KAMMIORUKOUKSEN KAUTTA PARANNUKSENTEON TIELLE

Keskustele eskatologisista asioista
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2076
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

KAMMIORUKOUKSEN KAUTTA PARANNUKSENTEON TIELLE

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

Aluksi KAMMIORUKOUKSESTA PARANNUKSENTEON TIELLE-ketjuun ote profetiasta, jossa kehotetaan päästämään irti kaikesta mikä estää, päästäminen irti maailmasta ja sen antamasta mielihyvästä.

Tuleminen "salaiseen turvapaikkaan" saamaan ohjeistusta Herralta itseltään tulevia päiviä varten.

Taakkojen, syntien ja riipuvuuksien jättäminen hänen jalkojensa juureen.

Hänen ikeensä ottaminen...

https://444prophecynews.com/choose-this ... ing-place/

‘LET GO. LET GO OF EVERYTHING THAT HINDERS, SAYS YAH. LET GO OF THE CHAINS THAT ARE KEEPING YOU BOUND. LET GO OF THE WORLD AND ALL ITS PLEASURES. COME INTO THE SECRET PLACE. LET YESHUA INSTRUCT YOU FOR THE DAYS TO COME. LAY YOUR BURDENS, YOUR SINS, YOUR ADDICTIONS AT HIS FEET; PICK UP HIS YOKE.’
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4817
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: KAMMIORUKOUKSEN KAUTTA PARANNUKSENTEON TIELLE

Viesti Kirjoittaja Eero »

Aamen!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2076
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: KAMMIORUKOUKSEN KAUTTA PARANNUKSENTEON TIELLE

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

https://444prophecynews.com/world-war-t ... ck-manuel/

Kolmas maailmansota saa aikaan loppuun liittyvät profetiat, jotka sisältyvät Kirjani viimeiseen kirjaani, Ilmestyskirjaan. En voi odottaa enää. Aika on täällä. Morsian, pysy minussa. Älä liiku ilman Minua, mutta kuuntele nyt tarkkaan, jotta Minun ääneni johtaa sinua. Luovu kaikesta Minun tähteni, myös siitä, mikä liittyy tavalliseen elämään, jonka olet tuntenut ja johon olet tottunut vuosia. Ole vain kanssani. 
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2076
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: KAMMIORUKOUKSEN KAUTTA PARANNUKSENTEON TIELLE

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

https://444prophecynews.com/great-tribu ... tti-young/

Suuri ahdistus ja pimeys tulee maan päälle
25. HELMIKUUTA 2024
Konekäännös
Aloin kuulla Herran puhuvan. ”

Anna kaikki kunnia ja kunnia Minulle kuninkaallesi. Laulakaa te ihmiset, kaikki, joilla on ääni lausuttavana.

Ylistä Minua ja Nimeäni, vuodattakoon ylistyksesi hunajaa ja kastetta huuliltasi.

Suuria ja ihmeellisiä, voimakkaita asioita aion tehdä puolestasi.

Maa vapisee ja vapisee minun läsnäolostani maan päällä, ja minä olen kuin mahtava leijona, joka karjuu vihollisiaan vastaan.

Kuulkaa minua, oi te pakanat maan päällä, minun läsnäoloni paljastetaan ja vapautetaan kansani, minun valittujeni, sisällä ja kautta.

Voima ja väkevyys vapautuu nöyrille, heikkoille ja nöyrtyneille.

Minun kunniani loistaa kuin majakka, asuinpaikka, ja minä sanon kadonneille, pimeydessä asuville: tulkaa luokseni, sillä minä rakastan teitä ja välitän teistä. Minä suojelen ja peitän sinut Hengelläni.

Annoin henkeni, jotta ihmiskunta voisi vapautua ja liittyä Minun valtakuntaani ikuisesti.

Suuri ahdistus ja pimeys tulee maan päälle erottamaan ne, jotka todella kuuluvat Minulle.

Astu sisään hoviini kielesi ja symboliesi kanssa, sillä MINÄ OLEN Kaikkivaltias, jonka valtakunta tulee.

Mihin ihminen voi piiloutua minulta, pahantekijöiltä, ​​jotka kieltävät ja halveksivat MINÄ OLEN?

Nostakaa kätenne kaikki, jotka olette minun, sillä minä sanon jälleen, että voima ja valta kuuluu Minulle ja suuria asioita, joita olen tekemässä, sillä minä kaivaa esiin sen, mikä on kätkettynä, ja korotan ja ylistän kunniani minun päälleni. oma, kansa, joka on Minun.

Enkelit laulavat Taivaassani Totuuden puolesta ja läsnäolo paljastetaan pian koko maan päälle.
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2076
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: KAMMIORUKOUKSEN KAUTTA PARANNUKSENTEON TIELLE

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

https://www.hiskingdomprophecy.com/rest ... gh-christ/

Ennallistaminen, muutos ja parantaminen on sinun Kristuksen kautta!
26. helmikuuta 2024 Veronika West

Laulakaamme ja ylistäkää häntä psalmilla 23 …

"Herra on minun paimeneni; ei minulta mitään puutu. Hän saa minut makaamaan vihreillä laitumilla; Hän johdattaa minut hiljaisten vesien viereen. Hän ennallistaa sieluni; Hän johdattaa minua vanhurskauden poluille nimensä tähden. Niin, vaikka vaellankin kuoleman varjon laaksossa, en pelkää pahaa; sillä sinä olet minun kanssani; Sinun sauvasi ja sauvasi lohduttavat minua.
Sinä valmistat eteeni pöydän vihollisteni edessä; Voitelet pääni öljyllä; astiani juoksee yli.
Totisesti, hyvyys ja armo seuraavat minua kaikkina elämäni päivinä; ja minä saan asua Herran huoneessa ikuisesti." Psalmi 23:1-6

Rukoile kehosi, sielusi ja henkesi palautumista.

Lue 5. Moos. 26:16-19 ja julista Tarkoituksen ja täyttymyksen uusi taso tällä kaudella.

"Tänä päivänä Herra, sinun Jumalasi, käskee sinua noudattamaan näitä säädöksiä ja oikeuksia; sen tähden sinun on huolehdittava noudattaa niitä koko sydämestäsi ja kaikesta sielustasi. Tänä päivänä sinä olet julistanut HERRAN sinun Jumalasi ja että sinä vaellat hänen teitään ja pidät hänen säädöksensä, käskynsä ja oikeutensa ja tottelet hänen ääntään. Tänäänkin HERRA on julistanut teidät erityiseksi kansakseen, niin kuin Hän on teille luvannut, että teidän tulee pitää kaikki hänen käskynsä ja että Hän asettaa teidät korkeammalle yli kaikkien kansojen, jotka Hän on tehnyt, ylistykseksi, nimessä ja kunnia ja olla pyhä kansa Herralle, Jumalallesi, niinkuin hän on puhunut." 5. Moos. 26:16-19

Asetus runsas elämän perustukselle; Matteus 6:25 , Luukas 12:22 ja Johannes 10:10

"Sentähden minä sanon teille: älkää olko huolissanne hengestänne, mitä söisitte tai mitä joisitte; eikä ruumiistanne, mitä pukisitte yllenne Eikö elämä ole enemmän kuin ruoka ja ruumis enemmän kuin vaatteet?" Matteus 6:25 .

"Silloin hän sanoi opetuslapsilleen: "Sen tähden minä sanon teille: älkää olko huolissanne hengestänne, mitä syötte; eikä ruumiistanne, mitä puette päällenne."
Luukas 12:22 .

"Varas ei tule muuta kuin varastamaan ja tappamaan ja tuhoamaan. Minä olen tullut, että heillä olisi elämä ja että heillä olisi sitä yltäkylläisemmin." Johannes 10:10

Ota tänään aikaa pohtiaksesi, kuinka sielusi on ehtynyt ja kaipaa ennallistamista.

Tunnusta kaikki heikkouden, kivun tai tyhjyyden alueet, joita saatat kokea.

Salli itsesi olla haavoittuvainen ja rehellinen itsellesi ja Jumalalle viettäessäsi aikaa Hänen Läsnäolossaan!

Kun laulat tai ylistät psalmin 23 kanssa , mieti HERRAA Hyvänä Paimenena, joka johdattaa sinut hiljaisten vesien tykö ja palauttaa väsyneen sielusi.

Uskokaa todella, että Hän on Suuri Palauttaja ja Hän haluaa palauttaa ja uudistaa jokaisen olemuksenne osan.

Vuodata sydämesi Jumalalle rukouksessasi sielusi ennallistamisen puolesta. Tunnusta kaikki synnit tai murtuman alueet, jotka voivat estää sielusi palautumista.

Pyydä Häntä puhdistamaan ja parantamaan sinut täyttäen sinut yliluonnollisella rauhallaan ja ilollaan.

Tunnista, että sielusi on sen ydin, kuka olet - mielesi, tunteesi ja tahtosi. Se on osa sinusta, joka kaipaa yhteyttä Jumalaan ja kaipaa täyttymystä.

Ymmärtämällä tämän yhteyden voit paremmin hoitaa sieluasi ja huolehtia siitä.

Lue 5. Moos. 26:16–19 uudella tarkoituksen ja täyttymyksen tunteella .

Ilmoita, että vaellat Jumalan käskyjen mukaisesti ja seuraat Hänen teitään.

Julista, että olet omistautunut elämään elämää, joka tuo kunniaa Hänelle ja täyttää tarkoituksen, joka Hänellä on sinulle.

Kun päätät elää yltäkylläistä elämää Matteuksen 6:25:n, Luukkaan 12:22:n ja Johannes 10:10:n perusteella, usko, että Jumala haluaa huolehtia kaikista tarpeistasi.

Päästä kaikki huoli tulevaisuudestasi Hänen käsiinsä tietäen, että Hän on uskollinen pitämään sinusta huolta.

Omaksu totuus, että Hän haluaa sinun kokevan elämän, joka on täynnä yltäkylläisyyttä ja siunausta, ei vain aineellisessa omaisuudessa, vaan myös rakkaudessa, ilossa, rauhassa ja jumalallisessa tarkoituksessa.

Anna Hänen sanojensa tunkeutua ajatuksiisi koko päivän ajan, muovaamalla näkökulmiasi ja uudistaen mieltäsi.

Luota siihen, että kun etsit ennallistamista sielullesi ja sovitat elämäsi Jumalan tahdon kanssa, Hän saa aikaan loistavan muutoksen, paranemisen ja täyttymyksen kaikilla elämäsi alueilla Kunniakseen.

Warrior soturi; asetus kanssani:

Tänä ilmeisen lupauksen ja voiman aikana minä maistan ja näen, että HERRA on hyvä.

Syön Hänen hyvyydestään ja juon Hänen rakkaudestaan ​​ja vapaudestaan, sillä tämä on laulun ja juhlan aikaa.

Minua työnnetään ja katapultoidaan eteenpäin suuremman kasvun ja vaikutusvallan paikkaan.

Minusta on tulossa hedelmällisempi ja uskollisempi kaikessa, mihin panen käteni.

Minä puhkean kukkaan ja kukin taivaan kauneudella.

Minä kannan Kuninkaan tuoksua minne ikinä menenkin.

Minun talvikauteni on ohi.

Minä iloitsen kuin kuninkaan poika ja tytär, tanssin, laulan ja taputan käsiäni.

Uusia lauluja tulee esiin sydämestäni, kun lupauksen, voiman ja yliluonnollisen potentiaalin siemen puhkeaa lepotilan ja pimeyden paikasta.

Olen astumassa uuteen kauteeni.

Minä profetoin : Jumalan mahtavina sotureina olette nousussa uuteen laulu-, juhla- ja kasvukauteen!
Vastaa Viestiin