kuulin sanat

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
olli

Re: kuulin sanat

Viesti Kirjoittaja olli »

Vieras, moderaation antamia ohjeita noudatetaan. Nyt loppuu kissa ja hiiri -leikki.
Vieras

Re: kuulin sanat

Viesti Kirjoittaja Vieras »

olli kirjoitti:Vieras, moderaation antamia ohjeita noudatetaan. Nyt loppuu kissa ja hiiri -leikki.
asia selvä herra johtaja tulen tulevaisuudessa noudattamaan niitä kirjaimellisesti... :D
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2273
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: kuulin sanat

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Vaikuttaa tarkoitushakuiselta kiusaamiselta, ei aikuisen ihmisen työtä.

Toivon henkilön blokkaamista sivustolta. Hän on pelkästään huomion kipeä, oli siihen syyt mitä tahansa, niin tuo pelleilyä pitää lopettaa.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat Minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Vieras

Re: kuulin sanat

Viesti Kirjoittaja Vieras »

päätkösen tein ja yksin jatkan matkaa... onnea teille matkalle ja toivottavasti taivaassa nähdään ja anteeksi että olin häiriöksi hyvästi...
Sinettisormus

Re: kuulin sanat

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Toteutuuko palstalla tänään Jeesuksen Sanat: ”Tämä on minun käskyni, että te rakastatte toisianne, niin kuin minä olen teitä rakastanut”(Joh.15:12).

Olen murheissani lukenut näitä kommentteja ja näen kuinka tässä toteutuu tuo näkyni, puutarha tuoleista ja nojatuolista ja kengästä. Se jolla on ymmärrys, ymmärtää. Tämän viikon jälkeen olen n. kuukauden poissa ja on harmillista lähteä kun näkee, ettei veljet ja siskot voi sopia ja toisiaan rakastaa. Ymmärrän molempien puolien ajatukset ja kaikkea en voi kommentoida, mutta olen nähnyt tässä jotain syvempää, jota meidän tulisi tukea, jos Jeesus on sydämessämme oikeasti asumassa. Annamme nurjille tunteille niin helposti tilaa, vaikka tässäkin olisi kasvun paikka molemminpuolisesti.
Sinettisormus

Re: kuulin sanat

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Minulle tämä rakkaus TEEMA ei ole leikin asia, vaan syvä kutsumus. Jokus kun tunne sydämessäni Jeesuksen syvää rakkautta mitä kohtaan, minä itken, sillä tunnen että Jeesuskin itkee puolestamme, rakkaudesta meihin.
Markku_my
Viestit: 541
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 22:46

Re: kuulin sanat

Viesti Kirjoittaja Markku_my »

En minä ole nähnyt vihaa missään kirjoituksissa täällä, on vain ollut asiallisia kehoituksia noudattaa sääntöjä. Vieras näytti itse, ettei halua mukautua palstan sääntöihin ja ilmoitti poistuvansa.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4654
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: kuulin sanat

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Etkö sä "vieras" millään voi puhua omin sanoin, kas kun säännöt on selvät. Ei lainailla, ellei siihen ole hyvä syy. Raamattu hyvä syy!
Ongelmaa ei varmaan olis, mikäli neljänneskin olisi sinun omaa kirjoitustasi, vaan tuot tänne koko ajan lainauksia. Internet on järjettömän kokoinen informaation lähde, eikä ole tarkoituksen mukaista että ne kaikki löytyisi tältä palstalta, vaikka joku kirjoitus olisikin lähellä sydäntä.

Eli jos sinulla on halu puhua jostain kirjoituksesta erikseen, niin tee siitä vaikka aloitus. Älä leikkaa ja liimaa kaikkea sanomaasi. Minäö en tuo edes raamattua kovin paljon, vaan puen sen sanoman muistikuvani mukaan täällä sellaiseen asuun kuin itse sen ymmärrän ja jos joku haluaa tarkistaa sen Raamatusta, niin voidaanhan me kopioida se sillä varmistaaksemme että sanoin oikein.

Minua häiritsee ainakin sellainen keskustelu, jossa keskutelukumppani yrittää keskutella pelkin raamatunlausein. Sellainen keskutelu on hedelmätöntä, koska juuri sillä tavalla on tehty paljon pahaa, alistettu naisia ja demonisoitu eriaisia tahoja ja asioita. Se on Raamatun jakeella päähän lyömistä ja kaiken huipuksi sitä kristisoiva saa kuulla sotivansa Raamatun sanaa vastaan. Näin hiljennettiin mm. naiset aikanaan alamaisiksi, lähes orjan asemaan.
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2273
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: kuulin sanat

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Kyllä palstalla annettiin aivan tarpeeksi mahdollisuuksia muuttaa henkilön omaa käyttäytymistä.

Jos asiaan ei puututa, niin tällekin sivustolle käy kuten Suomi24-sivuille; täynnä tahallista ilkeilyä ja asiallisten keskustelujen häiritsemistä, ja vanhojen viestien väkisin nostattelua.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat Minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Markku_my
Viestit: 541
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 22:46

Re: kuulin sanat

Viesti Kirjoittaja Markku_my »

Kyllä palstalla annettiin aivan tarpeeksi mahdollisuuksia muuttaa henkilön omaa käyttäytymistä.
juuri näin, puuttuminen on Rakkauden teko, kaiken hyväksyminen ja läpikatsominen ei tuo hyvää hedelmää. Miten pienelle lapselle kävisi, jos vanhemmat eivät puuttuisi epäkohtiin.
Vieras

Re: kuulin sanat

Viesti Kirjoittaja Vieras »

muuta en enää sano kun tämän... :mrgreen:

(napsu)


hyvästi...
olli

Re: kuulin sanat

Viesti Kirjoittaja olli »

Palstalaiset, olen pahoillani että olen ollut kenties liian lepsu ja antanut liian monta ns. viimeistä mahdollisuutta. Mutta olkoon tämä minullekin opiksi.

Mutta hyvä puoli on se, että me kaikki olemme nyt nähneet sen, miksi Palstalla on sääntöjä ja miksi annetaan ohjeita. Ei olisi ehkä kuitenkaan oikein blokata kirjoittajaa tässä vaiheessa kokonaan pois, koska koen että jokaisella on oikeus katua ja tehdä parannus, varsinkin jos edes orastavaa halua asiaan löytyy.
Hepr. 12:3 kirjoitti:Ajatelkaa häntä, joka syntisiltä on saanut kärsiä sellaista vastustusta itseänsä kohtaan, ettette väsyisi ja menettäisi toivoanne.
Koska olen toisinaan estynyt katselemaan läpi uusia kirjoituksia, pyydän että teette ilmoituksia mahdollisista uusista (kenen hyvänsä) viesteistä jotka rikkovat sääntöjä ja ohjeita, jotta kuka tahansa moderaattori voi ne poistaa tai muokata.

En ole tosiaankaan ehkä toiminut oikein tässä asiassa. Olen vastannut pitkälti moderaation linjasta ja otan siitä täyden vastuun. Siksi pyydän muistamaan, että moderaation toiminnasta voi kommentoida (oikeaan ketjuun) mikäli olette sitä mieltä että joko löysempi tai tiukempi linja olisi parempi. kaikki palaute on tervetullutta, koska tämä Palsta on teitä varten, rakkaat palstalaiset.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4654
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: kuulin sanat

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Olli on tehnyt erinomaista työtä ja pitää meidän palstan luku- ja keskustelukelpoisena. Se on ainoa konsti, jonka Olli on hyvin tehnyt.

Tällä palstalla oli alun perin ollut tarkoitus että täällä saa ilmaista itseään ilman että joku trolli, tms. intoilija sotkee koko palstan. Viittaan tällä Suomi24:lla tapahtuvaan sekamelskaan, josta syystä me tämän palstan teimme. Siellä on "palstapeto" poikineen, jotka sotkee ja suoltaa tekstiä copy/paste:lla sellaiseksi, että sitten on ihan sama vaikka annettas noitten venäläistenkin hyökätä vapaasti. Tarkoitus on pelkästään saada paljon kommentteja. Me emme täällä rahasta mistään! ...ja siksi meille kommenttien määrä ei merkitse mitään, vaan sisältö. Suomi24 saa mainostuloja sillä että vaikkapa "PyhäJärjestys" nimimerkki tekee kopioimalla jostain arkistosta kirjatolkulla. Sitten taas joku toinen kommentoi numeroilla ja ok kirjoituksin kymmeniä ja satoja ja tuhansia kertoja sanomatta siis mitään. Se ei ole ollut meidän tarkoitus koskaan.

Meidän "vieras" nimimerkkiä aluksi nätisti opastettiin, sitten kehotettiin ja lopulta jouduttiin varoituksesta käskemään aikarajalla kopioimasta pelkkää massaa, jota kukaan ei lue. "Vieras" on selkeästi kovin innokas julistamaan ja opettemaan mutta siksi on hyvä huomioida missä ja miten se tapahtuu. Me emme esimerkiksi ole toistemme kanssa useinkaan samalla aaltopituudella, emmekä juuri nyt kiinnostuneita siitä mistä joku innokas kirjoittaja ja opettaja juuri nyt, joten jos joku asia on jollekin nyt tärkeä ja siitä asiasta pitää ilmaista tuntemuksiaan nopeammin kuin kukaan ehtii edes ottaa vastaan, niin se ei palvele meistä ketään. Tällainen pelkästään täyttää palstaa kirjoituksilla, jotka ovat jo kirjoitettu muualle. Sellainen pitäisi käsitellä niin että tekee otteen johon kommentoi ja sitten liittää linkin lähteestä. Tämä on kerrottu monta kertaa ja se tapa pitää palstan mukavana selailla. Suomi24:lla saa skrollata keskisormen puuduksiin, ennen ku löytää vihdoin oikeasti keskustellun välikön.
Okei, joku copy/paste kirjoitus ja profetia on varmaan ollut hyvinkin paikallaan mutta sen tuominen vaatisi edes jonkinlaista alustusta.
Markku_my
Viestit: 541
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 22:46

Re: kuulin sanat

Viesti Kirjoittaja Markku_my »

Olli:Palstalaiset, olen pahoillani...
Ei mitään hävettävää, loistaa työtä Olli! Kiitos että olet pitänyt palstan siistinä.

-Markku
Vastaa Viestiin