Näky; Kaunistautuminen

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
Sinettisormus

Re: Näky; Kaunistautuminen

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Siunausta myös sinulle, veljeni Jarmo!
tuula

Re: Näky; Kaunistautuminen

Viesti Kirjoittaja tuula »

kyllä tämä aika vie mehut uskovista. ainakin minua on nykyään päivittäin koeteltu. esim. nyt kun tuolla työpaikalla ilmeni tuo erään hoitajan väärin käytös noitten lääkkeiden kanssa, josta lehdissäkin kirjoitettiin, niin olen tuntenut kun saatana kuiskii korvaani, että varasta lääkeitä. noh. olen sanonut monen monta kertaa sille, että Jumalan lapset eivät ota sille kuulumatonta. mitäs minä niillä tekisin. Jeesuksen nimeen katoa elämästäni. sitten on nuo haureuden henget, jotka myös jatkuvasti pommittaa.tuolla Facebookissa nuo amerikkalaiset miehet pommittaa. olen sielläkin sanonut että olen uskova ja naimisissa. mitä minä miehellä teen. yhdessäkin on tarpeeksi hoitamista. Jeesuksen nimessä. kadotkaa elämästäni. kyllä minä olisin jo valmis lähtemään karitsan häihin. huoh.
Sinettisormus

Re: Näky; Kaunistautuminen

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

:( Totta puhut Tuula, siksi onkin erittäin tärkeää pitää katse Jeesuksessa Kristuksessa.
Äsken kuuntelin tuolta kokouksesta ostamani cd-levyn ja kasetin, joissa oli Pirkon edellisistä kokouksista ääniteittä ja hyvää sanomaa niissä oli, oli virkistävää kuunnella niitä. Niissä olisi paljon kerrottavaa mutta tämä jäi nyt päällimmäisenä mieleen:
Eräässä kokouksessa, Pirkko sai kesken puheensa näyn, joka oli ensin hyvin pelottava ja Pirkko kyseli Herralta että mitä tämä tarkoittaa? Pirkko näki seurakunnan joka istui siinä hänen edessään, että he kaikki olivat luurankoja, kauhistellen hän tätä ihmetteli Herralle, kunnes Herra antoi siihen vastauksen:-" nämä ovat niitä, jotka ovat omalle lihalleen kuolleet."
Tästä Pirkko ilostui, vaikkei se niin kaunista katseltavaa ollutkaan, että sitten luurankot siinä istukoon ja hän huomasi että vain muutamilla oli myös kuin sähköjohtoja kiedottuna luissaan ja hän sai ymmärryksen että näillä muutamilla oli myös annettu ylhäältä ylimääräistä voimaa.
Näinhän se on, meissä on niin monenlaista uskovaa, mutta vain pieni määrä niitä, jotka ovat saaneet myös tuota taivaallista voimaa työvälineekseen, heillä on hyvä yhteys Jeesukseen Kristukseen, Vapahtajaamme. :P
tuula

Re: Näky; Kaunistautuminen

Viesti Kirjoittaja tuula »

no totisesti. onpas se ollut näky Pirkolla. kyllä meitä uskovia on monenlaisia. itse koen, vaikka minua aina syytetään, että mikäs uskova se sellainen, joka politiikkaa saarnaa, mutta koen, että minun täytyy. sillä Jeesus itse sanoi, että vastustakaa saatanaa, niin se teistä pakenee. myös suomea täytyy suojella saatanalta politiikan kautta. suomihan on meidän maallinen kotimaa ja kyllä oikeanlainen politiikka myös pitää saatanan kaukana. no sitten tämä. olen just lukemassa toinen kuningasten aikakirja luku 21: 12 jäi erikoisesti mieleen ja nyt fundeeraan sitä. muistan kun aina lapsena sanottiin, että kun korvasi soivat se tarkoittaa että joku läheinen kuolee. jos oikea korvasi soi, niin se tarkoittaa että joku läheinen nainen taikka jos vasen korva soi se tarkoittaa sukulaismiestä taikka muuten läheistä miestä joka kuolee. mitäs sinä ajattelisit tästä? 21:12 sen tähden sanoo Herra, israelin Jumala, näin: katso minä annan sellaisen onnettomuuden kohdata Jerusalemia ja juudaa, että joka sen kuulee, sen molemmat korvat soivat.siis Jumala on laittanut tuon korvien soimisen onnettomuuden merkiksi.
Sinettisormus

Re: Näky; Kaunistautuminen

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

... minä en ole kuullut tuollaista sanontaa, mutta tällaisen kyllä korvien soimisesta; kun korvat soi, joku puhuu pahaa sinusta, mutta yhtäkaikki kummassakaan ei puhuta mitään hyvää jos korvat soi ja kun sanassakin noin sanotaan, kuka voisi kieltääkkään... :roll:
tuula

Re: Näky; Kaunistautuminen

Viesti Kirjoittaja tuula »

Mutta eikös ole vain ajatusta nostattava tämäkin jae korvien soimisesta. tutkimattomat ovat Herran tiet sanoo sana.
Sinettisormus

Re: Näky; Kaunistautuminen

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Herra TOTISESTI on ihmeellinen, näinäkin päivinä siitä olen vahvasti saanut todistaa...
Löysin tuolta juuri tämän kauniin laulun tähän väliin, jossa voimme miettiä omaa kuuliaisuuttamme, Herrallemme, Jeesukselle Kristukselle: Sain kutsun käydä kulkemaan. : https://www.youtube.com/watch?v=9sXHNON9gbw
Sinettisormus

Re: Näky; Kaunistautuminen

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Mat 6:25-33 Sentähden minä sanon teille: älkää murehtiko hengestänne, mitä söisitte tai mitä joisitte, älkääkä ruumiistanne, mitä päällenne pukisitte. Eikö henki ole enemmän kuin ruoka ja ruumis enemmän kuin vaatteet?
Katsokaa taivaan lintuja: eivät ne kylvä eivätkä leikkaa eivätkä kokoa aittoihin, ja teidän taivaallinen Isänne ruokkii ne. Ettekö te ole paljoa suurempiarvoiset kuin ne?
Ja kuka teistä voi murehtimisellaan lisätä ikäänsä kyynäränkään vertaa?
Ja mitä te murehditte vaatteista? Katselkaa kedon kukkia, kuinka ne kasvavat; eivät ne työtä tee eivätkä kehrää.
Kuitenkin minä sanon teille: ei Salomo kaikessa loistossansa ollut niin vaatetettu kuin yksi niistä.
Jos siis Jumala näin vaatettaa kedon ruohon, joka tänään kasvaa ja huomenna uuniin heitetään, eikö paljoa ennemmin teitä, te vähäuskoiset?
Älkää siis murehtiko sanoen: 'Mitä me syömme?' tahi: 'Mitä me juomme?' tahi: 'Millä me itsemme vaatetamme?'
Sillä tätä kaikkea pakanat tavoittelevat. Teidän taivaallinen Isänne kyllä tietää teidän kaikkea tätä tarvitsevan.
Vaan etsikää ensin Jumalan valtakuntaa ja hänen vanhurskauttansa, niin myös kaikki tämä teille annetaan.
Älkää siis murehtiko huomisesta päivästä, sillä huominen päivä pitää murheen itsestään. Riittää kullekin päivälle oma vaivansa."

Jumalan huolenpito: http://www.lampaille.com/opetukset.php?id=1
Sinettisormus

Re: Näky; Kaunistautuminen

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Lisää kaunista kuunneltavaa: Vyöryy Armo Jumalan: https://www.youtube.com/watch?v=VNGsjKfVHUo
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4654
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Näky; Kaunistautuminen

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Sinettisormus kirjoitti:..." nämä ovat niitä, jotka ovat omalle lihalleen kuolleet."Tästä Pirkko ilostui, vaikkei se niin kaunista katseltavaa ollutkaan, että sitten luurankot siinä istukoon ja hän huomasi että vain muutamilla oli myös kuin sähköjohtoja kiedottuna luissaan ja hän sai ymmärryksen että näillä muutamilla oli myös annettu ylhäältä ylimääräistä voimaa.
Oikein kuvaavaa Pyhän Hengen työskentelyä uskossa vahvan sisaren kautta :) ...kiitos Sinetti tästä!
Sinettisormus

Re: Näky; Kaunistautuminen

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Tässä todistus kuinka Herra parantaa uskon sisarien kautta (Pirkkovesavaaran kokouksessa) : https://www.youtube.com/watch?v=hfhlBe8lx4w
... ja tuon jälkeen voit katsoa pitemmän Pirkon puheen; Jumalan suunnitelma elämässäsi, jos kiinnostus herää.: https://www.youtube.com/watch?v=B5_83BMt5bM
Sinettisormus

Re: Näky; Kaunistautuminen

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

PSALMIT 65
1. Veisuunjohtajalle; Daavidin virsi, laulu.

2. Jumala, hiljaisuudessa kiitetään sinua Siionissa, ja sinulle täytetään lupaus.
3. Sinä kuulet rukouksen: sinun tykösi tulee kaikki liha.
4. Minun syntivelkani ovat ylen raskaat, mutta sinä annat anteeksi meidän rikoksemme.
5. Autuas se, jonka sinä valitset ja otat tykösi, esikartanoissasi asumaan! Salli meidän tulla ravituiksi sinun huoneesi hyvyydellä, sinun temppelisi pyhyydellä.
6. Ihmeellisillä teoilla sinä vastaat meille vanhurskaudessa, sinä, meidän autuutemme Jumala, sinä, kaikkien maan äärten ja kaukaisen meren turva,
7. joka voimallasi vahvistat vuoret ja olet vyötetty väkevyydellä;
8. sinä, joka asetat merten pauhinan ja niiden aaltojen pauhinan ja kansojen metelin,
9. niin että ne, jotka niiden äärillä asuvat, hämmästyvät sinun ihmeitäsi; aamun ja ehtoon ääret sinä täytät riemulla.
10. Sinä pidät maasta huolen, kastelet sen runsaasti, sinä teet sen ylen rikkaaksi. Jumalan virta on vettä täynnä. Sinä valmistat heidän viljansa, sillä niin sinä valmistat maan.
11. Sinä kastelet sen vaot, sinä muhennat sen multapaakut, sadekuuroilla sinä sen pehmität ja siunaat sen laihon.
12. Sinä kaunistat vuoden hyvyydelläsi, ja sinun askeleesi tiukkuvat lihavuutta.
13. Erämaan laitumet tiukkuvat, ja kukkulat vyöttäytyvät riemuun.
14. Kedot verhoutuvat lammaslaumoihin, ja vilja peittää laaksot. Riemuitaan ja lauletaan!
Sinettisormus

Re: Näky; Kaunistautuminen

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kristuksen luo tulee ne, joita Jumala omantunnon herätyksessä vetää luokseen ja hän tekee heille syntivelan niin raskaaksi, että heille tulee tarve etsiä Kristusta ja hänen armoaan. Sellaiset käyvät evankeliumin uskomisen kautta Jeesus-ovesta, hänen tykönsä asumaan. He pääsevät uskonsa kautta lähelle Jumalaa. Kristuksen veressä tullen osallisiksi armonvaltakunnan moninaisista hyvyyksistä.
Sinettisormus

Re: Näky; Kaunistautuminen

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Laulakaamme ylistäen Herralle: Siunattu varmuus: https://www.youtube.com/watch?v=6nT6xlFiMpE
Samuli

Re: Näky; Kaunistautuminen

Viesti Kirjoittaja Samuli »

Tässä toinen asia joka nousi tästä mieleen. Eli mitä saamme mukaan iankaikkisuuteen. Ehkä haluan vain nostaa tämän asian pohdittavaksi itse kullekin.
Tämä maanpäälliinen lihallinen elämä on kuitenkin kuin silmänräpäys tässä Jumalan suunnitelmassa. Auttaa suhtautumaan oikealla tavalla näihin hetkellisiin oloihin nyt ja toisaalta tavoittelemaan niitä asioita, joilla on oikeasti merkitystä.

Ester 2
13. Kaikki, mitä hän pyysi, annettiin hänelle mukaan vaimolasta kuninkaan palatsiin.
15. Kun Esterille, Mordokain sedän Abihailin tyttärelle, jonka Mordokai oli ottanut tyttärekseen, tuli vuoro mennä kuninkaan tykö, ei hän halunnut mukaansa muuta, kuin mitä Heegai, kuninkaan hoviherra, vaimojen vartija, neuvoi. Ja Ester sai armon kaikkien niiden edessä, jotka näkivät hänet.

Mat 6:25-33 Sentähden minä sanon teille: älkää murehtiko hengestänne, mitä söisitte tai mitä joisitte, älkääkä ruumiistanne, mitä päällenne pukisitte. Eikö henki ole enemmän kuin ruoka ja ruumis enemmän kuin vaatteet?
Katsokaa taivaan lintuja: eivät ne kylvä eivätkä leikkaa eivätkä kokoa aittoihin, ja teidän taivaallinen Isänne ruokkii ne. Ettekö te ole paljoa suurempiarvoiset kuin ne?
Ja kuka teistä voi murehtimisellaan lisätä ikäänsä kyynäränkään vertaa?
Ja mitä te murehditte vaatteista? Katselkaa kedon kukkia, kuinka ne kasvavat; eivät ne työtä tee eivätkä kehrää.
Sinettisormus

Re: Näky; Kaunistautuminen

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Aamen, Samuli, näin se TOTISESTI on.....

19. Älkää kootko itsellenne aarteita maan päälle, missä koi ja ruoste raiskaa ja missä varkaat murtautuvat sisään ja varastavat.
20. Vaan kootkaa itsellenne aarteita taivaaseen, missä ei koi eikä ruoste raiskaa ja missä eivät varkaat murtaudu sisään eivätkä varasta.
21. Sillä missä sinun aarteesi on, siellä on myös sinun sydämesi.
22. Silmä on ruumiin lamppu. Jos siis silmäsi on terve, niin koko sinun ruumiisi on valaistu.
23. Mutta jos silmäsi on viallinen, niin koko ruumiisi on pimeä. Jos siis se valo, joka sinussa on, on pimeyttä, kuinka suuri onkaan pimeys!
24. Ei kukaan voi palvella kahta herraa; sillä hän on joko tätä vihaava ja toista rakastava, taikka tähän liittyvä ja toista halveksiva. Ette voi palvella Jumalaa ja mammonaa.
25. Sentähden minä sanon teille: älkää murehtiko hengestänne, mitä söisitte tai mitä joisitte, älkääkä ruumiistanne, mitä päällenne pukisitte. Eikö henki ole enemmän kuin ruoka ja ruumis enemmän kuin vaatteet?
26. Katsokaa taivaan lintuja: eivät ne kylvä eivätkä leikkaa eivätkä kokoa aittoihin, ja teidän taivaallinen Isänne ruokkii ne. Ettekö te ole paljoa suurempiarvoiset kuin ne?
27. Ja kuka teistä voi murehtimisellaan lisätä ikäänsä kyynäränkään vertaa?
28. Ja mitä te murehditte vaatteista? Katselkaa kedon kukkia, kuinka ne kasvavat; eivät ne työtä tee eivätkä kehrää.
29. Kuitenkin minä sanon teille: ei Salomo kaikessa loistossansa ollut niin vaatetettu kuin yksi niistä.
30. Jos siis Jumala näin vaatettaa kedon ruohon, joka tänään kasvaa ja huomenna uuniin heitetään, eikö paljoa ennemmin teitä, te vähäuskoiset?
31. Älkää siis murehtiko sanoen: 'Mitä me syömme?' tahi: 'Mitä me juomme?' tahi: 'Millä me itsemme vaatetamme?'
32. Sillä tätä kaikkea pakanat tavoittelevat. Teidän taivaallinen Isänne kyllä tietää teidän kaikkea tätä tarvitsevan.
33. Vaan etsikää ensin Jumalan valtakuntaa ja hänen vanhurskauttansa, niin myös kaikki tämä teille annetaan.
34. Älkää siis murehtiko huomisesta päivästä, sillä huominen päivä pitää murheen itsestään. Riittää kullekin päivälle oma vaivansa."
Matt.6.
Samuli

Re: Näky; Kaunistautuminen

Viesti Kirjoittaja Samuli »

Tämähän näyttää liittyvän muuten tuohon puupino näkyyn myös. :D

15. Kun Esterille, Mordokain sedän Abihailin tyttärelle, jonka Mordokai oli ottanut tyttärekseen, tuli vuoro mennä kuninkaan tykö, ei hän halunnut mukaansa muuta, kuin mitä Heegai, kuninkaan hoviherra, vaimojen vartija, neuvoi. Ja Ester sai armon kaikkien niiden edessä, jotka näkivät hänet.

Eli rakennetaan perustuksemme Kristukseen ja hänen sanansa ja neuvojen mukaan.
Sinettisormus

Re: Näky; Kaunistautuminen

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Herra puhuu vahvasti näinäpäivinä, kun vain osaamme olla avoimia hänen puheelleen. Kiitos ja Kunnia Jeesukselle Kristukselle, Vapahtajallemme! Hän on meidän Armokalliomme!
Samuli

Re: Näky; Kaunistautuminen

Viesti Kirjoittaja Samuli »

Kyllä Aamen. Sydämeni ylistää Kaikkivaltiasta. Kiitos Vapahtajamme kaikesta.
Sinettisormus

Re: Näky; Kaunistautuminen

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Minun ystäväni, jonka kanssa olin Kausalassa ja tänään lähdemme Lahteen, soitteli minulle eilen illalla ja ihmetteli myös suuresti, että mitä täällä keskusteluissa tapahtuu? Kun nämä meidän viimeksi käydyt keskustelut, sormuksista ja Esteristä, ovat muuttuneet profetiaksi, eli Esteri profetia etenee...vahvistuu.. Herramme on ylen ihmeellinen. Sanoinkin ystävälleni, että täytyy sanoa niinkuin siinä eräässä mainoksessa: " Niin hyvää, ettei sanotuksi saa". :D
Vastaa Viestiin