Profetioita tälle ajalle - eri aiheisia

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
Rutger
Site Admin

Re: Profetioita tälle ajalle - eri aiheisia

Viesti Kirjoittaja Rutger »

Uskon Jeesukseen kirjoitti: 07 Maalis 2026, 09:15 Mutta nyt koneälyn käyttö ompi kuitenkin tässä ketjussa loppu... tämä oli se tärkein pointti. Kyse ei ole prompteista vaan periaatteesta, että jätetään edes tältä aihealueelta koneälyjutut pois.

Koneälylle ja promptaukselle perustettakoon vaikka oma ketju.

Kiitos ylläpidon huomiosta tähän asiaan...:D
Tekoälyn käytöstä palstalla on tuore linjaus. Se ei erittele missä saa ja missä ei saa käyttää.
Ole huoleti. Olethan nähnyt etten muutenkaan kommaa tällä langalla juuri ollenkaan johtuen "profetioista".
Jos huolettaa että puutun taas näkemääni antisemitismiin, niin jätä selkeät antisemitistiset paikat postaamatta, minä kun en auo niitä linkkejä. Siellähän delegitimitoivat Israelia tietämättäni.
Shalom
Gal 6:14 Mutta pois se minusta, että minä muusta kerskaisin kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä, jonka kautta maailma on ristiinnaulittu minulle, ja minä maailmalle!
Uskon Jeesukseen

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

Rutger kirjoitti: 07 Maalis 2026, 09:27
Uskon Jeesukseen kirjoitti: 07 Maalis 2026, 09:15 Mutta nyt koneälyn käyttö ompi kuitenkin tässä ketjussa loppu... tämä oli se tärkein pointti. Kyse ei ole prompteista vaan periaatteesta, että jätetään edes tältä aihealueelta koneälyjutut pois.

Koneälylle ja promptaukselle perustettakoon vaikka oma ketju.

Kiitos ylläpidon huomiosta tähän asiaan...:D
Tekoälyn käytöstä palstalla on tuore linjaus. Se ei erittele missä saa ja missä ei saa käyttää.
Ole huoleti. Olethan nähnyt etten muutenkaan kommaa tällä langalla juuri ollenkaan johtuen "profetioista".
Jos huolettaa että puutun taas näkemääni antisemitismiin, niin jätä selkeät antisemitistiset paikat postaamatta, minä kun en auo niitä linkkejä. Siellähän delegitimitoivat Israelia tietämättäni.
Shalom
Tämä ketju onkin AIEXIT-ketju... tällä palstalla ei kansalta kysytty AI:hin menosta kuten kansalta Suomessa ei kysytty Natoon menostakaan...joten Exit Ai now... :lol:
Uskon Jeesukseen

Voiko Damaskoksen tuho olla näin lähellä...

Miksi Kuuba ja Meksiko mainitaan tässä yhteydessä...meinaako Usa kaapata nekin...

Kehoitus ostaa ruokaa joka tulee pakata niin että se säilyy... ilm. kannellisiin pakkilaatikoihin.... :?:
...ydinlaskeutuman vuoksiko...?
Koskee ilm. kaikkia maapallolla...?

LYNNE JOHNSON

Lähde: lynne johnson
MINÄ OLEN, KUNINGAS YESHUYA EI SALLI ISRAELIN TUHOAMISTA
Perjantai, 03/06/26
Lynne Johnson
6. maaliskuuta 2026

Sana vastaanotettu 5. maaliskuuta 2026, klo 11.58

Minä Olen aluaa teidän MINUN lasteni tietävän ja ymmärtävän, että Lähi-idän tapahtumat jatkuvat jonkin aikaa ennen kuin ne “räjähtävät” Damaskoksen tuhossa. Minä Olen ei tarkoita vuosia vaan viikkoja ennen Lähi-idän sodan puhkeamista, mikä johtaa Damaskoksen kaupungin tuhoutumiseen, Iranin ydinvarastojen tuhoamiseen Syyriassa ja Iranin ydinkohteissa. Se on pian tapahtuva.

Iran jatkaa mahdollisimman monien arabimaiden tuomista tähän sotaan jatkaakseen alueen purkamista. Yhdysvallat ei osallistu tähän sotaan niin että se olisi lähellä toista “Vietnamia”. Viime kädessä Israel tuhoaa Damaskoksen ja Iranin ydinalueet, sillä Iranin hallinto päättää käyttää ydinkapasiteettaan Israelin tuhoamiseen ja Israelilla ei ole muuta vaihtoehtoa kuin iskeä ensin.

Minä Olen, kuningas Yeshuya ei salli Israelin tuhoamista siksi että Minä olen, kuningas Yeshuyana, kuninkaiden kuninkaana ja Lord of Lordsina, Korkeimpana, Suurena joka on Minä Olen, kuten MINUN Sanassani on kirjoitettu.

Sinua varoitetaan etukäteen, jotta voit valmistautua ostamalla päivittäistavarasi ja tarvittavat ruokasi säilytykseen niin diskreetisti (huomaamattomasti) kuin pystyt.

Varmista, että teet niin. Pysy MINUN Sanassani, pysy rukouksessa, pysy keskittyneenä. Rukoile Iranin kansan, siellä olevien uskovieni, Kuubassa ja Meksikossa olevien MINUN uskovieni puolesta, sillä he tarvitsevat rukouksiasi.

Kuningas Yeshuya, Kuninkaiden kuningas ja Lord of Lords, Alfa ja Omega, Korkein, Rauhan Prinssi
Viimeksi muokannut Uskon Jeesukseen, 08 Maalis 2026, 08:55. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Uskon Jeesukseen

Uskon Jeesukseen kirjoitti: 08 Maalis 2026, 08:34
Kehoitus ostaa ruokaa joka tulee pakata niin että se säilyy... ilm. kannellisiin pakkilaatikoihin.... :?:
...ydinlaskeutuman vuoksiko...?
Koskee ilm. kaikkia maapallolla...?

Sinua varoitetaan etukäteen, jotta voit valmistautua ostamalla päivittäistavarasi ja tarvittavat ruokasi säilytykseen niin diskreetisti (huomaamattomasti) kuin pystyt.

Varmista, että teet niin. Pysy MINUN Sanassani, pysy rukouksessa, pysy keskittyneenä.

Kuningas Yeshuya, Kuninkaiden kuningas ja Lord of Lords, Alfa ja Omega, Korkein, Rauhan Prinssi
LINKKI ketjuun "NÄLÄNHÄTÄ - VARAUTUKAA
viewtopic.php?f=3&t=2230
Vastaa Viestiin