Näky; keltainen koivun lehti

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
Katson7

Re: Näky; keltainen koivun lehti

Viesti Kirjoittaja Katson7 »

Keltalehti hiljaa leijaa yksinään se maahan putoaa. toisista se poispäin lentää liian aikaisin se lahoaa. Miksi lehti tuo on keltainen eikö tarpeeksi vettä se saa? saattaa olla ystävä aivan yllättäen sinäkin joudut kiusaukseen.
ystävä ystävä toinen toistaan ei unohtaa ei saa ystävä ystävä toinen toistaan ei unohtaa saa

rukoile ja valvo aina koetus ei sua yllätä veljesi jos tiellä lankes rohkaise ja nosta rakastain. miksi lehti tuo on keltainen eikö tarpeeksi vettä se saa saattaa olla ystävä aivan yllättäen sinäkin joudut kiusaukseen

muista kuinka Jeesus valvoi omiaan Hän aina rakasti muista kuinka alas astui Pyhän veren maahan vuodatti. siinä rakkaus uskollinen Pyhä Väkevä Ihmeellinen. Kuinka voisin osoittaa tätä rakkautta sisarilleni,veljilleni...
ystävä, ystävä.....
soitin tänään yhel uskovalle ja se kysy multa tunnenko laulun; keltalehti hiljaa leijaa....
sanoin etten ole kuullut ja netisä löysin tämän se on kuulemmma venäläinen hengellinen laulu
Sinettisormus

Re: Näky; keltainen koivun lehti

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

... hauskaa, tässä olen tänään väsäillyt lakkakakkuja, ja lakat on tuolta Kainuusta. Yhden purkin aukaistuani, huomasin, että lakkojen seassa oli pieni keltainen, koivunlehti. :D
Kyllä Herra haluaa tällä jotain sanoa ...
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2273
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Näky; keltainen koivun lehti

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

hillopurkki = raha
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat Minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Katson7

Re: Näky; keltainen koivun lehti

Viesti Kirjoittaja Katson7 »

Palauta se purkki ja vaadi rahat takaisin kun ei ollut hilloja vaan koivunlehti. eiks se kuulu kuluttajanoikeuksiin.
Sinettisormus

Re: Näky; keltainen koivun lehti

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

... nuo oli itse poimittuja lakka marjoja, eikä edes hillon muodossa, vaan omana itsenään.
Katson7

Re: Näky; keltainen koivun lehti

Viesti Kirjoittaja Katson7 »

Mä kun olen käynyt poimimassa lakkoja olen sanonut että menen poimimaan hilloja. voi tätä suomen sanojen rikkautta. hillo on monikkosana hillasta joka tarkoitaa kokonaista lakkamarjaa! shalom
kerro sinettisormus jos meinaat joutua primaaliin!
Sinettisormus

Re: Näky; keltainen koivun lehti

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

.. Herran ohjauksessa ja johdatuksessa mennään ja pyritään unohtamaan tuo oma itse. :D
Samuli

Re: Näky; keltainen koivun lehti

Viesti Kirjoittaja Samuli »

Jaahas hilla on lempimarjani. Meillä oli hääkakkuna lakkakakku. :)

Tuulan aiempaan juttuun liittyen.
Minulle vain annettiin ajatuksiin, sanat, että kohta hän ottaa poissa Saaran. Tuula
Saara tarkoittaa hebreaksi prinsessaa. Tästä kyllä tuli mieleen Saara=morsian kokonaisuudessaan.

Heb. 11:11 Uskon kautta sai Saarakin voimaa suvun perustamiseen, vieläpä yli-ikäisenä, koska hän piti luotettavana sen, joka oli antanut lupauksen.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4654
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Näky; keltainen koivun lehti

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Mä asuin siellä Lapissa vuodet 1986-1998 poromiesisännän tyttären kanssa, joten hillajänkkä tuli silleen tutuksi ja poroa syötyy niin paljon että nykyään sitä pitää jo ihan grilliruokana. Hilloista mä en koskaan ole oikeen paljon tykännykään, tosin en poronlihastakaan erityisemmin. Hilloja on vaikea poimia ku ne pitää noukkia käsin ja kun ne ei juuri ole silleen yhellä mättäällä, vaan siellä täällä, joten niiden poimiminen on järkyttävää kyykistelyä. HUH!
Mutta se on erikoista että niiden hinta on aika alhainen verrattuna joskus ennen vanhaa. Ne marjanvälittäjät yleensä jatkaa vedellä niitä ämpäreitään kun ne menee massaostajilta jälleenmyyntiin tai jalostukseen. Kyllä niistä vaivaiskoivujen lehtiä monesti saa mukaansa.
Sinettisormus

Re: Näky; keltainen koivun lehti

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

... mutta ihan ite ollaan poimittu tuo lehti sinne purkkiin mukaan, no nyt se on kompostissa.. :D
Vastaa Viestiin