Leijona ja Karitsa

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
Sinettisormus

Leijona ja Karitsa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Tänään, 2.9.2018.
herätessäni, näin liikkuvan kuvan, joka oli nopea ja siinä oli leijona ja lammas/karitsa.
Ne molemmat murisivat toisilleen ja näytti, että leijona perääntyi tuon lampaan edessä.
Pelästyin, ... mitä tämä tarkoittaa? Herra, onko tämä sinulta? Kuinka leijona ja lammas
käy toisiaan vastaan?
Samassa näin uuden kuvan, jossa oli välkkyviä sydämiä. Herra lohdutti minua.
Samalla nousi ajatus, Juudaan Leijonasta, joka kuvastaa Juudaa ja ehkä tuo olikin karitsa,
Uhrikaritsa. Mitä tulee tapahtumaan Juudassa, Israelissa, tätä täytyy jäädä seuraamaan.

Kiitos, kunnia ja ylistys Jeesukselle Kristukselle, joka asettui meidän vuoksemme
Uhrikaritsaksi!

Kuva
https://3.bp.blogspot.com/-POPKsxWuOJs/ ... eijona.jpg
Sinettisormus

Re: Leijona ja Karitsa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

JESAJA 65
1. Minä olen suostunut niiden etsittäväksi, jotka eivät minua kysyneet,
niiden löydettäväksi, jotka eivät minua etsineet; minä olen sanonut kansalle, joka ei ole otettu minun nimiini: Tässä minä olen, tässä minä olen!
2. Koko päivän minä olen ojentanut käsiäni uppiniskaista kansaa kohden, joka vaeltaa tietä, mikä ei ole hyvä, omain ajatustensa mukaan;
3. kansaa kohden, joka vihoittaa minua alinomaa, vasten kasvojani, uhraa puutarhoissa ja suitsuttaa tiilikivialttareilla.
4. He asustavat haudoissa ja yöpyvät salaisiin paikkoihin; he syövät sianlihaa, ja saastaiset liemet on heillä astioissansa.
5. He sanovat: "Pysy erilläsi, älä tule minua lähelle, sillä minä olen sinulle pyhä". Nämä ovat savu minun sieramissani, tuli, joka palaa kaiken päivää.
6. Katso, se on kirjoitettuna minun edessäni. En ole minä vaiti, vaan minä maksan, maksan heille helmaan
7. heidän pahat tekonsa ynnä teidän isienne pahat teot, sanoo Herra, niiden, jotka ovat vuorilla suitsuttaneet ja kukkuloilla minua häväisseet; ja ensiksi minä mittaan heille palkan heidän helmaansa.
8. Näin sanoo Herra: Niinkuin sanotaan rypäleestä, jos siinä on mehua: "Älä hävitä sitä, sillä siinä on siunaus", niin teen minä palvelijaini tähden, etten kaikkea hävittäisi.
9. Minä tuotan Jaakobista siemenen ja Juudasta vuorteni perillisen; ja minun valittuni saavat periä maan, ja minun palvelijani saavat siinä asua.
10. Ja Saaron on oleva lammasten laitumena ja Aakorin laakso karjan lepopaikkana minun kansallani, joka minua etsii.
11. Mutta te, jotka hylkäätte Herran ja unhotatte minun pyhän vuoreni, jotka valmistatte Gadille pöydän ja vuodatatte uhrijuomaa Menille -
12. teidät minä määrään miekan omiksi, ja kaikki te kumarrutte teurastettaviksi, sentähden ettette vastanneet, kun minä kutsuin, ettekä kuulleet, kun minä puhuin, vaan teitte sitä, mikä on pahaa minun silmissäni, ja valitsitte sen, mikä ei ole minulle otollista.
13. Sentähden, näin sanoo Herra, Herra: Katso, minun palvelijani syövät, mutta te näette nälkää; katso, minun palvelijani juovat, mutta te kärsitte janoa; katso, minun palvelijani iloitsevat, mutta te joudutte häpeään.
14. Katso, minun palvelijani riemuitsevat sydämen onnesta, mutta te huudatte sydämen tuskasta ja voivotatte mielimurteissanne.
15. Ja te jätätte nimenne kirouslauseeksi minun valituilleni: "Niin sinut surmatkoon Herra, Herra!" Mutta palvelijoilleen hän on antava toisen nimen.
16. Joka maassa itsensä siunaa, siunaa itsensä totisen Jumalan nimeen, ja joka maassa vannoo, vannoo totisen Jumalan nimeen; sillä entiset ahdistukset ovat unhotetut ja peitossa minun silmiltäni.
17. Sillä katso, minä luon uudet taivaat ja uuden maan. Entisiä ei enää muisteta, eivätkä ne enää ajatukseen astu;
18. vaan te saatte iloita ja riemuita iankaikkisesti siitä, mitä minä luon. Sillä katso, iloksi luon minä Jerusalemin, riemuksi sen kansan.
19. Minä iloitsen Jerusalemista ja riemuitsen kansastani; eikä siellä enää kuulla itkun ääntä eikä valituksen ääntä.
20. Ei siellä ole enää lasta, joka eläisi vain muutaman päivän, ei vanhusta, joka ei täyttäisi päiviensä määrää; sillä nuorin kuolee satavuotiaana, ja vasta satavuotiaana synnintekijä joutuu kiroukseen.
21. He rakentavat taloja ja asuvat niissä, he istuttavat viinitarhoja ja syövät niiden hedelmät;
22. he eivät rakenna muitten asua, eivät istuta muitten syödä; sillä niinkuin puitten päivät ovat, niin ovat elinpäivät minun kansassani. Minun valittuni kuluttavat itse kättensä työn.
23. He eivät tee työtä turhaan eivätkä lapsia synnytä äkkikuoleman omiksi, sillä he ovat Herran siunattujen siemen, ja heidän vesansa ovat heidän tykönänsä.
24. Ennenkuin he huutavat, minä vastaan, heidän vielä puhuessaan minä kuulen.
25. Susi ja lammas käyvät yhdessä laitumella, ja leijona syö rehua niinkuin raavas, ja käärmeen ruokana on maan tomu; ei missään minun pyhällä vuorellani tehdä pahaa eikä vahinkoa, sanoo Herra.
Sinettisormus

Re: Leijona ja Karitsa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

JESAJA 66
1. Näin sanoo Herra: Taivas on minun valtaistuimeni, ja maa on minun
jalkojeni astinlauta. Mikä olisi huone, jonka te minulle rakentaisitte, mikä paikka olisi minun leposijani?
2. Minun käteni on kaikki nämä tehnyt, ja niin ovat kaikki nämä syntyneet, sanoo Herra. Mutta minä katson sen puoleen, joka on nöyrä, jolla on särjetty henki ja arka tunto minun sanani edessä.
3. Joka teurastaa härän, mutta myös tappaa miehen, joka uhraa lampaan, mutta myös taittaa koiralta niskan, joka uhraa ruokauhrin, mutta myös sian verta, joka polttaa suitsuketta, mutta myös ylistää epäjumalaa: nämä ovat valinneet omat tiensä. Ja niinkuin heidän sielunsa on mielistynyt heidän iljetyksiinsä,
4. niin minäkin valitsen heidän vaivaamisensa ja annan heille tulla sen, mitä he pelkäävät, koska ei kukaan vastannut, kun minä kutsuin, koska he eivät kuulleet, kun minä puhuin, vaan tekivät sitä, mikä on pahaa minun silmissäni, ja valitsivat sen, mikä ei ole minulle otollista.
5. Kuulkaa Herran sana, te, jotka olette aralla tunnolla hänen sanansa edessä: Teidän veljenne, jotka vihaavat teitä ja työntävät teidät luotaan minun nimeni tähden, sanovat: "Osoittakoon Herra kunniansa, että me näemme teidän ilonne!" Mutta he joutuvat häpeään.
6. Metelin ääni kaupungista! Ääni temppelistä! Herran ääni: hän maksaa palkan vihollisillensa!
7. Ennenkuin Siion kipuja tuntee, hän synnyttää; ennenkuin hänelle tuskat tulevat, hän saa poikalapsen.
8. Kuka on sellaista kuullut, kuka senkaltaista nähnyt? Syntyykö maa yhden päivän kivulla, tahi synnytetäänkö kansa yhdellä haavaa? Siionhan tunsi kipuja ja samalla jo synnytti lapsensa.
9. Minäkö avaisin kohdun sallimatta synnyttää, sanoo Herra, tahi minäkö, joka saatan synnyttämään, sulkisin kohdun?
10. Iloitkaa Jerusalemin kanssa ja riemuitkaa hänestä kaikki, jotka häntä rakastatte; iloitsemalla iloitkaa hänen kanssaan, te, jotka olette hänen tähtensä surreet,
11. että imisitte ja tulisitte ravituiksi hänen lohdutuksensa rinnoista, että joisitte ja virkistyisitte hänen kunniansa runsaudesta.
12. Sillä näin sanoo Herra: Minä ohjaan hänen tykönsä rauhan niinkuin virran ja kansojen kunnian niinkuin tulvajoen. Ja te saatte imeä, kainalossa teitä kannetaan, ja polvilla pitäen teitä hyväillään.
13. Niinkuin äiti lohduttaa lastansa, niin minä lohdutan teitä, ja Jerusalemissa te saatte lohdutuksen.
14. Te näette sen, ja teidän sydämenne iloitsee, ja teidän luunne virkistyvät kuin vihanta ruoho; ja Herran käsi tulee tunnetuksi hänen palvelijoissansa, mutta vihollistensa hän antaa tuntea vihansa.
15. Sillä katso, Herra tulee tulessa, ja hänen vaununsa ovat kuin myrskytuuli; ja hän antaa vihansa purkautua hehkussa ja nuhtelunsa tulenliekeissä.
16. Herra käy tuomiolle kaiken lihan kanssa tulella ja miekallaan; ja Herran surmaamia on oleva paljon.
17. Jotka pyhittäytyvät ja puhdistautuvat puutarha-menoja varten, seuraten miestä, joka on heidän keskellänsä, jotka syövät sianlihaa ja muuta inhottavaa sekä hiiriä, niistä kaikista tulee loppu, sanoo Herra.
18. Minä tunnen heidän tekonsa ja ajatuksensa. Aika tulee, että minä kokoan kaikki kansat ja kielet, ja he tulevat ja näkevät minun kunniani.
19. Ja minä teen tunnusteon heidän keskellänsä ja lähetän pakoonpäässeitä heidän joukostansa pakanain tykö Tarsiiseen, Puuliin ja Luudiin, jousenjännittäjäin tykö, Tuubaliin ja Jaavaniin, kaukaisiin merensaariin, jotka eivät ole kuulleet minusta kerrottavan eivätkä nähneet minun kunniaani, ja he ilmoittavat minun kunniani pakanain keskuudessa.
20. Ja he tuovat kaikki teidän veljenne kaikista kansoista uhrilahjana Herralle hevosilla, vaunuilla, kantotuoleilla, muuleilla ja ratsukameleilla minun pyhälle vuorelleni Jerusalemiin, sanoo Herra, niinkuin israelilaiset tuovat ruokauhrin puhtaassa astiassa Herran temppeliin.
21. Ja heitäkin minä otan leeviläisiksi papeiksi, sanoo Herra.
22. Niinkuin uudet taivaat ja uusi maa, jotka minä teen, pysyvät minun kasvojeni edessä, sanoo Herra, niin pysyy teidän siemenenne ja teidän nimenne.
23. Joka kuukausi uudenkuun päivänä ja joka viikko sapattina tulee kaikki liha kumartaen rukoilemaan minua, sanoo Herra.
24. Ja he käyvät ulos katselemaan niiden miesten ruumiita, jotka ovat luopuneet minusta; sillä heidän matonsa ei kuole, eikä heidän tulensa sammu, ja he ovat kauhistukseksi kaikelle lihalle.
Markku_my
Viestit: 541
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 22:46

Re: Leijona ja Karitsa

Viesti Kirjoittaja Markku_my »

Sinetti kirjoitti:Tänään, 2.9.2018.
herätessäni, näin liikkuvan kuvan, joka oli nopea ja siinä oli leijona ja lammas/karitsa.
Ne molemmat murisivat toisilleen ja näytti, että leijona perääntyi tuon lampaan edessä.
Pelästyin, ... mitä tämä tarkoittaa? Herra, onko tämä sinulta? Kuinka leijona ja lammas
käy toisiaan vastaan?
Samassa näin uuden kuvan, jossa oli välkkyviä sydämiä. Herra lohdutti minua.
Samalla nousi ajatus, Juudaan Leijonasta, joka kuvastaa Juudaa ja ehkä tuo olikin karitsa,
Uhrikaritsa. Mitä tulee tapahtumaan Juudassa, Israelissa, tätä täytyy jäädä seuraamaan.

Kiitos, kunnia ja ylistys Jeesukselle Kristukselle, joka asettui meidän vuoksemme
Uhrikaritsaksi!
Myös vihollinen kuvataan Raamatussa leijonan hahmossa, ehkä siinä selitys, miksi leijona vaani lammasta.
1. Piet. 5:8

Olkaa raittiit, valvokaa. Teidän vastustajanne, perkele, käy ympäri niinkuin kiljuva jalopeura, etsien, kenen hän saisi niellä.
--
Sinettisormus

Re: Leijona ja Karitsa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Tuokin on totta! Ja tuo leijona joutui perääntymään, tuon pienoisen Karitsan edessä!
Kiitos Markku, olet siunattu.
Amen.
Sinettisormus

Re: Leijona ja Karitsa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

... olin luopumassa tuosta näystä tai kuvasta .. kun nuo välkkyvät sydämet tulivat lohduttamaan.


Kuva
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2235
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Leijona ja Karitsa

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

*
*

Ilm.5:5-6 " Ja yksi vanhimmista sanoi minulle: "Älä itke; katso, Jalopeura Juudan sukukunnasta, Daavidin juurivesa, on voittanut, niin että Hän voi avata kirjan ja sen seitsemän sinettiä. Ja minä näin, että valtaistuimen ja niiden neljän olennon ja vanhinten keskellä seisoi Karitsa, ikäänkuin teurastettu; sillä oli seitsemän sarvea ja seitsemän silmää, jotka ovat ne seitsemän Jumalan henkeä, lähetetyt kaikkeen maailmaan."

Ilm.6:16-17 " ja sanoivat vuorille ja kallioille: "Langetkaa meidän päällemme ja kätkekää meidät Hänen kasvoiltansa, joka valtaistuimella istuu, ja Karitsan vihalta ! Sillä Heidän vihansa suuri päivä on tullut, ja kuka voi kestää ? "

Leijona=Karitsa=Jeesus

Armon aika on päättymässä, ja Jumalan tuomiot-rangaistukset-vitsaukset alkavat nopeutuvasti vyöryä maailman jasen asukkaiden päälle.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Sinettisormus

Re: Leijona ja Karitsa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Amen ja kiitos AO tästä, olet Siunattu!
Luin aamulla myös tätä Sanan kohtaa, ja mietin, voisiko tarkoittaa myös tätä?
Kiitos näistä kolmesta tulkinnasta, joissa kaikissa on TOTUUS.
Herra vahvistakoon meitä ja sanomaansa.
katso7
Viestit: 1426
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58

Re: Leijona ja Karitsa

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Jeesus-Ilm 20:11 Ja minä näin suuren valkean valtaistuimen ja sillä istuvaisen jonka kasvoja maa ja taivas pakenivat eikä niille sijaa löytynyt
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
Sinettisormus

Re: Leijona ja Karitsa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kuva

IKÄVÄ !!! NIIN HIRMUINEN IKÄVÄ ....!!!
Vastaa Viestiin