Näky:Kynä josta muste loppu ja joka toimi patterilla!

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
katso7
Viestit: 1433
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58

Näky:Kynä josta muste loppu ja joka toimi patterilla!

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Näin aamuyöstä ihan kummallisen näyn .Sinä oli vanhanajan mustekynä ja sit tuli vaan sanat että muste on siitä loppu. Näin heti kynän nähdessäni että aivan kuin se olisi toiminut patterilla. Näin kynän päässä patterin. Ihmettelin. Jäin sitä mietiskelemään. No rukoilin ja sitten rupesin lukemaan päivän aamulehteä siellä oli iso juttu Lutherista. Siinä sanottiin että ensi vuonna tulee kuluneeksi 500 vuotta kun Luther naulitsi ne teesit siihen johonkin kirkon oveen.
Mulle tuli vain ajatuksia
1. Paavali sanoi Katsokaa kuinka minä omakätisesti suurilla kirjaimilla teille kirjoitan kirjoitti Paavali
2.Sit tuli mieleen tarkoittaako patteri jotenkin nykyistä teknologiaa että sähkövirralla yritetetään korvata jotakin oleellista, mieleen nousi jokaisen uskovan henkilökohtainen raamtunluku ja rukoilu, 10 käskyä tulisi ottaa myös elämänarvoiksi ensin seurakunnassa ja näyttää esimerkkiä. Olemme seurakuntana kadottaneet aidon avioliiton eli Yljän ja morsiamen suhteen, Hänen kunnioituksensa ja että olemme täällä palvelemassa Häntä eikä toisinpäin. Hän on kaikkensa tehnyt eteemme. Uskon päämäärä on sielujen pelastus ei se että pääset taivaaseen. Tuli patterista mieleen että sähköiset seurakunnat radio ja televisio ei korvaa yhteyttä - Siellä missä kaksi tai kolme on kokoontunut minun nimeeni siellä minä olen heidän keskellänsä. Olemme lampaita emmekä virtahepoja, syömme että jaksamme etsiä kadonneita. Olemme perhe emmekä myllyn paras joka tuottaa 100000 leipää tunnissa. Meidän täytyy nähdä yksilön arvo. Kadonneet minä tahdon etsiä Jeesus käsitykseni mukaan asuu myös sydämissämme. En elä enää minä vaan Kristus minussa. Kuinka voisimme olla toimettomia ja välipitämättömiä kadonneille. Jeesus meissä etsii heidät.
4. Mitähän mahtaa merkitä musteen loppuminen jotakinko uuden alkua.
3. Oletteko lukeneet Ville Heleniuksen maaliskuussa 2016 näkemä näky suuresta herätyksestä Tampereella. googlatkaa en osaa sitä linkittää.
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
Sinettisormus

Re: Näky:Kynä josta muste loppu ja joka toimi patterilla!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Minulle nousi tuosta vähän aika sitten,Näkyni; Vanha kirjepino: viewtopic.php?f=4&t=447
Jotenkin silloin koin, että alammeko olla sillä ajalla, juuri ennen Jeesuksen saapumista, että kaikki kirjoituksetkin alkaa olla kirjoitettuja. Ja kun poistumme, Herramme tulemuksessa, niin kirjoitukset jää elmään kuin automaatilla (patterivoimalla).
Koen, että tämä saattaisi hyvinkin liittyä tuohon saamaani näkyyn kirjepinoista, jotka olivat avoimina pöydällä. Koska ne olivat avoimia, olivat ne varmaan myös luettuja. Tämä oli minun tulkintani.
Siunausta päivääsi katso7.
Sinettisormus

Re: Näky:Kynä josta muste loppu ja joka toimi patterilla!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

10.10.2016

Ville Heleniuksen maaliskuussa 2016 näkemä näky Suomen herätyksestä

Sain näyn tämän vuoden maaliskuussa koskien Tamperetta. Näkyni alkoi kun olin menossa nukkumaan ja rukoilin iltarukoustani ja se alkoi kirkkaalla valolla, joka oli erittäin pehmeä ja lämmin. Tämän jälkeen näin Tampereen Hämeensillan, jossa oli valtava määrä ihmisiä. Sitä katsellessani ymmärsin, että kyseessä oli Jeesus-marssi, mutta osallistujia oli huomattavan paljon enemmän, kuin mitä Jeesus-marsseilla yleensä on. Ihmisiä oli varmasti viisinkertainen määrä tavalliseen verrattuna.

Ihmisten siinä marssiessa oli paikalla myös muutamia pilkkaajia, jotka huutelivat sivummalta rivouksia marssijoille. Aina kun joku pilkkaaja huusi, erottui marssijoista noin 10-15 hengen porukka, joka ympäröi tämän huutelijan ja alkoi rukoilla. Pian tämän jälkeen pilkkaaja nosti katseen ylös, laittoi silmät kiinni ja valahti Pyhä Hengen kosketuksesta maahan, mutta hänet autettiin ylös tai otettiin kiinni ennen maahan osumista. Näin siis kävi jokaiselle pilkkaajalle, ja ihmisiä tuli valtavasti uskoon, ja näyssä myös ihmisiä oli jo paljon uskossa.

Näyn lopussa kirkas valo tuli takaisin. Aukaisin silmäni ja näin pelkkää pimeää (huoneessa oli siis pilkkopimeää). Suljin taas silmäni, ja kirkas valo loisti yhä edelleen, kunnes pikkuhiljaa himmeni pois.

Kun kirjoitin tämän viestin tänään, minulle tuli vahvasti sellainen olo, että tämä näky tulee toteutumaan silloin, kun Venäjä on miehittänyt Suomen. Jeesus-marssit ovat aina vapunaikoihin, ja muutamat profetiat mitä olen lukenut, ovat antaneet merkkejä siitä, että tämä kyseinen miehitys saattaisi käydä toteen jo ensi vuonna 2017. Jos näin on, niin mielenkiinnolla jään myös odottamaan sitä suurta herätystä, joka Suomeen on tulossa. Odottelin tämän näkyni toteutumista innolla jo tänä vuonna (2016), kunnes mieleeni tosiaan tuli tämä Venäjän miehitysprofetia ja silloin tuntui, että tämä näky ja Venäjän miehitysprofetia sopivat hyvin yhteen.

Lähde: http://www.jouko-piho.fi/211357871
Sinettisormus

Re: Näky:Kynä josta muste loppu ja joka toimi patterilla!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Tämä sanan paikka nousi minulle:

Joh.21.
22. Jeesus sanoi hänelle: "Jos minä tahtoisin, että hän jää tänne siihen asti, kunnes minä tulen, mitä se sinuun koskee? Seuraa sinä minua."
23. Niin semmoinen puhe levisi veljien keskuuteen, ettei se opetuslapsi kuole; mutta ei Jeesus sanonut hänelle, ettei hän kuole, vaan: "Jos minä tahtoisin, että hän jää tänne siihen asti, kunnes minä tulen, mitä se sinuun koskee?"
24. Tämä on se opetuslapsi, joka todistaa näistä ja on nämä kirjoittanut; ja me tiedämme, että hänen todistuksensa on tosi.
25. On paljon muutakin, mitä Jeesus teki; ja jos se kohta kohdalta kirjoitettaisiin. luulen, etteivät koko maailmaan mahtuisi ne kirjat, jotka pitäisi kirjoittaa.
Sinettisormus

Re: Näky:Kynä josta muste loppu ja joka toimi patterilla!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Tuohon vielä lisäisin, kun sanoit että henkilökohtainen yhteys olisi hyvä säilyttää ja se on totinen tosi, sille Amen!
Mutta, tiedän, että on paljon ihmisiä jotka ovat sidottuja koteihinsa, eivätkä saa tuota yhteyttä eikä heitä sieltä löydetä, siksi tällainen median kautta evankeliointikin on hyvin tärkeää. Moni voi kuitenkin kuunnella sitä radiota, tv:tä tai nettiä, ja saa jonkunlaisen yhteyden tämänkin kautta. Siten teemme tärkeää työtä myös täällä, jossa tuo paristo antaa virtaansa, lähettämään näitä esim. meidän viestejämme eteenpäin, niitä tarvitseville. Ilman mustetta," patteri voimalla" (akku, sähkö).
Vastaa Viestiin