Kristityn vastuunkanto

Valvoja: Sanna

Avatar
Sanna
Valvoja
Viestit: 1212
Liittynyt: 11 Joulu 2021, 09:40

Kristityn vastuunkanto

Viesti Kirjoittaja Sanna »

Englanninkielisen kappaleen My House Is Full
(But My Field Is Empty) sanat ovat pysäyttävät.

Tähän me liian monet kristityt sorrumme.



Isäni kodissa on tänään rauha ja tyytyväisyys. Paljon ruokaa pöydällä, eikä ketään ole käännetty pois.

Tuntien vierestä kuuluu laulua ja naurua. Mutta hiljaisuus rauhoittaa laulua, kun Isä surullisesti itkee.

Taloni on täynnä, mutta peltoni on tyhjä. Kuka menee ja työskentelee minulle tänään. Vaikuttaa siltä, ​​että kaikki lapseni haluavat pysyä pöytäni ympärillä.

Mutta kukaan ei halua työskennellä alallani.

Työnnä pois pöydästä. Katso ulos ikkunaruudun läpi. Aivan tämän runsaan talon takana. Makaa kultaisen viljan pelto. Ja se on kypsynyt sadonkorjuuta varten. Mutta leikkuukoneet, missä he ovat?

Talossa.

Oi, laske lapset.

Kuule Isän surullisen sanovan. Taloni on täynnä, mutta peltoni on tyhjä. Kuka menee ja työskentelee minulle tänään.

Vaikuttaa siltä, ​​että kaikki lapseni haluavat pysyä pöytäni ympärillä. Mutta kukaan ei halua työskennellä alallani.

(Google suomennos)
--

Me ihmiset odotamme herätystä kuin kuuta nousevaa. Odotamme että Jumala itse järjestää herätyksen, työmiehet ja sadon. Emme kanna omaa vastuutamme, vaan odotamme että joku muu lähetetään meidän sijastamme.

Saatamme vedota omiin puutteisiimme ja heikkouksiimme. Jumala ei kuitenkaan kenenkään kanssa katso meriittejä. Hän lähettää heikoimman vain siksi, että se on kaikkein epäloogisin valinta ja todistaakseen voimastaan, tehdä mahdottomasta mahdotonta.

Ei Jumala kysynyt Hilja Aaltosen ikää lähettäessään nuoren tytön matkaan. Ei Hilja miettinyt, hädin tuskin parikymppisenä tyttönä, että en minä voi mennä pappien ja aikamiesten eteen saarnaamaan parannusta. Hän meni.

Vastuumme on lähetyskäskyn suorittaminen. Se on pahasti unohtunut Niilo Ylivainion väkevien saarnojen jälkeen.

Leikkuukoneet eivät liiku pellolla, koska toivomme jonkun muun menevän puolestamme Niiniveen. Vaikka Niinive on ympärillämme, luulemme ettei kutsu koske tai velvoita meitä.


Sillä siihen teidät on kutsuttu. Kärsihän Kristuskin teidän puolestanne ja jätti teille esikuvan, jotta seuraisitte hänen jälkiään.

1. Pietarin kirje 2:21




Samaa sanomaa kuin Tuija on saanut. Olemme jääneet ruokailemaan lounaalle ja nauttimaan Kristuksen seurasta liiaksi aikaa, unohtaen, että tehtävämme on myös korjata satoa. Olemme jo kylläisiä ja tehtävämme on ruokkia muista!


Tuijan teksti:

Onko meistä siis lähtijöiksi? Olemmeko oikeasti kuuliaiset Hänelle? Tämä on tärkein tehtävä tänään ja tästä eteenpäin. Nyt siis NOUSE, sinä uskova sisko tai veli, nyt on aika nousta, NYT TAI EI MILLOINKAAN!!!!
viewtopic.php?f=26&t=2746




corn-harvest-4533420__480.jpg
Kaikki mikä heikentää Jeesuksen ristintyötä - on valetta.

Loista lapseni! Näytä mistä sinut on tehty!
Et ole tuhkaa ja tomua, vaan arvokkaita aineita. Näytä vahvuutesi! Taistele sanani eteen!
Olet uudelleen luotu savesta!
Avatar
Sanna
Valvoja
Viestit: 1212
Liittynyt: 11 Joulu 2021, 09:40

Re: Kristityn vastuunkanto

Viesti Kirjoittaja Sanna »

Myös Tuijan sanoma:

Tänään näin rukous hetkellä kuvan tulivuoresta joka oli sortunut. Sen sisin oli ammottava aukko ...
https://www.koivuniemi.com/raamattu?til ... &kirjat=kr

Tuohon aamuiseen näky kuvaani, jos se Herralta oli, koin ensin ylösnoustessa josko jossain tapahtuu tuollaista? Sitä Herralta kyselin ja rukoilin asian puolesta.
Kun lähdimme kaupalle, siinä matkalla minulle nousi sydämelle tämä Jeremia 1, josta Herra on jo aiemmin puhunut mantelipuun kautta ja nyt tuolla Israelissa kukkii jo mantelipuu.
Nyt koin tuohon kuvaan jakeet 13 ja 14.

13. Minulle tuli toistamiseen Herran sana, näin kuuluva: "Mitä sinä näet?" Minä vastasin: "Minä näen kiehuvan padan; se näkyy pohjoisen puolelta".
14. Ja Herra sanoi minulle: "Pohjoisesta on onnettomuus purkautuva kaikkien maan asukasten yli.

viewtopic.php?f=26&t=2742


Meille on tulossa kiehuva pata niskaan. Pata jossa keitetään haalea ja kylmät. Tehtävämme on varoittaa.

Nämä sanat mielessä meidän on uskallettava:
Älä sano: 'Minä olen vasta lapsi'. Mene jokaisen luo, jolle lähetän sinut, ja sano, mitä minä käsken sinun. Älä pelkää heitä, sillä minä olen sinun kanssasi ja pelastan sinut", sanoo Herra.

Ja Herra ojensi kätensä
ja kosketti minun suutani.
Ja Herra sanoi minulle:
Katso, minä panen sanani sinun suuhusi.
Katso, minä asetan sinut tänä päivänä
yli kansojen ja valtakuntain,
repimään maasta ja hajottamaan,
hävittämään ja kukistamaan,
rakentamaan ja istuttamaan

Jeremia 1:7-10
Kaikki mikä heikentää Jeesuksen ristintyötä - on valetta.

Loista lapseni! Näytä mistä sinut on tehty!
Et ole tuhkaa ja tomua, vaan arvokkaita aineita. Näytä vahvuutesi! Taistele sanani eteen!
Olet uudelleen luotu savesta!
Vastaa Viestiin