Profetaalinen Uni - Helsinki tulva ....

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
Avatar
Tuija
Viestit: 2816
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: Profetaalinen Uni - Helsinki tulva ....

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Amen Rosita. Niin oikein kirjoitit.
Tuntuu että tämä henki haluaa nyt todella tuhota sen mikä on Jumalan luomaa.
Kukaan ei uskalla olla vastaan koska pelkää että haastetaan oikeuteen.
Mutta kuka voi olla meitä vastaan kun viemme asiaa suoraan Jumalalle! HÄN VOI!!! HALLELUJA!!! JEESUS ELÄÄ!!!
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Avatar
Sanna
Valvoja
Viestit: 1241
Liittynyt: 11 Joulu 2021, 09:40

Re: Profetaalinen Uni - Helsinki tulva ....

Viesti Kirjoittaja Sanna »

Sain nähdä äskettäin rukouksessa kuvan hiekkarannasta johon aallot löi. Ne aallot toivat rantaan kaikenlaisia roskia. Ehkä tämä tulva on tosiaan Jumalan puhdistusta, Halleluja 😢🙏

Jakakaamme tätä Isebelin henken poistumista joukolla ja jakakaamme rukouspyyntöä kaikkialle minne mahdollista! Kiitos Jeesus, jos syntistä kansaa vielä autat! Kiitos Jeesus jos saamme toimia suunnannäyttäjinä tässä pimenevässä maailmassa!


Jälleen kerran tämä sama Raamatun paikka nousi minunkin sydämelle🙏
Hesekiel 36:23-27
Minä otan teidät pois kansojen seasta ja kokoan teidät kaikista maista. Minä tuon teidät omaan maahanne ja vihmon teidän päällenne puhdasta vettä, niin että te puhdistutte. Minä puhdistan teidät kaikista saastaisuuksistanne ja kaikista jumalankuvistanne. Minä annan teille uuden sydämen, ja uuden hengen minä annan sisimpäänne. Minä otan kivisydämen pois teidän sisältänne ja annan teille lihasydämen. Minä annan Henkeni teidän sisimpäänne ja vaikutan sen, että te vaellatte minun lakieni mukaan, noudatatte minun säädöksiäni ja toimitte niiden mukaan

🙏❤️✝️

Kaikki mikä heikentää Jeesuksen ristintyötä - on valetta.

Loista lapseni! Näytä mistä sinut on tehty!
Et ole tuhkaa ja tomua, vaan arvokkaita aineita. Näytä vahvuutesi! Taistele sanani eteen!
Olet uudelleen luotu savesta!
Avatar
Tuija
Viestit: 2816
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: Profetaalinen Uni - Helsinki tulva ....

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Amen! Kiitos tästä Rosita, oli vahvistavaa. :P
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Avatar
Pi_O
Viestit: 74
Liittynyt: 10 Heinä 2022, 15:31

Re: Profetaalinen Uni - Helsinki tulva ....

Viesti Kirjoittaja Pi_O »

Rosita kirjoitti: 21 Elo 2022, 13:17 Sain nähdä äskettäin rukouksessa kuvan hiekkarannasta johon aallot löi. Ne aallot toivat rantaan kaikenlaisia roskia. Ehkä tämä tulva on tosiaan Jumalan puhdistusta, Halleluja 😢🙏

Jakakaamme tätä Isebelin henken poistumista joukolla ja jakakaamme rukouspyyntöä kaikkialle minne mahdollista! Kiitos Jeesus, jos syntistä kansaa vielä autat! Kiitos Jeesus jos saamme toimia suunnannäyttäjinä tässä pimenevässä maailmassa!
Aamen!

Ihmiset alkavat ehkä heräillä, kun paljastuksia eli törkyä alkaa tulla silmiin, että jotain tarttis tehdä.
Ensin herätellään ja sitten herätetään :!:
Avatar
Tuija
Viestit: 2816
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: Profetaalinen Uni - Helsinki tulva ....

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Amen!! Rosita ja Pi_O. Amen.
💖👑💖🙇‍♀️🙇‍♀️🙇‍♀️
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Avatar
Tuija
Viestit: 2816
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: Profetaalinen Uni - Helsinki tulva ....

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Avatar
Pi_O
Viestit: 74
Liittynyt: 10 Heinä 2022, 15:31

Re: Profetaalinen Uni - Helsinki tulva ....

Viesti Kirjoittaja Pi_O »

Nyt rukousrintama vahvana!

Mitä voimallisempana rukousrintama pysyy niin sitä enemmän paljastuksia tulee.
Se, mitä olemme nyt nähneet on "uusi normi" joten se ei herätä kansalaisia, koska jopa telkusta tulee pahempaa materiaalia parhaaseen katseluaikaan.
Poliitikot yrittää kiivaasti painaa villasella ja vaihtaa puheenaihetta, että heidän teot eivät tulisi ilmi.
Avatar
Tuija
Viestit: 2816
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: Profetaalinen Uni - Helsinki tulva ....

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Olen täällä rukoillut monta kertaa päivässä askareiden keskellä ... ja rukous jatkuu 💖👑💖
🙇‍♀️🙇‍♀️🙇‍♀️
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4795
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Profetaalinen Uni - Helsinki tulva ....

Viesti Kirjoittaja Eero »

Joo, siellä on ote alkanut lipsumaan pahasti. Rukoillaan Sanna Marinin ja valtionjohdon puolesta, että tämä johtaisi pahan henkivallan murtumiseen ja sen aikaan saamien tekojen mitätöitymiseen ja Suomi-neito alkaisi vapautumaan kahleistaan. Rukoillaan, vaikka rytisisi kuinka kovasti.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Pigeon
Viestit: 888
Liittynyt: 18 Syys 2016, 10:37

Re: Profetaalinen Uni - Helsinki tulva ....

Viesti Kirjoittaja Pigeon »

Aamen!! Olisi jo aika..pimeyden työt näkyviin ja kansa heräämään unestaan. Rukoillaan, että alkaa parannuksen teot Suomen johdossa!
Avatar
Tuija
Viestit: 2816
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: Profetaalinen Uni - Helsinki tulva ....

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Amen! 🙇‍♀️🙇‍♀️🙇‍♀️🙇‍♀️🙇‍♀️🙇‍♀️🙇‍♀️🙇‍♀️🙇‍♀️🙇‍♀️
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Avatar
Hes33
Viestit: 204
Liittynyt: 31 Joulu 2021, 16:42

Re: Profetaalinen Uni - Helsinki tulva ....

Viesti Kirjoittaja Hes33 »

Helsinki on tulvinut tänään.
Vastaa Viestiin