Minä kuljen kanssasi

Valvoja: Sanna

Avatar
Sanna
Valvoja
Viestit: 1253
Liittynyt: 11 Joulu 2021, 09:40

Minä kuljen kanssasi

Viesti Kirjoittaja Sanna »

Kateuteen asti Jumala haikailee meihin asettamaansa henkeä. Hän haluaa olla läsnä elämässämme. Myös Jeesus janoaa rukouksiamme, läsnäoloamme ja sitä, että puhumme päivittäisiä asioita Hänelle, kysymme neuvoa ja ohjausta jokaiseen päivään.

On suuri askel uskoontullessa, kun on tottunut elämään itsensä kautta ja tekemään omat päätökset, alkaakin elämään jonkun toisen kautta. Tekemään Jumalan ja Jeesuksen tahtoa - elämään Heidän kauttaan

Se vaatii opettelua, tuo mukanaan kompastumisia ja epäonnistumisia, mutta myös valtavaa riemua ja onnistumisen kokemuksia

Pyhä Henki haluaa opastaa ja ohjata meitä. Hän on kaino seuralainen, joka ei suinkaan kaulin kädessä yritä väkisin muuttaa elämäämme, vaan pikkuhiljaa askel askeleelta tuoda Jumalan tahtoa ja tekemistä enemmän elämäämme.

On valtava asia saada rakentua Jumalassa, kokea yhä uudelleen Hänen ja Jeesuksen lahjoittamaa ansaitsematonta rakkautta. Rakkautta, joka kerta toisensa jälkeen antaa anteeksi ja on valmis opettamaan ja johdattamaan.

Loppumaton rakkaus armahtaa meidät, kun epäonnistumme tai jätämme jotakin kehotusta noudattamatta. Loppumaton rakkaus tarjoaa armoa kerta toisensa jälkeen. Loppumaton rakkaus kylvettää läpimäräksi armossa, josta saamme jälleen ponnistaa uudelleen.

Jeesuksen seuraaminen on päivittäistä oppimista, oman lihan kanssa taistelemista ja nöyrtymistä, mutta samalla se tuo valtavaa rakkautta elämään. Meitä ei tuomita epäonnistumisistamme Jumalan työssä, vaan aina on tarjolla uusia tilaisuuksia. Kaikki virheemme Jumala voi myös kääntää edukseen ja jokainen menetettykin tilaisuus on mahdollisuus rukoilla tilanteen osapuolien puolesta.

Jonain päivänä, Jumala saa aikataulunsa mukaisesti meidät luokseen taivaisiin. Se on päivä, jota kukaan ei tiedä. Jumala haluaa, että odotamme tuota päivää, sitä riemua ja kunniaa mikä meille on luvassa. Se on päivä jolloin kaikki itku, murhe ja vaivannäkö on poissa. Se on päivä, kun notkuvat juhlapöydät odottavat vieraitaan. Ja me saamme sulloutua Isän ja Jeesuksen rakastavaan syliin.

Siihen asti, tehdäksemme Isän tahdon, jaetaan arkailematta tuota rakkautta ympärillemme, vuodatetaan sitä niillekkin, jotka sitä vähiten ansaitsisivat. Kirkastetaan Jumalan nimeä elämässämme, kerrotaan Jeesuksesta ja loistetaan omalla toiminnallamme sitä taivaallista valoa ja rauhaa, jota olemme saaneet. Noudatetaan Jumalan tahtoa. Rukoillaan päivittäin ja kysellään mitä tänään voisimme tehdä.

Rakastetaan toisia ihmisiä sanoin ja ennenkaikkea teoin. Pieninkin. Pyydetään Pyhän Hengen johdatusta jokaiseen päivään ja jokaiseen kohtaamiseen. Kunnioitetaan Jumalaa pyytettömien tekojen kautta.

Olemme niin suunnattoman rakastettuja ja arvokkaita. Jeesus haluaa pitää meistä jokaisesta huolta vuoden jokaisena päivänä. Varjella, opettaa ja johdattaa. Isän tahto on, että jokainen ihminen pelastuu. Jeesus janoaa seuraamme sekä sitä, että jaamme ihmisille tietoa Hänestä, Hänen rakkaudestaan ja Isän pelastussuunnitelmasta.

Jeesuksen seuraaminen ja Jumalan tahdon noudattaminen tuo valtavaa siunausta elämään. Se avaa uusia ovia ja ollessamme kuuliaisia, se ikäänkuin kaataa lisää rakkautta niskaamme. Toki haasteitakin, mutta kompastuttuamme ja vaikeuksissakin meillä on täysi varmuus siitä, että Isä rakastaa meitä aina ja ehdoitta! Jeesus on päivittäin kanssamme. Elämämme myrskyissä, kun luulemme, että olemme yksin, Hän on pitänyt meitä pystyssä kokoajan. Hän haluaa ojentaa kätensä sinulle ja minulle virheidenkin jälkeen ja sanoa nouse ylös, Minä johdatan sinua 💖💕




Tähän aamuun saatu sanoma, kuljetaan rakkaat sisaret ja veljet innokkaasti tuolla Jeesuksen tiellä 💖💕


Minä annan sinun loistaa, tule ja juo lähteestäni. Tule ja juota muita. Sinä olet minun olet minun valittuni. Minun lähteestäni riittää aina sinulle.

Rakastan sinua loppumattomalla rakkaudellani. Hakeudu minun seuraani, kulje kanssani, kysy johdatusta. Tie on avoinna sinulle.
Kaikki mikä heikentää Jeesuksen ristintyötä - on valetta.

Loista lapseni! Näytä mistä sinut on tehty!
Et ole tuhkaa ja tomua, vaan arvokkaita aineita. Näytä vahvuutesi! Taistele sanani eteen!
Olet uudelleen luotu savesta!
Avatar
Tuija
Viestit: 2834
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: Minä kuljen kanssasi

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Amen 💖👑💖🙏
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Vastaa Viestiin