SUUREN JUMALAN SUURET ASIAT
Yhä uudelleen Herran Henki puhuu sydämelleni siitä että näinä aikoina ei ole enää kyse meistä ihmisistä, ei siitä minkälaisia me uskovat olemme, ei meidän onnistumisista ja mielipiteistä, vaan Jumalan asioista on kysymys. Hänellä on Kaikkivaltiaan suunnitelma maailmalle ja hän toteuttaa suunnitelmansa ilman esteitä. Voi miten ihmeellisessä ajassa elämmekään nyt! Yhtä ihmeellisessä kuin silloin kun Jeesus oli maan päällä ihmisenä.
Olet varmaan kuvitellut millaista olisi ollut olla silloin joku opetuslapsista tai niistä henkilöistä jotka tunsivat Jeesuksen

Sinä joka olet valinnut hyvin ja tehnyt rauhan jumalien Jumalan kanssa, saat olla turvallisella mielellä ja katsella suuren Herrasi siipien suojasta maailman kuohuntaa, sillä kenelläkään ei ole niin suurta turvaa kuin sinulla joka turvaat Kuoleman Voittajaan Jeesukseen.
Tänäänkin hän sanoo sinulle: " Älä pelkää. Minä olen voittanut maailman. Minä kukistin kuoleman, synnin ja perkeleen ja minä pidän sinusta kiinni kun turvaat minuun. Jos sinua pelottaa, tule minun luokseni usein. Olen heti tykönäsi kun kutsut minua ja haluan irrotella sinua kaikesta näkyvästä ja katoavasta sillä katoamattomaan sinut on luotu ja sen aika koittaa pian, hyvin pian. Minä rakastan sinua ikuisella täydellisellä rakkaudella eikä mikään voi erottaa sinua rakkaudestani. Sinä olet ystäväni, sinä olet sisareni ja veljeni. Katso minä näen miten maailma teitä vihaa ja miten maailma teitä ahdistaa, mutta minussa teillä on turvasatama johon voi luottaa. Älkää pelätkö lapseni, minä tulen pian! Kilvoitelkaa vielä hieman ja kerätkää aarteita taivaisiin. Minä autan teitä."