Profetioita Trumpista, Pencestä ja Bidenistä

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
Uskon Jeesukseen

Re: Profetioita Trumpista, Pencestä ja Bidenistä

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

Entä tälläinen profeetallinen näkökulma... tämä sanoma on koeteltava tarkoin... alla sanoma, jonka mukaan Trump ei tiemmä ehtisi vannoa virkavalaansa... Yllä aiempi Kim Clementin sanomakooste Youtubessa "puhuu" asiasta hiukka eri näkökulmasta....

Mutta entä sitten jos kävisikin niin että Trump ei ehtisi astua virkaansa... tai jos ehtii, niin vaikuttaisi olevan niin että Jumalan kansakuntia koskevat Usan tuomiot vain siirtyisivät... Venäjän ja Kiinan joukot Usassa... tuhat tulipaloa New Yorkissa... nuo edellä mainitut Wilkersonilta.... maanjäristyksiä... jopa Usan mantereen halkeaminen keskeltä...

Trump eka kaudellaan ei ollut sotaisa - nyt hän kannattaa Iranin ydinvoimalaitosten tai ydinaselaitosten tuhoamista...

Kuinka asiat menevätkään... tärkeintä on että emme varsinkaan täällä palvo ketään johtajaa tai ihmistä missään vaan olkoon Herra Jeesus ainoa palvontamme kohde... :roll:

https://444prophecynews.com/destruction ... most-high/

Älä ihmettele, jos Donald Trump murhataan lähikuukausina. Olen tiennyt monta vuotta, että niin tulee tapahtumaan. Katso alla olevasta linkistä visio, jonka minulle annettiin syyskuussa 2020, "I Will Raze Your Idols: United States (Careening Toward Chaos 8

https://444prophecynews.com/i-will-raze ... most-high/
Lapseni, aika on pian edessänne. Katson, kuinka johtajasi hukkuu toisen käsiin. Se on spektaakkeli ja johtaa monien taintumiseen epäjumalansa menettäessä.
...
Hän ei ole kuningas Daavid, kuten jotkut väärät profeetat julistavat, eikä Kyros. Sinun epäjumalanpalveluksesi lävistää sydämeni kuin miekka, hänen ylistyksensä monilta on haiseva sieraimessani ja huutava korvissani. Hän on innokkaasti seisonut ylellisissä kehuissasi, ja se on tehnyt hänestä vieläkin ylimielisemmän, kun hän julistaa pahat tuomionsa Pohjois-Amerikan kansalaisille ja ikuistaa armeijanne kaikkialla maailmassa tekemää pahuutta.
Sinä, Amerikka olet hukassa. Ylimielisyytesi saa sinut uskomaan, että olet arvokas, valittu, puhdas ja pyhä. Et ole mitään sellaista! Ylpeytesi on kasvanut ja kylvä ylimielisesti eripuraisuuden siemeniä ympäri maan väittäen, että se on minun tahtoni, vaikka et koskaan edes etsinyt sitä! Kuinka kehtaat! Otan sinun epäjumalasi ja ryöstelen maasi, koska olet vapaaehtoisesti ryöstellyt muiden maat.
Kuinka kehtaat ajatella olevasi erityinen, silmäteräni. Morsiameni tietää olevansa minun ja nöyrtyy minun edessäni. Hän etsii anteeksiantoa pahuudelle, joka vallitsee tämän kansan. Kuninkaasi symboloi kulutusta, röyhkeyttä, perversiota ja irstautta, kun paljastin hänet, jätit sen tahallisesti huomiotta. Voi Amerikka, olet näyttänyt todellisen luonteesi. Olet alasti ja sokea sille. Muut, katsokaa omahyväistä ylimielisyyttänne. Olet ilkeä diktaattori, tuot kärsimystä ja surua rakkauden ja rauhan nimissä. Käytät nimeäni edistääksesi pahoja tapojasi, pahuudenne on ilmeistä kaikille paitsi SINULLE!
Pian nöyrryt itsesi pelosta ja puutteesta. Tulee kaikenlaista nälänhätää. Tarpeesi on suuri ja alat herätä, vaikka monet eivät. Sanon teille, ellette osoita todellista katumusta, se tuo vain tyhjyyttä ja lisää kauhua. Sinua ei enää koskaan pidetä vanhurskauden ja runsauden esimerkkinä. Ja kaikki valheesi paljastetaan. Sen sijaan sinua vain pilkataan ylpeydestäsi ja tahtoisuudestasi. Monet kokoontuvat ja nauravat kaatumisellesi. He iloitsevat puutteestasi. Minä sallin sen. Olen pidättäytynyt tuomiostani useiden vuosien ajan, mutta minun on kunnioitettava kaikkia huutoja oikeudenmukaisuuden puolesta ja palkkioitasi [takaisinmaksua], teitä rangaistusta kaikista petoksistanne ja uhrauksistanne. Maallesi on tulossa vanhurskas tuomio, vaikka olen varoittanut monta kertaa.
Uskon Jeesukseen

"Varmuuden" vuoksi tälläinenkin näkökulma...

Nythän esim. Pfizerin Bourla on aterioinut Trumpin luona Mar-a-Lagossa ja hänen ministerivalintansa ovat deep statelaisia...

Elon Muskhan näyttäisi vievän eteenpäin pedonmerkkijärjestelmää...
...Neurolink, Starlink, robotit...

Entä jos näin onkin kuten alla kerrotaan...entä Trumpia ylistävät profetiat?

https://444prophecynews.com/powerful-delusion-elaine-g/

Voimakas harhaluulo
5.12.24
KONEKÄÄNNÖS
Sain tämän 9. marraskuuta 2024 aamulla, Tyynenmeren aikaa.
Puhu tytär
Trump ei ole se, jonka he sanovat olevansa. Hän EI ole minun palvelijani. Hän on osa Petojärjestelmää, osa "voimakasta harhaa", joka on lähetetty "pettäämään valitutkin".
Pään haava kuuluu ”valheen tunnusteoille ja ihmeille” (2. Tess 2:9-11, Mthw 24:24).
Varoita kansaani. Hän ei ole sinun puolellasi, vaan sinua vastaan. Hänen polkunsa on tuhon polku.

Rakkaudella, sinun Isäsi taivaassa
AOAOAOAOAO
Site Admin

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Uskon Jeesukseen kirjoitti: 07 Joulu 2024, 06:45 "Varmuuden" vuoksi tälläinenkin näkökulma...

Entä jos näin onkin kuten alla kerrotaan...entä Trumpia ylistävät profetiat?

https://444prophecynews.com/powerful-delusion-elaine-g/

Voimakas harhaluulo
5.12.24
KONEKÄÄNNÖS
Sain tämän 9. marraskuuta 2024 aamulla, Tyynenmeren aikaa.
Puhu tytär
Trump ei ole se, jonka he sanovat olevansa. Hän EI ole minun palvelijani. Hän on osa Petojärjestelmää, osa "voimakasta harhaa", joka on lähetetty "pettäämään valitutkin".
Pään haava kuuluu ”valheen tunnusteoille ja ihmeille” (2. Tess 2:9-11, Mthw 24:24).
Varoita kansaani. Hän ei ole sinun puolellasi, vaan sinua vastaan. Hänen polkunsa on tuhon polku.

Rakkaudella, sinun Isäsi taivaassa
Niin, monet profetiat vaikuttavat ristiriitaisilta keskenään.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat Minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Uskon Jeesukseen

https://www.hiskingdomprophecy.com/warn ... for-trump/

Varoitus: Trumpille on asetettu ansa!
Kiireellinen varoitus! Ansa on asetettu – pettäminen tulee korkeimmalta tasolta!
...
Tämä ansa/haava-sana viittaa sellaisen henkilön pettävän, johon on luotettu.
Maaret

Viesti Kirjoittaja Maaret »

Eikö näihin "profetioihin" kyllästytä kun mikään ei toteutunut?

Jos "profeetta" huutaa niin eikö se osoita ettei hänellä ole Jeesuksen rauhaa?
Jesaja :
42:2 Ei hän huuda eikä korota ääntään, ei anna sen kuulua kaduilla

Matteus:
11:29 Ottakaa minun ikeeni päällenne ja oppikaa minusta, sillä minä olen hiljainen ja nöyrä sydämeltä; niin te löydätte levon sielullenne.

Tunnetteko montaa tällaista uskovaa?
Maaret

Viesti Kirjoittaja Maaret »

Mitä väliä sillä on onko Trump hyvä vai paha koska antikristus tulee kuitenkin pahana olemaan hyvin suosittu.
Paavia, jonka synti on hirvein kun sanoo olevansa Jeesuksen sijainen. Häntä palvoo puoli maailmaa.

Jeesuksen sijainen on vain Pyhä Henki eikä kukaan ihminen.

Johanneksen evankeliumi:
14:16 Ja minä olen rukoileva Isää, ja hän antaa teille toisen Puolustajan olemaan teidän kanssanne iankaikkisesti,

14:26 Mutta Puolustaja, Pyhä Henki, jonka Isä on lähettävä minun nimessäni, hän opettaa teille kaikki ja muistuttaa teitä kaikesta, minkä minä olen teille sanonut.
Sanna
Site Admin

Viesti Kirjoittaja Sanna »

Mä en juuri jaksa profetioita lukea. Tai riippuu toki aiheesta. Trumppihan on koronan lailla vedenjakaja mielipiteissä. Harva pressa kyllä Jeesusta mainostaa samanlailla kun hän.

Noista huutajista kyllä samaa mieltä. Varsinkin ne jotka pitävät puheita. Jos etupenkeissä istuvilla on hiukset syljestä märkänä niin ei se kovin nöyrältä palvelijalta vaikuta, noin karrikoidusti sanottuna. Näitähän on paljon menestysteoligian piireissä.
Kaikki mikä heikentää Jeesuksen ristintyötä - on valetta.

Loista lapseni! Näytä mistä sinut on tehty!
Et ole tuhkaa ja tomua, vaan arvokkaita aineita. Näytä vahvuutesi! Taistele sanani eteen!
Olet uudelleen luotu savesta!
Vastaa Viestiin