Mikä on pelastussanoma

Keskustele eskatologisista asioista
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4652
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Mikä on pelastussanoma

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Haluan teille kertoa mikä on saamani pelastuissanoman suurin ja tärkein merkitys. ARMO!

Ajatelkaa kuinka armottoimia me ihmiset olemme ja kuinka me annamme sielunkinkuolemantuomion kaikille jotka eivät ole uskossa. Näin ajattelee valitettavan moni uskova. Ymmärrän tämän hyvin kun olen adventistititaustainen ja muistan vallan mainiosti sen tuomioajattelun.

Mutta kun minä sain pelastussanoman vuonna 2006 elokuun ensimmäisinä päivinä, niin heittäydyin selälleni sänkyyn ja mietin... kiitin ja olin ihan sokissa. Se oli iso kokemus, koska se avasi koko lopunajan sadonkorjuun. Jos oikein syvälle menet miettimään minkälainne Jumala on, niin huomaat sen valtavan pitkämielisyyden, armon ja vastuun, jonka hän kantaa kaikesta.

Pelastussanoma siis kertoo Jumalan ongelman. Valta vaihtuu noin 7 vuodessa. Tuota seitsemää vuotta edeltää noin puolen vuoden mittainen tauko. Siis lopunaikojen kokonaismitta tulee olemaan 7 ja puoli vuotta, jonka loppuosaa Jumala tulee lyhentämään. Eli varmaan lopputolos meidän ymmärtämässä ajassa on se 7 vuotta.

Tämä 7 vuotta on Jumalan kannalta valtava ongelma, koska moni ei saa mahdollisuutta. Maailmassa on koko ajan 0-100 vuotiatia ihmisiä, joten ongelmaa riittää ja siksi 7 vuotta on tosi lyhyt aika testata jokaisen ihmisen oma tahto. Siihen tarvitaan aikamoisia koettelemuksia, jotka ovat ilmestyskirjassa kerrottu. Siski puimatanner tyhjennetään pariinkin kertaan ennen Jeesuksen näkyvää tulemusta.

Siksi sanoma: "Pelastan sinut hädän hetkestä" on morsiamelle, joka on peini joukko, mutta sitten loogisesti perään luvussa 11 kerrotaan kuinka sinne Taivaaseen "yhtäkkiä ilmestyy" kuin lisää porukkaa... mistä nämä tulivat? Sanottiin että he tulivat siitä suuresta ahdistuksesta ja pesivät vaatteensa karitsan veressä. He siis ostivat kultaa, tulessa puhdistettua, kuten sanotaan Laodikean seurakunnalle.

Lopussa kuitenkin sanotaan että tämä oli ensimmäinne ylösnousemus ja heihin ei ole toisella kuolemalla valtaa. Me siis olemme yhtä samaa joukkoa kuitenkin, vaikka toinen tulee myöhemmin eri kyydillä.
Sinettisormus

Re: Mikä on pelastussanoma

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Joh 1:14 Ja Sana tuli lihaksi ja asui meidän keskellämme, ja me katselimme hänen kirkkauttansa, senkaltaista kirkkautta, kuin ainokaisella Pojalla on Isältä; ja hän oli täynnä armoa ja totuutta.

Joh 1:16 Ja hänen täyteydestään me kaikki olemme saaneet, ja armoa armon päälle.

Ef 2:8 Sillä armosta te olette pelastetut uskon kautta, ette itsenne kautta-se on Jumalan lahja-
9 ette tekojen kautta, ettei kukaan kerskaisi.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4652
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Mikä on pelastussanoma

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Amen! Tälle kaikelle on noiden jakeiden kautta hyvä nähdä Jumalan tahtoa ja hänen tekoja, mitä ne ovat olleet... täynnä armoa ja pitkämielisyyttä.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4652
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Mikä on pelastussanoma

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Ne ajat oikeestaan menee raamatunvalossa vielä näin:

Ensin tulee morsiamen nopea tempaus äkkiarvaamatta, kuten Jesaja sanoo. (viides sinetti)

Jesaja 5:11-14 Voi niitä, jotka aamuvarhaisesta väkijuoman jäljessä juoksevat ja iltamyöhään viipyvät viinistä hehkuvina! Kanteleet, harput, vaskirummut, huilut ja viinit on heillä pidoissansa, mutta Herran tekoja he eivät tarkkaa, eivät näe hänen kättensä töitä. Sentähden minun kansani siirretään maastansa äkkiarvaamatta, sen ylhäiset kärsivät nälkää, ja sen remuava joukko nääntyy janoon. Sentähden tuonela levittää kitansa ammolleen, avaa suunsa suunnattomaksi; ja sinne menee sen loisto, sen remuava ja pauhaava joukko, kaikki sen ilonpitäjät.

Sen jälkeen tapahtuu "hädän hetki" kuudes sinetti

Jota seuraa seitsemäs sinetti, rauha ja puolen hetken hiljaisuus, jonka aikana alkaa suuri herätys.

Tämän jälkeen syntyy Israelin ja Arabivaltioiden kanssa 7-vuotinen rauhansopimus, joka katkaistaan Tisha be Av kuussa kesällä 1290 päivää rauhasta. Näin Daniel on sen profetoinut. Ja siitä hetkestä menee lyhennetty aika, toiset 1290 päivää kun Jeesus tulee.

Jeesuksen tulo on profetoitu hienosti Sakarja 14. luvussa ja siitä saa viitteen mitä tapahtuu, koska nämä tapahtumat profetoi Hesekiel, luvussa 47 ja sitten Daniel 12. luvun viimeisissä jakeissa 1335 päivästä. Eli siellä jää hävityksen kauhistuksen asettamisesta 1290 päivää Jeesuksen paluuseen ja siitä viellä sen 45 päivää eteenpäin, kun Jeesuksen rauha tulee. Jeesus ei siis ole heti tullessaan koko maailman johtaja, vaan siihen menee aikaa sen 45 päivää. Näin minä sen koen lukiessani näitä erittäin haastavia profetioita Raamatusta.

Tisha be Av kuun 9. päivä on siinä mielessä hauska että se on joka vuosi kalenterissa, joten siitä voidaan laskea Israelin rauhan julistaminen joka vuosi ja voidaan havaita se tärkeä pointti myös joka vuosi. Se ei voi olla lauantai! MAttaus 24. luvussa puhutaan tuosta päivästä ja se ei voi olla lauanatai koska se on sapatti. Tämä lause on Jumalan lupaus, koksa jos joku rukoilee, kuten Matteus 24 luvussa kehoitetaan, se tapahtuu ja tämä luku VARMASTI TAPAHTUU. Eli se ei ole lauantai.
Nyt on niin hauskasti tuo päivä että vuodet 3,5 vuoden päässä ovat kaikki muut lauantait paitsi ensi talven tammi-helmikuun aikana oleva päivä:
Tish'a B'Av alkaa:

Sat, 25.7.2015 auringonlaskun (10. Av, 5775) SAPATTIONGELMA
Sat, 13.8.2016 auringonlaskun (10. Av, 5776) SAPATTIONGELMA
Mon, 31.7.2017 auringonlaskun (9 Av, 5777)
Sat, 21.7.2018 auringonlaskun (10. Av, 5778) SAPATTIONGELMA
Sat, 10.8.2019 auringonlaskun (10. Av, 5779) SAPATTIONGELMA
Ke, 29.7.2020 auringonlaskun (9 Av, 5780)
Sat, 17.7.2021 auringonlaskun (9 Av, 5781) SAPATTIONGELMA
Sat, 6.8.2022 auringonlaskun (10. Av, 5782) SAPATTIONGELMA
Wed, 26.7.2023 auringonlaskun (9 Av, 5783)

Tuota sapattia on koitettu siirrellä vähän niinkuin näkyy 9-10. päviän välille.
Sävy Nordgrén

Re: Mikä on pelastussanoma

Viesti Kirjoittaja Sävy Nordgrén »

Pelastussanoma on aina ollut ja tulee olemaan jatkossakin evankeliumisanoma. Se annettiin lähetyskäskynä julistettavaksi kaikille kansoille ja kielille. Sanoma sisältää uskon kautta vahurskautumisen. Tästä sanomasta on juutalaisten historian ajan heidän temppelipalvelunsa julistanut symbolisesti eli Jeesuksesta Kristuksesta maailman syntien sovittajasta, josta Paavali kirjoittaa Kol.1: 19 Sillä Jumala näki hyväksi, että kaikki täyteys hänessä (Jeesuksessa) asuisi
20 ja että hän, tehden rauhan hänen ristinsä veren kautta, hänen kauttaan sovittaisi itsensä kanssa kaikki, hänen kauttaan kaikki sekä maan päällä että taivaissa.
Tämä on suuri lupaus, josta apostolit ovat puhuneet. Se on hengellisen sielumme elinehto. Ei meillä ole muuta perustusta kuin Jeesus Kristus ja hänessä pysyminen on meidän itsemme tahdosta kiinni. Rukous on todellinen side Kristukseen ja Jumalaan; Kristuksen kautta Jumalaan. Siitä Jeesus itse sanoi Joh.10: 30 "Minä ja Isä olemme yhtä." Ja Hän sanoi Joh.14: 6 "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani."
Vain ottamalla Jeesus kasteen kautta omaksemme ja pysymällä Hänessä, jossa Isä Jumala on, voimme päästä Jumalan yhteyteen ja olla uskon kautta varmoja pelastuksesta kaikkien lupausten tähden. Kristuksen kautta rukouksemme nousee Isä Jumalan eteen.
Käytännön evankeliumi pitää tämän sisällään. Pelkkä tietoisuus Jeesuksen kuolemasta ja ylösnousemuksesta ei riitä, vaikka se sisältää evankeliumin pelastuksesta. Sen tulee tulla sydämen asiaksi uskon kanutta Jeesukseen. Tulee siis noudattaa Jeesus Kristus-reittiä, joka on "tie, totuus, elämä"-reitti. Hänen kauttaan meillä on pääsy elämään, Jumalaan. Se on myös jokapäiväinen elämän reitti ja pelastuksen sisältö.
Sinettisormus

Re: Mikä on pelastussanoma

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Aamen!
Siunausta ja Jeesuksen Kristuksen Rauhaa ja myös Iloa sinun elämääsi, Sävy, mitä teetkin ja missä oletkin.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4652
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Mikä on pelastussanoma

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Sävy Nordgrén kirjoitti:Pelastussanoma on aina ollut ja tulee olemaan jatkossakin evankeliumisanoma.
Amen rakas äitini ja kiitos! Nimenomaan pelastussanoma on ilosanoma Jeesuksessa.

Mutta katsokaas tätä jännää juttua:

Hanokhan on esikuva morsiamen äkillisestä ja selkeästi salaisesta poisotosta. Tähän Hanokiin liittyviin Raamatun ilmoittamiin lukuihin sisältyy selkeä viesti. Hanok eli yhteydessä Jumalaan, ei siis synnittömänä ja hänet otettin pois 365 vuoden iässä, joka on samalla tasan yhden vuoden päivien määrä. Tällä halutaan kaiketi viitata että yksi vuosi tarkoittaa vertauksen yhtä päivää.
Kun taas Hanokin poisotosta vedenpaisumukseen, kului 670 vuotta, joka viittaa siihen että myös tuo luku tarkoittaisi päiviä.
Lopullinen yhtälö voisi tarkoittaa että morsiamen ylösotosta kuudennen sinetin kohdalle kuluisikin peräti 670 päivää, eli 1 vuosi ja noin 10 kuukautta.
Tämä puolestaan kertoisi minulle oman laskelmani kautta että jos Omerin kohdalla on tänä vuonna 13.6.2016 ylösotto ja rauha julistettaisiin 17.1.2017 niin kuudes sinetti ja pasuunat alkaisivat vasta huhtikuussa 2018. Tämä toki jättäisi herätykselle runsaasti aikaa.
Sinettisormus

Re: Mikä on pelastussanoma

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Johanneksen ilmestys 14
1. Ja minä näin, ja katso, Karitsa seisoi Siionin vuorella, ja hänen kanssaan sata neljäkymmentä neljä tuhatta, joiden otsaan oli kirjoitettu hänen nimensä ja hänen Isänsä nimi.
2. Ja minä kuulin äänen taivaasta ikäänkuin paljojen vetten pauhinan ja ikäänkuin suuren ukkosenjylinän, ja ääni, jonka minä kuulin, oli ikäänkuin kanteleensoittajain, kun he kanteleitaan soittavat.
3. Ja he veisasivat uutta virttä valtaistuimen edessä ja neljän olennon ja vanhinten edessä; eikä kukaan voinut oppia sitä virttä, paitsi ne sata neljäkymmentä neljä tuhatta, jotka ovat ostetut maasta.
4. Nämä ovat ne, jotka eivät ole saastuttaneet itseään naisten kanssa; sillä he ovat niinkuin neitsyet. Nämä ovat ne, jotka seuraavat Karitsaa, mihin ikinä hän menee. Nämä ovat ostetut ihmisistä esikoiseksi Jumalalle ja Karitsalle,
5. eikä heidän suussaan ole valhetta havaittu; he ovat tahrattomat.
6. Ja minä näin lentävän keskitaivaalla erään toisen enkelin, jolla oli iankaikkinen evankeliumi julistettavana maan päällä asuvaisille, kaikille kansanheimoille ja sukukunnille ja kielille ja kansoille.
7. Ja hän sanoi suurella äänellä: "Peljätkää Jumalaa ja antakaa hänelle kunnia, sillä hänen tuomionsa hetki on tullut, ja kumartakaa häntä, joka on tehnyt taivaan ja maan ja meren ja vetten lähteet".
8. Ja seurasi vielä toinen enkeli, joka sanoi: "Kukistunut, kukistunut on se suuri Babylon, joka haureutensa vihan viinillä on juottanut kaikki kansat".
9. Ja heitä seurasi vielä kolmas enkeli, joka sanoi suurella äänellä: "Jos joku kumartaa petoa ja sen kuvaa ja ottaa sen merkin otsaansa tai käteensä,
10. niin hänkin on juova Jumalan vihan viiniä, joka sekoittamattomana on kaadettu hänen vihansa maljaan, ja häntä pitää tulella ja tulikivellä vaivattaman pyhien enkelien edessä ja Karitsan edessä.
11. Ja heidän vaivansa savu on nouseva aina ja iankaikkisesti, eikä heillä ole lepoa päivällä eikä yöllä, heillä, jotka petoa ja sen kuvaa kumartavat, eikä kenelläkään, joka ottaa sen nimen merkin.
12. Tässä on pyhien kärsivällisyys, niiden, jotka pitävät Jumalan käskyt ja Jeesuksen uskon.
13. Ja minä kuulin äänen taivaasta sanovan: "Kirjoita: Autuaat ovat ne kuolleet, jotka Herrassa kuolevat tästedes. Totisesti - sanoo Henki - he saavat levätä vaivoistansa, sillä heidän tekonsa seuraavat heitä."
14. Ja minä näin, ja katso: valkoinen pilvi, ja pilvellä istui Ihmisen Pojan muotoinen, päässänsä kultainen kruunu ja kädessänsä terävä sirppi.
15. Ja temppelistä tuli eräs toinen enkeli huutaen suurella äänellä pilvellä istuvalle: "Lähetä sirppisi ja leikkaa, sillä leikkuuaika on tullut, ja maan elo on kypsynyt".
16. Ja pilvellä istuva heitti sirppinsä maan päälle, ja maa tuli leikatuksi.
17. Ja taivaan temppelistä lähti eräs toinen enkeli, ja hänelläkin oli terävä sirppi.
18. Ja alttarista lähti vielä toinen enkeli, jolla oli tuli vallassaan, ja hän huusi suurella äänellä sille, jolla oli se terävä sirppi, sanoen: "Lähetä terävä sirppisi ja korjaa tertut maan viinipuusta, sillä sen rypäleet ovat kypsyneet".
19. Ja enkeli heitti sirppinsä alas maahan ja korjasi maan viinipuun hedelmät ja heitti ne Jumalan vihan suureen kuurnaan.
20. Ja kuurna poljettiin kaupungin ulkopuolella, ja kuurnasta kuohui veri hevosten kuolaimiin asti, tuhannen kuudensadan vakomitan päähän.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4652
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Mikä on pelastussanoma

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Aivan Sinetti, ymmärrän täysin mitä ajat takaa :)

Amen!
Sinettisormus

Re: Mikä on pelastussanoma

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Minua tuli vastaan ikiihana laulu, jonka teki sokea 95 vuotias, viimeisenä runonaan ja seuraavana aamuna tai yönä, hän sai siirtyä täältä ikuisuuteen. Mietin mihin tämän laulun teille osoitan ja tuli tunne että se on juuri tämä ketju, pelastussanomasta, tässä se on: Siunattu varmuus: https://www.youtube.com/watch?v=0rKlIHcYHds
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4652
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Mikä on pelastussanoma

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Sinettisormus kirjoitti:Minua tuli vastaan ikiihana laulu, jonka teki sokea 95 vuotias, viimeisenä runonaan ja seuraavana aamuna tai yönä, hän sai siirtyä täältä ikuisuuteen. Mietin mihin tämän laulun teille osoitan ja tuli tunne että se on juuri tämä ketju, pelastussanomasta, tässä se on: Siunattu varmuus: https://www.youtube.com/watch?v=0rKlIHcYHds
Tiedätkö miten ison vahvistuksen juuri annoit pelastussanomalle?!!!
Juuri tämä laulu alkoi soimaan päässäni kuin kunnianosoitukseksi Jumalalle, heti sen jälkeen kun sain ensimmäisen pelastussanoman version tehtyä valmiiksi. Voitko käsittää? Valitsit tuhansien laulujen joukosta JUURI TÄMÄN.
Muistan kuin eilisen päivän sen aamun kun homma oli valmis ja tämä alkoi yhtäkkiä soida korvissani. Koetin etsiä sen jälkeen mistä voisin tuon biisin löytää ja löysin sen sitten viimein Helena Saaren ja Kai Karjalaisen esittämänä: http://www.pelastussanoma.fi/Siunattu%20varmuus.wma
Sinettisormus

Re: Mikä on pelastussanoma

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Tuossa seikkaillessani tuo tuli vastaan ja olihan se tuttu ja ihana kappale jo ennestään ja esim. Seppo Kohvakan laulamana myös kaunis, mutta halusin laittaa juuri tämän eteeni tulleen videon, jossa kerrotaan sen syntyperä. Nousin ylös laulamaan ja ylistämään, tunsin kuinka sydäntäni puristi ja aloin laulun yhteydessä puhumaan kielillä ja itkin ja tunsin valtavaa, oikein pakottavaa rakkautta sydämessäni. Laulun lopussa sanoinkin Herralle, että tämä ei totisesti ollut sattumaa, vaan johdatettua eteeni, tiesin että tässä oli jokin suurempi sanoma, tätä täytyy alkaa enemmän laulamaan ylistäen, sillä tälle laululle on annettu suuri voima, joka on Jeesuksesta Kristuksesta ja vielä tämä, että se avautui näin, hyvin tärkeäksi kappaleeksi sinulle, siunattu jarmo veljeni, ylistäkäämme tällä laululla Herraa!
Kiitos ja Kunnia ikuisesti olkoon Herrallemme Jeesukselle Kristukselle! Halleluja ilolla sinua kiitämme!!!
Aamen!
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4652
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Mikä on pelastussanoma

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

On se joskus niin hämmästyttävää, ettei voi käsittää :) AMEN!
Sinettisormus

Re: Mikä on pelastussanoma

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

-jarmo- kirjoitti:On se joskus niin hämmästyttävää, ettei voi käsittää :) AMEN!
...Aamen! ... nyt on vain niin ilosta ja rakkaudesta Herraan, itkuinen olo... :roll:
Sinettisormus

Re: Mikä on pelastussanoma

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Sinettisormus kirjoitti:
-jarmo- kirjoitti:On se joskus niin hämmästyttävää, ettei voi käsittää :) AMEN!
...Aamen! ... nyt on vain niin ilosta ja rakkaudesta Herraan, itkuinen olo... :roll:
... ja vielä kysyin tuon valtavan hengellisen kokemuksen jälkeen Herralta; voisiko tämä tarkoittaa, että mieheni töistä tullessaan ilmoittaa minulle herätys kokemuksia? :shock: , ... se jää vielä nähtäväksi, mutta ensimmäiset vaikutukset tulivat jo ja ehkä ne olivat siinä, mutta vahvasti Herra taas puhui ja ilmoitti olemassa olonsa!
Sinettisormus

Re: Mikä on pelastussanoma

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Tässä jotain erityisen siunaavaa; Psalmi 84; Kuinka ihanat ovat sinun asuinsijasi....
https://www.youtube.com/watch?v=M3YpEBih3_o
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4652
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Mikä on pelastussanoma

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Sinettisormus kirjoitti:Tässä jotain erityisen siunaavaa; Psalmi 84; Kuinka ihanat ovat sinun asuinsijasi....
https://www.youtube.com/watch?v=M3YpEBih3_o
Taas tuot jotain minkä olen jo saanut aiemmin hieman samalla tavalla. Tuo Psalmi 84 on eräs henkilö tuonut minulle näyssä. Hän kertoi että henki puhui tälle että hänen pitää tuoda tämä Psalmi 84 mulle ja sitten se ihminen tuli ja toi tämän sanan. Sen jälkeen huomasin että siinähän on nimenomaan kerrottu nämä samat asiat mistä pelastussanomaa saadessani ovat henget koko ajan koittaneet sanoa minulle. Se on pelkkää ja silkkkaa Jumalan suurta pitkämnielisyyttä ja armoa. Harva näkee että jumalattomilla olisi mitään toivoa, koska itse olemme pelastuneet ja ihan samoin kuin Sinetti itsekin kipuilee miehensä takia. Ilman tätä mahdollisuutta, ei hänelläkään olisi, ellei Jumala antaisi aikaa kuolinvuoteelle ehkä tai rankkojen muiden kokemusten yhteydessä. Mutta kun Jumalalla ei ole enää aikaa... Jeesus tulee muutaman vuoden sisään ja aloittaa tuhatvuotisen kauden. Siihen mennessä kaikki pitää olla aika selvää. Me olemme menossa erikoiseen aikaan, eikä sitä voi missään nimessä punnita vasemmalla kädellä nuo helvettiin ja oikealla kädellä nämä ikuiseen iloon, vaan siinä on oltava paljon monimutkaisempi prosessi.
Sinettisormus

Re: Mikä on pelastussanoma

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

-jarmo- kirjoitti:
Sinettisormus kirjoitti:Tässä jotain erityisen siunaavaa; Psalmi 84; Kuinka ihanat ovat sinun asuinsijasi....
https://www.youtube.com/watch?v=M3YpEBih3_o
Taas tuot jotain minkä olen jo saanut aiemmin hieman samalla tavalla. Tuo Psalmi 84 on eräs henkilö tuonut minulle näyssä. Hän kertoi että henki puhui tälle että hänen pitää tuoda tämä Psalmi 84 mulle ja sitten se ihminen tuli ja toi tämän sanan. Sen jälkeen huomasin että siinähän on nimenomaan kerrottu nämä samat asiat mistä pelastussanomaa saadessani ovat henget koko ajan koittaneet sanoa minulle. Se on pelkkää ja silkkkaa Jumalan suurta pitkämnielisyyttä ja armoa. Harva näkee että jumalattomilla olisi mitään toivoa, koska itse olemme pelastuneet ja ihan samoin kuin Sinetti itsekin kipuilee miehensä takia. Ilman tätä mahdollisuutta, ei hänelläkään olisi, ellei Jumala antaisi aikaa kuolinvuoteelle ehkä tai rankkojen muiden kokemusten yhteydessä. Mutta kun Jumalalla ei ole enää aikaa... Jeesus tulee muutaman vuoden sisään ja aloittaa tuhatvuotisen kauden. Siihen mennessä kaikki pitää olla aika selvää. Me olemme menossa erikoiseen aikaan, eikä sitä voi missään nimessä punnita vasemmalla kädellä nuo helvettiin ja oikealla kädellä nämä ikuiseen iloon, vaan siinä on oltava paljon monimutkaisempi prosessi.
... totisesti, jotain suurta Jumalan suunnitelmaa alkaa toteutumaan, niiin ihmeellisesti hän on tänään itsensä ilmoittanut! :shock:
Sinettisormus

Re: Mikä on pelastussanoma

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

PSALMIT 84
1. Veisuunjohtajalle; veisataan kuin viininkorjuulaulu; koorahilaisten
virsi.
2. Kuinka ihanat ovat sinun asuinsijasi, Herra Sebaot!
3. Minun sieluni ikävöitsee ja halajaa Herran esikartanoihin, minun sydämeni ja ruumiini pyrkii riemuiten elävää Jumalaa kohti.
4. Löysihän lintunen majan ja pääskynen pesän, johon se poikasensa laskee: sinun alttarisi, Herra Sebaot, minun kuninkaani ja minun Jumalani.
5. Autuaat ne, jotka sinun huoneessasi asuvat! He kiittävät sinua alati. Sela.
6. Autuaat ne ihmiset, joilla on voimansa sinussa, joilla on mielessänsä pyhät matkat!
7. Kun he käyvät Kyynellaakson kautta, he muuttavat sen lähteitten maaksi, ja syyssade peittää sen siunauksilla.
8. He käyvät voimasta voimaan, he astuvat Jumalan eteen Siionissa.
9. Herra, Jumala Sebaot, kuule minun rukoukseni, ota se korviisi, Jaakobin Jumala. Sela.
10. Jumala, meidän kilpemme, käännä katseesi, katso voideltusi kasvoja.
11. Sillä yksi päivä sinun esikartanoissasi on parempi kuin tuhat muualla; mieluummin minä olen vartijana Jumalani huoneen kynnyksellä, kuin asun jumalattomien majoissa.
12. Sillä Herra Jumala on aurinko ja kilpi; Herra antaa armon ja kunnian, ei hän kiellä hyvää niiltä, jotka nuhteettomasti vaeltavat.
13. Herra Sebaot, autuas se ihminen, joka sinuun turvaa!
Sinettisormus

Re: Mikä on pelastussanoma

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Isän Rukous Aramean kielellä.... sekin on siunaavaa...
https://www.youtube.com/watch?v=anWyJ-Gd8us
Vastaa Viestiin