Kolmen päivän pimeys?

Keskustele eskatologisista asioista
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2066
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: Kolmen päivän pimeys?

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

Alla oleva sanoma pohdittavaksi lähinnä tuon päivien 16 tuntiin lyhentämisen tiimoilta. Elikkä millä tavoin tuo käytännössä toteutuisi:

-meteoriitti törmää maahan ja maan kulkurata ym. muuttuisi
-uusi taivaankappale ilmestyy maan läheisyyteen (Nibiru?)
-Jumalan maailmoissa vainko tapahtuva vaikka tuossa on, että "kirjaimellisesti"?
-aikaa tiivistetään, mutta silti pidennetään?

TAPAHTUUKO TUON KOLMEN PÄIVÄN PIMEYDEN AIKANA - MAA TÄRÄHTÄÄ TMS. JA ULKONA EI VOI OLLA TMS.

JOSKUS PATMOKSEN KIRJEESSÄ OLI JOTAKIN TUOLLAISEEN LIITTYVÄÄ.

Aivan kuin siinä olisi ollut jotenkin, että aika kuluu nopeammin.
Näin tapahtuu ylläolevan mukaankin? Päivä kuluu 16:ssa tunnissa 24:n sijaan?

EN OLE AJATELLUT PÄIVIEN LYHENTÄMISTÄ TUOLLA TAVALLA?

Pikemminkin niin, että loppupäästä napsaistaan päiviä pois tai jotkin tapahtumat aiennetaan tms.

::::::::::::::::::::::::::::

https://444prophecynews.com/a-time-like ... rine-orts/

KONEKÄÄNNÖS:
Aika kuin mikään muu – Michelle Katherine Orts
Lähetetty on 16.12.2021
Aika vertaansa vailla
Jeesukselta saatu profeetallinen uni 28.11.21
...
Dream Highlight 1 on RHEMA-SANA.
Jeesus kertoi minulle, että "14 000 pastoria (paimenta) valitaan, Isä Jumala pelastaa / säästää. Pyhä Henki on valinnut valitsemansa johtamaan jäännökset taisteluun viimeisen suuren sadonkorjuun puolesta."

Lisää Pyhän Hengen johtamia ilmoituksia ja oivalluksia:
Se tulee olemaan aika, jollaista ei ole. Siitä tulee pimeää, vaikeaa ja vaarallista. Enemmän kuin koskaan ennen maan päällä. Päivät lyhennetään kirjaimellisesti kolmekymmentä prosenttia, kuten myös yöt lyhennetään kaikkiaan kolmekymmentä prosenttia. Tämä johtaa 16 tunnin päivä/yö-jaksoon. Aikaa tiivistetään Valittujen vuoksi, mutta aikaa pidennetään myös Jumalan armon vuoksi sielujen pelastamiseksi.


Tämä Jumalan valitsema 14 000:n luku, joka näytettiin minulle unessani, on jumalallinen palautus tietylle määrälle ihmisiä, jotka perustuvat siihen, kun Jumala oli näyttänyt Pyhän vihansa tuomiossa ja tuhonnut yli 14 700 omaa kansaansa rutolla. joka ei miellyttänyt Jumalaa seurakunnassa/leirissä menneisyydessä Mooseksen päivinä.

Unelmien kohokohta 2.
Unessani minulle näytettiin, että jollain tavalla ravintolat osallistuvat 14 000 pastoriin huolehtimiseen ja suojelemiseen. Kysyin Herralta Jeesukselta missä? Ja Jeesus sanoi: "Yhdysvalloissa".

Myös Jeesuksen Pyhä Henki kertoo minulle nyt, kun kirjoitan tätä muistiin, että seurakunnat, jotka opettavat Herran Totta Sanaa, on piilotettava. Selkeässä näkymässä.

Unelmien kohokohta 3.
Restauranteurs (lammasten on tultava paimeniksi) on tultava laitosten ravintolaomistajiksi, jos he haluavat syödä mitä tahansa.

Pyhä Henki johdatti näkemyksen:
todellisten johtajien on oltava todellisia palvelijoita. Ravintolassa tarjottava ruoka on sekä käytännöllistä että hengellistä, Jumalan Sanaa. Paimenet ruokkivat lampaitaan. Hyvä paimen hoitaa laumaansa. Jumala on nostamassa UUSIA JOHTAJAA Jäännösruumiissaan. Meidän kaikkien tulee seurata Hyvän Paimenemme Jeesuksen esimerkkiä. Ja kun kastelemme, myös meitä kastellaan!

Unelmien kohokohta 4.
Tässä samassa unessa olin yksi ravintolan omistajista ja työskentelin yhdessä omistamissani ravintoloissa. Valot tuskin olivat tarpeeksi päällä nähdäkseen mitään. Olin täysin pukeutunut ja jostain syystä minun piti käyttää erityistä erittäin mutkikasta ja ärsyttävää (vaikea pukea) ylimääräistä pääkäärettä, jossa oli leveä silkkinauha ja hattu, joka oli sidottu päähäni samalla nauhalla, jotta se pysyisi päässäni. . En halunnut käyttää sitä, mutta sitä vaadittiin, jotta naamioituni voisi ohjata Antikristuksen vakoojia, jotka yrittivät tunkeutua kokouksiin, jotka pidettiin salaa tässä ravintolassa ja muissa ravintoloissa ympäri maata. Ilmapiirissä kaikki oli erittäin hienoa, rojaltillisuuden tunne oli läsnä. Jeesus oli täällä kanssamme.

Unen kohokohta 5. Unen
viimeisessä osassa kaikki puhuttu oli hyvin hiljaista. Meidän, kaikkien ravintoloiden omistajien (paimenet-=palvelijat) piti olla salaisia ​​voidaksemme palvella=palvellaksemme suojelijoitamme =laumaa =mukaan lukien uudet/vanhauskoiset. Tiesimme, että keskuudessamme saattaa toisinaan olla susia lampaiden vaatteissa, ja meidän piti aina pysyä valppaana.

Todellinen identiteettimme pysyi incognito-tilassa suurelle yleisölle. Ymmärsin, että ihmisten (erityisesti kristittyjen) julkiset henkilöt eivät heijasta tarkasti henkilön todellista identiteettiä, koska kristittyjä metsästetään kirjaimellisilla palkkioilla
Valittujen päästä.
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4762
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Kolmen päivän pimeys?

Viesti Kirjoittaja Eero »

Shalom!

Tuli sellainen ajatus mieleen, että mitä jos tämä sähköpulalla varoittelu onkin ainakin osittain ihmisen valmistelua johonkin tulevaan, mutta ei välttämättä juuri siihen energiavajeessta johtuvaan katkoksien vaaraan mistä puhutaan. Jos jossain on siis tiedossa, että on tulossa pimeys, oli se sitten tarkoituksella aiheutettu tai ei ja yliluonnollista tai luonnollista alkuperää, mutta sähkökatkoksien varjolla voitaisiin tämä ainakin selittää. Nythän sähkökatkokset olisiva tulossa ilmeisesti ainakin osittain varoittamatta.

Jostain uutislähetyksestä jäi mieleen, en muista oliko Finngridin vai jonkin muun tahon edustaja, joka sanoi että ainakin jouluun asti päästäisiin ilman katkoksia, mikä ei nyt vielä tietenkään tarkoita että jouluna tapahtuisi jotakin.

Ainakin kolmen päivän pimeyttä on myös profetoitu, tämä viittaa Israelin kansan Egyptissä kokemaan kolmen päivän pimeyteen, jonka jälkeen faarao vapautti heidät orjuudesta ja päästi lähtemään matkalle kohti Luvattua Maata, mutta yritti vielä vapautuksen jälkeenkin hyökätä heidän kimppuunsa siinä onnistumatta. Tässä voisi myös olla ristiinviittaus Ilmestyskirjan kahdenteentoista lukuun, jossa lohikäärme yrittää hyökätä Jumalan luo temmatun poikalapsen perään siinä kuitenkaan onnistumatta.

Mediassa on myös pyörinyt mainintoja kotitalouksien varautumisen kannalta tärkeään aikaan eli 72 tuntiin, joka on siis juuri tuo kolme vuorokautta. Sille on perustettu oma sivustokin, mutta en linkkaa siihen nyt suoraan.

Tuli myös mieleen palstalla ollut katolilaisen papin saama profetia kolmen päivän pimeydestä, jolloin kukaan ei saa poistua kotoaan tai edes katsoa ulos. Tapahtumia edeltävät muun muassa hyvin kylmät yöt (sähkökatkon vaara suurimmillaan median mukaan). Profetia lyötyy täältä:

viewtopic.php?f=4&t=880&p=14249#p14249
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Avatar
Sanna
Valvoja
Viestit: 1212
Liittynyt: 11 Joulu 2021, 09:40

Re: Kolmen päivän pimeys?

Viesti Kirjoittaja Sanna »

Nosto!

Onko tullut uusia näkemyksiä aiheeseen?

Tarkoitetaanko vertauskuvana sitä että seurakunnat pakotetaan maan alle ja Herran sanaa ei saa sanoa vai jotakin konkreettista esim ydinkärjen tai vastaavan osumista johonkin? (sota)

Jenkki tiktokeissa tästä varotellaan paljon, ihmiset mieltävät että on konkreettinen tapahtuma. Itse en jaksa usko tuohon että ikkunat on peitettävä ja ulos ei saa astua koska demonit voi viedä. Miksi Jumala altistaisi morsiammensa tämmöiseen riskiin ja pelon valtaan? Ei tunnu Raamatun mukaiselta.
Kaikki mikä heikentää Jeesuksen ristintyötä - on valetta.

Loista lapseni! Näytä mistä sinut on tehty!
Et ole tuhkaa ja tomua, vaan arvokkaita aineita. Näytä vahvuutesi! Taistele sanani eteen!
Olet uudelleen luotu savesta!
Avatar
Tuija
Viestit: 2788
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: Kolmen päivän pimeys?

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Enpä tähän muuta osaa sanoa lihassani, mutta itse olen sen aina sydämessäni ymmärtänyt, että se on Raamatullista, niin kuin oli Egyptin vitsauksissa, kun eivät alistuneet Jumalan edessä.
Se on tapahtunut ennenkin, niin miksei vastakin.
Viimeksi muokannut Tuija, 23 Tammi 2023, 08:57. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Avatar
Tuija
Viestit: 2788
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: Kolmen päivän pimeys?

Viesti Kirjoittaja Tuija »

2.Mooseksen kirja:
10:21 Sitten Herra sanoi Moosekselle: "Ojenna kätesi taivasta kohti, niin Egyptin maahan tulee sellainen pimeys, että siihen voi käsin tarttua."
10:22 Ja Mooses ojensi kätensä taivasta kohti, ja koko Egyptin maahan tuli synkeä pimeys kolmeksi päiväksi.
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Avatar
Tuija
Viestit: 2788
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: Kolmen päivän pimeys?

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Pigeon
Viestit: 887
Liittynyt: 18 Syys 2016, 10:37

Re: Kolmen päivän pimeys?

Viesti Kirjoittaja Pigeon »

Itse olen nähnyt unen, itse asiassa kaksi osaisen. Lyhyesti kerron nyt. Ensimmäisessä olin ulkona ja näin metsän reunasta, pellon poikki tulevan jotain pelottavaa… juoksin sisälle ulkorakennukseen ja demoniset oliot tuli kintereillä, mutta sain potkittua olion ovenraosta niin, että jäi ulkopuolelle ja suljettua oven.
Toinen uni jatkui päivän parin päästää(en muista tarkasti) siitä mihin ensimmäinen loppui. Olin ulkorakennuksesta olevassa huoneessa ja siellä oli muitakin ihmisiä. ovet ja ikkunaverhot oli kiinni ja meillä oli ihan mukavaakin. Unessa nousin kurkkaamaan säleverhojen välistä ja näin aivan valtavan rajuilman nousevan. Kunnioitusta herättävät, mustat pilvet vyöryivät horisontista. Juoksin ulos etsimään muita, että kaikki olisivat sisällä samassa paikkaa. Ulkona ei ollut ketään, mutta päärakennuksessa oli yksi, ainut jonka tiedän olevan uskossa. Hän ei kuitenkaan suostunut tulemaan ulkorakennukseen muiden luo. Unessa tiesin, että minulla ei ole aikaa hakea muita ulkorakennuksesta sisään ennen myrskyä, pimeyttä. Unessa syy oli että he eivät lähtisi, ilman että kertoisin syyn, miksi heidän pitäisi tulla päärakennukseen ja siihen minulla ei ollut aikaa. Tiesin unessa, että otan valtavan riskin, jos lähden heitä hakemaan. Tiesin, että ehdin, jos he tulevat heti käskystä. Tiesin unessa, että he eivät tule kysymättä syytä. Uni päättyi.

Tuo uni yksityiskohtineen on mietityttänyt paljonkin. Mutta jotenkin uskon, että mitä tapahtui Egyptissä voi todellakin tapahtua uudestaankin.
Avatar
Pi_O
Viestit: 74
Liittynyt: 10 Heinä 2022, 15:31

Re: Kolmen päivän pimeys?

Viesti Kirjoittaja Pi_O »

Kiitos Pigeon unesi jakamisesta.
Tuo kertoi juuri sen, mitä olet ja tunnet olevasi.

Unet kuvastaa sinun herännäisyyttäsi ja muiden torkkumista. Pahat henget yrittävät sinua lannistaa, mutta taistelet hienosti heitä vastaan.
Olet herättelijä ja taistelija, se on sinunkin tehtäväsi.

Uskon voi vain antaa Jumala, ei meidän kaunopuheet.
Herättelijä on meidän kaikkien wanhojen tehtävä.

Mulla on vahva tunne, että eräänlainen tuomio on jo alkanut.
Halleluja!
Pigeon
Viestit: 887
Liittynyt: 18 Syys 2016, 10:37

Re: Kolmen päivän pimeys?

Viesti Kirjoittaja Pigeon »

Shalom! Kuvasit osuvasti Pi_O. En ehkä itse ole nähnyt itseäni niin selkeästi, mutta herättelijä olen ainakin lähipiirilleni ollut. Henkimaailmantaistoista ei myöskään ole ollut pulaa.
Unesta ymmärrän, että joku yllättävä tapahtuma tulee jakamaan ihmiset ilmeisen selkeästi "kahtia" toiset jäävät maailmaan, toiset vetäytyvät kammioihin? Arkkiin? Tyhmät ja viisaat neitsyet? Ja kun se joku tapahtuu, niin enää ei ole aikaa valmistautua, varautua, kertoa, valistaa, tehdä työtä! Eli tehkää työtä vielä, kun on päivä!
Kolmen päivän pimeys sopii hyvin tuollaiseksi tapahtumaksi. Oli mikä oli, tuli tai on tulematta, niin viesti kai on sama, että pitää olla niin valmis, kuin valmis nyt voi olla. Katse ja usko Jeesuksessa!🙏
Vastaa Viestiin