8.5.2006 saamani uni.

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
AOAOAOAOAO
Site Admin

8.5.2006 saamani uni.

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Laitan tähän 8.5.2006 saamani unisarjan, johon viittasin Lopunajat/Taivaalliset merkit keskusteluketjussa, ja jonka lupasin kirjoittaa kunhan ensin olisin löytänyt tämän kirjoittamani paperiversion unestani.

Olin tuohon aikaan aika useasti vapaaehtoisena eräässä kristillisessä majapaikassa. Tuossa lähiseudulla oli myös erään uskovan perheen maatila, jossa järjestetään säännöllisesti rukousiltoja. Eräässä tuollaisessa illassa olin esirukoiltavana, ja tuolloin Jumala kehoitti minua jatkamaan rukousta "niiden puolesta joiden puolesta olet rukoillut tähänkin saakka", ja Jumala kehoitti rukoilemaan itselleni tiettyjä armolahjoja, ja lopuksi "tutkimaan Raamatun salaisuuksia, kotona yksinäisyydessä, tai rauhassa".

Noiden armolahjojen joukossa oli mm. "ilmestyksiä unissa".

Tässä saamassani unessa on 4 eri osaa. Kolme osaa kosekn pääsääntöisesti omaa henkilökohtaista elämääni, mutta 2.osa on ns. "yleistä ilmoitusta".Laitan unen palstalle osittain siksi, että lukijat näkisivät ne symbolit, joilla Jumala puhui tuolloin minulle, ja ettävoi mennä hyvinkin pitkiä aikoja ennen kuin Jumalan antamat unet toteutuvat ja täyttyvät.

En tuolloin tajunnut unesta oikein mitään, ja pyysin sen tulkintaan joiltakin sekä nuoremmilta että vanhemmilta uskovilta. En saanut tuolloin heiltä apua, koska uni oli siis ns. henkilökohtainen, pääosin.

Sain myös unen 2014, jossa Jumala käytti muutamia samoja symboleja kuin vuonna 2006 saamssani unessa.Jätän tässä nyt kertomatta joidenkin henkilöiden nimiä, ja muutaman paikkakunnan, anonyymeyden suojaksi.

" Uni alkoi siitä, kun istuin neljän tai viiden ihmisen xxxx-kodin kirkko-/ruokasalissa. En muista kanssa olleistani muita kuin xx:n ja yy:n kasvot pöydän toisella puolella. Istuimme sen pöydän vastakkaislla puolilla, josta ihmiset normaalisti hakevat ruokansa. Minä istuin kasvot ristiä kohti, eli itään päin.

Kirkkosalin ikkunat ovat etelään päin. Huomasin katsoessani etelään, ulos ikkunoista, kolme lentokonetta tulevan aivan samassa tasossa, rinnakkain kohti xxxx-kotia. Koneet olivat 2.maailmansodan aikaisia Spitfire-hävittäjiä paitsi niissä ei ollut potkureita vaikka olisi pitänyt olla. Koneet olivat myös vankempia kuin oikeat Spitfire-hävittäjät. Ne tulivat myös aivan äänettömästi, en kuullut koneiden ääntä vaikka ne olivat aivan lähellä.

Näin myös näiden kolmen rinnakkaisen koneen yläpuolella muita koneita, paitsi ne vaikuttivat aivan kuin korppikotkilta koska ne kiertelivät ympyrää toistensa perässä. Nämä olivat minusta väriltään harmaita, en nähnyt tarkasti, koska ne olivat todella korkealla, aivan omissa oloissaan, kuin odottaen.

Ihmettelin, mitä nuo kolme konetta oikein olivat. Välillä tuntui kuin koneet eivät olisi liikkuneet lainkaan, olleet vain ilmassa liikkumatta eteen- tai taaksepäin.

Kun koneet olivat täsmälleen ruokasalin yläpuolella, huomasin jotain outoa keskimmäisen koneen alapuolella. Siinä oli jotain, josta en saanut selvää. Koneiden tunnukset jäivät minulle epäselviksi. Luulisin nähneeni, en ole varma tästä, koneiden siipien alapuolella ympyrät sinistä ja punaista, siis yksi ympyrä jossa oli sinistä ja punaista, renkaina.

Jatkoin keskimmäisen tuijottamista. Näytti aivan kuin jotain olisi erillään koneen pohjasta. Tuo esine muuttui suuremmaksi, joten aloin aavistaa sen tulevan alaspäin. Kaikki tapahtui koko ajan kuin hidastetusti, epätodellisesti.

Lopulta ymmärsin, mikä tuo esine oli. Se oli pommi. Pommi tuli alaspäin, ja kun se oli jo lähellä meitä, minä juoksin "turvaan" ruokasalin luoteiskulmaan, pois pommin alta. En huomannut kenenkään muun juosseen pois pommin alta.

Loppu tapahtui niin nopeasti, etten osaa sanoa varmasti. Pommi kyllä räjähti, mutta mitään pahaa ei tapahtunut. Ymmärtääkseni kaikki oli kunnossa, ennallaan.

Unen tapahtumat siirtyivät nyt kotikaupunkiini. Olin hetkessä aivan toisessa paikassa. Tapahtumat xxxx-kodilla päättyivät tähän.

Uni jatkui kotikaupungissani.

Olin aaa-tien vieressä kulkevalla kevyenliikenteen väylällä. Olin terveyskeskuksen kohdalla. Seurassani oli joku toinen henkilö. Hän vaikutti tytöltä/naiselta, hän piti jotain rintaansa vasten. Hän jäi unessa minulle tuntemattomaksi.

Vuorokauden aikaa en muista, uskoakseni oli päivä. Olimme menossa satamaan päin, mutta olimme yhä terveyskeskuksen kohdalla. Ilma oli hämyisä, oudon valoton.

Sillon katsoin viistosti taaksepäin, ehkä kaakkoa kohti. Huomasin auringon alkavan laskeutua, tulevan normaalia rataansa jyrkemmin alas.

Taivas oli jo tummentunut, vaikka oli päivä. Aurinko oli yhä kirkas, mutta se ei valaissut juuri ollenkaan. Aurinko oli lähellä horisonttia, kun huomasin kuun olevan lähellä aurinkoa. Se oli täysikuu. Kuu liikkui vaakatasossa, hieman horisontin yälpuolella. Kuu oli siis auringon kanssa samalla korkeudella, tasolla.

Ihmettelin kuinka aurinko ja kuu näkyivät yhtä aikaa. Molemmat olivat kirkkaita. Sitten yllätyksekseni huomasin toisen kuun, sekin oli kokonainen ja kirkas, samassa tasossa edellisen kanssa.

En ymmätänyt tätä ollenkaan. Huomasin jonkin "välähdyksen" kuussa. Samalla huomasin kuiden liikkuvan toisiaan kohden. Molemmat kuut kulkivat auringon takaa. Ne eivät törmänneet toisiinsa vaan jatkoivat kulkuaan radallaan.

Aloin katsoa kuuta, jossa oli huomannut "välähdyksen". Kuussa oli jotain. Näin sen aluksi himmeänä. Sitten näin kuussa jotain, numeroita. Ensimmäiseksi näin roomalaisen ykkösen(1). Sitten roomalaisia numeroita alkoi tulla lisää. Pian kuu oli täynnä, siitä oli tullut KELLO. Myös toiseen kuuhun tuli numeroita.

En muista laskiko aurinko horisontin alapuolelle. Mutta, nyt alkoi kuita ilmestyä yhä lisää taivaanrantaan. Niitä tuli eripuolille taivaanrantaa, samalle tasolle kaikki. Aluksi niitä tuli hitaasti, sinne tänne, sitten tahti alkoi kiihytä, ei kovin nopeasti mutta kiihtyi silti. Kaikkiin näihin kuihin alkoi tulla pian ilmestymisensä jälkeen numeroita. Enää ei tulut roomalaisia numeroita, vaan niitä, joita me käytämme tänä päivänä.

Kellot, tai kellotaulut ( se on KUUT ) olivat kaikki erilaisia, yksikään ei ollut toisen kanssa samanlainen.

Enää ei ilmestynyt kuita, vaan pelkästän kelloja, kaikki erilaisia. Taivaanranta oli melkein täynnä kelloja. Seuraavaksi kellotaulut alkoivat vaihtua. Kellotauluista tuli, omaan tahtiinsa, erilaisia kellotauluja kuin edellinen, sillä paikalla, oli ollut.

Kellotauluja tuli valtavalla nopeudella, koko ajan kiihtyen. Koko horisontti, 360 astetta, oli kellojen ( eli, kuiden ) täyttämä.

Seuraavaksi kelloihin alkoi tulla värejä, aluksi ruskeaa tai tummempia sävyjä, alkuperäisen mustan lisäksi. Sitten värit vaihtuivat koko ajan kirkkaammiksi,( esim. kuin Swatch-kellot ). Kellotaulut vaihtuivat kaikkialla sellaisella nopeudella, että en pystynyt seuraamaan muutosta mitä tapahtui kaikkialla.

Taivas oli aivan pimeä, huomasin vain kellot.

Sitten, sanoin unessa seuraavat sanat; " ajan merkit".

Aloin toistaa noita sanoja; "ajan merkit, ajan merkit, ajan merkit". Lopulta ymmärsin unessa mitä kuut/kellot tarkoittivat. Nostin oikean käteni etusormi tietäväisenä pystyyn, ja huusin lujalla äänellä; AJAN MERKIT ! AJAN MERKIT ! Aloin hyppelehtiä unessa ilosta.

Nämä tapahtumat loppuivat siihen kun jatkoimme tytön/naisen kanssa kulkuamme alkuperäiseen kulkusuuntaamme.

Uni jatkoi kotikaupungissani, mutta toisessa paikassa. Nämä unet olivat selvästi erillisiä tapahtumia.

Huomasin olevani yksin mummulani pihassa, tontin reunassa, talon sivulla. Isovanhempani ja vnhempani asuvat omakotitaloissa saman tien vastakkaisilla puolilla. Matkaa talosta taloon on n.50 metriä. Unessa talojen välillä en muista oliko tietä, joka siinä todellisuudessa on. Alue vaikutti ruohoiselta alueelta. Näin unessani noin 5 lehmää, ei enempää, syövän kaikessa rauhassa ruohoa talojen välisellä alueella.

Lehmät olivat hyvin ruskeita ja voimakkaita. Ne olivat todella hyväkuntoisia. Ne vaikuttivat jotenkin pahoilta, en osaa selittää millä tavalla. Ne olivat sen oloisia kuin härkiä, mutta en muista oliko niillä sarvia, joillakin saattoi olla.

Huomasin sitten isäni, joka seisoi täällä mummolan puolella, isäni oli siis isovanhempieni talon kuistilla, minne noustaan ylös portaita pitkin. Näin isäni kädessä, oikeassa, vanhan ruskean puisen, sellaisen hyvin leveän, suksen. Isäni pui nyrkkiä suksi kädessään härille/lehmille. Näin isäni kasvoista, ettei hän pitänyt näistä lehmistä. Lehmät/härät eivät reagoineet mitenkään isäni uhkailuun. Yksi minua lähellä oleva eläin katsoi minua, ja tuli vihaisen näköiseksi. Se siirtyi lähemmäksi minua. Huomasin sen olevan vihainen minulle, ja aikovan hyökätä. Pelkäsin tätä eläintä.

Tämä lehmä/härkä tuli nyt kohti ja hyökkäsi. Hyökkäysuunta tuli kyllä eri suunnasta missä ne olivat syömäss ruohoa, se tuli sieltä suunnasta johon olin ollut selin. Minä pelkäsin ja lähdin karkuun. Juoksin vain pienen matkan, koska mieleeni tuli ajatus, ettei minun kuulunut juosta sitä karkuun, ehkä siksi että uskon Jeesukseen, eli olen kristitty. Käännyin ympäri, ja huomasin lehmän/härän olevan hyvin lähellä, noin parin metrin päässä. Tiesin selvästi, että kohta se osuu minuun. Tiesin, että kohta sattuu kovasti. Katsoinsilti lehmään, ja nostin oikean käteni kämmen auki aivan kuin stop-merkiksi lehmäle. Lehmä oli jo melkein kiinni, vain metrin päässä. Silloin sanoin käsi ojennettuna lehmää kohti; JEESUKSEN KRISTUKSEN NIMESSÄ !
Suljin hetkeksi silmäni koska tiesin että kohta osuu. Avasin silmäni kuitenkin jostain syystä melkein saman tien kuin olin ne sulkenutkin. En nähnyt enää härkää, vaan aivan sekunnin murto-osan ajan näin erään lasten satuhahmon kaltaisen pikku myyrän, joka samantien olikin jo muuttunut hiireksi. Samalla hetkellä kun avasin silmäni, tiesin jo heti mielessäni, että siinä olikin vain hiiri.

Tämän jälkeen huomasin toisen lehmän/härän minua lähellä. Sekin vaikutti vihaiselta. En kuitenkaan muista lähtikö se hyökkäämään. Luulen sen tulleen lähemmäksi. Tässä vaiheessa heräsin ja olin hieman ahdistunutja hikinen. En tiennyt kuinka uneen tulisi suhtautua. En ollut ollenkaan varma oliko uni Jumalalta. Vasta myöhemmin olen saanut vahvistuksen itselleni, että uni oli Jumalta.

Mietin hetken näkemääni ja nukahdin uudestaan.

Uneni jatkui edelleen kotikaupungissani, saman tien varrelta, joka kulkee isovanhempieni ja vanhempieni talojen välistä.

Nyt unen alussa, ymmärsin, että isäni oli "kaatunut/kuollut?, tai ei enää elossa/mukana ? "

En ymmärtänyt tätä enkä tiennyt mitä se tarkoitti. Rinnallani oli se sama tyttö/nainen, kun näin ne kellot taivaalla. Tytöllä/naisella oli ymmärtääkseni lapsi rintaansa vasten, näin uskon. Näin unessa 2 Abloy-avainta samassa metallirenkaassa, en tiennyt mitä ne tarkoittivat.

Taivas oli musta, samoin kaikkien omakotitalojen piha-alueet. Katsoin ylöspäin katua, ja huomasin, että taloterottautuivat, mutta eivat enää hyvin, koska kaikki oli niin synkkää ja pimeää. Pihojen äärireunat ja -alueet olivat myös täysin mustat. Ei ollut hyvä olla. Minulla oli sellainen ymmärrys, että "jotain oli viety" ? Ja, en tiennyt varmasti keneltä, isältänikö, vai meiltä, tai ihmisiltä ? Ymmärsin unessani, että "jotkut", en tiedä ketkä, hakivat myös jotakin, luultavasti tältä samalta kadulta,tai sen varrella olevista taloista. Minä, ja tämä tyttö/nainen kuljimme tätä tietä eteenpäin, hän oli minun oikealla puolellani, niin kuin silloinkin, kun kuut/kellot ilmestyivät taivaalle.

Nämä tuntemattomat "toiset" kulkivat talosta taloon, ja luulen heidän kulkeneen takapihojen kautta, en ole varma, mutta tietä pitkin he eivät kulkeneet, eivätkä kai porteistakaan. Minulla oli tunne, että he eivät olleet hyviä. Ajattelin ja mietin välillä unessa haemmeko avaimia vai jotain muuta. Tien puolimatkassa, tai hieman aiemmin, tyttö/nainen"heitti" lapsen kauas sivuun maahan, tällöin näin että lapsi oli poika. Poika oli terve ja täysin rauhallinen, ja tyyni. En muista miltä minusta tuntui unessa, kun tyttö/nainen "heitti" lapsen pois, mutta mitään pahaa ei tapahtunut. Unen jälkeen se tuntui pahalta, oudolta.

Unet päättyivät tähän, tai en ainakaan muista mitään enempää.

Itse olin aliksi kaikkea muuta kuin varma, että ovatko unet Jumalta. Myöhemmin olen saanut vahvistusta itselleni, että kaikki unet olivat Jumalta.

Myöhemmin kotona olessani, kahtena eri yönä, heräsin huomattavasti normaalia aiemmin.......

17.5.2006 ; " Aamulla klo.03.20 heräsin, nousin ylös, join vettä, kävin vessassa. Ajattelin jatkaa uniani, mutta tuntui ettei minun pitäisi mennä enää nukkumaan. Oloni oli kuin olisin ollut koko ajan hereillä, päivällä. Päätin, jotakin jo aavistelle, avata Raamatun miettien mitäköhän sieltä tulisi vastaan.....

HABAKUK 2:2-3 ( Biblia)

"Herra sanoi minulle: Kirjoita näky ja piirrä se selvästi tauluihin, niin että juoksee, joka sen lukee.
Näky odottaa vielä aikaansa, mutta se rientää määränsä päähän, eikä se petä. Jos se viipyy, odota sitä. Sillä varmasti se toteutuu, eikä se myöhästy".

20.5.2006 Heräsin klo.04.30 ja nousin ylös. En ollut varma olisiko minun pitänyt nousta, vai jatkaako nukkumista. Avasin kuitenkin Raamatun, ja silmiini sattuiuseampikin Raamatun kohta, kunnes huomasin kohdan, jonka uskon Jumalan tarkoittaneen munulle rohkaisuksi kirjoittaa uneni, ja ( saamani Raamatun kohdat).

Tämän kohdan sain;

Jeremia 30:2 " Näin sanoo Herra, Israelin Jumala: Kirjoita kirjaan kaikki sanat, jotka Minä olen sinulle puhunut".

Iso osa unista kohdentuu omaan henkilökohtaiseen elämääni, mutta siinä on symboleja joita olen halunnut mm. palstalaisille tuoda esille.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat Minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
tuula

Re: 8.5.2006 saamani uni.

Viesti Kirjoittaja tuula »

mielenkiintoista. noista äkäisistä lehmistä heti tuli mieleen, kun lehdistä luin muutama viikko takaperin lehmien hyökänneen miehen kimppuun jossakin ja oli myös jokin muu samanlainen tapaus jossakin muualla.
Sinettisormus

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kiitos AO, hienoista unista joita olet tuonut, näen ne Jumalalta saaduiksi ja niissä on joitakin hyvin raamatullisiakin kohtia kuten nuo ajan merkit ja myös nuo lehmät näen raamatullisina, vahvoja unia, Olet siunattu, AO!
tuula

shalom.
tervetuloa minunkin puolestani sinetti takaisin tänne. mukava saada sinut takaisin tänne. luin jostakin juttujen seasta, että sinetin olisi kuin joku herättänyt yhtenä yönä. no haluan jakaa sitten tämän kokemukseni, joka minulle on sattunut lähipäivinä. toissa päivänä töissä ollessani, en miettinyt muutakuin sitä työtä mitä tein keskittyneesti, kun yhtäkkiä silmieni eteen ilmestyi Jeesuksen kasvot, niin kuin face to face meininkiä ja hän sanoi ajatuksiini minun nimeni. käsitin tämän herätykseksi jälkeenpäin. muistatte 5 tyhmää ja 5 viisasta neitsyttä vertaus. pyysin Jeesukselta sitten illalla anteeksi, kun olin liian keskittynyt työntekoon, enkä häneen. no sitten viimeyönä oli sama juttu. sammutin valot ja aloin nukkumaan, kun siinä pimeässä ollessani jostakin syystä silmien totuttua pimeyteen näin vahvasti hengessä Jeesuksen seisovan oikealla puolellani pimeässä sitten minua tavallaan kuin tökättiin 2 x olkavarteen. huudahdin puoliääneen " Jeesus" ja katsoin sinne nurkkaan missä hän seisoi.hänellä oli valkoinen puku päällä.tuli vain mieleen, että eikös tänään 27 pv ole se beetlehemin tähden ilmestyminen taivaalla. ehkä Jeshua ilmestyy tänään monelle uskovalle.
Sinettisormus

Aamen! Kiitos tuula siskoni, kiitos! Tuo vahvistaa tuota tunnetta mökillä. Se oli jo aamuyö, kun olin täydessä unessa, kun heräsin yhtäkkiä siihen kun oikeaa olkapäätäni ravsteltiin 2x, aivan niinkuin sinullekkin. Nukuin vasemmalla kyljelläni. Kukaan ei puhunut mitään, enkä nähnyt mitään yliluonnollista, muttakuin nuo kaksi ravistusta. Tunsin aivan selvästi kun joku otti hellästi kiinni olkapäästä ja sitten tuli nuo ravistukset. Ensin pelästyin, mutta kun ymmärsin että Jeesus on Herrani, pystyin taas jatkamaan untani. Oliko sinullakin oikea olkapää? Ajattelin, että tällä täytyy olla jokin merkitys, ja nyt sinä vahvistit tämän omilla samanlaisilla kokemuksilla. Kiitos ja kunnia Jeesukselle Kristukselle!
tuula

voi ihmettä, mitä aikaa elämme. Jeesus tulee kohta. tämän täytyy olla vahva merkki. oikeaan käteen. olkavarteen puolelle 2 x niin kuin koskettiin. tunne oli niin vahva, että en usko sitä miksikään mielikuvitukseksi taikka muuksi sellaiseksikaan.nyt ei saa olla enää uskovilla, kuin vain Jeshua ajatuksissa. töiden keskelläkin häntä ajatella, eikä mitään muuta.
Sinettisormus

Totisesti, tunne oli hyvin todellinen ja on ihmettä että sinäkin koit sen juuri samanlailla oikealle puolelle! Minulle tuo oikea puoli on kertonut aina sitä sanomaa, että Jeesus istuu Jumala oikealla puolella ja Matt.25 mukaan meidät tullaan eroittelemaan kuin vuohet ja lampaat, vuohet vasemmalle ja lampaat oikealle, siksi tuo oikea on minulle tärkeää sanomaa. Jeesus tulee pian!

32. Ja hänen eteensä kootaan kaikki kansat, ja hän erottaa toiset toisista, niinkuin paimen erottaa lampaat vuohista.
33. Ja hän asettaa lampaat oikealle puolelleen, mutta vuohet vasemmalle.
Matt.25.
tuula

kyllä. oikea puoli merkitsee minullekkin paljon juuri tuon Raamatun vertausten vuoksi. eräässä unessa olin isossa tavaratalossa, josta tulin liukuportaita alas. oli hieman kuin tuo Helsingin keskustan sokos ja ne liukuportaat joita tulin sieltä ylhäältä alaspäin. tavaratalon lattia oli kamalan likainen ja liejuinen ja mietin kumpaan suuntaan minun tulisi tuosta ulko-ovesta lähteä, että en menisi harhaan. tuo lattialla oleva lieju oli niin liukas, että se vei minua itsestään eteenpäin, eikä tarvinnut kävellä. jostakin kumman syystä minut käännettiin ulko-ovella oikealle päin katua ja lähdin sitä menemään.
tuula

kyllä nyt on monenlaista merkkiä ilmassa ja ihan kokoajan jotakin. muutama tunti sitten heräsin, niin näen niin kuin oikeassa yläviistossa silmäkulmassa kokoajan jonkin ihmisen kävelevän minua kohden. en näe tuo tuota hahmoa, jos katson sitä suoraan, mutta näen sen silmäkulmassa kokoajan. tosin se on mustana hahmona. ei valkoinen, niin kuin Jeesus, mutta hahmo kuitenkin.
Sinettisormus

Tuo lieju tuolla unessasi, kertoo tästä maailman saastasta ja ahneudesta, josta meidän tulee irtisanoutua ja olemalla enemmän Herran edessä, eli juuri sinne oikealle. Tuo, että näet tuon hahmon mustana, voi tarkoittaa sitä, että se n vielä sen verran kaukana, ettei värit vielä erotu, vaan näkyy vain tuo tumma hahmo, jonka kyllä uskon lähemmäksi tullessaan kirkastuvan. Uskon, että Hän on Herramme, Jeesus, joka on jo matkalla luoksemme.
tuula

niin sinetti totta on. näin minäkin nuo kokemukseni mieltäisin. sitten vielä kerron yhden asian, joka tapahtui nyt heinäkuussa minulle. sanoin Herralle, että haluan yrityksen sellasen hyvin menestyvän, ja että eikö hän alkaisi minua tukemaan/ sponsoroimaan siinä hankkeessa, niin ei mennyt kauaa, kun Jumala vastasi minulle, että "ei ole enää aikaa"
Sinettisormus

Tuon muistan kun jossain ketjussa kerroit tuosta, ennen lomille lähtöä, minusta tuo oli aivan mahtava sanoma/ilmoitus Herralta, eli Hänen tulonsa aika täytyy olla hyvin pian, ettei siinä enää järin kerkiä yrityksiä perustamaan. Nyt läsnäolo Herrassa on hyvin tärkeää!
tuula

:) minullahan on tuo 1930 luvun taulu, joka on minulle aivan kuin sellainen maalaus, joka ilmoittaa Jeesuksen tulon. aika huvittavaa. tuo maalaushan on keskeltä metsää kuvattu ja metsän läpi kulkee puro. tuon puron päässä pilkottaa taivaan rantaa, jota jostakin syystä olen alkanut seuraamaan ja itseasiassa olen sitä seurannut ainakin vuoden päivät. tuossa taivaan rannassa on sellanen aukko pilvien keskellä ja siinä on aivan kuin pääkuva( kai se silti on pilvi, mutta pään muotoinen.)no nyt sitten tuo maalaus on alkanut muuttamaan muotoaan sillalailla,(vai kuvittelenko vain) että tuo kohta aivan kuin aaltoilisi välillä. siis tuo pääkuva pilvi. en tiedä saiko tästä mitään selvää, mutta minulle se puhuu sillailla, että Jeesus tulee kohta.
Vastaa Viestiin