Tuossa puhutaan lammas ja vuohi kansoista. Noutajan eilen mietin kun kirjoitin.
Veronika Westin 28.9.2024 saama sanoma Suomelle
Jumalalle rakkaan Suomen sisällä on parhaillaan taisteluhuuto – sodan pauhu nousee Suomen seurakuntien yli jumalallisen palauttamisen ja Jumalan valtakunnan uskonpuhdistuksen puolesta.
Näen Suomen seisovan tienristeyksessä tällä hetkellä. Jaakobin tikkaat muodostuvat tämän kansakunnan ylle enkelien noustessa ja laskeutuessa.
Jumalallisen siirtymävaiheen ja muutoksen aika on tämän kansakunnan yllä.
Tuoretta tulta, uutta viiniä ja öljyä putoaa ja virtaa tämän tuhlaajakansakunnan päälle - kansakunnan, joka on nyt alkanut painia syntymäoikeutensa ja kohtalonsa puolesta - kansakunnan, joka kamppailee uuden nimen siunauksen puolesta - kansakunnan, joka kantaa taisteluhuutoa: "Emme päästä irti ennen kuin!"
Herran enkeli julistaa Suomelle, että sillä on viisi vuotta jäljellä. Jumalan valtakunnan uskonpuhdistus tai vuohikansakunta – Suomi, sinä valitset!
Kun kuulin Hengen puhuvan, näin yhtäkkiä Serubbaabelin ja Joosuan kaksiosaisen viitan putoavan seurakunnan päälle Suomessa!
Ja minä kuulin nämä sanat: "Joosua ja Serubbaabel, ylipapin ja kuninkaan viitta - sillä se ei ole voimalla eikä voimalla - vaan minun Hengelläni - sillä ennallistamisen öljy tulee varmasti virtaamaan tämän tuhlaajakansakunnan päälle sen kääntyessä ja palatessa luokseni!”
Sitten kuulin: ”Katso! Sillä kansa, joka kerran on ollut pelon ja häpeän ikeessä, kruunataan kuninkuusvallalla ja auktoriteetilla – ja se on puettu ylimmäisen papin voiteluun – kantaen Jumalan valtakunnan uskonpuhdistuksen ennallistamisöljyä kansoille!
https://www.hiskingdomprophecy.com/an-urgent-word-for..
Jouko Pihon kommentti:
Näin tulee tapahtumaan. Suomeen tulee Joosuan (ylipappi) ja Serubbaabelin (maallinen hallitsija) kaksiosainen herätys eli sekä uskonnollinen että kansallinen herätys, mistä olen puhunut ja kirjoittanut jo vuosien ajan ja josta diakoni Fritjof Ojansuu profetoi jo 1960-luvulla.
Kuvassa Veronika West.
Anna-Liisa Arpomaa:-Kyllä. Uskovat ovat heräämässä ja ovat alkaneet pukeutua taisteluvarustuksiin.
-Muutos tapahtuu vain parannuksenteon ja sinnikkään uskonrukouksen kautta! Siis Uskovien parannuksenteon ja uskovien sinnikkäiden rukousten kautta! Silloin Herra vuodattaa Henkensä ja herätys alkaa.
Seija Järvinen: -Mun kotiin tultiin jo 25 vuotta sitten puhumaan ja kysymään, lähdenkö palvelemaan Jumalaa.
Ensin olin hämmästynyt ja pelloissani , sitten rauhoituin ja vastasin myöntävästi. Sanoivat että on kiire, saada ihmiset uskon tielle, paljon on tehtävää jotta ihmiset tulevat uskoon ja tekevät parannusta omassa elämässä. Nyt on kiire saada ihmiset uskon tielle. Ja että herätys on tulossa.
Arja Anttila: -Näin uskon itsekkin. Aamen
Leo Sippola: -Tilaisuudessa olleena koin, että Veronika W:llä kyllä on auktoriteetti ja ilmestys - profeetta. Veronikan kutsujalla eli Päivi Heikkilällä on ilmestys ja ymmärrys ennalleasetetusta srk:sta viisine virkoineen.
Tuo Suomen syntymäoikeus puhuttelee minua. Veronika puhui siitä jo 6 vuotta sitten Suomessa ollessaan.
Päivi Heikkilä:, Leo Sippola... minulle oli yllätys, että seurakunnan ennalleen asettamisella on niin tärkeä merkitys myös koko kansaa koskien, jopa lammas- tai vuohikansaksi valinnassa.
Mutta siinä mielessä se on täysin ymmärrettävää, että kaikessa, myös kansojen kohtaloissa, on kysymys Herrasta Jeesuksesta, kulma -ja huippukivestä, siitä että Hän, myös Jumalan Sanana, saa ensimmäisen
sijan kaikessa, niinkuin Jumala on asettanut.
Enkelin ilmoituksessa v.1920 Turun tuomiokirkossa oli myös kyse seurakunnan paluusta Raamattuun edellytyksenä Suomen selviämiseen kolmannesta sodastaan. Saattaa hyvinkin myös tässä Veronika Westin enkeli-ilnestyksessä ja -sanomassa olla niinikään kyse samasta sodasta, ehkä 5 vuoden kuluttua, ja siitä selviämisestä…
Mutta tässä on enemmästäkin kyse; koko maamme kohtalosta kansojen tuomioissa Jumalan edessä.
Meidän on siis rukoiltava Suomen seurakunnan paluuta Sanaan, ennen muuta Ef.2:20, Ef.4:11-16 ja Ef.5:27; eli Jumalan järjestykseen ihmisjärjestyksen sijasta!
Heidi Ammons: Päivi Heikkilä...mitä tuolla lammas- ja vuohikansalla tarkoitetaan?
Päivi Heikkilä: Heidi Ammons...katso Matt.25 kansojen tuomiosta. Perustuu pääosin suhteesta Israeliin, eli siinäkin tulee Jumalan kansa etusijalle jakolinjana. Myös UT:n seurakunta on Jumalan kansaa, se selviää useistakin Raamatun teksteistä.
Muuten hyvä kysymys Heidi! Meidän pitäisikin tehdä kysymyksiä ja etsiä vastauksia Raamatusta. Varsinkin nyt kun on lopunajan jakautuminen edessä, myös ”kristittyjen” suhteen: Kristuksen morsian tai porttokirkko, viisaat neitsyet ja tyhmät neitsyet… Enää kohta ei ole harmaata välimaastoa, jonne voi piiloutua, vaan ainoastaan valkoinen ja musta, totuus ja valhe…
Nyt on aika myös yksilöiden tehdä lopullinen valinta, on jo 11. hetki ja Herran tulo lähellä.