Tuo aihe oli ; Uskollisuus!"
Muistan kuinka viime toukokuussa näin unen; lopunajan kilvoittelu. Siinä oli tuo vanha evankelista, joka sanoi minulle:
-" sinua olenkin odottanut sillä minulla on salaisuus sinulle.."
Evankelista kuiskasi sen minulle mutta en tiedä mitä se oli. Aiemmin kun tuo evankelista oikeasti kävi meillä, hän sanoi minulle että tulen olemaan lamppu monelle ja lähtiessä sanoi:
- "Ole uskollinen..."
Minä nyökkäsin hänelle hymyillen:
- "olen uskollinen Jeesukselle Kristukselle. "
Vähän aika sitten sain tuon ajatuksen rukoillessani:
- " Tarkista Profeetta Eeli taivas kertymäsi "
Tänään tuo kaikki avautui, kun pappi avasi Matt.25 ja sieltä Talentum jotka Herra jakoi palvelijoilleen kun lähti pitkälle matkalle.
Hän joka sai vähiten laittoi talenttinsa maahan eikä uskaltanut käyttää sitä.
Noissa talenteissa on kyse Jumalalta saaduista lahjoista, joita olemme armossa Häneltä saaneet. Käyttääksemme niitä yhteiseksi hyväksi.
Olemmeko uskollisia Herralle ja käytämme Häneltä saatuja armolahjoja eli talenttejamme?
Tämä oli se tärkeä asia joka meidän tulee tarkistaa ennen Herramme Jeesuksen takaisin tuloa ja ottaa lahjamme käyttöön.
Amen !
Ps. Niin tuo "merkki" josta tiesin tämän itselleni saaduksi, oli tämä, kun pappi kertoi esimerkin noista talenteista, että kun tiedämme vaikka hyvän Marja paikan, emme hautaa tuota tietoa paikasta itsellemme vaan jäämme sen yhteiseksi hyväksi. Olimme mieheni kanssa tuosta puhuneet monasti tällä viikolla, ettemme halua salata hyviä Marja paikkoja itsellemme vaan kerromme niistä muillekkin, sillä ei se ole pois meiltä... tämä oli se merkki.