Sanna laittoi Anon videon ryhmääni ja siitä kehkeytyi yllättävä keskustelu.
Ano Turtiaisen video: https://youtu.be/MthYVIdKhZQ
Henry : Tuossa on ko.n. 13.06. Videosta usa armeijan skenaario vain Jaska tallikirkolta on puhunut moisia kuin tässä kartalla..eli vesi tuli rantaan kovalla paineella katsokaapa suomen rannikkoa se voisi a.ydinisku merelle b.meteori mereen c.voisiko jokin muu olla syy moiseen ..terv
Minä: No Oho Henry!!!
Olisko tässä selitys 20.4. Aamu näkyyn:
Heräsin aamusta n. Klo.3.20. Olin pitkään hereillä. Näin siinä yhtäkkiä kuvan. Se oli jotain vihreää. Ihmettelin mitä se oli. Olinko maalannut sen? Uusi aihe tauluksi?
Kohta näin tarkemmin. Edessäni oli Suomen kartta. Kaikki muu Suomi oli vihreää paitsi aivan länsirannikko. Se näytettiin jostain Turun seutuvilta lähelle Oulua valkoisena ja vain tuo rannikko osuus.
Jokainen paikkakunta siinä oli kirjoitettu mustalla. Mutta teksti oli niin pientä etten kyennyt lukemaan. Mutta ne olivat siinä yhtenäisinä, valkoisina lohkoina edessäni.
Niitä ihmettelin Herralle ja pyysin että Hän avaisi tuota näkymää.
Katsotaan tuleeko tuolle selitys?
Tuo kartta kuvassa on samantyylisesti kuin näkemäni. .värit vain erit. Mutta juuri rannikko eroteltuna.
Rosa..: Anon videota kuunnellessa muistin kun näin unessa muutamaan kertaan joitakin vuosia sitten sellaisen hurrikaani/ tsunamimaisten vesimassojen uhkaavan vyöryn kohti asuinalueita, siinä tuli tunne, ettei ehdi ketään varoittamaan, kun niin nopeasti vesimassat lähestyi, tuli paniikinomainen tunne, että kohta kaikki hukkuu ja kaikki vaan pyyhkiytyy vesimassojen mukana, eikä ole mitään tehtävissä. En oikein tiennyt kenen kanssa jutella asiasta, mutta näköjään uhkakuvissa vastaavia skenaarioita.
Minä: Tuo Rosan uni vain vahvistaa asiaa
Rosa: Evankeliumin työlle olisi tilausta enemmän kuin koskaan, ennen kuin on liian myöhäistä.
Minä: Eero kertoi tuosta kartta väristä jonka näin:
Vihreä väri on karttapohjan perusväri, aikoinaan kun oli vielä karttoittamattomia alueita, ne jätettiin valkoiseksi sen merkiksi, ettei niillä vielä oltu käyty, eikä tiedetty tarkasti mitä siellä on. Miten tämä sitten liittyy Suomen länsirannikkoon, niin en osaa sanoa, häviääkö se Suomen kartalta vaiko mitä? Vai alkaako siellä tosiaan jotain täysin uutta vai irtoaako se muusta Suomesta jotenkin esimerkiksi? Aika varmasti näyttää.
Tämä tarvitsee myös vahvaa rukousta Suomen puolesta.
Helsingistä on myös saatu se tulva profetia. Sopisi hyvin kuvaan. viewtopic.php?f=4&t=2616