Me teemme liian vaikeiksi Jumalalta saadut sanomat/viestit/ lupaukset. Ehkä jo olisi hetki pysähtyä ja antaa Jumalan itsensä tehdä ne muutokset elämäämme, joita hän on meille suunnitellut. Tässä asiasta David Wilkersonin mietteitä:
Jumala ei ole unohtanut sinua!
(God has not forgotten you!)
David Wilkerson
Se sanoma, jonka tuon sinulle Herralta, on yksinkertaisesti tämä: Jumala ei ole unohtanut sinua! Hän tietää tarkalleen, missä olet, mitä käyt läpi juuri nyt, ja Hän pitää silmällä jokaista askelta polkusi varrella. Mutta me olemme aivan kuin ne Israelin lapset, jotka epäilivät Jumalan päivittäistä huolenpitoa, vaikka profeettoja oli lähetetty välittämään heille ihmeellisiä lupauksia taivaasta.
Jumalan kansa istui pimeydessä, nälkäisinä ja janoisina, rukoilemassa johdatusta ja lohdutusta. Jumala talletti jokaisen kyyneleen pulloon, ja Hän kuuli heidän huutonsa ja vastasi, Minä olen sinua kuullut ja pelastuksen päivänä sinua auttanut... Ei heidän tule nälkä eikä jano... sillä heidän armahtajansa johdattaa heitä ja vie heidät vesilähteille... Herra lohduttaa kansaansa ja armahtaa kurjiansa... (Jesajan luvusta 49). Iloitsiko Israel näistä lupauksista, jotka lähetettiin suoraan Jumalan valtaistuimelta? Lakkasiko Jumalan kansa pelkäämästä ja alkoiko se luottamaan Herraan, joka johdattaa heitä? Uskoivatko ne, jotka kärsivät ja olivat hämmentyneitä, yhteenkään lupausten sanoista? Ei!
Mutta Siion sanoo: Herra on minut hyljännyt, Herra on minut unhottanut (Jesaja 49:14). Nämä eivät olleet pilkkaajia tai paholaisen poikia. Ennemmin, he olivat niitä, jotka etsivät Herraa... Aabrahamin poikia... jotka tunsivat vanhurskauden... joiden sydämissä oli Jumalan laki... Kuinka paljon selkeämmäksi Jumalan olisi täytynyt tehdä Sanansa näille uppiniskaisille, epäuskoisille lapsille? Jumala oli suuresti huolissaan, koska he eivät omaksuneet itselleen tai edes kuulleet Hänen lupauksiaan. Voit melkein aistia Herran kärsimättömyyden, kun Hän nuhtelee heitä heidän epäuskonsa tähden. Minä, minä olen teidän lohduttajanne; mikä olet sinä, että pelkäät ihmistä, joka on kuolevainen, ihmislasta, jonka käy niinkuin ruohon, ja unhotat Herran, joka on sinut tehnyt, joka on levittänyt taivaan ja perustanut maan, ja vapiset alati, kaiket päivät, sortajan vihaa, kun hän tähtää tuhotaksensa? (Jesaja 51:12-13).
Lue lisää:
http://www.tscpulpitseries.org/finnish/tsfrgttn.htm