Jumalan sodat

Keskustele eskatologisista asioista
Kotimatkailija

Jumalan sodat

Viesti Kirjoittaja Kotimatkailija »

Raamatun maat, Assyria, Babylonia, Persia, Seleukidit, Rooman valtakunta, filistealaiset, Moab, Ammon. Edom ja kaukaisempienkin valtakuntien nimet ovat hävinneet kartalta, koska ne vainosivat juutalaisia. Ne kaikki hävitettiin Jumalan sodissa.

Myös Venäjä ja Ukraina ovat vainonneet ja kohdelleet huonosti juutalaisia. Tämäkin sota on siis Jumalan sota. Tulevatko molemmat pukarit tuhoutumaan 🤔
RISE AND SHINE !
AOAOAOAOAO
Site Admin

Re: Jumalan sodat

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Kotimatkailija kirjoitti: Eilen, 09:46 Raamatun maat, Assyria, Babylonia, Persia, Seleukidit, Rooman valtakunta, filistealaiset, Moab, Ammon. Edom ja kaukaisempienkin valtakuntien nimet ovat hävinneet kartalta, koska ne vainosivat juutalaisia. Ne kaikki hävitettiin Jumalan sodissa.

Myös Venäjä ja Ukraina ovat vainonneet ja kohdelleet huonosti juutalaisia. Tämäkin sota on siis Jumalan sota. Tulevatko molemmat pukarit tuhoutumaan 🤔
Lakkaavat olemasta viimeisenä päivänä, niin kuin kaikki muutkin.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat Minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Rutger
Site Admin

Viesti Kirjoittaja Rutger »

Kotimatkailija kirjoitti: Eilen, 09:46 Raamatun maat, Assyria, Babylonia, Persia, Seleukidit, Rooman valtakunta, filistealaiset, Moab, Ammon. Edom ja kaukaisempienkin valtakuntien nimet ovat hävinneet kartalta, koska ne vainosivat juutalaisia. Ne kaikki hävitettiin Jumalan sodissa.

Venäjä on mielestäni Googin pääpukari, joten sen kohtalo on kirjoitettu Isoon Kirjaan jo kauan sitten. Se kaatuu Pyhälle Maalle.
Pitää kuitenkin muistaa Ison Kirjan kertovan, että kaikki maat kääntyvät Israelia vastaan aikanaan, valitettavasti myös Suomi.
Gal 6:14 Mutta pois se minusta, että minä muusta kerskaisin kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä, jonka kautta maailma on ristiinnaulittu minulle, ja minä maailmalle!
Marie

Viesti Kirjoittaja Marie »

Rukoillaan että saadaan uskovainen presidentti ja Suomen asiat muuttuisivat näin ollen. On ollut profetioita että Suomi eroaa Eu:sta, Myös liittymästään Natosta, on itsenäinen ja vapaa maa, tulee hyvin toimeen ja ainoa pohjoismaa joka ei kuulu uuteen m..j..:een. Tätä olen rukoillut 15 v. päivittäin.
Auta rakas Jeesus memidät eroon näistä kahleista.
AOAOAOAOAO
Site Admin

Marie kirjoitti: Tänään, 08:41 Rukoillaan että saadaan uskovainen presidentti ja Suomen asiat muuttuisivat näin ollen. On ollut profetioita että Suomi eroaa Eu:sta, Myös liittymästään Natosta, on itsenäinen ja vapaa maa, tulee hyvin toimeen ja ainoa pohjoismaa joka ei kuulu uuteen m..j..:een. Tätä olen rukoillut 15 v. päivittäin.
:)

Mikä on "m...j " ?
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat Minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

AOAOAOAOAO
Site Admin

AOAOAOAOAO kirjoitti: Tänään, 09:11
Marie kirjoitti: Tänään, 08:41 Rukoillaan että saadaan uskovainen presidentti ja Suomen asiat muuttuisivat näin ollen. On ollut profetioita että Suomi eroaa Eu:sta, Myös liittymästään Natosta, on itsenäinen ja vapaa maa, tulee hyvin toimeen ja ainoa pohjoismaa joka ei kuulu uuteen m..j..:een. Tätä olen rukoillut 15 v. päivittäin.
:)

Mikä on "m...j " ?
OK. tarkoitit siis "maailmanjärjestystä", en heti hoksannut.

Rutger
Site Admin

Viesti Kirjoittaja Rutger »

Amen 🙏
Gal 6:14 Mutta pois se minusta, että minä muusta kerskaisin kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä, jonka kautta maailma on ristiinnaulittu minulle, ja minä maailmalle!
Näkymätön Ninni

Viesti Kirjoittaja Näkymätön Ninni »

Aamen!
Vastaa Viestiin