Koen noissa ilmoissa valtavaa energiaa, kuin Jumalan puhetta hyvin voimallisesti.

Juuri näin-jarmo- kirjoitti:Maalliset "siunaukset" ovat niitä mitä ME IHMISET ensimmäisenä kutsumme siunauksiksi. Ne ovat rauhaa, hyvinvointia, yltäkylläisyyttä ja terveyttä. Mutta Taivaan siunaukset saattavat olla jopa maallinen helvetti, koska sota, puute, kurjuus ja sairaudet ovat Jumalan lähestyvä varjo.
VALTAVAN ISO AMEN, koska olen saanut ymmärtää täysin saman. TYSIN SELKEÄSTI SAMAN SANOMAN. Suomen menestyksen, rauhan, talouden ja itsenäisyyden puolesta ei saa rukoilla, koska suomalaiset kävelevät jonossa tällä tavalla suoraan helvettiin. Sen jonon täytyy loppua ja kurssi pitää kääntää toiseen suuntaa.VainYksinJeesus kirjoitti:Pitää nyt korjata, kun koko työmatkan mun päässä soi, että Herra puhui: Minun Pyhä Sanani, Minun Pyhä Sanani. Ja se oli kuin "tuskallista huutoa" mun sisimpään. Ja sitten Hän puhui ettei tulis rukoilla Suomen puolesta. En saa rauhaa jos en korjaa tuota...
Tuo on just se ongelma mihin aina törmää, ihmiset eivät usko enää, että Raamattu on Jumalan Pyhä Sana, sitä voi heidän mielestään tulkita miten haluaa, mieluummin siten että se sopii omaan syntielämään. Haureudentekijä perustelee syntiään, että "tämä on rakkautta...erilaista rakkautta ja Jumalahan on rakkaus. Hyväksykää siis tämä erilainen rakkaus älkääkä tuomitko."VainYksinJeesus kirjoitti:Herra puhui: Minun Pyhä Sanani, Minun Pyhä Sanani.
... totisesti, Jumalalta ei ole mikään salassa hänen tietämättä ja hänen sallimatta, Hän tietää oikeasti, mikä on meille loppupelissä se hyvä, miksi emme siis rukoilisi vain, tapahtuvaksi Hänen tahtonsa...Rukoillan siis Jumalan tahdon puolesta! Olihan niiden ihmisten ilmeet aika erikoisia, koska ei heistäkään kukaan ollut ennen rukoillut Jumalan tahdon toteutumisen puolesta, vaan aina on ollut joku meidän lähtökohdistamme toivomusta.
AMEN!Sinettisormus kirjoitti:... ja voin vain kuvitella, kuinka iloinen Jumala onkaan, kun alamme rukoilla asioiden tapahtuva Hänen tahtonsa mukaan, unohtaen lihan halumme ...
Näin kuvan putkesta, joka pursusi "saastaa" sisältään ja sitä tuli paljon, niin kuin sanotaan, putken täydeltä. Sitten tuo kuva tuotiin lähemmäksi, kun putkesta ei enää tullut mitään ja minulle näytettiin tuon putken suun kautta, tuon astaian, tai mikä se olikaan, sisälle ja sain nähdä että se oli täysin tyhjennetty. Sen kirkkaat seinämät olivat tulleet esiin ja aivan vähän jossain vielä näkyi siivouksen jäljiltä kuratahroja, mutta se kaikkein pahin saasta oli saatu ulos ...
Eipä tämä kuva selityksiä kaipaa, kun ymmärtää mistä tässä on kyse. Minulle nousi heti mieleeni Raamatusta kehoitus: Puhdistakaa astianne jaloa käyttöä varten!