Ilm 8:11 Ja tähden nimi oli Koiruoho. Ja kolmas osa vesistä muuttui koiruohoksi, ja paljon ihmisiä kuoli vedestä, koska se oli karvaaksi käynyt.
Koiruoho = Chernobyl, Tshernobyl miten kukin sen haluaa kirjoittaa.
Tämänhetkisen käsitykseni mukaan ydinasetta tai ydinaseita tullaan käyttämään vielä.
Eikä välttämättä mene kovin kauankaan, mutta se on pelkkää spekulaatiota osaltani.
Ydinasetta käytetään vielä.
Ydinasetta käytetään vielä.
Gal 6:14 Mutta pois se minusta, että minä muusta kerskaisin kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä, jonka kautta maailma on ristiinnaulittu minulle, ja minä maailmalle!
- Uskon Jeesukseen
Re: Ydinasetta käytetään vielä.
Olikohan Wilkersonin profetioissa ydinaseista... ainakin oli että New Yorkissa olisi "tuhat tulipaloa", Kiinan ja Venäjän joukkoja Usassa... oliko myös Kalifornian... uppoaminen tms.Rutger kirjoitti: ↑27 Maalis 2025, 20:52 Ilm 8:11 Ja tähden nimi oli Koiruoho. Ja kolmas osa vesistä muuttui koiruohoksi, ja paljon ihmisiä kuoli vedestä, koska se oli karvaaksi käynyt.
Tämänhetkisen käsitykseni mukaan ydinasetta tai ydinaseita tullaan käyttämään vielä.
Eikä välttämättä mene kovin kauankaan, mutta se on pelkkää spekulaatiota osaltani.
Re: Ydinasetta käytetään vielä.
Minulla on Wilkersonin Näky, mutten enää muista kaikkia yksityiskohtia.Uskon Jeesukseen kirjoitti: ↑27 Maalis 2025, 22:41Olikohan Wilkersonin profetioissa ydinaseista... ainakin oli että New Yorkissa olisi "tuhat tulipaloa", Kiinan ja Venäjän joukkoja Usassa... oliko myös Kalifornian... uppoaminen tms.Rutger kirjoitti: ↑27 Maalis 2025, 20:52 Ilm 8:11 Ja tähden nimi oli Koiruoho. Ja kolmas osa vesistä muuttui koiruohoksi, ja paljon ihmisiä kuoli vedestä, koska se oli karvaaksi käynyt.
Gal 6:14 Mutta pois se minusta, että minä muusta kerskaisin kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä, jonka kautta maailma on ristiinnaulittu minulle, ja minä maailmalle!