TUIJAN saamia näkyjä/unia/ilmestyksiä

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
Kulkija
Viestit: 187
Liittynyt: 27 Joulu 2020, 09:57

Re: TUIJAN saamia näkyjä/unia/ilmestyksiä

Viesti Kirjoittaja Kulkija »

Päivä on ollut täynnä toimintaa, niin en ole ehtinyt kommentoimaan ja nyt huomaan että olen antanut tahtomattani väärän kuvan🙈❤️Tuija, näyssäsi oli yksi niin merkittävä puhutteleva yksityiskohta, joka teki niin iloiseksi, etten välittänyt niinkään suurista linjoista, sillä ei ollut merkitystä, bongasin pyörän ja tuon asian.. Ja toisaalta omissa unissani Jeesus myös on ollut usein vaaleahiuksinen niin sekin sopi alitajunnassani näkyysi sopivasti, Jeesushan kulkee kanssamme ja ohjaa tietämme, ohjatkoon myös polkupyörällä kulkiessa.. Sekä oletin että näky voi olla samalla myös muille, etten tullut aamulla kirjoittaneeksi, että täällähän on oikeastaan sisar Kulkija😊🙏 ❤️
Avatar
Tuija
Viestit: 2788
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: TUIJAN saamia näkyjä/unia/ilmestyksiä

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Aamu yöstä näin kauheaa unta jota en ehkä jaa blogiini, jollei Herra siihen minua herättele. Mutta teille sitä voin hieman avata.
Näin että elimme täällä ajassa, jossa Venäläiset oli maassamme ja piti täällä valtaa. Oma kansamme eli kuin " hyyryläiset" tai kerjäläiset. Venäläisten läheisyydessä meidän piti olla tosi huomaamattomia. Pienikin virhe joka heitä ärsytti altisti siihen että he ampuivat meitä. Meillä ei saanut olla mitään omaa. Olimme kuin koirat kadulla. Kaikki uskonnollinen oli kiellettyä. Minultakin oli viety kaularistini. Venäläiset kaivoivat pommi linjoja jakaakseen alueet joihin ei saanut mennä ja jos joku erehtyi, lensi räjähtäen taivaalle ... jotta tällainen uni. Se oli täyttä kurjuutta emmekä olleet minkään arvoisia.
Toivottavasti tällä unella ei ole mitään merkitystä.
🙏🙏🙏

..jaoin tämän kun tiedän että samankaltaisia unia on nähty muuallakin.
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Avatar
Tuija
Viestit: 2788
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: TUIJAN saamia näkyjä/unia/ilmestyksiä

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Ps. Tuo kaularisti minulta vietiin koska uskalsin pitää sitä rohkeasti edessä puseron päällä, mutta ne jotka piilottivat sen puseronsa sisään, olivat sen säilyttäneet.
Koen että tuo uni saattoi olla kaikuja tähän vihollisen hyökkäykseen jota jouduin nyt kokemaan. Tuo että ristin vietiin, vihollinen vei sen kaulastani, jota rohkeasti kannoin. Minun ei tarvinnut sitä piilottaa ( siteet kasvoilla).
Vihollinen halusi häpäistä minun kasvoni viemällä tuon kaula ristin, eli niin kuin oikeasti tapahtui, se kyseenalaisti kaikkien nähden uskoni (risti).
Tuo uni avasi nyt yhtäkkiä monta asiaa.

Kiitos Jeesus että saan luottaa kaikessa sinuun. Olet minun suunnan näyttäjä ja perusta myös sanasi kautta.
Viimeksi muokannut Tuija, 16 Heinä 2022, 11:21. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2192
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: TUIJAN saamia näkyjä/unia/ilmestyksiä

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Tuija kirjoitti: 16 Heinä 2022, 08:53 Aamu yöstä näin kauheaa unta jota en ehkä jaa blogiini, jollei Herra siihen minua herättele. Mutta teille sitä voin hieman avata.
Näin että elimme täällä ajassa, jossa Venäläiset oli maassamme ja piti täällä valtaa. Oma kansamme eli kuin " hyyryläiset" tai kerjäläiset. Venäläisten läheisyydessä meidän piti olla tosi huomaamattomia. Pienikin virhe joka heitä ärsytti altisti siihen että he ampuivat meitä. Meillä ei saanut olla mitään omaa. Olimme kuin koirat kadulla. Kaikki uskonnollinen oli kiellettyä. Minultakin oli viety kaularistini. Venäläiset kaivoivat pommi linjoja jakaakseen alueet joihin ei saanut mennä ja jos joku erehtyi, lensi räjähtäen taivaalle ... jotta tällainen uni. Se oli täyttä kurjuutta emmekä olleet minkään arvoisia.
Toivottavasti tällä unella ei ole mitään merkitystä.
🙏🙏🙏

..jaoin tämän kun tiedän että samankaltaisia unia on nähty muuallakin.
Minulle tuli heti mieleeni, että nuo "venäläiset" eivät ole oikeita venäläisiä vaan uskomattomia ihmisiä, jotka ovat vihamielisiä kristinuskoa kohtaan. Ja, me "muut" jotka olimme varovaisia, kuvaa uskovia ihmisiä näinä viimeisinä vuosina, jolloin joutuu kokoajan miettimään, "mitä voi sanoa, ja missä voi sanoa".

Kiitos kun jaoit.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Avatar
Tuija
Viestit: 2788
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: TUIJAN saamia näkyjä/unia/ilmestyksiä

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Amen AO. Itsellä saman suuntaisia ajatuksia. Venäläisiä usein kuvataan juuri viholliseksi ja tässä se edusti mielestäni hengellistä, vertauskuvallista vihollisuutta, saatanan joukkoja, joilla ei ole osuutta Kristuksessa. Kiitos että vahvistit noita tulleita ajatuksiani.
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Avatar
Sanna
Valvoja
Viestit: 1213
Liittynyt: 11 Joulu 2021, 09:40

Re: TUIJAN saamia näkyjä/unia/ilmestyksiä

Viesti Kirjoittaja Sanna »

Kiitos kun jaoit. Tämän suuntaisia ollut muuallakin ja oli vihollinen sitten venäläinen tai joku muu niin sillä ei liene merkitystä, uskovat ajetaan ahtaalle ja lopussa muutkin ihmiset. Rukoillaan vahvuutta kestää kaikille ❤️
Kaikki mikä heikentää Jeesuksen ristintyötä - on valetta.

Loista lapseni! Näytä mistä sinut on tehty!
Et ole tuhkaa ja tomua, vaan arvokkaita aineita. Näytä vahvuutesi! Taistele sanani eteen!
Olet uudelleen luotu savesta!
Avatar
Tuija
Viestit: 2788
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: TUIJAN saamia näkyjä/unia/ilmestyksiä

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Amen 🙇‍♀️
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Avatar
Tuija
Viestit: 2788
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: TUIJAN saamia näkyjä/unia/ilmestyksiä

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Tulimme eilen ilta päivällä mökille. Ja tänä aamuna heti Jeesus minua virvoitti ja lohdutti mitä kauneimmalla näyllä:

TULKOON VALKEUS!

https://sinettisormus.blogspot.com/2022 ... s.html?m=1

Ihana aamu herätä täällä mökillä Kristuksen valon kirkkaudessa .. näin..☀️👑☀️
Kristuksen Valo loistakoon myös teille!
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Angelicus
Viestit: 402
Liittynyt: 23 Kesä 2020, 16:39

Re: TUIJAN saamia näkyjä/unia/ilmestyksiä

Viesti Kirjoittaja Angelicus »

Kiitos! Tulkoon valkeus. Ja valkeus tuli! Pysyköön lamppumme loistamassa sitä valoa ympärillemme ja levitköön Kristuksen tuoksu aina meistä.
Avatar
Sanna
Valvoja
Viestit: 1213
Liittynyt: 11 Joulu 2021, 09:40

Re: TUIJAN saamia näkyjä/unia/ilmestyksiä

Viesti Kirjoittaja Sanna »

Ihana valo 🙏🥰

Herra on minun valoni ja apuni, ketä minä pelkäisin? Herra on minun elämäni turva, ketä siis säikkyisin? ❤️
Psalmi 27:1
Kaikki mikä heikentää Jeesuksen ristintyötä - on valetta.

Loista lapseni! Näytä mistä sinut on tehty!
Et ole tuhkaa ja tomua, vaan arvokkaita aineita. Näytä vahvuutesi! Taistele sanani eteen!
Olet uudelleen luotu savesta!
Avatar
Tuija
Viestit: 2788
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Jeesus Kristus eläväksi tekevä

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Tämän aamun mökki terveiset:
Tänä aamuna rukoiltuani ja suunniteltuani ylös nousua tähän päivään mökki vuoteella, sain nähdä samassa kuvan, jossa oli mopo/ moottoripyörä.

LUE LISÄÄ...

https://sinettisormus.blogspot.com/2022 ... a.html?m=1
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Avatar
Tuija
Viestit: 2788
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Joka janoaa

Viesti Kirjoittaja Tuija »

JOKA JANOAA:
Tänä aamuna rukoiltuani, täällä mökillä, sateisessa aamussa. Olin juuri nousemassa ylös vuoteeltani kun sain nähdä vielä kuvan, jossa suuresta kannusta kaadettiin kirkasta vettä....

LUE lisää:
https://sinettisormus.blogspot.com/2022 ... a.html?m=1
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Avatar
Sanna
Valvoja
Viestit: 1213
Liittynyt: 11 Joulu 2021, 09:40

Re: TUIJAN saamia näkyjä/unia/ilmestyksiä

Viesti Kirjoittaja Sanna »

Kirkasta vettä tarvitaan 🙏 Kuulijoille ja jaettavaksi 🙏
Kaikki mikä heikentää Jeesuksen ristintyötä - on valetta.

Loista lapseni! Näytä mistä sinut on tehty!
Et ole tuhkaa ja tomua, vaan arvokkaita aineita. Näytä vahvuutesi! Taistele sanani eteen!
Olet uudelleen luotu savesta!
Vastaa Viestiin