YHDYSVALLAT PROFETIASSA - Kiina ja Venäjäkin ym.

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
Rutger
Site Admin

Re: YHDYSVALLAT PROFETIASSA - Kiina ja Venäjäkin ym.

Viesti Kirjoittaja Rutger »

Jos Trump poistettaisiin, tilalle tulisi JD Vance, kansan rakastama varapresidentti. Trumpin tarkasti valitsema mieleisensä seuraaja josta Trump haluaa seuraavan presidentin. Eli Trumpin poistaminen nyt olisi todella suuri kolaus muttei muuttaisi maan linjaa, Amerikka ensin jatkuisi.
Jos Trump ja Vance poistettaisiin, kolmantena komentoketjussa on Puhemies Mike Johnson, kristitty, linjaltaan makuuni hieman liian sovitteleva, mutta pääosin ok tyyppi. Kamalalla ei ole erittäin epäsuosittuna demokraattina jopa omiensa joukossa siis absoluuttisesti mitään mahdollisuuksia kiinni presidenttiyteen tai muutoin valtaan. House, Senaatti ja WH on republikaaneilla.
Kamala oli deep staten DEI valinta Joen rinnalle valokuviin, mutta niin tyhmä, että heti suunsa avatessaan sössi aina kaiken.
En sano tuota siksi että hän on nainen tai siksi että hän on intialaisen ja jamaikalaisen lapsenlapsi vaan siksi, että hän on oikeasti niin tyhmä. Poliittisen uransa hän sai kiipeämällä demokraattivaikuttaja Willien reittä pitkin tämän ollessa naimisissa.
Aika harva "luksus seuralainen" huomaa yhtäkkiä olevansa juristi ja vielä harvempi siitä loikkaa varapresidenttiyteen.
Kamala on katsottu kortti.
Gal 6:14 Mutta pois se minusta, että minä muusta kerskaisin kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä, jonka kautta maailma on ristiinnaulittu minulle, ja minä maailmalle!
Rutger
Site Admin

En itse pidä tuosta Trumpin ympärillä pyörivien hokemasta Golden Age termistä sen pakanallisuuden tähden.
Trump ja huolella valittu kabinettinsa kyllä saa Amerikan nopeaan nousuun, itseasiassa on jo saanut suunnan ylöspäin parissa kuukaudessa, mutta aina tuolla horisontissa siintää se Albert Piken kolmas maailmansota jolla vielä voidaan kaikkien maiden asiat kerralla ryssiä.
Jos Trump päättäisi ottaa Grönlannin, sen voisi poimia kuin karkin lapselta. Tanska ei tohtisi eväänsäkään väräyttää vaan ainoastaan protestoisi asiasta yk:ssa. Lisäksi Grönlannin asukkaat ovat hyvin USA mielisiä. Ei tämä tullut puskista vaan tätä on pedattu pitkään.
Käytännössähän Grönlanti on ollutkin USAn hallussa jo pitempään. Siellä on Space Forcen tukikohta.
Jos siis USA anneksoisi Grönlannin, se voisi sen tehdä ilman yhtään laukausta ja asukkaiden hurratessa.
Kuten yleensäkin, Trump puhuu kovalla retoriikalla saaden sen hetkisen "kohteen" tyytymään Trumpin oikeasti haluamaan lopputulokseen ja vielä kuvittelemaan että mehän tässä loppupeleissä voitimme. Trump on neuvottelunero. Trump osaa vedellä ihmisten oikeista naruista.
Saman ilmiön näki Trumpin ja Stubbin golftuokiosta. Stubbin terveiset kotona olivat 180 astetta aiemmasta muuttuneet, nyt Stubb haluaakin neuvotteluyhteyksiä Venäjään, aiemmin kanta oli se, että Venäjän kanssa ei neuvotella koskaan enää.
Tämä saattoi olla Suomelle siunaukseksi. Olimme jo vahvasti tulevana maalitauluna aiemman retoriikan takia.
Emme kuitenkaan ole kuivilla vielä. Vapaamuurarieliitti joka sotahaukkojaan käskyttää, aikoo kokeilla vielä sen maailmansotakortin.
Rukoillaan. 🙏
Gal 6:14 Mutta pois se minusta, että minä muusta kerskaisin kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä, jonka kautta maailma on ristiinnaulittu minulle, ja minä maailmalle!
AOAOAOAOAO
Site Admin

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Rutger kirjoitti: 01 Huhti 2025, 09:40 Jos Trump päättäisi ottaa Grönlannin, sen voisi poimia kuin karkin lapselta. Tanska ei tohtisi eväänsäkään väräyttää vaan ainoastaan protestoisi asiasta yk:ssa. Lisäksi Grönlannin asukkaat ovat hyvin USA mielisiä. Ei tämä tullut puskista vaan tätä on pedattu pitkään.
Käytännössähän Grönlanti on ollutkin USAn hallussa jo pitempään. Siellä on Space Forcen tukikohta.
Jos siis USA anneksoisi Grönlannin, se voisi sen tehdä ilman yhtään laukausta ja asukkaiden hurratessa.
Olen toista mieltä, eivät grönlantilaiset Trumpia kaipaa eivätkä Grönlannin liittämistä Yhdysvaltoihin. Tanskalla ja Grönlannilla on vuosisatojen yhteinen historia yhdessä.

Grönlanti ei ole ollut Yhdysvaltojen "hallussa", vaan tähän saakka on ollut win-win-tilanne, jossa Yhdysvaltojen tukikohta on vastannut alueen turvallisuudesta,vaikka se onkin ollut lähinnä tietynlainen etuvartioasema Neuvostoliittoa ja sen ohjusuhkaa vastaan. Tanska puolestaan on säästänyt sotilasmenoissa.

Nyt Trump lähinnä haluaa ahneudessaan saada alueen liitetyksi Yhdysvaltoihin Grönlannin luonnonrikkauksien takia, Trump ei ole tekemässä mitään hyväntekeväisyyttä vaan suorastaan varastamassa Tanskalle kuuluvaa aluetta. Siis varastamassa.

Vaikka itse toivoin Trumpin voittoa Bideniä vastaan en todellakaan hyväksy Trumpin pyrkimystä varastaa Grönlanti, tai pyrkimystä saada Ukraina maksamaan saamansa sotilaallinen apu takaisin Yhdysvalloille. Eurooppa on muuten tukenut enemmän kuin Yhdysvallat eikä meille ole tullut edes mieleenkään alkaa kiristämään Ukrainaa ja vaatimaan saamaansa apua takaisin.

Raamattu sanoo selvästi, Sananlaskut 22:28 "Älä siirrä ikivanhaa rajaa, jonka esi-isäsi ovat asettaneet."

En usko että Pyhä Henki asetti Trumpin virkaansa sitä varten että VARASTAISI Grönlannin Yhdysvalloille.

Monet uskovat ovat myös ihmetelleet että Trumpilla on neuvonantajana Paula White, menestysteologi ymmärtääkseni.

Eivät suuret sanat suuta halkaise, ja nähtäväksi jää mitä KÄYTÄNNÖSSÄ tapahtuu, ja mikä jää vain tuuleen huuteluksi.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat Minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Uskon Jeesukseen

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

Rutger kirjoitti: 01 Huhti 2025, 09:40 ... tuolla horisontissa siintää se Albert Piken kolmas maailmansota jolla vielä...

-------------

...Trumpin ja Stubbin golftuokiosta. Stubbin terveiset kotona olivat 180 astetta aiemmasta muuttuneet, nyt Stubb haluaakin neuvotteluyhteyksiä Venäjään, aiemmin kanta oli se, että Venäjän kanssa ei neuvotella koskaan enää.
Tämä saattoi olla Suomelle siunaukseksi. Olimme jo vahvasti tulevana maalitauluna aiemman retoriikan takia..
Rukoillaan. 🙏
...Onkos muuten kolmas maailmansota jollakin tapaa pakollinen keissi... Raamatussa ei taida edes olla varsinaisesti mainittuna jotain lopullista isoa sotaa, josta seuraava sota sitten käytäisiin kivin ja kepein, vai kuinka Albert Einstein asian "profetoikaan" aikoinaan... eli käytännössä ei sotia ei enää olisi sillä kukapa kivin ja kepein viitsisi enää sotia laajemmassa skaalassa.... :roll:

Harmageddonit ym. mitä Raamatussa nyt onkaan....

...ja entä jos Stubb joutuu neuvottelutilanteeseen, jossa Venäjä ilmoittaa, että "Me tiedjamme tjoki Tukhjolman profjetian da, mjutta mje tarjoame Suomele mjahdollisuuta olla kokona osa Venajaa, harasoo toverits Stubb ponimaju da... :shock:

Elikkäs ovatko WW3 ja Tukholman profetian aluejako sellaisia tapahtumia, joitten tulee tapahtua sellaisenaan... toinen rappareitten suunnittelemana ja toinen kenties Jumalan sallimuksen keinonaki tuoda Pohjoismaille jokin kuritus tms... :?:

Niin mikä onkaan Tukholman profetian tapahtumien lopullinen tarkoitus... entä jos Usa ottaa Grönlannin ja Venäjä sitten ottaa Pohjoismaitten pohjoisosat... maat kahakoivat sitten jossain jäämeren alapuolella... :geek:

Alla jonkun huippuasiantuntijan tekemä kartta Usan ja Venäjän välisestä merisodasta jossain Grönlannin- ja Norjanmerien välimaastossa... (=Tukholman profetian toteutuessa...) :arrow:

PhotoCollage_20250401_164103088.png
Usan grönlantihankeko (plus siellä olo) Venäjän aiheena toteuttaa Tukholman profetian aluevaltaus... tuskin Venäjä ko. alueita valtaisi pelkästään parempien parempien kalastusvesien vuoksi...?

Voisiko Jumala taasen käyttää kolmatta maailmansotaa tuomaan tuomionsa maan kansoille... käyttääkö Jumala rappareita tuomaan esiin sallimuksensa vai kuinka asia on... :?

:ugeek:
Rutger
Site Admin

AOAOAOAOAO kirjoitti: 01 Huhti 2025, 15:25
Rutger kirjoitti: 01 Huhti 2025, 09:40 Jos Trump päättäisi ottaa Grönlannin, sen voisi poimia kuin karkin lapselta. Tanska ei tohtisi eväänsäkään väräyttää vaan ainoastaan protestoisi asiasta yk:ssa. Lisäksi Grönlannin asukkaat ovat hyvin USA mielisiä. Ei tämä tullut puskista vaan tätä on pedattu pitkään.
Olen toista mieltä, eivät grönlantilaiset Trumpia kaipaa eivätkä Grönlannin liittämistä Yhdysvaltoihin. Tanskalla ja Grönlannilla on vuosisatojen yhteinen historia yhdessä.

Grönlanti ei ole ollut Yhdysvaltojen "hallussa", vaan tähän saakka on ollut win-win-tilanne, jossa Yhdysvaltojen tukikohta on vastannut alueen turvallisuudesta,vaikka se onkin ollut lähinnä tietynlainen etuvartioasema Neuvostoliittoa ja sen ohjusuhkaa vastaan. Tanska puolestaan on säästänyt sotilasmenoissa.

Nyt Trump lähinnä haluaa ahneudessaan saada alueen liitetyksi Yhdysvaltoihin Grönlannin luonnonrikkauksien takia, Trump ei ole tekemässä mitään hyväntekeväisyyttä vaan suorastaan varastamassa Tanskalle kuuluvaa aluetta. Siis varastamassa.

Vaikka itse toivoin Trumpin voittoa Bideniä vastaan en todellakaan hyväksy Trumpin pyrkimystä varastaa Grönlanti, tai pyrkimystä saada Ukraina maksamaan saamansa sotilaallinen apu takaisin Yhdysvalloille. Eurooppa on muuten tukenut enemmän kuin Yhdysvallat eikä meille ole tullut edes mieleenkään alkaa kiristämään Ukrainaa ja vaatimaan saamaansa apua takaisin.

Raamattu sanoo selvästi, Sananlaskut 22:28 "Älä siirrä ikivanhaa rajaa, jonka esi-isäsi ovat asettaneet."

En usko että Pyhä Henki asetti Trumpin virkaansa sitä varten että VARASTAISI Grönlannin Yhdysvalloille.

Monet uskovat ovat myös ihmetelleet että Trumpilla on neuvonantajana Paula White, menestysteologi ymmärtääkseni.

Eivät suuret sanat suuta halkaise, ja nähtäväksi jää mitä KÄYTÄNNÖSSÄ tapahtuu, ja mikä jää vain tuuleen huuteluksi.
Aika hyvän vastaanoton sai Vance käydessään Grönlannissa. Lienee paljon siitä kiinni minkä median juttuja kuuntelee myös tässä suosio asiassa.
Minä en näe varastamisena tapahtumaa jossa asukkaat itse haluavat muutosta. Sittenhän se nähdään, jos ja kun äänestävät.
Minulla on Paulasta muutama video tälläkin foorumilla. Hän on käärme Trumpin povella.
Rutger
Site Admin

Uskon Jeesukseen kirjoitti: 01 Huhti 2025, 16:10
Rutger kirjoitti: 01 Huhti 2025, 09:40 ... tuolla horisontissa siintää se Albert Piken kolmas maailmansota jolla vielä...

-------------

...Trumpin ja Stubbin golftuokiosta. Stubbin terveiset kotona olivat 180 astetta aiemmasta muuttuneet, nyt Stubb haluaakin neuvotteluyhteyksiä Venäjään, aiemmin kanta oli se, että Venäjän kanssa ei neuvotella koskaan enää.
Tämä saattoi olla Suomelle siunaukseksi. Olimme jo vahvasti tulevana maalitauluna aiemman retoriikan takia..
Rukoillaan. 🙏
...Onkos muuten kolmas maailmansota jollakin tapaa pakollinen keissi... Raamatussa ei taida edes olla varsinaisesti mainittuna jotain lopullista isoa sotaa, josta seuraava sota sitten käytäisiin kivin ja kepein, vai kuinka Albert Einstein asian "profetoikaan" aikoinaan... eli käytännössä ei sotia ei enää olisi sillä kukapa kivin ja kepein viitsisi enää sotia laajemmassa skaalassa.... :roll:

Harmageddonit ym. mitä Raamatussa nyt onkaan....

...ja entä jos Stubb joutuu neuvottelutilanteeseen, jossa Venäjä ilmoittaa, että "Me tiedjamme tjoki Tukhjolman profjetian da, mjutta mje tarjoame Suomele mjahdollisuuta olla kokona osa Venajaa, harasoo toverits Stubb ponimaju da... :shock:

Elikkäs ovatko WW3 ja Tukholman profetian aluejako sellaisia tapahtumia, joitten tulee tapahtua sellaisenaan... toinen rappareitten suunnittelemana ja toinen kenties Jumalan sallimuksen keinonaki tuoda Pohjoismaille jokin kuritus tms... :?:

Niin mikä onkaan Tukholman profetian tapahtumien lopullinen tarkoitus... entä jos Usa ottaa Grönlannin ja Venäjä sitten ottaa Pohjoismaitten pohjoisosat... maat kahakoivat sitten jossain jäämeren alapuolella... :geek:

Alla jonkun huippuasiantuntijan tekemä kartta Usan ja Venäjän välisestä merisodasta jossain Grönlannin- ja Norjanmerien välimaastossa... (=Tukholman profetian toteutuessa...) :arrow:

PhotoCollage_20250401_164103088.png

Usan grönlantihankeko (plus siellä olo) Venäjän aiheena toteuttaa Tukholman profetian aluevaltaus... tuskin Venäjä ko. alueita valtaisi pelkästään parempien parempien kalastusvesien vuoksi...?

Voisiko Jumala taasen käyttää kolmatta maailmansotaa tuomaan tuomionsa maan kansoille... käyttääkö Jumala rappareita tuomaan esiin sallimuksensa vai kuinka asia on... :?

:ugeek:
Ei mielestäni kolmonen ole kiveen hakattu, sekin on näkemys kysymys mikä on maailmansota.
Rappari Piken seuraajat ajavat kyllä sitä koska uskovat sillä saatavan aikaan maailmanlaajuinen totaalikontrolli.
Raamattu kyllä lupaa sotia moniin paikkoihin ym. mutta mikä on ns. maailmansota, taas tulkinta kysymys.
Koska en Jumalanpelosta dissaa yhtäkään mahdollista aitoa profetiaa, totean Tukholman ennustuksestakin vain, että jää nähtäväksi.
Haluaisin kyllä uskoa, että Trump ja Putin ovat niin väleissä, että saavat hillittyä rapparien sotahaukkojen hankkeen eskaloida sota Eurooppaan.
Raamattu ei ota kantaa Suomen kohtaloon mutta kertoo Venäjän jossain vaiheessa fokusoituvan kohti Pyhää Maata.
Jos taas mennään oletuksiin ja uskomuksiin, minä kyllä oletan rapparien onnistuvan hankkeessaan, onnistuivathan he kahdessa ensimmäisessäkin.
Milloin se alkaa, en tiedä.
Rukoillaan sitä pahuuden hanketta vastaan ja Suomelle suojelusta.
Vastaa Viestiin