Näky; Helsingin Tuomiokirkko

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
Sinettisormus

Re: Näky; Helsingin Tuomiokirkko

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Hain tuolta Jarmon Päivittäistä sivustolta, tuosta tuoreimmasta kirjoituksestaan (kuinkas taas sattuikaan) aiheeseen sopivan pätkän:
Odotan innolla sitä päivää kun vielä -70 luvulla adventistit keskusteli innolla Jeesuksen paluusta, eikä niinkään siitä kuinka vietetään sapattia, vaikka silloin oli jo pahasti tuo kirkko mennyt tuohon sapattinsa pauloihin, ihan kuten katolisuus neitsyt Mariansa kanssa. Sekin päivä tulee, kun nämä kirkot lakkaavat ja kaikki uskonsuunnat yhdessä odottavat Jeesusta.

Trumpet
Nämä ovat silti kaikki pelkästään sitä mistä alussa jo puhuin. Ei taivuta sanan edessä, vaan taivutetaan sitä haluttuun suuntaan. Raamatussa on eri kirkkokunnista riippuen jopa kokonaisia lukuja, jotka halutaan liimata niiden sivut yhteen, jotta ne eivät paljastaisi uskonsuunnan aikaansaamia selviä opillisia virheitä. Kirkolla on siksi myös käytössään oma kirkon propagandakoneisto, joka karismaattisine teologeineen ja kirkonisineen ohjaa kovalla kädellä kyselijät takaisin ruotuun. Näitä akitaattoreita näkee myös nettipalstoilla. Heidät tunnistaa perustelemattomista hokemistaan ja ennen kaikkea kiihkomielisyydestään nyt ainakin. He ovat sellaisen hengen ohjauksessa, joka ei palvele Jumalaa, joten sillä on hätä.

Uskon että kun Danielin kirjassa on enkelin sanoma, sinetöi tämä kirja lopunaikoja varten, että nimenomaan nämä lopunajat tuottavat joitain Jumalan sanalla niin nöyriä palvelijoita, jotka osaavat sanoa itselleen, minä olin väärässä, sana ei voi olla, joten minä taivun sanan edessä.
Raamatussa ei ole mitään sellaista, joka voisi jäädä ristiriitaan itsensä tai Jumalan kuvan kanssa.
Sinettisormus

Re: Näky; Helsingin Tuomiokirkko

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

TÄYNNÄ SAASTAISTA LIHALLISUUTTA:

Kuva
Sinettisormus

Re: Näky; Helsingin Tuomiokirkko

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Evankeliumi Matteuksen mukaan 7
1. "Älkää tuomitko, ettei teitä tuomittaisi;
2. sillä millä tuomiolla te tuomitsette, sillä teidät tuomitaan; ja millä mitalla te mittaatte, sillä teille mitataan.
3. Kuinka näet rikan, joka on veljesi silmässä, mutta et huomaa malkaa omassa silmässäsi?
4. Taikka kuinka saatat sanoa veljellesi: 'Annas, minä otan rikan silmästäsi', ja katso, malka on omassa silmässäsi?
5. Sinä ulkokullattu, ota ensin malka omasta silmästäsi, ja sitten sinä näet ottaa rikan veljesi silmästä.
6. Älkää antako pyhää koirille, älkääkä heittäkö helmiänne sikojen eteen, etteivät ne tallaisi niitä jalkoihinsa ja kääntyisi ja repisi teitä.
7. Anokaa, niin teille annetaan; etsikää, niin te löydätte; kolkuttakaa, niin teille avataan.
8. Sillä jokainen anova saa, ja etsivä löytää, ja kolkuttavalle avataan.
9. Vai kuka teistä on se ihminen, joka antaa pojallensa kiven, kun tämä pyytää häneltä leipää,
10. taikka, kun hän pyytää kalaa, antaa hänelle käärmeen?
11. Jos siis te, jotka olette pahoja, osaatte antaa lapsillenne hyviä lahjoja, kuinka paljoa ennemmin teidän Isänne, joka on taivaissa, antaa sitä, mikä hyvää on, niille, jotka sitä häneltä anovat!
12. Sentähden, kaikki, mitä te tahdotte ihmisten teille tekevän, tehkää myös te samoin heille; sillä tämä on laki ja profeetat.
13. Menkää ahtaasta portista sisälle. Sillä se portti on avara ja tie lavea, joka vie kadotukseen, ja monta on, jotka siitä sisälle menevät;
14. mutta se portti on ahdas ja tie kaita, joka vie elämään, ja harvat ovat ne, jotka sen löytävät.
15. Kavahtakaa vääriä profeettoja, jotka tulevat teidän luoksenne lammastenvaatteissa, mutta sisältä ovat raatelevaisia susia.
16. Heidän hedelmistään te tunnette heidät. Eihän orjantappuroista koota viinirypäleitä eikä ohdakkeista viikunoita?
17. Näin jokainen hyvä puu tekee hyviä hedelmiä, mutta huono puu tekee pahoja hedelmiä.
18. Ei saata hyvä puu kasvaa pahoja hedelmiä eikä huono puu kasvaa hyviä hedelmiä.
19. Jokainen puu, joka ei tee hyvää hedelmää, hakataan pois ja heitetään tuleen.
20. Niin te siis tunnette heidät heidän hedelmistään.
21. Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon.
22. Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
23. Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.
24. Sentähden on jokainen, joka kuulee nämä minun sanani ja tekee niiden mukaan, verrattava ymmärtäväiseen mieheen, joka huoneensa kalliolle rakensi.
25. Ja rankkasade lankesi, ja virrat tulvivat, ja tuulet puhalsivat ja syöksyivät sitä huonetta vastaan, mutta se ei sortunut, sillä se oli kalliolle perustettu.
26. Ja jokainen, joka kuulee nämä minun sanani eikä tee niiden mukaan, on verrattava tyhmään mieheen, joka huoneensa hiekalle rakensi.
27. Ja rankkasade lankesi, ja virrat tulvivat, ja tuulet puhalsivat ja syöksähtivät sitä huonetta vastaan, ja se sortui, ja sen sortuminen oli suuri."
28. Ja kun Jeesus lopetti nämä puheet, olivat kansanjoukot hämmästyksissään hänen opetuksestansa,
29. sillä hän opetti heitä niinkuin se, jolla valta on, eikä niinkuin heidän kirjanoppineensa.
Sinettisormus

Re: Näky; Helsingin Tuomiokirkko

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

21. Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon.
Tätähän me olemme viimeaikoina opetelleet; Rukoilemaan ja elämään Jumalan Tahdon mukaisesti!
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2273
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Näky; Helsingin Tuomiokirkko

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Minä tunnustan. Juuri äsken rukoilin Jumalalta tuomioita homoutta tukeville ja sitä harjoittaville. Erityisesti papeille, papittarille ja piispoille, ja tuolle hiippakunnalle, joka tämän "arvovalinnan" teki.

Rukoilin kuolemaa ja ruttoa heille, jos se ei ole Jumalan Vanhurskasta Tahtoa vastaan.

Rukoilin myös tuomiota Helsingin Sanomille.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat Minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2273
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Näky; Helsingin Tuomiokirkko

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Kirjoitin Helsingin Sanomien artikkelin yhteydessä olevaan keskusteluketjuun, lyhyesti ja MALTILLISESTI, ja laitoin Raamatun kohdat, 1.Piet.4:17-18 " ...aika on alkaa tuomion Herran Huoneesta "....

Viestiäni ei julkaistu. Ja, viestini siis oli MALTILLINNEN.


Herran Huone = seurakunta sekä yksityinen kristitty ihminen.
Viimeksi muokannut AOAOAOAOAO, 16 Loka 2016, 12:35. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat Minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Sinettisormus

Re: Näky; Helsingin Tuomiokirkko

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Me emme saa lähteä tuomitsemaan rukouksessa, kun lähdemme tuomitsemaan, astumme silloin Jumalan saappaisiin, meitä on kehoitettu aina siunaamaan vihollistakin, vaikka se voi monasti olla vaikeaa. Mutta me voimme rukoilla, niinkuin tässäkin asiassa, että Jumalan tahto tulee toteutumaan kirkonkin asassa ja näille kaikille muille; TAPAHTUKOON JUMALAN TAHTO!
Me emme tiedä, mikä voi olla oikeaa ratkaista tuollaisia asioita, mutta Jumala tietää, ja siihen saamme luottaa. Pitäkää Jumalan Tahdonmukaisuus sydämissänne tiukasti.
Amen.
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2273
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Näky; Helsingin Tuomiokirkko

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Homouden harjoittaminen on poikkeuksellinen synti. Sen harjoittajien ei kerrota VT:ssä eikä UT:ssä kääntyneen pois synneistään.

Raamatussa kerrotaan erilaisten syntisten ja eri tavoin langenneiden ihmisten luopuneen pahoista teoistaan ;

esim. murhaajien, tappajien, varkaiden, porttojen, noituutta harjoittaneiden ja jopa omia lapsiaan elävältä polttamalla uhranneiden vanhempien luopuneen pahoista teoistaan....MUTTA, Raamattu EI KERRO YHDENKÄÄN homoutta harjoittaneen kääntymyksestä saati pelastumisesta, EI YHDENKÄÄN.
Viimeksi muokannut AOAOAOAOAO, 16 Loka 2016, 12:35. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat Minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Sinettisormus

Re: Näky; Helsingin Tuomiokirkko

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Olen kyllä kuullut todellisessa elämässä olevilta entisiltä homoilta, kuinka he parantuivat Jeesuksen avulla. Eräs tuttu sisareni, kertoi ja todisti myös eräässä kesällä olevassa kokouksessa, kuinka hänestä tuli miesten vihaaja, kun hänen isänsä hyväksi käytti häntä. Hänestä tuli lespo, lespo joka uskoo. Mutta hän tunsi syntinsä ja lopulta, kun aikaa kului, Jeesus paransi hänet lespoudesta ja tänään saamme iloita hänen normaalisuudestaan.
Kyllä Herra voi parantaa. Sanassa sanotaan, ettei Jumalalle ole mikään mahdotonta. Kiitos ja kunnia Jeesukselle Kristukselle!
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2273
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Näky; Helsingin Tuomiokirkko

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Ei minulta mene yöunet näiden homoliinejen takia, mutta harmittaa heidän röyhkeytensä, erityisesti joidenkin ihmisten.

Jumala antoi minulle ilmestyksen kotikirkossani siihen aikaan, jolloin vielä "siedin" naispapittaria, tästä on jo noin 12-14 vuotta. Se on ainoa ilmestys jonka olen saanut ns. valvetilassa. En ala kuvailemaan sitä nyt, mutta se oli pelottava ja tapahtui kesken Jumalanpalveluksen kun "papitar" alkoi kiipeämään saarnaspönttöön...

Jumala ei ole asettanut YHTÄKÄÄN nykyisistä piispoista virkaansa, eikä ketään papitarta, ei ketään.

Jumala ei aseta ihmistä Hänen työhönsä, joka ei kunnioita eikä usko Hänen Sanaansa. Tällaiset ihmiset ovat ihmisten asettamia ja nostamia, ei Jumalan.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat Minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2273
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Näky; Helsingin Tuomiokirkko

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Uskon, että Jumala voi lopettaa ihmiseltä myös homouden synnin, MUTTA, se on hyvin harvinaista.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat Minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Sinettisormus

Re: Näky; Helsingin Tuomiokirkko

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

AAA-MEN!!!
Jumala ei aseta ihmistä Hänen työhönsä, joka ei kunnioita eikä usko Hänen Sanaansa. Tällaiset ihmiset ovat ihmisten asettamia ja nostamia, ei Jumalan.
Sinettisormus

Re: Näky; Helsingin Tuomiokirkko

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Tänä päivänäkin Jeesus tuomitsee kaiken sen, missä pyritään hyötymään toisen kustannuksella. Millaisia paikkoja ovat meidän kirkkomme, meidän seurakuntamme.

Kuva

23. Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.
Matt. 7.
Sinettisormus

Re: Näky; Helsingin Tuomiokirkko

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Exit, Armo tuli kylään, Usko Ainoastaan
Arska
Arska : https://www.youtube.com/watch?v=BfeYlehy5Do
Sinettisormus

Re: Näky; Helsingin Tuomiokirkko

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Siksi Jeesus jatkoi: Totisesti, totisesti: minä olen lampaiden portti.
Ne, jotka ovat tulleet ennen minua, ovat kaikki olleet varkaita ja rosvoja, eivätkä lampaat ole kuunnelleet heitä.
Minä olen portti. Se, joka tulee sisään minun kauttani, pelastuu. Hän voi vapaasti tulla ja mennä, ja hän löytää laitumen.
Varas tulee vain varastamaan, tappamaan ja tuhoamaan. Minä olen tullut antamaan elämän, yltäkylläisen elämän.
Minä olen hyvä paimen, oikea paimen, joka panee henkensä alttiiksi lampaiden puolesta.
Palkkarenki ei ole oikea paimen eivätkä lampaat hänen omiaan, ja niinpä hän nähdessään suden tulevan jättää lauman ja pakenee. Susi saa lampaat saaliikseen ja hajottaa lauman,
koska palkkapaimen ei välitä lampaista.
Sinettisormus

Re: Näky; Helsingin Tuomiokirkko

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Piispoja porttokirkon airueessa
Kaidalle Tielle
Kaidalle Tielle : https://www.youtube.com/watch?v=UTTvDGSHTXw

Luterilaisen kirkon piispoja suomessa tuomassa porttokirkon eli luopuneen jumalattomuuden airueen viestiä langenneesta sanomasta ja eksyttävät sllä kansaa. Tämä porukka on vahvasti antikristuksen jalanjäljissä rakentaen suurta babyloniaa.
Vastaa Viestiin