Sillat

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
Sanna
Valvoja

Sillat

Viesti Kirjoittaja Sanna »

Markku Guntherin saama sanoma

Jaettu facebookista Markun, Tuulan ja Tuijan kautta tänne.

Tässä sanoma: "Sinun tulee jakaa tätä sanomaa eteenpäin, kuulkoot tai olkoot kuulematta. Ne, jotka kuulevat, heidän tulee Jakaa kuulemansa edelleen eteenpäin ja toimia sen mukaan, minkä Minä heille ilmoitan.

Minä tulen pian, mutta sitä ennen Minä kokoan lampaani kaikkialta lähemmäs toisiaan, kuin yhdelle laitumelle, jolloin eivät välimatkat merkitse mitään. Edessä tulevat olemaan vaikeat ajat ja siksi näytin sinulle nuo sillat. Sinä olet ihmetellyt siltojen merkitystä. Minä sanon sinulle; sillat ovat yhteyden siltoja, joihin Minä kutsun omiani eri puolilta koko maanpiiriä. Aika on lähellä ja sillat tulevat valmiiksi.

Kuuntele nyt tarkoin: kuuluttakaa kaikki sillanrakentajat koolle Minun neuvotteluihini (mene Herran eteen ja rukoile) ja Minä ilmoitan, kuinka tulee toimia!

Minä valmistan lapsilleni sillat tulevia, hyvin vaikeita aikoja varten. Nuo sillat eivät ole puuta, eivätkä kiveä, eivät ihmiskäsin tehtyjä, vaan Minun Henkeni yhteys Minun rakkaissa lapsissani! Niin kuin Isä ja Minä olemme yhtä, niin minun lapsenikin tulevat olemaan yhtä toinen toistensa ja Minun kanssani ja Minussa; tällaista yhteyttä ei ihmiskunta ole vielä koskaan nähnyt! Sanoisinko Minä jotakin, enkä tekisi? Minä olen, eikä muita jumalla olet

Tulee aika, jolloin teidän on lähdettävä kodeistanne ja asuinsijoiltanne, mutta te ette harhaile kuin eksyneet, vaan sillat ovat silloin valmiina teitä varten. Ne johtavat teidät toinen toistenne luo. Ja kun yksi silta palaa sillä lustetta on oleva nisun joukossa - silloin te kuljette toiselle sillalle ja löydätte aina laitumen.

Tulee tapahtumaan suuria ja ihmeteltäviä asioita, mutta Teidän ei tarvitse pelätä, koska Minä olen kanssanne, johdatan teitä ja olen teidän turvanne! Älkää silloin katsoko taaksenne, älkääkä ihmisiin. Pitäkää silmänne kirkkaina Minua kohti. Ajatelkaa minua. Tuntekaa ristini voima sydämissänne. Kuunnelkaa minua. Puhukaa ja veisatkaa ylistystä minulle! Kun teiltä revitään pois Raamattunne, Minä olen Sana teidän sydämissänne. Minä olen elävä Sana teissä!

Te olette sen nähneet ja kuulleet, miten maailma on luhistumassa ja kulkemassa kohti loppuaan. Siitä ei teille tarvitse sanoa enempää. Kaikki aika on Minun Isäni kädessä, eikä mitään tapahdu ilman Minun sallimustani, sillä Isä on antanut Minulle kaiken vallan taivaassa ja Maan päällä!

Minun Isäni kodissa on monta asuinsijaa, jotka odottavat tulijoitaan. Rohkaiskaa mielenne, silla aika on lähellä! Minä olen kirkastava itseni teidän kauttanne, jotta maailma ymmärtäisı, että Minä tahdon kaikki lapseni kotiin. Minä puhdistan teidät veressäni ja tulellani, niin että Pyhän Henkeni voimassa te tulette täyttämään Minun tahtoni ihmein, merkein ja voimateoin, jotka Minä tahdon tehdä, että maailma uskoisi Minuun!

Tarkkaa, mitä vielä sanon, herätkää valvomaan ja olkaa raittiit, tehkää parannus kaikesta, mikä ei ole Minusta. Peseytykää Minun vereni voimassa ja pukeutukaa uuteen. Antakaa toisillenne koko sydämestänne anteeksi, niin kuin Minä teille anteeksi annan.

Kaikki katkeruus, viha ja riita olkoon kaukana teistä. Karttakaa kaikin voimin rahan, vallan ja seksuaalisuuden himoja.

Älkää salliko maailman hengen tulla paikkoihin, jossa te Minua kumarratte. Taistelkaa Hengen voimallisin asein kaikkea maailmallisuutta, harhaoppeja ja vääriä profeettoja vastaan seurakunnissanne!

Etsikää sitä, mikä on ylhäältä, mikä on pyhää ja puhdasta, niin te löydätte Minut. Pysymällä Minussa ja Minun Sanassani, te ette eksy milloinkaan. Kysykää ja Minä teille vastaan.

Minun on valta antaa ja valta ottaa. Sitä, mitä Minun Isäni ei ole istuttanut, revitään juurineen, sillä Minä itse rakennan seurakuntani, jota eivät tuonelan portitkaan voita.

Minä tulen pian. Pidä mitä sinulla on. Sinulla on Minut ja Minun Sanani, ja sinä olet Minun!".

Kristuksen veljellisessä rakkaudessa, teidän palvelijanne Herrassa, Markku G.
Kaikki mikä heikentää Jeesuksen ristintyötä - on valetta.

Loista lapseni! Näytä mistä sinut on tehty!
Et ole tuhkaa ja tomua, vaan arvokkaita aineita. Näytä vahvuutesi! Taistele sanani eteen!
Olet uudelleen luotu savesta!
katso7

Re: Sillat

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Amen kiitos Herralle tästä!
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
Tuija
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Valtava Profetia.
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Eero
Valvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Eero »

Aamen!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Eero
Valvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Eero »

Meillä on kaikilla jokin helmasynti jota teemme, se on nyt viimeistään pistettävä pois, koska se joka tekee syntiä, ei tule kestämään tässä ajassa.

Koettelemukset voivat olla kaikille samat, mutta vain Herran käskyt pitävä jaksaa ne läpi, sillä synti vie voimat.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
AOAOAOAOAO
Site Admin

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Onko linkkiä alkuperäiseen viestiin ?

Ja, lukiessani tuli mieleeni että teksti kuulosti samalta kuin sen suomalaisen mies-henkilön, jonka video on poistunut YouTubesta, foorumillakin mainitun.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat Minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Tuija
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Minulla ei linkkiä tuohon. Sain tuon tekstin kuvina. Mutta tällaisen ohjeen sain mistä tämä Facebookissa löytyy:

Markku Gunther oli saanut profetian uskovien välisestä silloista. Se oli uudesti syntyvien uskovien ryhmässä facebookissa.
Ei tietoa onko videota YouTubessa.
Itse en käy Facebookissa.
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Uskon Jeesukseen

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

AOAOAOAOAO kirjoitti: 06 Loka 2024, 09:04 Onko linkkiä alkuperäiseen viestiin ?

Ja, lukiessani tuli mieleeni että teksti kuulosti samalta kuin sen suomalaisen mies-henkilön, jonka video on poistunut YouTubesta, foorumillakin mainitun.
https://m.facebook.com/markku.gunther/
Güntherin FB... alussa tuo sillat-profetia vuodelta 2016....
Vastaa Viestiin