Tuulan jakama, hänen uskonystävän saatu/jaettu sanoma Suomelle.
Sana Suomelle
Näin näyssä kellon
Suomen kohdalla kello on viisi yli kaksitoista.
Minä (JHWH) olen antanut Suomelle jatkoajan, jotta minun tahtoni voi tapahtua tämän maan kohdalla. Se mitä Minä teen ja toteutan ei tule tämän kansan ansioiden mukaan. Vaan Minun (I AM) suunnitelmani vuoksi joka minulla on tämän maan ja kansan kohdalla.
Suomi
Siis kuule Suomi.
Minä puhun vielä sinulle Suomi ja näytän keskuudessasi asioita joita et ole ennen nähnyt.
Minun kunniani tulee tähän maahan. Minä seison tämän maan keskellä.
Suomi (morsian) käännä kasvosi pohjoiseen, etelään, itään ja länteen ja puhu tälle maalle sanoja. Parantavia sanoja. Muuttavia ja elämää tuovia sanoja ja tulet näkemään ennalleenasettamisen.
Minun sydämeni
Sanaan liittyi useampi näky päivän aikana.
- ylistyksen aikana koin hengessä, miten olimme osana ilmavalloissa käytävää sodankäyntiä. Ylistys Hengellisen sodankäynnin aseena vapautti Jlan ilmapiirin Helsingin ja Suomen ylle.
Hengessä näin, miten valtavan suuri soturi laskeutui Suomen maaperälle. Hän asettui seisomaan haara-asennossa, iski miekkansa Suomen maaperään ja jäi paikoilleen seisomaan kädet miekan kahvassa. Näin hengessä miten (Heskiel 1) taivaalliset olennot laskeutuivat alas tuomaan Jumalan kirkkautta ja kunniaa. Näin ensin lukemattoman määrän kotkia, jotka lensivät eri suuntiin, ja jokaisella oli nokassaan kirjakäärö, joka sisälsi ilmestyksen ja tiedon sanoja. Muut taivaalliset olennot, joita ei voi edes selvästi nähdä, mutta ne voi aistia, tulivat ja laskeutuivat Suomen maaperälle ja KIRKKAUS TULI.
- minut nostettiin hengessä yläilmohin katsomaan Suomea ylhäältäpäin. Koko Suomi oli peittynyt erivärisillä jalokivillä, jotka kimaltelivat pimeässä.
- Suomen maasta nousi lentoon Joutsen. Joutsenella
Ne on SUOMEN VAPAUS jja IDENTITEETTI.
Suomi on kuin H.C.Andersenin sadun ruma ankanpoikanen joka syntyi väärään paikkaan ja vääriin olosuhteisiin. Peilit ympärillämme eivät ole heijastaneet meistä oikeaa totuutta. Sitä totuutta, jonka meidän Taivaallinen Isä haluaa meille näyttää - Totuutta Hänessä. Isän sydäntä tätä maata ja kansaa kohtaan.
"Suomi sinä saat vapautesi ja Minä ennallaanasetan sinut siihen suunnitelmaan, jonka olen jo aikojen alusta sinulle suunnitellut. Minä avaan tästä maasta parantumisen lähteet ja minä parannan sinut, Suomi, maana ja kansana