Pariisin olympialaiset

Keskustele eskatologisista asioista
Sanna
Site Admin

Pariisin olympialaiset

Viesti Kirjoittaja Sanna »

Jos Pariisissa jotain häiriötä tapahtuu, se lienee Jumalan sallimaa.

Avajaisseremonia oli täynnä Jumalan pilkkaa ja kruunu jalokivenä ohjelman lopussa jalustalle Eiffel torniin nostettu Celine Dion, joka on kärsinyt runtelevasta sairaudesta ja äänen menetyksistä pilkattuaan Jumalaa ja osallistuttuaan näihin lapsia koskeviin 'eliitin' sotkuihin. Laulamassa juurikin pelkistä LGBTQIA+ esityksistä koostuvan ohjelman jälkeen ironisesti Hymne A L'Amourin 🙄

Pahoittelut kuvien määrästä mutta eipä näitä sanoillakaan selitetä. Ww3 ja tempaus lienee kulman takana.
.
.
Polish_20240727_084928465.jpg
.
.
Polish_20240727_085052125.jpg
.
.
Polish_20240727_085320558.jpg
.
.
Polish_20240727_091456440.jpg
.
.

Saldo yksistä avajaisista:
Jumalan pilkka
Viimeisen ehtoollisen pilkkaus
Ristin pilkkaus

Profetaaliset kuvat:
Taivaasta tippuva paholainen
Sota
Musta hevonen
Valkoinen hevonen
Kuolema
Pedon nousu

Jäiköhän jotain välistä 🤔 Herra, varjele omasi Pariisissa ja anna anteeksi niille, jotka eivät tiedä mitä tekevät 🙏

Kuvat otettu:
Paris 2024 Olympics Opening Ceremony LIVE | Eurosport | #Paris2024
https://www.youtube.com/live/j-Ou-ggS71 ... pS3Awsa4is
Kaikki mikä heikentää Jeesuksen ristintyötä - on valetta.

Loista lapseni! Näytä mistä sinut on tehty!
Et ole tuhkaa ja tomua, vaan arvokkaita aineita. Näytä vahvuutesi! Taistele sanani eteen!
Olet uudelleen luotu savesta!
Tuija

Re: Pariisin olympialaiset

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Kiitos Sanna olipa osuvaa! Maailma näyttää kuinka se makaa!
Ella

Viesti Kirjoittaja Ella »

Kiitos Sanna! Telkkarini hajosi en pystynyt katsomaan avajaisia. Auta Jeesus Uskovia urheilijoita, kertomaan totuus1
"Kirkas aamu pian koittaa. Jälkeen aikojen yön. Päivä varjot jo voittaa. Kautta Golgatan työn. Huomenkellojen soiton Kaiku sielussa soi. Meille kertoen: Voiton Jeesus matkaamme toi."
Sanna
Site Admin

No onneksi maailmalla on ainakin älähdetty tilanteesta 💪💪

Chiefs Harrison Butker arvostelee Pariisin olympialaisten parodiaa Last Supperista: "Tämä on hullua"
Butker lainasi Raamattua: "Älkää antako pettää, Jumalaa ei pilkata."

Pale horse of death': Netizens call metal horse at Paris opening ceremony 'ominous'
https://www.google.com/amp/s/www.hindus ... 4-amp.html

https://www.washingtontimes.com/news/20 ... with-drag/
Olympics accused of mocking Christianity with drag queen parody of ‘The Last Supper’

https://www.google.com/amp/s/www.dailym ... atiou.html
Paris Olympics: Furious young Aussie says what most wouldn't dare about opening ceremony stunt that mocked one of the West's most sacred images

https://www.google.com/amp/s/www.nation ... onies/amp/
Drag Queens Parody the Last Supper During Olympics Opening Ceremonies

https://www.google.com/amp/s/timesofind ... 064334.cms
Outcry over 'disgusting & disrespectful' acts in Paris O ..

Muutama twiitti:
Polish_20240727_175447142.jpg

Et ole tuhkaa ja tomua, vaan arvokkaita aineita. Näytä vahvuutesi! Taistele sanani eteen!
Rutger
Site Admin

Viesti Kirjoittaja Rutger »

Olihan saatanalliset avajaiset. Macron niitä toki ylisti.
Lisäyksenä vielä. Vaikka avajaiset olisivat olleet pelkkää kirkkokuorolaulantaa, niin kristityillä ei tulisi olla mitään tekemistä Olympuksen hengen kanssa.
Olympialaiset tulineen ovat pitkään jatkunutta epäjumalanpalvontaa Kreikasta. En kehtaa alkaa kuvailemaan mitä ensimmäisissä kisoissa ihan stadionilla tehtiin. Muistatteko, kun kolmiloikan maailmanennätysmies Jonathan Edwards pitkään boikotoi uskovaisena olympialaisia?
No, lopulta se puuttuva olympiakulta vei senkin kaverin ja hän osallistui.
Jos tämä olympialaisten epäjumalanpalvonta tuli jollekin uutena, niin suosittelen googlettamaan.
Jos otamme (ja toivottavasti otamme kaikki) Raamatun sanan vakavasti, niin tämmöisten asioiden ei tulisi edes olla huulillamme muutoin kuin juuri tässä asiasta varoittavassa merkityksessä. Ei tulisi seurata urheilusuorituksia joita tehdään joko tietäen tai tietämättään epäjumalien kunniaksi.
Minä en katso yhtään kisaa. Jokainen tehköön omantuntonsa mukaan.
Gal 6:14 Mutta pois se minusta, että minä muusta kerskaisin kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä, jonka kautta maailma on ristiinnaulittu minulle, ja minä maailmalle!
Rutger
Site Admin

2 Moos 23:13 Kaikkea, mitä minä olen sanonut teille, noudattakaa. Vierasten jumalien nimiä älkää mainitko, älköön niitä kuuluko teidän huuliltanne.

Nykyaikaisten olympialaisten juuret ovat yli 2500 vuoden takana antiikin Kreikassa, missä järjestettiin panhelleenisiä kisoja kreikkalaisten kaupunkivaltioiden välillä. Panhelleeniset kisat olivat uskonnollisia tapahtumia kreikkalaisten jumalten kunniaksi. Yksi näistä kilpailuista oli Olympiassa ylijumala Zeuksen kunniaksi järjestetyt Olympian kisat.
Gal 6:14 Mutta pois se minusta, että minä muusta kerskaisin kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä, jonka kautta maailma on ristiinnaulittu minulle, ja minä maailmalle!
AOAOAOAOAO
Site Admin

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Kyllä todelliset "epäjumalat" ovat ihmisen sielussa itsessään, ainakin minulla....ajatukset, sanat ja teot.

Muuten olen samaa mieltä näiden "taiteellisten " avajaisseremonioiden "jumalattomuudesta", ihmiset eivät todella tiedä mitä he tekevät.

Kyllä nuo epäjumalien nimet ovat vahvasti sekoittuneet ihmisten arkielämään, mutta niin kuin Raamattu sanoo ; 1.Kor.8.1-13, jne.

Onhan meillä ihan jokapäiväisessä arkikäytössä mm. kuukausien, viikonpäivien nimet, jotka monet johdettu eri epäjumalien nimistä, tai kuka meistä ei ole syönyt Mars-suklaata, tai -jäätelöä ?
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat Minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Rutger
Site Admin

Ovat jokapäiväisessä käytössä kyllä, niillä joilla on.
Se ei tee siitä Raamatullista toimintaa.
Sanna
Site Admin

No ei tässä mitään urheilufaneja olla. Nostin aiheen ainoastaan noiden merkkien takia. Vaikka vihollisen teatteria ei olisikaan tarpeellista jakaa ja mainostaa, lohdullista se, että kivetkin on alkaneet huutamaan.

Aamen AO ja juuri nuo päässämme olevat ja sieltä lähtevät epäjumalat ovat paljon suurempi riski, kuin tuollainen julkiteatteri, jonka lävitse ihmiset näkevät.

Sama pilkka teatteri oli aikanaan Jeesuksen ympärillä kun Hän lausui noi anteeksiantamisen sanat. Halusimme tai emme, kuitenkin jokaisen noistakin esiintyjistä Jeesus haluaa luokseen, jahka ymmärtävät kääntyä synneistään.

Vastaa Viestiin