Näky; Vahvistukaa Sanassa ja Anokaa rukoillen

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
-jarmo-
Site Admin
Viesti:

Re: Näky; Vahvistukaa Sanassa ja Anokaa rukoillen

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

vainyksinJeesus kirjoitti:Vihaako Jeesus enemmän hylkäämistä vai sitä että joutuu elämään avoliitossa kun puoliso ei naimisiin suostu ja on alkoholisti?? Pitkään kävin kamppailua ja rukousta tästä asiasta, ja päätökseni on lähteä. Pelko on aiemmin estänyt että en ole vain lähtenyt ja jättänyt miestä. Mutta nyt itseäni oikeasti oksettaa, kun ajattelen että hän pilkkaa Jeesusta, jota minä rakastan ja hän odottaa kuitenkin että suostun hänen kanssaan seksiä harrastamaan.Tunnen niin vastenmielisyyttä koko ajatuksesta ja en halua enää muuta kuin seurata vain yksin Jeesusta.
Annan sulle neuvon: Jätä mies mutta älä hylkää sitä. Jätetty mies nöyrtyy kun käy vielä pohjalla yksin kun kukaan ei enää napise alkoholista. Kun hän tajuaa ettei sieltä pääsen omin neuvoin pois, niin sitten vasta kun aika on kypsä, osoita ettet ole jättänyt miestä. Hän muuttuu, Jeesus on ihmeellinen, koska sinun rukouksesi kantavat ja Jumalan henki tekee työtään meissä kaikissa.
Elämä on sen verran lyhyt aika että se aika kannattaa ottaa opin ja anteeksiannon aikana Jumalan valtakuntaa varten. Eli kun muuttunut miehesi Jumalan valtakuntaan mentäessä onkin löytänyt Jeesuksen, niin on erityisen tärkeää ettet olisi hyljännyt häntä.

Kirjoitin tuossa eilen pienen palan tästä hylkäämisestä, mitä se oikeen tarkoittaa käytännössä, koska maailma luulee Jumalasta kaikenlaista mistä se pahasti erehtyy. Rakkaus ei tunne hylkäämistä mutta jättämisen se tuntee väliaikeisena toimenpiteenä koska se välittää toisesta. Ilman jättämistä miehesi vaan jatkaisi tuota vastenmielistä elämäänsä mutta jätettyäsi tämän, hän suorastaan syöksyy sinne missä on PEILI.
vainyksinJeesus

Viesti Kirjoittaja vainyksinJeesus »

Tuohon Jarmon vastaukseen täytyy kertoa, kun kävin erään vanhan evankelistan juttusilla, ja kerroin että asun avoliitossa, en puhunut mitään alkoholin käytöstä.
Hän rukoili puolestani ja sai ilmestyksen jossa oli kaksi tuolia ja Jeesuksen käsi näitten tuolien takana ja se käsi tumma.
Evankelista sanoi ymmärtävänsä että Jeesus on hyväksynyt tämän meidän avoliiton ja että mieheni tulee uskoon, mutta tumma käsi viittaa tulevaisuuteen.

Hän näki myös ilmestyksen kultaisesta vasarasta ja kalliosta, en muista mitä tämä tarkoitti..

Mutta nyt, on pakko lähteä, vaikka mies uskoon tulisikin, niin en halua tuhlata tätä aikaa enää riitelyihin ja siihen mikä ei ole hyvää. Haluan elää vaan Jeesukselle ja elää niin että Hän joskus saisi tehdä minustakin käyttökelpoisen.
Näin koen hyvin vahvasti.
vainyksinJeesus

Joo olen tätä asiaa rukoillut jo pitkään, ja anteeks kyllä annan. Ja olen tässä suhteen aikana hyvin monia asioita joilla mies on mua loukannu, niin käynyt läpi kahden Jeesuksen kanssa.

Mies vähättelee niitä asioita joilla on mua loukannut joten en anteekspyyntöä odotakkaan.

Kyllä tiedän hyvin että vihollinen käyttää miestäni. Yhtenä yönä mies humalassa huusi solvauksia Jeesuksesta ja olin sängyssä peiton alla hiljaa. Pyhä Henki oli niin voimakkaasti mun yllä että en pelännyt. Sen voiman tunsin hyvin.

Henkivaltojen taistelua, sitä se on.

Oikeastaan oli hauska huomata, kun oikein olin viettänyt aikaa Jeesuksen kanssa, niin mies oli niin äkänen ja pilkkas.

Ja jos oli pari päivää että en ollut niin paljoa rukoillut ja Raamattua lukenut, niin mies oli oikein tyytyväinen ja ilonen. Enkä tuntenut mitään painostusta.

Mutta aloin melkein kaipaamaan näitä hyökkäyksiä koska silloin olin paljon lähempänä Jeesusta.

Oikeasti haluan elää rauhassa, ilmapiiri muuttuu heti kun mies esim. mökiltään tulee kotiin ja olen lasten kanssa ollut yksin viikonlopun.
-jarmo-
Site Admin
Viesti:

Voi kuinka hyvin ymmärrän tuskasi, ystävä kallis. Rukoilen puolestasi ja toivon että uskot tuon evankelistan sanoja, ksoka minäkin uskon että näky oli vahvasti oikein ja tuo tumma käsi viittaa selvästi ahdistuksen aikaan, jossa käsi vie miestä ristin juurelle. Näin tulee varmasti tapahtumaan!

Elä sinä Jeeukselle aivan sanan mukaisesti, vain yksi Jeesukselle! Se on sinulle nyt parasta mutta älä koskaan menetä Rakkauttasi, sillä se ei tunne hylkäämistä. Myös Jumala jättää sieluja riivaajien vietäväksi ihan samoista syistä. Katsos mitä Jesaja sanoo ihan kirjansa alussa:
Jesaja 1:4-6 Voi syntistä sukua, raskaasti rikkonutta kansaa, pahantekijäin siementä, kelvottomia lapsia! He ovat hyljänneet Herran, pitäneet Israelin Pyhää pilkkanansa, he ovat kääntyneet pois. Mihin pitäisi teitä vielä lyödä, kun yhä jatkatte luopumustanne? Koko pää on kipeä, koko sydän sairas. Kantapäästä kiireeseen asti ei ole tervettä paikkaa, ainoastaan haavoja, mustelmia ja vereksiä lyömiä, joita ei ole puserrettu, ei sidottu eikä öljyllä pehmitetty.
Sinettisormus

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Ottakaa vastaan tämä rukous; Ensirakkaudesta: https://www.youtube.com/watch?v=ayTrPFKySn8
Herra siunatkoon teitä ja antakoon teille rauhan! Herra, ole meille armollinen!
-jarmo-
Site Admin
Viesti:

Kiitos Sinetti, lohdutti kovasti tämä rukous!
olli

Viesti Kirjoittaja olli »

vainyksinJeesus kirjoitti:Joo olen tätä asiaa rukoillut jo pitkään, ja anteeks kyllä annan. Ja olen tässä suhteen aikana hyvin monia asioita joilla mies on mua loukannu, niin käynyt läpi kahden Jeesuksen kanssa.
Paras tapa antaa anteeksi toiselle on rukoilla hänen puolestaan ja samalla antaa myös Jumalan puhua sinulle ja tehdä työtään sinussa. Rukous ei ole vain puhetta Jumalalle vaan keskustelua Hänen kanssaan.
Kyllä tiedän hyvin että vihollinen käyttää miestäni. ... Henkivaltojen taistelua, sitä se on.
Kuten Jarmokin tuossa kehotti, samoin minäkin halusin viestissäni sanoa rivien välistä, kehottaen sinun antavan Jeesukselle luvan tehdä työtä suhteenne eteen - eli että et kerro Jeesukselle miten haluat asioiden menevän, vaan annat Hänelle luvan toimia sinun ja miehesi parhaaksi. Jospa kaikki tämä on synnytystuskia jotta miehesi pääsee maistamaan Jumalan armoa ?

Jos annat Hänelle luvan johtaa sinua ja saattaa asiat eteenpäin Hänen tavallaan, voit luottaa siihen että ne etenevät sinun parhaaksesi. Et voi pelastaa miestäsi - sen voi tehdä vain Herramme. Henkivallat eivät halua hänen kuuntelevan tai ymmärtävän sinua, ja ilman Jeesuksen veren voimaa kukaan ihminen ei ole suojassa niiden vaikutukselta.

Uskon siksi että ainakin hetki erillään voi olla kaikin puolin hyväksi teille. Henkivallat ovat sinua vastaan, ja aktivoituvat miehesi kautta kun olet hänen lähellään luottaen Jeesukseen. Mutta minä en koskaan lakkaa uskomasta ihmeisiin, koska tiedän että Herramme on kykenevä sellaiseen jota emme edes usko mahdolliseksi.
Sinettisormus

Kiitos pojat, rakkaat veliseni, oikein hyvän vastauksen annoitte tuohon. Olen monesti kuullut että vielä esim. 30 vuodenkin rukouksen jälkeen puoliso on tullut uskoon, mutta se ymmärettävästi vaatii ihmiseltä vahvuutta ja sitä me saamme juuri Jeesukselta, Herraltamme. Rukous usein aiheuttaa juuri noita synnytyskipuja, sillä vanhan pitää väistyä, että uusi pääsee syntymään. Joskus se voi tapahtua piankin mutta usein kyllä se on aikaa vievää, sillä paha pitää tiukasti kiinni omastaan. Olli sanoikin tuossa hyvin, että on hyvä luopua siitä mitä itse toivomme tapahtuvaksi, vaan rukoilla mikä on Herran tahto tässä asiassa. Tapahtukoon tässäkin asiassa sinun tahtosi, Jeesus Kristus! Anna voimaa, vainyksinJeesukselle". Olkaa siunattuja Herrassamme, Jeesuksessa Kristuksessa, olkoon Hän tässä asiassa armollinen!
Sinettisormus

En tiedä, kuka tai mikä tämä David Popovici on, mutta mökiltä palattuani nämä tulivat vastaan ja herättivät mielenkiintoni ja omasta mielestäni jo nämä mitkä olen kuunnellut, ovat hyvää sanomaa, joita itsekin allekirjoitan. Tässä taas video jonka juuri kuuntelin ja totesin sen vahvaksi: Tie syvempään Jumalan tuntemiseen: https://www.youtube.com/watch?v=ZUdlsh2pP6E
vainyksinJeesus

Kiitos sinettisormus. Olen rukoillut ja kysellyt mikä on Jumalan tahto. Olen niin väsynyt tekemään omia päätöksiä, koska kaikki on epäonnistunut mitä olen itse yrittänyt.

Sen takia oon nyt valmis lähtemään, minkä olisin halunnut tehdä jo paljon aiemmin mutta en uskaltanut. Nyt koen että saan Herralta siihen voimaa, tänään käyn katsomassa asuntoa mikä yllättäin on mun työpaikan lähellä. Ehkä tänään saan tietää onko tuo asunto Jumalan antama.

Ainoa suurempi huoli on mies, millaisen sodan hän aloittaa lapsista. Uhkailee kyllä että koska hajotan perheen, niin en lapsia saa. Vain Jeesus voi varjella ja suojella siltä miehen vihalta ja pahoilta aikeilta mitä hän ehkä mielessään miettii. Tiedän että hän mustamaalaa mua jokaiselle ja haluaa saada mut näyttämään huonolta vanhemmalta. Vaikka nytkin mies jätti mut yksin lasten kanssa moneks päiväks ja lähti vain....nyt väittää että lähti autoa korjailemaan äitinsä luo, mutta oon melko varma että se ei ole se todellinen syy miks jätti lapset ja mut...

Vaikka ei se sinänsä haittaa, meillä on rauhallisempaa ilman miestä.
Sinettisormus

Niin kuin veljemme tuolla jo sanoi; Lähde mutta älä hylkää. Jos hän haluaa palata takaisin luoksenne, niin tee se hänelle tiettäväksi, että se voi tapahtua vain tuon muutoksen kautta, että siihen asti on tuo ovi avoin.... apua, kun tuon kirjoitin, muistin aivan samassa, että näin tänään myös toisenkin näky kuvan, jossa oli avoinainen ovi ja sain kurkistettua tuon oven toiselle puolelle ja sen oven takana oli rappuset jotka lähtivät nousemaan ylös,se että muistin sen juuri tässä, koen että tämä voi olla vahvistukseksi juuri sinulle, sitä toivon hartaasti. Voimia sinulle Herrassamme Jeesuksessa Kristuksessa, ole alati hänen kasvojensa edessä, juttele ja höpöttele Jeesukselle,kuin parhaalle ystävälle, rakkaimmalle, kaiken päivää, mitä teetkin ja missä oletkin, näin minäkin teen, aina kun ajatukseni ei ole muualla, ne ovat Jeesuksessa. Usein Hänelle sanonkin: "minä olen tällainen omituinen höpöttäjä, mutta senhän sinä tiedätkin..." :P
Teet näin Jeesuksen todella eläväksi päivittäiseen elämääsi, eikä hän näin ole enää mikään "postikortti/kiiltokuva Jeesus, vaan Totisesti Elävä Jumala!
Amen.
vainyksinJeesus

Kiitos sinettisormus ja muut, siunausta teidän päiväänne. Kyllä tulee juteltua Jeesukselle, ja koska puhun jatkuvasti ääneen Hänelle, niin en aina huomaa että lapset saattaa kuunnella mitä puhelen.. Onneksi on oma rukouskammio, jossa viihdyn, saa rauhassa jutella ja olla Hänen läsnäolossaan. Siunausta teille.
vainyksinJeesus

Tulen nyt kertomaan tästä, asuntoa olen siis rukoillut, pyytänyt että Jeesus antaisi sopivan asunnon.
Voisiko tämä nyt olla sitä johdatusta?
Kävin katsomassa rivitaloasuntoa, huoneita olisi nyt ihan sopivasti, mahduttaisiin kivasti. Nätin näköinen sisältä. On takapiha jossa omenapuu ja marjapensaita.
Se sattuu olemaan lähellä työpaikkaani, koulu on lähellä ja kauppa. Pienessä maalaiskylässä, missä luonto on kaunista.

Muistan kun joskus sanoin Herralle, että kyllä mä niin kaipaisin päästä luonnon keskelle. Nyt asumme kaupungissa ja tämän talon ympärillä ei mitään muuta ku liiketilaa.
Olen jo lapsena rakastanut luontoa. Muistan kun keväisin katselin aina tarkkaan kun puihin alkoi tulla pieniä lehtiä. Aina kesäisin kävin keräämässä hervottoman kokoisia kukkakimppuja, kun kukat oli niin kauniita.

Ihan ikävä tulee lapsuuden kotia, mikä on myyty kun vanhemmat erosivat. Se oli niin kauniin luonnon keskellä. Maalla.

No nyt tuo rivitaloasunto olisi vähän kuin maaseudulla.

Sitten vuokranantajan kanssa pihalla jutellessa paikalle osui vanha mummo, seinänaapuri.

Ja kun olin esitellyt itseni niin hän pyysi minua ja lapsia asumaan tuohon asuntoon.

Ja olisi kuulema kiva saada lapsia sinne kun siellä ei lapsperheitä ole.

Mutta tuo, kun se mummo sanoi; Tule asumaan tänne. Niin silloin jo mietin oliko tuo niinkuin Jumalalta.

Että Hän tahtoo juuri tuonne asumaan.

Olin kylläkin aiemmin rukoillut että lapset saisivat käydä vanhassa koulussa, mutta jospa Herralla onkin muita suunnitelmia...?
näkymätön ninni

Viesti Kirjoittaja näkymätön ninni »

Ajattelin aiemmin päivällä, että laitan sinulle vainyksinJeesus viestiä illemmalla ennen nukkumaan menoa. Olitkin laittanut viestiä juuri äsken. Aioin sanoa että Olli, Jarmo ja Sinetti olivat antaneet sinulle jo oikeita ja hyviä neuvoja. Tuo äsken tomasi viestin sisältö vaikuttaa kyllä johdatukselta. Rohkeasti kohti uutta! Näin kokisin ja näkisin! Voimia ja runsasta siunausta sinulle vainyksinJeesus! :)
-jarmo-
Site Admin
Viesti:

vainyksinJeesus kirjoitti:Tulen nyt kertomaan tästä, asuntoa olen siis rukoillut, pyytänyt että Jeesus antaisi sopivan asunnon.
Rukoilemme toki kaikesta siitä hyvästä mitä sinä toivot ja tapahtukoon ennekaikkea Jumalan tahto Jeesuksessa Kristuksessa, sillä ilman Jeesusta, ei ole mitään eikä syntyisi mitään. (Joh. 1:1-5)

Ja sitten haluan kertoa sinulle "vainyksinJeesus" että voit vallan luottavaisin mielin rekisteröidä nimimerkkis. Sun olis paljon helpompi kirjotella. Kukaan ei tule sinun tietojasi luovuttamaan, eikä käyttämään mihinkään. Ne pysyvät yksityisellä omalla palvelimella, jonka ylläpito on pelastussanoman hallussa, vain muutama tosi hyvä ja luotettava uskova ihminen, joihin on hyvä luottaa. Elikkä ymmärtääkseni erittäin vahvasti Kaikkivaltiaan Jumalan tahdon hallussa ja suojissa.
Sinettisormus

Minäkin näen tuon kertomasi johdatukseksi, siihen mitä olet Herralta anonut. Tuon mummon, näin vahvistavana merkkinä siitä, sillä minulla nuoruudessani on ollut vastaavanlainen tilanne; Olin ollut pitkään työttömänä ja kerroin miehelleni ohi mennen, että olen rukoillut asian puolesta. Hän kiivastui minulle, huutaen: -"Sinä ja sinun rukouksesi, ei rukoilemalla työtä saa...!"
Voi kuinka minä kiukustuin tuosta ja rukoilin lisää:- "Rakas Jeesus, minä tiedän ettei vihassa sovi rukoilla, mutta sinä itsekkin kuulit mitä mieheni sanoi, joten näytetään, että rukoillenkin voi saada työtä."
Ja ei mennyt montaa päivää kun minulle ilmoitettiin, että olisi työtä tarjolla, eräässä yksityisessä vanhusten hoitokodissa. Hoitajat siellä olivat loppuun palaneita, kun astelin hymyillen työhöni. Ensimmäisenä päivänä luokseni tuli siellä 90vuotta täyttänyt vanha pappa ja hän sanoi minulle hymyilevin suin: -" Sinulla on enekelin silmät, Jumala on varmasti sinut lähettänyt tänne."
Nyökkäsin ja vastasin: -"Näin varmaankin on..."
Ymmärsin sen vahvistukseksi Herralta, että tässä on nyt tämä rukous vastaus ja niin myös sinun kohdallasi "vainyksinJeesus". Kun luin tuon kohdan mummosta, nousi tämä omakokemukseni kuin vahvistamaan omaasi. Minä suosittelen myös tuota rekisteröitymistä täällä, sillä se todella helpottaa täällä kirjoittamista. Ei tarvitse aina laskea tuota robottilaskua, päästäkseen kirjoittamaan. Minäkään en koskaan halunnut rekistöröityä suomi24:llä, en luota sen toimintaan, mutta täällä kaikki on toisin. Mieleeni tuossa kohosi, että Jarmo varmasti tekee sinulle halutessasi tuollaisen Avatar kuvankin, joka ilmestyy automaattisesti tuohon sivuun kun kirjoitat ja lähetät :P On tietenkin sinun asiasi, millaisen kuvan haluat itsellesi, jos sitten mitään, mutta kun ajattelin tuota nimimerkkiäsi, näin kuvan Jeesuksesta, jolla on kädet sivuilla vastaanottamaan ja myös yhtäaikaa se on kuin ristinmuoto.
Siunausta päivääsi, antakoon Herra voimia sinulle ja ihanaa rauhaa. Levossa Jeesuksessa askareitasi suorita.
Amen.
Tässä eräs tarkoittamani kuva ehdotus; Tulkaa kaikki...: https://puheita.files.wordpress.com/201 ... kaikki.jpg
vainyksinJeesus

Moi taas. Tulin nyt kertomaan, että asiat ei (vielä) menneetkään niinkuin odotin ja oletin.

Kun olin jo päättänyt erota, niin koin että Pyhä Henki laittoi vain siunaamaan miestä. Siis sillä on ero, siunaako jotakin ihmistä Pyhän Hengen voimassa vai itsessään.

Henki laittoi siis siunaamaan, ja jotenkin mies muuttui sillä tavalla, että ruvettiin puhumaan asioista. Ja tässä yksi päivä päätettiin lähteä lenkille ja pakotimme lapsetkin mukaan, etteivät taas koko päivää oo sisällä.

Ja tuolla lenkillä, ensimmäisen kerran koko vuoteen, me käveltiin käsi kädessä.

Sitten selvisi että meillä onkin kolmen kuukauden irtisanomisaika tästä asunnosta. Kerroin siitä sinne rivitaloasunnon vuokraemännälle, eikä sieltä ole kuulunut vielä mitään.

Nyt olen niin pihalla ja epätietoinen, mitä mun oikeasti pitäisi tehdä.

Mies haluaa jatkaa, ja puhuttiin me avioitumisestakin. Mutta meidän suhde on ollut niin tulehtunut, että en painosta enää sillä.

Mutta Herralta kyselen jatkuvasti, mitä pitäisi tehdä. En tiedä mitä tekisin, jos nyt sanoisin miehelle että koitetaan saada asiat kuntoon ja sitten tulisikin ilmoitus että vuokraisivat sen rivitalon mulle? En oikeasti voi sanoa että pystyisin jättämään miehen....

Vai aikooko Jumala korjata meidän välit, voisiko niin käydä.
-jarmo-
Site Admin
Viesti:

No voi hyvänen aika, Halleluja Jeesus Kristus. Mitä ihmettä siellä tapahtuu :D Kylläpä olen iloinen puolestasi "vainyksinJeesus"... en olisi mitenkään voinut uskoa. Kuulosti tosi ikävältä sillon viimeks.

Koita nyt vain kuunnella sisäistä ääntä. Uskon että sinä teet oikein nyt jos kuuntelet vaan sydäntä.
olli

Viesti Kirjoittaja olli »

vainyksinJeesus kirjoitti:Moi taas. Tulin nyt kertomaan, että asiat ei (vielä) menneetkään niinkuin odotin ja oletin.

Kun olin jo päättänyt erota, niin koin että Pyhä Henki laittoi vain siunaamaan miestä. Siis sillä on ero, siunaako jotakin ihmistä Pyhän Hengen voimassa vai itsessään.

Henki laittoi siis siunaamaan, ja jotenkin mies muuttui sillä tavalla, että ruvettiin puhumaan asioista.
Jarmo ja minä taisimme molemmat toivoa sitä, että Hän saisi toimia sillä tavalla jonka Hän näkee parhaaksi. Koska rukouksessa kuuntelit etkä vain puhunut omaa asiaasi, Hän voi kertoa sinulle oman mielipiteensä asiasta. :)
Mutta Herralta kyselen jatkuvasti, mitä pitäisi tehdä. En tiedä mitä tekisin, jos nyt sanoisin miehelle että koitetaan saada asiat kuntoon ja sitten tulisikin ilmoitus että vuokraisivat sen rivitalon mulle? En oikeasti voi sanoa että pystyisin jättämään miehen....

Vai aikooko Jumala korjata meidän välit, voisiko niin käydä.
Kysymykseen voisiko, vastaisin ehdottomasti kyllä. Se on siis mahdollista. Mielestäni on varmaa, että on Hänen tahtonsa mukaista että välinne ovat hyvät. "Jos mahdollista on ja mikäli teistä riippuu, eläkää rauhassa kaikkien ihmisten kanssa.". Mutta sitä mikä on se tie jota etenette, ei meistä kukaan voi tietää, vaan sen tietää vain Hän. Ja kaikki yhdessä tapahtuu sinun iankaikkiseksi parhaaksesi.

Ehdotan että jatkat miehesi siunaamista ja käyttäydyt häntä kohtaan kuten hyvän vaimon sopii. Rakenna sinä siltaa ja anna miehesi vastata siihen. Älä vaadi häneltä mitään. Anna hänen sillä tavoin nähdä mitä Jeesus tekee ihmiselle. Anna hänen nähdä että häneltä puuttuu jotakin, ei niin että sanot asiasta tai asioista, vaan niin että hän voi vain ihmetellä mistä tulee se sydämen kauneus jonka vain Jumala voi antaa. Pyydä itsellesi tähän voimaa ja viisautta.

Näin voit taitavan rakentajan tavoin laskea perustuksen. Uskon itse että se on Jumalan tahto.
Room 13:8 kirjoitti:Älkää olko kenellekään mitään velkaa, muuta kuin että toisianne rakastatte; sillä joka toistansa rakastaa, se on lain täyttänyt.
Me kannamme myös asiaasi Isän eteen, sekä pyydämme sinulle siunausta ja jaksamista.
-jarmo-
Site Admin
Viesti:

Joo, siis minä toivoin koko sydämestäni ettei kenekään tarvitsisi erota, jättää toista. Olen itse tullut jätetyksi ja se romahdutti koko maailmani. En haluaisi koskaan kenellekään sellaista. Mutta koska yksin Jumala tietää mikä on parasta, niin se vaihtoehto on yksi. Mutta kuten sanooin, niin älä jätä miestä lopullisesti. Jumala vihaa hylkäämistä.

Kiitos Olli sanoistasi!
Vastaa Viestiin