Patrick Tiaisen näky
Re: Patrick Tiaisen näky
Olet siunattu, sinä RAKAS siskoni ninni, me jäämme odottamaan sinua ja iloista tapaamistamme! 

Kiitos Jumalalle veli katso7! ja mahtavaa, että olet löytänyt Pelastajan.
Ja kiitos Ninnille myös, että olet tullut taas tänne kommentoimaan.
Tässä lyhyt kommentti yllä olevaan keskusteluun
Sydämeni sanoo, että hän on Jumalan lapsi. Hänellä on selvä rakkaus ja palo voittaa sieluja taivaaseen. On toki muutama kohta/asia jossa olen kanssa epäröinyt, että mitä tämä on. Mutta ei ole meidän asia tuomita ja toisaalta miten minä voin mukamas ymmärtää täydellisesti kuinka Jumala toimii. Enhän minä voi lokeroida Herraa, niin että Hän toimii vain näin ja näin. Joten jos hedelmä on hyvää, ihmisiä pelastuu, niin ollaan siitä kiitollisia Isällemme.
Ja kiitos Ninnille myös, että olet tullut taas tänne kommentoimaan.
Tässä lyhyt kommentti yllä olevaan keskusteluun
Sydämeni sanoo, että hän on Jumalan lapsi. Hänellä on selvä rakkaus ja palo voittaa sieluja taivaaseen. On toki muutama kohta/asia jossa olen kanssa epäröinyt, että mitä tämä on. Mutta ei ole meidän asia tuomita ja toisaalta miten minä voin mukamas ymmärtää täydellisesti kuinka Jumala toimii. Enhän minä voi lokeroida Herraa, niin että Hän toimii vain näin ja näin. Joten jos hedelmä on hyvää, ihmisiä pelastuu, niin ollaan siitä kiitollisia Isällemme.
... nousi tuostaa kommentoimastani aasista mieleen, kuinka Patrick iliosesti tuolla kokouksessa julisti tuosta samasesta asiasta, useasti toistaen: " Aasi puhuu ja Patrick puhuu!"