(Huom. tämä entä-pohdinta liittyy lähinnä hengelliseen valvomiseemme ja ajan merkkien tunnistamiseen eikä niinkään pitäydy Raamatun kronologiassa yms.)
Entä jos ensi viikolla tai ensi kuussa tai hyvin pian jokin näistä tämän hetken antikristus-ehdokkaista yhtäkkiä ilmaantuisi ja tekisi sen mitä hänen tuleekin tehdä ollaksensa antikristus eli asettuisi Jumalan temppeliin ja julistaisi olevansa Jumala... samoin tämä hävityksen kauhistus ilmaantuisi ko. temppeliin... elikkä mitä Herran Jeesuksen omien pitäisi tehdä tai olla tekemättä tai yleensäkin pohtia tuossa tilanteessa...
Herätäkö unesta kenties... Yljän eli Herran Jeesuksen tulo onkin nyt hyvin lähellä vrt. tyhmät ja viisaat neitsyet... kiireestikkö lamput kuntoon... ja niin ovatkos "kaikki" juuri nyt tuossa tyhmien ja viisaitten neitsyitten unessa vai missä vaiheessa kaikki vaipuvat uneen.... eikö luulisi esim. juurikin antikristuksen ilmaantuminen pitäisi herättää "kaikki" Ilmestyskirjan viimeisen luvun tapahtumiin vaiko vasta hetki juuri ennen ylöstempausta...
Muut tekemisvaihtoehdot:
- Todeta, että tässä asiassa on tälläinen Uusi normaali ja elää päivä kerrallaan...
- Hamstrata kotivaraa kolmen päivän sijaan joko kolmeksi ja puoleksi vuodeksi tai jopa seitsemäksi vuodeksi... (kolmen päivän kotivara riittääkin siinä tapauksessa jos ylöstempaus on ennen ahdistuksen aikaa joka tiemmä alkaa viim. silloin kun antikristus ilmaantuu... vai kuinka?)
- soittaa tutuille ja kertoa että antikristus on ilmaantunut joten seurataan tilannetta antikristuksen Youtube-kanavalta ja Facebook-sivuston "seinältä"...
- Mitä?
Ps. Koska tärkeintä on Herran Jeesuksen paluun odottaminen ja "ylöstempausvalmiudessa" eläminen niin samalla on hyvä pohtia valmiutta ja toimia nimenomaan Herran paluuta ajatellen...
Samalla myös raamatullisessa mielessä epäkronologista pohdintaa pedon merkistä liittyen lopun ajan tapahtumiin...
Elikkä entä jos esim. huomenna 1.4.2025 kauppaan mennessämme huomaisimme kassalla että edessämme olleet asiakkaat kukin maksavat ostoksensa laittamalla oikean kätensä maksupäätelaitteen päälle jne... ja sitten itse kun aiomme maksaa ostoksemme niinkuin ennenkin eli käyttämällä maksukorttia maksupäätteen kyljessä, niin huomaammekin yhtäkkiä että myyjä soittaa vartijat paikalle koska joku yrittää maksaa käytöstä poistetulla maksukortilla....
Eli mitä tehdä tuollaisen tilanteen ilmaantuessa...? Tuleeko ns. hälytyskellojen soida vai pitääkö ko. kauppatilanteessa reklamoida asiakastilanteen hankaluutta ja kaivaa taskusta mojova summa kätei...
Siinä tilanteessa, että AC harppaa Jerusalemin vastarakennettuun temppeliin ja me olemme vielä maisemissa, luonnollista on vaikutuspiirilleen sanoa, että katsokaa nyt, tuosta ukosta minä olen vuosikymmeniä varoitellut.
Samoin tilanteessa kun sitä Temppeliä aletaan rakentamaan, voi sanoa, että kas, nyt sitä rakennetaan josta olen vuosikymmeniä puhunut ja jonka rakentamiseen eivät valitettavasti edes kaikki kristityt vieläkään usko.
En näe kovin todennäköisenä tilannetta, että vasta kaupassa huomaa kaikkien muiden olevan pedonmerkillisiä.
Petojärjestelmä jatkaa hivuttavaa etenemistään kuten tähänkin asti ja oletan asiasta kansoille kerrottavan hieman samaan tyyliin, että turvallisuutenne tähden ja näillä jäseneduilla, ehkäpä velkojen anteeksiantojärjestelmällä ja lukuisilla muilla porkkanoilla popula houkutellaan merkityiksi vaiheittain. Samalla valheen koko voimalla, päättäjien, median puhuvien päiden ja somevaikuttajien suilla luodaan itsensä merkkaamattomista kuvaa vaarallisina terveydelle, kehitykselle ja vihjaillaan meidän olevan jotenkin ääriääriolentoja.
Luodaan sosiaalinen paine joka murskaa ihmisen tahdon pysyä omassa kannassaan, tarkkaan harkitun kampanjan avulla jolla luodaan vastakkainasettelua vastuullisten merkittyjen aikuisten ja vastuuttomien ääreilijöiden välille, jotka ovat lapsellisia luddiitteja.
"Se saa ottamaan" viittaa juurikin siihen suuntaan, että porkkanaa ja tiimihenkeä on tarjolla kunhan vaan luovut yksilönvapaudestasi.
Tämmöisessä musertavan sosiaalisen paineen ja erilaisten vapauden rajoitusten ja suoranaisen pilkan edessä vain lujimmat pysyvät pystyssä kieltäytyen pedonmerkistä. Jossain vaiheessa näille vastarannan kiiskeille aletaan tekemään pahoin.
Olen sitä usein miettinyt kuinka helppo oikeasti on ostaa sielu. Ei tarvitse kuin luvata velat anteeksi ja antaa vaikkapa 5 miljoonaa bittieuroa merkkiisi liitetylle kryptotilille. Muuta ei vaadita. Se ei maksa petojärjestelmälle senttiäkään ja vaikka maksaisi, niin pedolle eurot ovat tyhjänpäiväisiä asioita, se haluaa palvontaa ja sillä on kaikki maailman resurssit ja kuvitteelliset resurssit ( kuten fiatraha) käytössään.
Luulenpa että ainoastaan Raamattua Jumalan sanana pitävä ihminen on niin varma kohtalostaan, että valitsee pilkan, nälän, ahdistelun, painostuksen, vainon ja lopulta jopa teloituksen kautta vievän tien eikä ota merkkiä ja viittä miljoonaa.
Ne kristityt jotka näkivät Pre-Trib uskovien tulevan temmatuiksi, tietävät joutuvansa käymään sen kovan tien.
Usein muuten kuulee omituisen väitteen, että Pre-Trib uskova käsityksensä takia on jotenkin vaarassa joutua eksyksiin, jos vaikka yhtäkkiä huomaisikin olevansa kuvailemassasi tilanteessa. Samoin Pre-Tribbejä syytetään etteivät he kuulemma riittävästi varoittele tulevasta petojärjestelmästä ja lopun aikojen vaaroista. Molempiin väitteisiin oikea vastaus on juuri päinvastainen.
Pre-Tribit ovat Raamattunsa lukeneet ja sieltä jopa löytäneet lopun aikojen selitysten seasta tiedon Pre-Tribistä jota ei moni toinen ole vieläkään löytänyt sekä lopun aikojen vaaroista aktiivisimmin varoittelevat ovat suurimmaksi osaksi Pre-Trib.
Muuhun ajankohtaan tempauksen sijoittavilla taas on hyvin usein taipumus heittää Jeesuksen paluu riittävän kauas tuleviin aikoihin jottei tule tarvetta toisia pikaisesti tapahtuvista asioista kummemmin varoitella.
Ennen ahdistuksen aikaa tapahtuvaan Ylöstempaukseen uskovalla veli Tomilla oli mielestäni hieno suhtautuminen tähän pre, mid, post väittelyyn. Hän sanoi olevansa Pan-trib. Tässä on englanninkielinen vitsi koska Pan out tarkoittaa sitä, että asiaintila valkenee tilanteeseen tultaessa. Hän uskoi Pre-tribiin mutta piti survival storea ja myi 25 vuotta säilyvää ruokaa.
Selitys oli se, että "toivotaan parasta ja pelätään pahinta" ja kun Pre-Tribit on temmattu, niin jääpähän jälkeen jääneille ainakin ruokaa joka kestää.
Gal 6:14 Mutta pois se minusta, että minä muusta kerskaisin kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä, jonka kautta maailma on ristiinnaulittu minulle, ja minä maailmalle!
"Abdullah Hashem Aba Al-Sadiq (Häneltä on rauha) on kauan odotettu ihmiskunnan Vapahtaja.
Hänet tunnetaan nimikkeistä:
Aba Al-Sadiq (Totuudenmukaisten isä)
Al-Qaim (Nouseva)
Al-Mahdi (Opas)
Al-Hadi (Ensimmäinen)
Al-Masri (Egyptiläinen)
Sahib Masri (Egyptin seuralainen)
Abdullah Hashem, on egyptiläis-amerikkalainen uskonnollinen johtaja. Uskonnon kannattajat uskovat hänen olevan Muhammedin perheen Qaim ja toinen kahdestatoista Mahdista, jotka on nimitetty profeetta Muhammedin testamentissa. YouTube-kanavallaan hän väittää myös olevansa "Simon Pietarin seuraaja.. Jeesuksen Kristuksen, todellisen ja laillisen paavin, seuraaja"
Konekäännös
Kaikki mikä heikentää Jeesuksen ristintyötä - on valetta.
Loista lapseni! Näytä mistä sinut on tehty!
Et ole tuhkaa ja tomua, vaan arvokkaita aineita. Näytä vahvuutesi! Taistele sanani eteen!
Olet uudelleen luotu savesta!
Matt 24:11 Ja monta väärää profeettaa nousee, ja he eksyttävät monta.
Gal 6:14 Mutta pois se minusta, että minä muusta kerskaisin kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä, jonka kautta maailma on ristiinnaulittu minulle, ja minä maailmalle!
Vilkaisin osan tuon henkilön "julistuksesta", mitä hän väittää olevansa. No, ei vakuuttanut minua ainakaan, lähinnä tuli hiukan säälin ja ihmetyksen ajatuksia , ja ajattelin kuka kumma tuollaista yleensä menee vapaaehtoisesti kuuntelemaan, saati että uskoisi kaverin väittämiä.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat Minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19
Vilkaisin osan tuon henkilön "julistuksesta", mitä hän väittää olevansa. No, ei vakuuttanut minua ainakaan, lähinnä tuli hiukan säälin ja ihmetyksen ajatuksia , ja ajattelin kuka kumma tuollaista yleensä menee vapaaehtoisesti kuuntelemaan, saati että uskoisi kaverin väittämiä.
Juu ei tämä ole minunkaan mielestäni SE antikristus, vakuuttava, karismaattinen, huippu älykäs maailmanjohtaja.
Toki toimii väärässä hengessä jo ihan tuon lyhyen otoksen perusteella mutta niin on toiminut moni muukin jo ennen tätäkin.
Siitäpä tulikin mieleeni, että jännä nähdä valitseeko mahdollisesti tuleva uusi "Jumalan Pojan sijainen" eli antikristuksen hengessä toimiva katolilainen Väärä Profeetta taiteilijanimekseen Johannes?
Jeesuksella Kristuksella oli esimarssijana Johannes Kastaja, joten SEN tulevan Antikristuksen toimintamalliin kyllä sopisi, että Väärä Profeettansa olisi myös Johannes.