Otsikoihin nousi Rukousvastaus

Keskustele eskatologisista asioista
Sinettisormus

Otsikoihin nousi Rukousvastaus

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Ilta-Sanomat nosti otsikoihin Rukousvastauksen:
http://www.seurakuntalainen.fi/uutiset/ ... astauksen/
Kiitos ja Kunnia Jeesukselle Kristukselle! Ihmeitä tapahtuu koko ajan ympärillämme, kunhan osaamme olla avoimia niille.
Ilta-Sanomat on viime päivät seurannut tiiviisti Eurooppa 3 –yhtyeen solistin kohtaloa. Lehden verkkosivuilla on nyt uutinen, joka kertoo solistin löytymiseen liittyvästä rukousvastauksesta.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4651
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Otsikoihin nousi Rukousvastaus

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Joo, kyllä siis ton pojan veli, Panu Riihiluoma oli mun koulukaveri kun lapsena kävin Toivonlinnan Kristillistä Adventistien koulua. Mä en tätä muusikko poikaa tuntenut koskaan.
olli

Re: Otsikoihin nousi Rukousvastaus

Viesti Kirjoittaja olli »

Sinetille: olisiko tämä kuitenkin pitänyt avata "Rukoukset ja esirukoukset " -osion alle ? Taidan ymmärtää miksi avasit sen tänne - koska minusta on perin harvinaista että valtamediassa annetaan noinkin positiivinen kuva rukousvastauksesta, eikä heti tyrmätä asiaa joksikin "hihhuleiden kuvitteluksi" tms.

Jarmo, eikö Vesa ja Panu olleet Varpun poikia ? Varpu oli itse ainakin melko aktiivinen seurakuntalainen Piikkiön adventtiseurakunnassa.

Tähän tapaukseen liittyy myös paljon sellaista jota ei nyt ehkä kannata jaella täällä. Vesalla ei viime aikoina asiat olleet ihan niin hyvin kuin pitäisi, ja monethan ovatkin aprikoineet hänen joutuneet Kupittaalle "muumilaaksoon" (suljettu osasto). Mutta se ei tietääkseni pidä paikkaansa, koska Vesa on ollut tajuttomana ja tietääkseni TYKS:issä hoidettavana.

Voi voi. Kyyneleet tulevat silmiin tässä kirjoitellessa kun ajatukset palaavat väkisin aikaan jolloin oma tyttäreni oli kuukausia Kupittaalla suljetulla puolella, kuten kauniisti sanotaan, "itsetuhoisten taipumusten vuoksi". Mutta kiitos Herralle, hän elää ja voi oikein hyvin.

Mutta minusta on aivan upeaa että tämä rukousosuus uutisoitiin myöskin. Itse tunnen hyvin tuon "rukoilijan" vuosien takaa. Itse asiassa tuo seurakuntalaisen artikkeli ei ole mielestäni edes yhtä hyvä kuin esim. Ilta-Sanomien artikkeli aiheesta kertomaan nimenomaan tuota uskovien iloa rukousvastauksesta - suosittelen vilkaisemaan jollette ole vielä nähnyt:
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-2 ... 16476.html
Sinettisormus

Re: Otsikoihin nousi Rukousvastaus

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Joo, Olli, kyllä voi siirtää Rukouksiin, jos haluat. Itsekkin mietin, kun sain tän laitettua tänne, että olisiko pitäny laittaa Jyrkin; Lopunajat mediassa. Jäi vähän sellain olo, et onko tää oikeel paikallaan? Mutta arvokas asia nostettavaksi esiin. :P
Vastaa Viestiin