Jäntzkä näky: KULTAINEN RUORI!

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
katso7
Viestit: 1433
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58

Jäntzkä näky: KULTAINEN RUORI!

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Näin just näyssä purjelaivan ohjauslaitteen. Piti ihan soittaa kaverille ja kysyä mikä sen oikea nimi on kun en ole purjehduksen maailmanmestari ainakaan maailmallisesti. No se sano että se on ruori. Sit vaan ajattelin et Jumala on kääntämässä palvelijoidensa kautta seurakunnan suunnan oikeaan eli tekemässä siitä TODELLISEN KIRRKAUDEN TOIVON joka sen oikea kutsumus on!
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
Sinettisormus

Re: Jäntzkä näky: KULTAINEN RUORI!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

... ja viime sunnuntai, 10.7. oli Kirkastus Sunnuntai. Amen! (Näky; Mooses, Jeesus ja Elia)
Sinettisormus

Re: Jäntzkä näky: KULTAINEN RUORI!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Sain idean taas googlettaa nuo sanat, kultainen ruori ja kuinkas ollakkaan, löysin taas vaakunan, nyt Norjasta: https://fi.wikipedia.org/wiki/Bamble
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4654
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Jäntzkä näky: KULTAINEN RUORI!

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Olipas hyvä näky! Jos tilitin tätä samaa kysymystä tossa palstan ketjulla "vieraalle".

Eilen tosiaan soiteltiin Jyrkin kanssa pitkään puhelimessa ja keskusteltiin siitä kuinka sokeita me uskovatkin voidaan välillä olla. Ei me siinä parjattu ketään... ei se sellainen puhelu ollu, vaan se että kun nykyään on eksytystä jota ei parhaatkaan ja tarkimmatkaan uskovat huomaa. Eksytys on tullut niin keskelle surakuntaa ettemme edes käsitä miten se sinne pääsi.
On sellaista "uushengellistä ylistyspalvontaa" joka näyttää ja kuulostaa ihan oikealta Pyhän Hengen läsnäolossa olevalta surakunnalta, muttei ole sitä, vaan siellä syvimmällä sisällä on hidas vähitelleen sanasta irroittava eksytys.

Tämän seurauksena minä kerroin unen jonka pidin kauan kertomatta, koska se ei kuulosta kovin kristillisen ihmisen- saati Pyhän Hengen sanomalta. Siinä minä koin valtavaa tarvetta kysyä miksi selvästi uskovat ihmiset eksyy tänään joka päivä. Se kuulostaa kauhealta ja sitä vielä kauheammalta tuntuu oma sydän, joka ei ole huolissaan eikä murheellinen näiden eksyneiden takia.
Tämä asia minua häiritsi unen nähtyäni.
Sitten kuitenkin minulle sanottiin varsin selkeällä tavalla että he eksyvät jotta heidän silmänsä avautuisevat ja voisivat pelastua.
Siksi minun sydämeni ei ollut heidän puolesta murheissaan.

Tämä kultainen ruori on siis kuin piste I-kirjaimen päällä tälle kaikelle.

Kiitos Sinetti.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4654
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Jäntzkä näky: KULTAINEN RUORI!

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Puhu vielä yhdestä asiasta. Istuin kerran kirkossa ja siellä oli rukoushetki, jossa jokainen saattoi aloittaa oman sanansa ja sitten joku taas jatkaa. No siinä aloitti eräs tuon seurakunnan vanhimmiston jäsenistä rukouksensa ja jostain kumman syystä sydämeni ei voinut hyvin. Ensin ajattelin että sielunvihollinen koittaa kiusata mutta se vain jatkui ja voin pahoin. Kuuntelin tuota loputoman pitkältä kuulostavaa rukousta jossa oli korulauseita ja hienoja sanankäänteitä... mistä lie opittua. Mutta minä en voinut hyvin. Mietin monesti miksi? Rukoushan pitäisi olla lähimpänä kommunikointia Jeeuksen kanssa hengessä. Mutta siinä ei mikään oikeen natsannut ja rukous oli pelkkää hienoja sanoja peräjälkeen.

Tuntuu pahalta kristisoida tällä tavoin mutta kun tätä on kaikki seurakunnat jotenkin väärällään. Alan kutsua tätä ilmiötä "uushengellisyydeksi" koska eräs tosiuskova pappi kutsuu nykyluterilaisuutta "uuspakanuudeksi".
Matteus 13:24-30 Toisen vertauksen hän puhui heille sanoen: "Taivasten valtakunta on verrattava mieheen, joka kylvi hyvän siemenen peltoonsa. Mutta ihmisten nukkuessa hänen vihamiehensä tuli ja kylvi lustetta nisun sekaan ja meni pois. Ja kun laiho kasvoi ja teki hedelmää, silloin lustekin tuli näkyviin. Niin perheenisännän palvelijat tulivat ja sanoivat hänelle: 'Herra, etkö kylvänyt peltoosi hyvää siementä? Mistä siihen sitten on tullut lustetta?' Hän sanoi heille: 'Sen on vihamies tehnyt'. Niin palvelijat sanoivat hänelle: 'Tahdotko, että menemme ja kokoamme sen?' Mutta hän sanoi: 'En, ettette lustetta kootessanne nyhtäisi sen mukana nisuakin. Antakaa molempain kasvaa yhdessä elonleikkuuseen asti; ja elonaikana minä sanon leikkuumiehille: Kootkaa ensin luste ja sitokaa se kimppuihin poltettavaksi, mutta nisu korjatkaa minun aittaani.'"
VainYksinJeesus

Re: Jäntzkä näky: KULTAINEN RUORI!

Viesti Kirjoittaja VainYksinJeesus »

Täytyy sanoa että taitaa meidän helluntaiseurakunta olla sitten jo aika harvinaisuus, kun täällä opetetaan puhdasta Raamatun sanaa, armolahjat toimii. Hyvin usein ainakin joku saa sanoman kielilläpuhuen ja sitten toinen selittää. Koen että seurakuntalaisilla on rakkautta toisiaan kohtaan.
VainYksinJeesus

Re: Jäntzkä näky: KULTAINEN RUORI!

Viesti Kirjoittaja VainYksinJeesus »

Siksi jatkuvasti rukoilenkin seurakunnan pastoriperheen puolesta, että he jaksaisivat pysyä kiini totuudessa ja Raamatun sanassa. Oon ymmärtänyt miten suuri vastuu heillä on ja vaatii paljon heiltä. Jeesus siunatkoon heitä ja vanhimmistoa.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4654
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Jäntzkä näky: KULTAINEN RUORI!

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

VainYksinJeesus kirjoitti:Täytyy sanoa että taitaa meidän helluntaiseurakunta olla sitten jo aika harvinaisuus...
Onneks olkoon... no mutta eihän toi vielä paha tilanne ole, vaan tilanne on vaan menossa siihen. Uskon että mitä suurempi paikkakunta/seurakunta, sitä herkemmin se on altis näille ilmiöille, jotka toivon mukaan osasin kuvailla riittävän hyvin, ettei jäänyt epäselvää mitä tarkoitan.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4654
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Jäntzkä näky: KULTAINEN RUORI!

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

VainYksinJeesus kirjoitti:Siksi jatkuvasti rukoilenkin seurakunnan pastoriperheen puolesta, että he jaksaisivat pysyä kiini totuudessa ja Raamatun sanassa. Oon ymmärtänyt miten suuri vastuu heillä on ja vaatii paljon heiltä. Jeesus siunatkoon heitä ja vanhimmistoa.
AMEN! Rukoilen heidän puolestaan myös. Nämä uudet tuulet ovat kovin viettelviä ja siinä alkuperäisessä on pysyttävä lujana.
katso7
Viestit: 1433
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58

Re: Jäntzkä näky: KULTAINEN RUORI!

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Suurin ekstytys on tämä jatkuva itsensä ruokkiminen jokainen syö vain sen tähden että pysyy hengissä ja jaksaa tehdä töitä. se on vielä paljon selvempää hengellisessä elämässä. meidät on tarkoiteettu lisääntymään. olemme lampaita emmekä virtahepoja. emme voi ahmia Sanaa. sitä voi vain tutkistella sillä ei ole mitään tekemistä jatkuvan itesensä ruokkimisella.sitäpaitsi lampaat märehtivät.
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4654
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Jäntzkä näky: KULTAINEN RUORI!

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

katso7 kirjoitti:Suurin ekstytys on tämä jatkuva itsensä ruokkiminen jokainen syö vain sen tähden että pysyy hengissä ja jaksaa tehdä töitä. se on vielä paljon selvempää hengellisessä elämässä. meidät on tarkoiteettu lisääntymään. olemme lampaita emmekä virtahepoja. emme voi ahmia Sanaa. sitä voi vain tutkistella sillä ei ole mitään tekemistä jatkuvan itesensä ruokkimisella.sitäpaitsi lampaat märehtivät.
Itseasiassa tuossa on paljon hyvää, minkä toit esille. Amen!
Vastaa Viestiin