Hulk Hoganilla oli aika hieno paita hänen osallistuessaan Joe Rogan Experienceen:
Hulk Hogan
Re: Hulk Hogan
Mies kävi muuten kasteellakin, eli on ihan tosissaan
Ilo katsoa millä vauhdilla nämä raavat julkkikset on ruennu löytämään Jeesuksen kuten Kornin solisti.
Kuva napattu videosta
Ilo katsoa millä vauhdilla nämä raavat julkkikset on ruennu löytämään Jeesuksen kuten Kornin solisti.
Kuva napattu videosta
Kaikki mikä heikentää Jeesuksen ristintyötä - on valetta.
Loista lapseni! Näytä mistä sinut on tehty!
Et ole tuhkaa ja tomua, vaan arvokkaita aineita. Näytä vahvuutesi! Taistele sanani eteen!
Olet uudelleen luotu savesta!
Et ole tuhkaa ja tomua, vaan arvokkaita aineita. Näytä vahvuutesi! Taistele sanani eteen!
Nämä on hienoja uutisia. Kuulemma tatuoija flikka Kat von D on myös tullut uskoon ja kastettu.
Hevimaailmasta pari esimerkkiä. Alice Cooper on uskossa, Iron Maidenin Nicko McBrain myös.
Hevimaailmasta pari esimerkkiä. Alice Cooper on uskossa, Iron Maidenin Nicko McBrain myös.
Gal 6:14 Mutta pois se minusta, että minä muusta kerskaisin kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä, jonka kautta maailma on ristiinnaulittu minulle, ja minä maailmalle!
Ennyt löytänyt sitä toista ketjua missä on kanssa julkkiksia mutta jatkoksi:
Denzel Washington Jeesusta tunnustaa myös:
Mark Walhberg
The Rock
Seleba Gomez
Letitia Wright
Kid Rock
Denzel Washington Jeesusta tunnustaa myös:
Mark Walhberg
The Rock
Seleba Gomez
Letitia Wright
Kid Rock
Kaikki mikä heikentää Jeesuksen ristintyötä - on valetta.
Aamen!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.
https://herrannimessa.blogspot.com
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.
https://herrannimessa.blogspot.com