NÄLÄNHÄTÄ - VARAUTUKAA

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
Sanna
Site Admin

Re: NÄLÄNHÄTÄ - VARAUTUKAA

Viesti Kirjoittaja Sanna »

Josko taas pysyttäis ketjun aiheessa.
Kaikki mikä heikentää Jeesuksen ristintyötä - on valetta.

Raamattu - ainoa historiallinen teos, jonka tapahtumia yritetään jatkuvasti selittää pois tai korvata vaihtoehtoisella, nykyaikaan sopivammalla katsantokannalla.
Sanna
Site Admin

Kaidan tien kaahari kirjoitti: Eilen, 09:01 Joitakin vuosia sitten TVstä tuli ohjelma, jossa käsiteltiin selviytymistä luonnossa tai yhteiskunjärjestyksen romahtaessa, kun pitää täysin omillaan tulla toimeen.
Suomalaiset alan konkarit kertoivat mitä taitoja pitää osata missäkin tilanteissa. Käsiteltiin erätaitoja ja vanhoja menetelmiä ruuan hankkimiseen ja säilyttämiseen jne..
Lopuksi toimittaja pyysi listaamaan tärkeimmät asiat ja taidot joilla pärjätään pisimmälle sellaisissa olosuhteissa?

Onko muistikuvaa ohjelman nimestä? Josko löytys vielä arkistoista 🤔

Raamattu - ainoa historiallinen teos, jonka tapahtumia yritetään jatkuvasti selittää pois tai korvata vaihtoehtoisella, nykyaikaan sopivammalla katsantokannalla.
Sanna
Site Admin

Siirretty ketjun sisällön selkeyden vuoksi profetioihin. Lopunajoista löytyy viltti ketju.

Uskon Jeesukseen

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

Sanna kirjoitti: Tänään, 05:39 Siirretty ketjun sisällön selkeyden vuoksi profetioihin. Lopunajoista löytyy viltti ketju.
Mikä on siirretty profetioihin? Olen aloittanut molemmat ketjut; tämän ketjun vuonna 2021- mistä tulee tälläinen ajatus, että muutama valvoja omankäden oikeudellaan riipii ketjuja niin ettei ketjujen aloittaja enää itse pysy perässä?

Toinen sanoo ettei viimeisimmän sanoman lähde ole "kaikkitietävä" ja toinen siirtää ketjusta ilmeisestikö profetioita vaiko mitä toisaalle tuosta noin vain?

Mistä tässä nyt oikein kysymys... johonkin muottiin pakottamisestako?

Tätä ei voi enää kuitata jollakin "pysytäänpä nyt ketjun aiheessa"-kommentilla.

Jarmo, jos ja kun näet ja luet tämän viestin... tuletko hieman selvittämään toimintaperiaatteita.

Esimerkiksi tämä Rutgerin viestin pohdinta liittyen profetialla aloittamani ketjun viimeisimpään sanomaan
viewtopic.php?p=68664#p68664

"Minulle on päivän selvää ettei lähde ole Kaikkitietävä.
Meidän tulee koetella kaikki. Sinunkin tulisi koetella kaikki "profetiat" ennenkuin ne postaat.
Ajattelepa jos juuri sinun postauksessasi olisikin väärän lähteen informaatiota ja joku lukija vetäisi väärät johtopäätökset tilanteesta hyvässä uskossa koska kyseessä "profetia" ja viestin välittäjä on monille tuttu UJ."

Tämä ihminen haluaa kaikkien uskovan että esim. aurinko kiertää maata ja perustelee asiaa Raamatulla ja samalla hän esittäytyy ~tarkkana saatujen viestien koettelijana vaikka tämä ns. geosentrinen ei missään nimessä ole Raamatulla perusteltavissa oleva asia - asia joka myös tässä tilanteessa vesittää valvojan mahdollisuuden näyttäytyä tarkkana profetioitten koettelijana. Eli koska tämä geosentrisyys-oppi itse on "väärän lähteen informaatiota, niin siksi oikeutus esittäytyä profetioitten koettelijana on vähintäänkin puutteellinen luonteeltaan.

"Kaikki eivät ole saaneet tunnolleen tarkata ja koetella "saatuja viestejä" yhtä tarkoin kuin minä. Työhöni tavallaan kuuluu havaita mis- ja disinformaatio ja osata arvioida lähteen uskottavuus."

Tämä tilanne pitää selvittää ja kertoa muutamalle valvojalle että nyt pompottelu seis .

Kiitos huomiostanne tähän asiaan. :D

Lisäys: Osoitan tämän viestin ensiksi Jarmolle, jota pyydänkin tulemaan tähän tilanteeseen ikäänkuin välimieheksi.

Kommentoida toki saa mutta odotetaan Jarmon vastausta myös samalla...

Samalla pyydän kaikilta kaikkea anteeksi... jos tämä pohdintani johtaa foorumilta poistamiseeni niin sitten niin käy ja matka jatkuu...
Sanna
Site Admin

Uskon Jeesukseen kirjoitti: Tänään, 05:58
Mikä on siirretty profetioihin? Olen aloittanut molemmat ketjut; tämän ketjun vuonna 2021- mistä tulee tälläinen ajatus, että muutama valvoja omankäden oikeudellaan riipii ketjuja niin ettei ketjujen aloittaja enää itse pysy perässä?

Tämä ketju. Ja kukaan ei riivi mitään. Ketju on aloitettu profetialla ja jatkettu profetioilla joten kuuluu näin ollen profetioihin.

Jarmo, jos ja kun näet ja luet tämän viestin... tuletko hieman selvittämään toimintaperiaatteita.
Pysytään asiassa kommentti liittyi siihen ettei tämä ketju koske maan muotoja, niille löytyy edelleen useampi avoin ketju kirjoitella.

Sanna
Site Admin

Rutgeriin menevät henkilökohtaisuudet voisi myös jättää pois, ei ole kovin kristillistä käytöstä.

Uskon Jeesukseen

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

Sanna kirjoitti: Tänään, 07:03

Tämä ketju. Ja kukaan ei riivi mitään. Ketju on aloitettu profetialla ja jatkettu profetioilla joten kuuluu näin ollen profetioihin.

Pysytään asiassa kommentti liittyi siihen ettei tämä ketju koske maan muotoja, niille löytyy edelleen useampi avoin ketju kirjoitella.
Sinun pysytään asiassa-kommentisihan on palstalla sittemmin sinne laittamani tämän alla olevan viestini jälkeen

"Joku ylläpidosta varmaan seuraavaksi kommentoi edellistä viestiä sen ketjun aiheeseen hiukkasen liittymättömän luonteen vuoksi... (henkilöön kohdistuva kritiikki yms.) :roll:"

Eli tämä Rutgerin pohdinta lopullisesti vesitti mahdollisuuteni tuoda esiin sanomia esim. tässä ketjussa:

"Minulle on päivän selvää ettei lähde ole Kaikkitietävä.
Meidän tulee koetella kaikki. Sinunkin tulisi koetella kaikki "profetiat" ennenkuin ne postaat.
Ajattelepa jos juuri sinun postauksessasi olisikin väärän lähteen informaatiota ja joku lukija vetäisi väärät johtopäätökset tilanteesta hyvässä uskossa koska kyseessä "profetia" ja viestin välittäjä on monille tuttu UJ"

Kiitos.
Vastaa Viestiin