erään sisaren saama sanoma muutama päivä sitten.

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
Sinettisormus

Re: erään sisaren saama sanoma muutama päivä sitten.

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Minulle on tullut nykyään ukonilmalla ja myrskyisillä ilmoilla sellainen olo, että pitäisi juosta ulos, sinne myrskyn sekaan, kädet levittäen ylös ja huutaen: "TÄSSÄ MINÄ OLEN!""
Koen noissa ilmoissa valtavaa energiaa, kuin Jumalan puhetta hyvin voimallisesti.

Kuva
VainYksinJeesus

Re: erään sisaren saama sanoma muutama päivä sitten.

Viesti Kirjoittaja VainYksinJeesus »

Tässä nyt ihan muutama ilta sitten, Pyhä Henki oli niin voimakkaana ja kaks kertaa tuli ensin, kuin olisin tuntenut kuin Herra olisi "huutanut" mun sisimpään: Minun Sanani on Pyhä. Minun Sanani on Pyhä.

Mun ois ehkä pitäny ottaa kirja ja ruveta kirjoittamaan mutta oli pimeetä ja ajattelin että kirjoitan myöhemmin...Ja mulla on tunne, kun en saa tätä pois mielestä, että Herra tulee vielä uudestaan puhumaan tästä. Mutta Hän puhui noitten sanojen jälkeen, että "Älä rukoile Suomen puolesta, tulevaa tuomiota ei enää peruuteta.."

Koska en heti kirjottanu ylös, niin en ihan sanatarkkaa muista. Mutta niinkuin aina kun Herra puhuu, niin Pyhä henki on niin voimakkaana läsnä...
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4654
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: erään sisaren saama sanoma muutama päivä sitten.

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

AMEN, TOTISESTI "VainYksinJeesus" !!! Amen!
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4654
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: erään sisaren saama sanoma muutama päivä sitten.

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Maalliset "siunaukset" ovat niitä mitä ME IHMISET ensimmäisenä kutsumme siunauksiksi. Ne ovat rauhaa, hyvinvointia, yltäkylläisyyttä ja terveyttä. Mutta Taivaan siunaukset saattavat olla jopa maallinen helvetti, koska sota, puute, kurjuus ja sairaudet ovat Jumalan lähestyvä varjo.
Sinettisormus

Re: erään sisaren saama sanoma muutama päivä sitten.

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Viime viikolla, kun oli ystäväni nimipäivä, ajattelin, että minun tulee soittaa onnittelu soitto ystävälleni. Mietin, mitä hauskaa sanoisin hänelle, mutta en vain saanut mitään hauskaa mieleeni
Sitten lähdin kävelemään puhelinta kohti, kun mielessäni nousi sanat: "Herra on sinun Paimenesi, ei sinulta mitään puutu..."
Ymmärsin heti että tässä on ystävälleni tervehdys sanat ja ne hänelle myös sanoin. Hän oli hyvin iloinen juuri noista sanoista, sillä ne olivat hänen lempi Psalminsa sanoja ja hän ilmoitti, että tämä oli paras lahja, mitä voi saada ...
Näin Herra puhuu meille. Kiitos ja kunnia Jeesukselle Kristukselle!
VainYksinJeesus

Re: erään sisaren saama sanoma muutama päivä sitten.

Viesti Kirjoittaja VainYksinJeesus »

Tämä nyt on tätä samaa mitä Herra on aiemminkin puhunut, 2.10.16

Älä pelkää vaan kirjoita. Minun tuskani on suuri. Ettekö näe kuinka yritän herätellä teitä?
Koko maa järkkyy, mutta te jatkatte syntielämäänne, se on kauhistus Minun silmissäni.
Tuho on tulossa, herätkää lapseni!
Jokaiselle pilkkaajalle tulen näyttämään, kuka on Herra.
Älä pelkää ihmistä, kaikki on Minun kädessäni.
Kaikki minkä puhun, kirjoita ylös.
Pysy vain lähelläni, mitään ei tapahdu Minun sallimattani.
Niinkuin oli Nooan päivinä, niin on myös Ihmisen Pojan päivänä.
Äkkiarvaamatta tuho heidät yllättää.
Minun omani on turvassa. He jotka näille sanomille nauravat, häpeävät sinä päivänä kun kohtaavat Minun tuomioni. Kirjoita ylös: Minä tulen pian.
Tulen puhumaan selvemmin, neuvomaan ja johdattamaan tien perille.
VainYksinJeesus

Re: erään sisaren saama sanoma muutama päivä sitten.

Viesti Kirjoittaja VainYksinJeesus »

-jarmo- kirjoitti:Maalliset "siunaukset" ovat niitä mitä ME IHMISET ensimmäisenä kutsumme siunauksiksi. Ne ovat rauhaa, hyvinvointia, yltäkylläisyyttä ja terveyttä. Mutta Taivaan siunaukset saattavat olla jopa maallinen helvetti, koska sota, puute, kurjuus ja sairaudet ovat Jumalan lähestyvä varjo.
Juuri näin :) Vaikka ahdistuksissa ja kaikenlaisessa murheessa eläminen tuntuukin välillä niin raskaalta, niin erityisesti silloin saa olla lähempänä Jeesusta. Ja se on parasta, mitä tässä elämässä voi saada, olla vaan niin lähellä Jeesusta. Ei sitä muuta enää kaipaa. Ja ei ihmiset etsi Jumalaa, jos kaikki on aina vaan niin hyvin.
Sinettisormus

Re: erään sisaren saama sanoma muutama päivä sitten.

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Amen! Tuon kun saa ymmärrykseensä, kokee sen aivan valtavana kirkastuksena elämässään. Paavalikin kehoitti iloitsemaan vaikeuksista, sillä silloin olemme vahvoja, emme itsesämme, vaan Kristuksessa. Tuo on VALTAVAA HENGEN TOTUUTTA!!!
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4654
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: erään sisaren saama sanoma muutama päivä sitten.

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Amen että sana tulee valoksi! Ja tästä syystä Johanneksen ilmestys nimenomaan avautuu näille päiville ja näinä päivinä.
Siksipä noissa sineteissä on tämä koko karu komeus syvällä kolmannen kerroksen vertauksena:
Ensin lähti (valkoinen) vapahtaja ristiltä synnin ja kuoleman voittajana voittamaan sieluja.
Sitten perään lähti (punainen) nuo pahat asiat (sota, sairaudet, puute ja onnettomuudet ovat Jumalan lähestyvä varjo) ei sen kummempaa kuin normaalia maailman synneissä kieriskelyä ja sen seuraamuksia. Mutta ilman niitä me luulisimme että me olemme onnistuneet itse ja siksi niiden on tultava SIUNAUKSIKSI.
Josta kuitenkin seuraa (musta) jolla vaaka millä mitataan jokaisen syntisyys koko elämän ajalta armottomasti mutta rehellisesti ja nähdään ettei yksikään siitä vaakakupissa selviydy viattomana.
Koska sitä seuraa (hallava) kuolema ja sitä seuraa tuonela.

Tässä oli siis koko leikkaus apokalyptisista hevososta ja kuvaus kuinka tärkeää on ottaa vastaan se ykköslähtijän vapahtaja Jeesus Kristus.
VainYksinJeesus

Re: erään sisaren saama sanoma muutama päivä sitten.

Viesti Kirjoittaja VainYksinJeesus »

Pitää nyt korjata, kun koko työmatkan mun päässä soi, että Herra puhui: Minun Pyhä Sanani, Minun Pyhä Sanani.
Ja se oli kuin "tuskallista huutoa" mun sisimpään.
Ja sitten Hän puhui ettei tulis rukoilla Suomen puolesta.
En saa rauhaa jos en korjaa tuota...
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4654
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: erään sisaren saama sanoma muutama päivä sitten.

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

VainYksinJeesus kirjoitti:Pitää nyt korjata, kun koko työmatkan mun päässä soi, että Herra puhui: Minun Pyhä Sanani, Minun Pyhä Sanani. Ja se oli kuin "tuskallista huutoa" mun sisimpään. Ja sitten Hän puhui ettei tulis rukoilla Suomen puolesta. En saa rauhaa jos en korjaa tuota...
VALTAVAN ISO AMEN, koska olen saanut ymmärtää täysin saman. TYSIN SELKEÄSTI SAMAN SANOMAN. Suomen menestyksen, rauhan, talouden ja itsenäisyyden puolesta ei saa rukoilla, koska suomalaiset kävelevät jonossa tällä tavalla suoraan helvettiin. Sen jonon täytyy loppua ja kurssi pitää kääntää toiseen suuntaa.
Elikkä jos rukoilet Suomen rauhan ja menstyksen puolesta, rukoilet itseasiassa saatanan asialla. Tästä samasta syystä Jeesus nuhteli Pietaria kun tämä esteli Jeesusta menemästä ristinkuolemaan. Viatonta mutta äärimmäisen tuohoavaa. VÄISTY SAATANA!
Sinettisormus

Re: erään sisaren saama sanoma muutama päivä sitten.

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

... ehkäpä siksi väsyin rukoilemaan, näinä viime päivinä, ja pyyntöjen ja anomusten sijaan, olen sanonut nyt: "Tapahtukoon sinun tahtosi."
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4654
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: erään sisaren saama sanoma muutama päivä sitten.

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

AIvan, tuon Suomen puolesta maallisesti hyvien asioiden toivomisen vastakohtahan on rukoilla Suomelle pahaa, sotaa ja vastoinkäymisiä. Emmehän me uskovat ihmiset hyvänen aika sentään sellaisia rukoile, vaan juuri niin kuin Sinetti sanoo... TAPAHTUKOON SINUN TAHTOSI.

Tuossa vuosi sitten kävin kuuntelemassa Rauno Helppiä jäälleen pitkästä aikaa ja siellä me jakauduttiin rukousryhmiin, jossa sitten jokainen vuorotellen rukoilisi mutta sillä tavalla että ensin ryhmän sisällä sovittiin teema mitä rukoiltaisiin. No mä sitten ehdotin että otettaisiin sellainen teema, jota harvoin kuulee rukoiltavan, vaikka se on yksi keskeisimpiä asoita. Me kun olemme ihmisiä, niin meillä tuppaa olemaan oma tahto etusijalla. Kuitenkin silloin sanoin näille että rukoillaan että tapahtuisi Jumalan tahto. Rukoillan siis Jumalan tahdon puolesta! Olihan niiden ihmisten ilmeet aika erikoisia, koska ei heistäkään kukaan ollut ennen rukoillut Jumalan tahdon toteutumisen puolesta, vaan aina on ollut joku meidän lähtökohdistamme toivomusta.
Markku_my
Viestit: 541
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 22:46

Re: erään sisaren saama sanoma muutama päivä sitten.

Viesti Kirjoittaja Markku_my »

VainYksinJeesus kirjoitti:Herra puhui: Minun Pyhä Sanani, Minun Pyhä Sanani.
Tuo on just se ongelma mihin aina törmää, ihmiset eivät usko enää, että Raamattu on Jumalan Pyhä Sana, sitä voi heidän mielestään tulkita miten haluaa, mieluummin siten että se sopii omaan syntielämään. Haureudentekijä perustelee syntiään, että "tämä on rakkautta...erilaista rakkautta ja Jumalahan on rakkaus. Hyväksykää siis tämä erilainen rakkaus älkääkä tuomitko."

voi voi, korvapuusti olisi oikea vastaus tuollaiselle, jotta korvat aukeaisivat.
Samuli

Re: erään sisaren saama sanoma muutama päivä sitten.

Viesti Kirjoittaja Samuli »

Minulle on kanssa noussut mieleeni tuo Tapahtukoon sinun tahtosi. Emmehän millään voi tietää mikä on kellekin hyväksi ja Jumalan suunnitelman mukaista. Sen takia on äärimmäisen tärkeää nimenomaan rukoilla, että Herramme tahto tapahtukoon.
Sinettisormus

Re: erään sisaren saama sanoma muutama päivä sitten.

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Jarmo kommentoi:
Rukoillan siis Jumalan tahdon puolesta! Olihan niiden ihmisten ilmeet aika erikoisia, koska ei heistäkään kukaan ollut ennen rukoillut Jumalan tahdon toteutumisen puolesta, vaan aina on ollut joku meidän lähtökohdistamme toivomusta.
... totisesti, Jumalalta ei ole mikään salassa hänen tietämättä ja hänen sallimatta, Hän tietää oikeasti, mikä on meille loppupelissä se hyvä, miksi emme siis rukoilisi vain, tapahtuvaksi Hänen tahtonsa...
Sinettisormus

Re: erään sisaren saama sanoma muutama päivä sitten.

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

... ja voin vain kuvitella, kuinka iloinen Jumala onkaan, kun alamme rukoilla asioiden tapahtuva Hänen tahtonsa mukaan, unohtaen lihan halumme ... :D
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4654
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: erään sisaren saama sanoma muutama päivä sitten.

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Sinettisormus kirjoitti:... ja voin vain kuvitella, kuinka iloinen Jumala onkaan, kun alamme rukoilla asioiden tapahtuva Hänen tahtonsa mukaan, unohtaen lihan halumme ... :D
AMEN!
Samuli

Re: erään sisaren saama sanoma muutama päivä sitten.

Viesti Kirjoittaja Samuli »

Tätä voi ajatella taas laajempana perspektiivinä, mutta kyseähän on oikeastaan tästä eli puhdistautumisesta, niin että Herran tahto on vain se mitä haluamme pyytää ja toteuttaa, yksilöinä sekä kansakuntana ja siten tämä liittyy myös tähän sisaren tuomaan sanomaan, koska tämä on Jeesuksen meille suomaa armoa, että kääntyisimme Hänen puoleen.
Näin kuvan putkesta, joka pursusi "saastaa" sisältään ja sitä tuli paljon, niin kuin sanotaan, putken täydeltä. Sitten tuo kuva tuotiin lähemmäksi, kun putkesta ei enää tullut mitään ja minulle näytettiin tuon putken suun kautta, tuon astaian, tai mikä se olikaan, sisälle ja sain nähdä että se oli täysin tyhjennetty. Sen kirkkaat seinämät olivat tulleet esiin ja aivan vähän jossain vielä näkyi siivouksen jäljiltä kuratahroja, mutta se kaikkein pahin saasta oli saatu ulos ...
Eipä tämä kuva selityksiä kaipaa, kun ymmärtää mistä tässä on kyse. Minulle nousi heti mieleeni Raamatusta kehoitus: Puhdistakaa astianne jaloa käyttöä varten!
Sinettisormus

Re: erään sisaren saama sanoma muutama päivä sitten.

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

... KIITOS SAMULI! KIITOS ETTÄ TOIT TUON MUISTUKSEKSI; Sillä nyt koen, että jotka tämän ovat ymmärtäneet, ovat saaneet kokea tänään PUHDISTUKSEN!!! Oma saastainen liha, on puristettu ulos! Tästä eteenpäin kuljemme teoissamme ja sanoissamme Herran tahdossa!
Vastaa Viestiin