Profetia Suomelle

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
Sinettisormus

Profetia Suomelle

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Profetia Suomelle
Rukous > Profetia Suomelle
Oren Lev-Ari. Andrei Hinkonen tulkkaa. http://www.tv7.fi/vod/player/52755/
Kesto: 10 min
Samuli

Re: Profetia Suomelle

Viesti Kirjoittaja Samuli »

Vähän hämmästyttää tuo tv7:n ehkä hieman ylenpalttinen ylistys...
Vaikkapa Herra käyttää niitä kanavia joita tahtoo. Ja kyllä uskon myös, että herätys tulee koko Suomeen ja myös muualle mailmaan.

Mitäpä olit itse mieltä tästä Sinettisormus?
Sinettisormus

Re: Profetia Suomelle

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Minä pysähdyin myös ensin tuohon tv7 mainontaan ja olin sen jo torjumassa, kun jostain syystä tunsin siinä jotain syvällisempääkin, sillä tuo tv7 on vahva työkalu Herran työssä.
tuula

Re: Profetia Suomelle

Viesti Kirjoittaja tuula »

ajattelin kirjoittaa ajatukseni tähän. eilen illalla olin tulossa töistä kotia. seisoin työpäivän jälkeen työpaikan vieressä olevalla kadulla odottelemassa miestäni, joka aikoi hakea minut autolla kotia. minulla oli vain sellainen hihaton mekko päällä, koska nyt on ollut todella kuumat ilmat täällä Helsingissä. näin kadun toiselta puolelta olevan tulossa kerrostalosta 2 pakolaismiestä puhuen sitä omaa kieltään.tilanne meni uhkaavaksi, kun toinen niistä miehistä lähti kävelemään minua kohden pahan näköisenä. näin tilanteen ja otin kännykän käteeni soittaakseni apua, jos tilanne niin vaatii. lähdin äkkiä kävelemään työpaikan pihaa kohden ja soitin miehelleni että kiirehtisi tulemistaan. onneksi hän tulikin melkein heti. tilanne raukesi siltä osin.jatkona voisin kertoa tuon 3 vuotta sitten näkemäni näyn. siinä näyssä kävelin tuon metsän läpi työpaikkaani kohden, kun isolla "hummel" maasturilla 3 arabimiestä ajoi erään talon parkkipaikalle ja alkoi silmittömästi ampumaan kaikkea joka liikkui heidän tiellään. minuakin yrittivät ampua, mutta juoksin metsään. tuossa tuo näky, joka on siltäosin nyt toteutunut, koska suomessa on jo paljon pakolaisia.olen kuullut, että heidän jihadinsa alkaisi syyskuussa Euroopassa. ja nyt minulla näyt ovat myös palanneet ja ovat tosi synkkiä. mm. näin näyn, että arabimiehiä kulkee kerrostalojen pihapiireissä keskellä yötä ja menevät sisään asuntoihin hiljaa yöllä mistä pääsevät ja tappavat ihmisiä. he pikkuhiljaa käyvät levottomammaksi mitä lähemmäs tuo syyskuu tulee.
Samuli

Re: Profetia Suomelle

Viesti Kirjoittaja Samuli »

Luulisin, että näkysi ja tulevat tapahtuvat saattavat liittyä tosiaan tähän invaasion joka alkoi viime kesänä. Se saattaa olla huomattavasti suunnitellumpi kuin moni meistä on osannut kuvitella. Alla olevassa linkissä on uutinen, jossa kerrotaan että Saksassa ja Ruotsissa poliisi tietää, että siellä on "taistelijoita" huomattavat määrät ja että ilmeisesti heillä on aikeissa iskeä ensi syyskuussa, mutta asiaa jostain syystä salataan. Erilaisia aseiden salakujetus ja -kätköuutisia on tullut ilmi tässä hiljattain, jotka tukevat sitä, että kyseessä on ilmeisesti suunnitelmallista toimintaa.

Ojareksen välittämä viesti vuodelle 2015, josta tämä lähti liikkeelle.
http://www.tv7.fi/vod/player/44855/
"Mikä on se tekijä, joka saa enkelit siirtymään Suomen rajoilta? Pyhä Pyhä Pyhä..." Pyhien rukoukset. Kun pyhät temmataan, niin rajat avautuvat.

http://uberuutiset.fi/2016/06/29/hennin ... ussa-2016/
tuula

Re: Profetia Suomelle

Viesti Kirjoittaja tuula »

ottaen huomioon, että näin tuon ensimmäisen näyn n. 3 vuotta sitten kun noita pakolaisia ei edes vielä ollut suomessa. ja nyt kesällä minun on ollut pakko nukkua olohuoneessa kuumuuden takia tuossa sohvalla parvekkeen oven edessä. jotenkin vain koen, että se ei välttämättä ole turvallista enää. älkää ihmiset jättäkö parvekkeen ovia taikka isompia ikkunoita enää auki yöaikaan. sieltä ei tiedä, mitä tulee sisälle. olen Jumalaa rukoillut, että ei tapahtuisi mitään verilöylyjä suomessa.
tuula

Re: Profetia Suomelle

Viesti Kirjoittaja tuula »

juuri noin. näillä pakolaisilla on älykännykät ja ne lukevat sitä jatkuvasti. olen nähnyt itse sen ja miettinyt, että miksi? lähetteleekö imaamit neuvoja niihin vaiko mistä on kyse?
Samuli

Re: Profetia Suomelle

Viesti Kirjoittaja Samuli »

Jotenkin tästä sinun Tuulan kokemuksesta ja myös tuosta Antin, tuli mieleen, että ollaankohan nyt astuttu tosiaan siihen ahdistuksen ajan puolelle.
Toki nämä asiat ovat pahentuneet pikkuhiljaa pidemmän ajan kuluessa, no tämä kuitenkin tuli mieleen näistä.
Mutta muistakaa kuitenkin ei meitä ole luotu pelkoon, turvataan Herraamme hän on meidän kalliomme.

Antti pyysi rukousapua vaikeaan tilanteeseen.
Viime viikolla tilanne muuttui yhtäkkiä todella huonoksi. Aivan kuin tilanteiden takana olevat henkivallat eivät enää yrittäneet salailla osallisuuttaan, niin röyhkeästi tulivat esiin.
tuula

Re: Profetia Suomelle

Viesti Kirjoittaja tuula »

kyllä samuli. siltä vaikuttaa, että jotakin isompaa on nyt tapahtunut henkimaailmassa. minä, joka en koskaan ole juurikaan nähnyt taistelu unia, näen niitä nykyään paljon. viimeyönäkin olin taistelu tilanteessa mukana. en vain muista enää juurikaan sitä, mutta tuossa unessa ajattelin tämän olevan profetaalista.
tuula

Re: Profetia Suomelle

Viesti Kirjoittaja tuula »

kiitos Jeesus, että sinä olet suurempi, kuin yksikään paha henki, joka maailmassa vaikuttaa ihmisiin nykyään. Kiitos, Jeesus että sinä katkaiset alkoholin hengen, peliriippuvuudet, kaikenlaisten himojen ja salasyntien kahleet ihmisistä. kiitos jeesus aamen.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4654
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Profetia Suomelle

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Amen Tuula sisar!
tuula

Re: Profetia Suomelle

Viesti Kirjoittaja tuula »

eilen aamulla sain näyn. katselin sellaiselta puuttomalta aukealta metsäautotielle, joka meni sivuttain minusta nähden ja sitten siitä jakausi toinen tie vielä toisaalle. tuon tien risteyksessä välähti valo. se oli aika iso valo, niin kuin pommin aiheuttama, taikka jotakin muuta. en tiedä mitä.
Sinettisormus

Re: Profetia Suomelle

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

... aika jännä näky tuula, nimittäin meille tietystä suunnasta tullen, on ensin peltoaukea, joka kääntyy sitten vas. metsätielle ja n. 60 metrin jälkeen jakautuu myös toiselle tielle, mutta mitä tarkoittaakaan, jää nähtäväksi. :P
tuula

Re: Profetia Suomelle

Viesti Kirjoittaja tuula »

kumpa osaisin piirtää sen kuvan. tuo metsäaukea jolta katsoin tuolle metsäautotielle oli tavallaan niin kuin sähkölinjan tapainen taikka levyinen aukea. sitten tuli tuo tie, joka meni niin kuin poikittain sieltä metsäaukeamalta katsoessani. tuo tie jakaantui siten, että katsoin sieltä aukeamalta niin kuin suoraan tuolle toiselle tielle, joka jakaantui tuosta poikittain menevästä tiestä. ymmärsiköhän tätä kukaan.? sitten tuossa risteyksessä välähti kirkas valo, kuin pommi.joo-o. nähtäväksi jää, mitä tarkoitti.
Sinettisormus

Re: Profetia Suomelle

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

.... meillä menee tuo sähkölinjakin tuossa lähellä .... :D
tuula

Re: Profetia Suomelle

Viesti Kirjoittaja tuula »

no ettei se tuo näky sitten ollut sinulle sitten tarkoitettu.
katso7
Viestit: 1433
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58

Re: Profetia Suomelle

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Jumalattomia ei ruveta vielä tallaamaan koska vielä ei ole ollut Herran päivä vaikka monet säälimättömät niin haluaisivatkin.Elian henki on sovinnon henki.sen jälkeen vasta tulee Herran päivä. Ette tiedä minkä hengen vallsssa olette sano Jeesus.en halua kostoa vaan sovitusta niille jotka vielä eivät sitä tiedä.On niitä jotka Jumalasta eivät vielä mitään teidän häpeäksenne minä sen teille sanon sanoi Paavali
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
Vastaa Viestiin