Näky, Mikä on Sanomamme?

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 5026
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Näky, Mikä on Sanomamme?

Viesti Kirjoittaja Eero »

Aamen! Tämä oli minulle uutta, kiitos Herralle siitä. Olen niin usein pyytänyt Herralta opastusta, että voisin tehdä töitä Jumalan tahdon mukaisesti, tajuamatta mitä se edes tarkoittaa. Ja vastaus on koko ajan meillä tiedossa, jos vain maltamme syventyä kuuntelemaan sitä.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Sinettisormus

Re: Näky, Mikä on Sanomamme?

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Amen! Tämä on sitä uskossa kasvamista ja nuo hetket on kuin pieniä kirkastumis hetkiä. Kiitos Jeesus!
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 5026
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Näky, Mikä on Sanomamme?

Viesti Kirjoittaja Eero »

Kyllä, siinä meinasi tippa tulla linssiin, kun viesti oli siihen suuntaan, että "ihanaa että löysit tänne". Ja se ääni oli ihmeellinen, lapsen puheen kaltainen, eikä siinä ollut havaittavissa mitään pelkoa.

Tuli myös mieleen, että oonko ajatellut kaiken ihan väärin alusta lähtien, mutta kiitos sanoistasi Sinetti, ymmärrän että Uskossa lähennytään Jumalaa, Herran Jeesuksen ja Pyhän Hengen toimiessa välittäjinä.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
näkymätön ninni

Re: Näky, Mikä on Sanomamme?

Viesti Kirjoittaja näkymätön ninni »

Kuva
"Tyydy minuun mestarinasi, minä ohjaan sinua sitä tietä, jolla vaellat minun mieleni mukaisesti. Sinusta se tie näkyy vievän turmioon, koska se ei kulje mielesi mukaisesti...

Ei pidä käydä sinun ymmärryksesi mukaan, vaan yli sinun ymmärryksesi..

Vaivu sinä ymmärtämättömyyteen, niin minä annan sinulle minun ymmärrykseni.. Ymmärtämättömyys on oikea ymmärrys, tietämättömyys siitä mihin menet on oikea tieto päämäärästäsi. Minun ymmärrykseni tekee sinut aivan tietämättömäksi.
Niin Aabraham lähti isänmaastaan eikä tiennyt mihin. Hän jättäytyi minun tietoni varaan ja luopui omastaan ja saapui oikeata tietä oikeaan päämäärään.

Katso, tämä on ristin tie. Sinä et voi itse löytää sitä, vaan minun täytyy kuljettaa sinua niinkuin sokeaa. Sentähden et sinä, vaan minä itse opetan sinua kulkemaan sitä tietä, jota sinun tulee vaeltaa (Ps 32:8). Seuraa minua, älä itse valitsemassasi työssä äläkä itse ajattelemassasi kärsimyksessä, vaan siinä mikä kohtaa sinua vastoin valintaasi, ajatuksiasi ja haluasi. Siinä minä kutsun. Ole siinä minun oppilaani. Silloin on aika. Mestarisi on läsnä" (Luther).
Sinettisormus

Re: Näky, Mikä on Sanomamme?

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

PÄÄSANOMAMME KUULUISI OLLA TÄMÄ: JEESUS KRISTUS ELÄÄ; USKOKAA TÄMÄ; OTTAKAA USKOLLA TÄMÄ VASTAAN JA KÄTKEKÄÄ SYDÄMIINNE!!!
Sinettisormus

Re: Näky, Mikä on Sanomamme?

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Puhukaa Jeesukselle niinkuin Elävälle puhutaan ja puhukaa Jeesuksesta niinkuin Elävästä puhutaan!
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 5026
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Näky, Mikä on Sanomamme?

Viesti Kirjoittaja Eero »

Aamen!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Vastaa Viestiin