäänselvyytenä, tavallisena elämänä ja normaalina asiana lapsesta saakka, on vihdoin saaneet sanat ja lauseet ympärilleen.
Asiat joille maalliset ihmiset pyörittelevät silmiään, onkin uskovien kesken normaaleita asioita kun ne vaan osaa sanoilla tuoda julki.
Kiitos että sinunkin kautta niitä tunteita ja asioita on oppinut sanoittamaan 🙏
Kaikki mikä heikentää Jeesuksen ristintyötä - on valetta.

Loista lapseni! Näytä mistä sinut on tehty!
Et ole tuhkaa ja tomua, vaan arvokkaita aineita. Näytä vahvuutesi! Taistele sanani eteen!
Olet uudelleen luotu savesta!
Kulkija
Viestit: 187
Liittynyt: 27 Joulu 2020, 09:57

Re: Oikea laulu - Väärällä puolella!

Viesti Kirjoittaja Kulkija »

😍🙏 Kiitos sisällöltään rikkaasta viestistä ja kiitos Sanna kun jatkoit ketjua jälkeeni, olin jo pohtinut olenko näkymätön vai muuten mahdoton kun jälkeeni ei juuri kommentoida. Opettelen🤗
Avatar
Sanna
Valvoja
Viestit: 1213
Liittynyt: 11 Joulu 2021, 09:40

Re: Oikea laulu - Väärällä puolella!

Viesti Kirjoittaja Sanna »

Et ole 🥰 Täällä on vain hiljaista yleensä. Minulle ainakin jokainen kommentti on merkinnyt suuresti, mitä olet blogiini laittanut 💝
Kaikki mikä heikentää Jeesuksen ristintyötä - on valetta.

Loista lapseni! Näytä mistä sinut on tehty!
Et ole tuhkaa ja tomua, vaan arvokkaita aineita. Näytä vahvuutesi! Taistele sanani eteen!
Olet uudelleen luotu savesta!
Avatar
Tuija
Viestit: 2791
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: Oikea laulu - Väärällä puolella!

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Voi kulkija, samaa täällä on saanut kokea ettei niitä kommentteja usein tule. Et ole näkymätön etkä mahdoton. Kommenttejasi on mukava lukea. Kiitos että olet täällä. Me yhdessä muodostamme rikkaan pohjan tänne. Jokaisella on sitä omaa hyvää annettavaa. Meidän kokemuksista muodostuu kaunis ja värikäs "räsymatto". Tuosta matosta olen joskus vuosia sitten nähnyt näyn.
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Kulkija
Viestit: 187
Liittynyt: 27 Joulu 2020, 09:57

Re: Oikea laulu - Väärällä puolella!

Viesti Kirjoittaja Kulkija »

Kiitos❤🤗
Vastaa Viestiin