Näky Georgiasta
Näky Georgiasta
. Näin ihmeellisen näyn yhtäkkiä, kun katsoin Geogia- sanaa. Se Georgia- sana muuttui hetkellisesti sanaksi Goog.
Re: Näky Georgiasta
Vaakunan alaosan nauhaan on kirjoitettu maan tunnuslause Dzala ertobašia (georg. ძალა ერთობაშია, ’voima on yhtenäisyydessä’). Wikipedia
En tiedä että onko tällä asialla jotakin yhtäläisyyttä. Minulle on tullut postia suomesta jossa osoite on ollut oikein, mutta maaksi on merkitty jostakin syystä Georgia.
Näyttää siltä, että tuleva Googin liittolaisten alue tulee todennäköisesti muodostumaan Georgian alapuolella, eikä sen yläpuolelle. Georgia on Googin pohjoinen rajavaltio näkyni mukaan, ei venäjä.
1. Tess.5:20-22.
Henkeä älkää sammuttako,
profetoimista älkää halveksuko,
mutta koetelkaa kaikki, pitäkää se, mikä hyvää on;
karttakaa kaikenkaltaista pahaa.
Henkeä älkää sammuttako,
profetoimista älkää halveksuko,
mutta koetelkaa kaikki, pitäkää se, mikä hyvää on;
karttakaa kaikenkaltaista pahaa.
Ilm. 9:14-16.
ja se sanoi kuudennelle enkelille, jolla oli pasuna: "Päästä ne neljä enkeliä, jotka ovat sidottuina suuren Eufrat-virran varrella".
Silloin päästettiin ne neljä enkeliä, jotka hetkelleen, päivälleen, kuukaudelleen ja vuodelleen olivat valmiina tappamaan kolmannen osan ihmisistä.
Ja ratsuväen joukkojen luku oli kaksikymmentä tuhatta kertaa kymmenen tuhatta; minä kuulin niiden luvun.
En ole löytänyt Raamatustani yhtään kohtaa tai perustetta, että Harmagedonille saapuva 200 miljooninen sotajoukko tulee juuri Kiinasta. Miksi juuri Kiinasta, vaikka koko maailmassa on tällä hetkellä yli 1,7 miljardia muslimia?
ja se sanoi kuudennelle enkelille, jolla oli pasuna: "Päästä ne neljä enkeliä, jotka ovat sidottuina suuren Eufrat-virran varrella".
Silloin päästettiin ne neljä enkeliä, jotka hetkelleen, päivälleen, kuukaudelleen ja vuodelleen olivat valmiina tappamaan kolmannen osan ihmisistä.
Ja ratsuväen joukkojen luku oli kaksikymmentä tuhatta kertaa kymmenen tuhatta; minä kuulin niiden luvun.
En ole löytänyt Raamatustani yhtään kohtaa tai perustetta, että Harmagedonille saapuva 200 miljooninen sotajoukko tulee juuri Kiinasta. Miksi juuri Kiinasta, vaikka koko maailmassa on tällä hetkellä yli 1,7 miljardia muslimia?