Voiko nyt tuon väkevämpää todistusta enää ollakkaan

Totisesti kiitos Herralle Jeesukselle, että Hän on uskollinen!
No älä välitä, en ole minäkään käynyt missään pitkiin aikoihin. Välillä olen murheellinen tuosta asiasta, kun ei ole tässä lähellä mitään raamattupiiriä tai rukouspiiriä, jossa käydä. Minkäs teet kun täällä maalla korvessa asuu, niin ei ihan lähellä ole kirkkoja/seurakuntia ym. mahdollisuuksia. Ja jos totta puhutaan niin en ole kovinkaan aktiivisesti etsinytkään... Uskoni alkutaipaleella tässä lähellä oli raamattupiiri, jossa kävin kerran viikossa, mutta sitten tämä perhe muutti pois, joten sekin jäi.Vanha Uskis kirjoitti:
Tämä se on mistä olen kuullut hyvää. Itse en ole käynyt, on kaukana ja viimeiseen kymmeneen vuoteen en ole käynyt missään...
Äläs nyt lahjojasi ala epäilemään. Hengellisessä kentässä taitaa olla nyt sellainen tilanne että lahjojen käyttö kuten lahjatkin joudutaan opettelemaan kantapään kautta. Sinällään harmi että moni lahjoja omaava on jäänyt kotiinsa, eivätkä he opeta uusia lahjojen saajia.Sinettisormus kirjoitti:... kiitos ninni lohduttavista sanoistasi, olen tässä viime päivinä epäillyt lahjojani, ...tarttuvaa eksytyksen henkeä on liikkeellä....
Tuosta tulee mieleen nämä sanat:Vain yksin Jeesus kirjoitti:Sitten joskus miettii, miten näillä suurilla Jumalan miehillä ja naisilla menee koko ajan niin lujaa ja heidän elämänsä tuntuu olevan jotenkin niin ihmeellistä ja heidän elämässään tapahtuu koko ajan suuria ja hienoja asioita.
Missä on se koettelemus ja kärsimys, sellainen elämä mitä Jeesus eli ja ne Hänen seuraajansa.
Ja jos joskus ajattelemme olevamme niitä halpaa käyttöä varten olevia astioita, on aika lukea tuo kohta uudelleen.2 Tim 2 kirjoitti:15 Pyri osoittautumaan Jumalalle semmoiseksi, joka koetukset kestää, työntekijäksi, joka ei työtään häpeä, joka oikein jakelee totuuden sanaa.
16 Mutta pysy erilläsi epäpyhistä ja tyhjistä puheista, sillä niiden puhujat menevät yhä pitemmälle jumalattomuudessa,
17 ja heidän puheensa jäytää ympäristöään niinkuin syöpä. Niitä ovat Hymeneus ja Filetus,
18 jotka ovat totuudesta eksyneet, kun sanovat, että ylösnousemus jo on tapahtunut, ja he turmelevat useiden uskon.
19 Kuitenkin Jumalan vahva perustus pysyy lujana, ja siinä on tämä sinetti: "Herra tuntee omansa", ja: "Luopukoon vääryydestä jokainen, joka Herran nimeä mainitsee".
20 Mutta suuressa talossa ei ole ainoastaan kulta-ja hopea-astioita, vaan myös puu-ja saviastioita, ja toiset ovat jaloa, toiset halpaa käyttöä varten.
21 Jos nyt joku puhdistaa itsensä tämänkaltaisista, tulee hänestä astia jaloa käyttöä varten, pyhitetty, isännälleen hyödyllinen, kaikkiin hyviin tekoihin valmis.