Olet jo kylläinen, ruoki muita!

Keskustele eskatologisista asioista
Avatar
Sanna
Valvoja
Viestit: 1213
Liittynyt: 11 Joulu 2021, 09:40

Olet jo kylläinen, ruoki muita!

Viesti Kirjoittaja Sanna »

Törmäsin aamulla vahingossa Katso7 veljen vanhaan 2016 vuoden viestiin. Se herätti kyllä paremmin kuin mukissani ollut tuju aamukahvi.

Todella vahva kannanotto veljeltä ja on yhä aiheellisempi tässä ajassa. Nyt kun muutamat seurakunnat ovat jo uskaltautuneet kadulle mm. Turku ja meillä on nyt Asburyn kirkon nuorten aikaansaama todella voimallinen herätys todisteena siitä, että ihmiset vielä haluavat Jeesusta, on meidän aikamme nyt!

Halusin tämän nostaa erikseen esiin, koska se on samaa tuskaa, mitä itse olen kokenut. Kristityt syövät ja nukkuvat armonpöydässä vailla huolta muista.

Palstallahan moni asia on muuttunut ja palstalla moni vierailee oman hengellisen työnsä ohessa, mutta poimitaan tästä palavasta tekstistä se oleellinen. Menkää ja tehkää!
katso7 kirjoitti: 23 Marras 2016, 15:58 Mikä tämän palstan tarkotus on kun sanomia tulee yks toisensa perään ja Raamattu sanoo että me olemme todistajia, koska Pyhä Henki on meissä.
Ei ne jumalattomat tälle sivulle löydä. Menkää kaduille ja kujille ja pakottaa heidät tulemaan sisään!

Sitä varten syödään, että jaetaan kadotetuille mitä ollaan saatu. 2 minuutissa ei helvetin kauhuja läpi käynyttä ihmistä hoideta. Itkekää itkevien kanssa. En ole tämmöstä ihmistä vielä tavannut. Joka ei pidä omaisistaan huolen on hyljännyt uskon ja on uskotonta pahempi.

Miten se näkyy 200000 ihmisen kaupungissa? Olen tavannut vain yhden ihmisen joka jakaa tv7 lehteä. Yhtäkään seurakuntaan en tiedä, joka lähtis edes kerran vuodessa evankelioimaan kadulle ne jotka pystyvät, kerro jos tiedät.. t.l.Osborn sano sinne missä ihmiset ovat. Ei ole koettu mitä on helvetti.

Miten kukaan voi vastaanottaa armoa jos ei tajua että on hukkumassa? Miten me voidaan vain nauttia, kun pääasia on sielujen voittaminen?

Uskon päämäärä on sielujen voittaminen, jos se todella tapahtuu miksi seurakuntien jäsenmäärä vähenee? Aina TULEE JOKU uus porukka joka sanoo suomi Jeesukselle täyttä valhetta. EI SE JOONAKAAN TARVINNU PENNIN PYÖRYLÄÄ JA 120000 IHMISTÄ TULI USKOON OISKO AIKA OTTAA ESIM.,.sit rukoilette että uus avioliitolaki ei tulis voimaan voi hyvä jumala entä ne ihmiset, silläkö ne pelastuu?

Miks en ole nähny yhtäkään nettisivua, jossa kokoonnuttaisi edes kerran vuodessa rukoileen homojen sielujen puolesta? Kukaan ei ole niin kaukana Jumalasta ettei voisi häntä löytää, liidelkää vaan sinne itsekkääseeen taivaaseen kultakaduille, mitä niillä muilla oon väliä niin kuin Leonard Ravenhill sanoi siunaukset ovat tulleet uskoville kiroukseksi, etsitään vain itselle siunauksia ja 5 biljoonaa ihmistä menee kadotukseen.
katso7 kirjoitti: 29 Marras 2016, 17:51 Saviastia tuo sanomansa esiin astiansa kautta jokainen. Jokaisessa on astian makua. Kaikkien meidän pitää vaeltaa valkeudessa. Ihmettelen että ollaan sanankuulosssa 20v eikä sittenkään uskalleta kertoa kenelläkään Jeesuksesta?

Tiedän monia ja näkyy kaupunkien kaduilla. Jeesus sanoi pakottakaa heidät tulemaan sisään.
Jeesus ei koskaan ilveillyt tai syyttänyt syntisiä. farieuksille hän sanoi te perkeleen sikiöt.... Riivatulta hän ei kysynyt tahdotko tulla terveeksi, vaan sanoi lähtekää hänestä. Jeesus hallitsi riivaajia eikä riivatti mies riivaajia.

Nainen joka oli tehnyt huorin Jeesus ei kysynyt tahdotko, hän iski sanan miekalla ja sanoi viisi miestä sinulla on ollut ja molemmista, riivatusta ja naisesta tuli heti evankelista, ei tarvittu 10v koulua vaan Jumalan kohtaamisen ja sydämen muuttumisen.

Jumala jakaa sanaansa, jonka olemme sisäistäneet, Hän ei sitä pois ota, saamme sen tallentaa, vaikka eksyisimme, saamme Abbalta takaisin ja se ei tee tyhjäksi sanoja joita uskomme että Pyhä Henki on meille puhunut.

Tämä harhaoppiriita, joka leviää leiviämistään se kasvaa mitä ruokkii. Kun jumalattomat lukevat palstoja he eivät halua näin ristiriitaiseen perheeseen. En halunnut haukkua tai arvostella ketään halusin vain sytyttää kysymyksen olemmeko todella Hänen todistajiaan?

Uskovat ystäväni, jotka tunnen en ole koskaan kuullut että he kutsuisivat ketään kokoukseen saati sitten näkisin jumalattoman heidän kanssaan. Tarkoitan että tutustamalla tämmöiseen ihmiseen tulee ilmi onko hän Jumalan oma. Sanotaan yksi usko, enkä tiedä yhtäkään kaupunkia jossa uskovaiset edes kerran puolessa vuodessa kokoontuisivat rukoilemaan ihmisiä elonkorjuuseen ei herätystä vaan työmiehiä.

En tiedä yhtäkään seurakuntaa, joka edes kerran puolessa vuodessa sanoisi lauantaina lähdemme kaikki jotka jaksamme kadulle evankelioimaan.
Me menemme ihmisten luo eivätkä he tule meidän luo.

Seurakunnissa ei puhuta mitään vastuusta kääntymisestä, synnissä eläviä ei eroteta, jotka eivät halua tehdä parannusta, niin ei ole ihme ettei ole herätystä.

Millaisessa perheessä ei ole kuria ei semmosta perhettä voi siksi kutsua. Supermarketista et saa Jumalan kutsua etkä leiviskää. Arvosi tulee Jumalalta eikä luodulta. Kuinka moni yksin kuukauden mökillä seurustelisi kihlattunsa Jeesuksen kanssa ja jatkaisi vain ylistystä. Kuka on ykkönen sinun elämässäsi?

Ihmisiä ei hoideta henkiä ulos ajamalla kaikissa tapauksissa esim. masentuneita vaan lohduttakaa masentuneita ja kulkekaa vierellä. Ei kukaan hänen käteensä tarttunut. Itkekää itkevien kanssa, en ole eläessäni tällaista sielunhoitajaa tavannut.

Onko nää kaikki asiat menneitä sanoja jotka ei enää ole voimassa? Olen korvia myöten täynnä että ihmiset näkevät kyllä taivaan, mutta eivät helvettiä. Sulla on kokemus molemmista jos olet uskossa. Ja se saa sut liikkeelle. Kaikki nuoret miehet ovat sidotut ja vankihuoneisiin kätketyt, eikä ole ketään joka sanoisi anna takasin.

Tää on ihan tälle päivälle ja jokaiselle meille uskovalle. Jos Jeesus olisi kysynyt 2000 RAIVAAMAAN OLEVALTA mieheltä tahdotko tulla terveeksi. Siihen olisi vastannut paholainen en tahdo. Mutta onneksi Jeesuksella oli valta pahan yli.


Jos tunnet piston sydämessäsi, on aihetta muutokseen. Kutsukaamme kaduille kaikki!

Alkuperäinen pitkä ketju täällä:
viewtopic.php?f=8&t=533
Viestit oikokirjoitettu ja kappale jaoteltu. Itse viestiä ei ole muutettu.
Kaikki mikä heikentää Jeesuksen ristintyötä - on valetta.

Loista lapseni! Näytä mistä sinut on tehty!
Et ole tuhkaa ja tomua, vaan arvokkaita aineita. Näytä vahvuutesi! Taistele sanani eteen!
Olet uudelleen luotu savesta!
Avatar
Tuija
Viestit: 2791
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: Olet jo kylläinen, ruoki muita!

Viesti Kirjoittaja Tuija »

AAAAAAMEN!!! Tärkeän asian löysit. Tuo on sitä mikä on ollut jo pitkään sydämellä. Tämä aika vaatii ja huutaa tuota. 🙏🙏
Nyt viimeistään olisi aika nousta ylös ja lähteä tuonne toreille ja kujille. Siellä on oikea tuomaamme.
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4764
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Olet jo kylläinen, ruoki muita!

Viesti Kirjoittaja Eero »

Toivottavasti ei haittaa jos laitan tähän ketjuun viestin, joka tuli tänään vastaan sähköpostin historian syövereistä, se sopii minun mielestäni tähän ketjuun kuin nakutettu. Sen on kirjoittanut nimimerkki "sisar", en nyt pyytänyt hänen lupaansa julkaisuun, mutta sana on niin palava, etten malttanut olla julkaisematta. Herra, sytytä meidät ensirakkauden tuleesi! Aamen!


Herra, Lähetä minut!

Herra!

Herra, sydämeni palaa. Sinä olet sytyttänyt minut UUTEEN ROIHUUN! Herra, minä olen heikko, mutta Sinun voimassasi minäkin olen väkevä, ja voin siirtää vuoria. Herra, Sinä tiedät! Lähetä minut, olen valmis tekemään tahtosi. NYT, ei kohta, huomenna, ensiviikolla vaan NYT. Herra, minä Palan Sinun Tultasi. Tule Herra ja Johdata! Kiitos, että olet voimani, viisauteni ja kilpeni. Sinä Yksin Herra olet Pyhä ja Kaikkivaltias, ota altis sydämeni käyttöösi. Sinä yksin Herra, olet ainoa, joka on arvollinen saamaan kiitoksen, ylistyksen, kunnian ja palvonnan, nyt aina ja iankaikkisesti. Herra, haluan palaa täydellä liekillä tässä pimenevässä ajassa ja maailmassa. Täytä minua yhä uudelleen Pyhällä Polttoaineellasi! HALLELUJA! Kiitos Jeesus, minun Herrani, Jumalani ja Vapahtajani!

Herra, tässä olen. Lähetä minut!

-sisar
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Avatar
Tuija
Viestit: 2791
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: Olet jo kylläinen, ruoki muita!

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Tuota tulta Herra Sinä näytit minulle! Anna meille tulesi! Anna hengen tulta!!!
💥💥💥💖👑💖
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Avatar
Sanna
Valvoja
Viestit: 1213
Liittynyt: 11 Joulu 2021, 09:40

Re: Olet jo kylläinen, ruoki muita!

Viesti Kirjoittaja Sanna »

Mahtava teksti, kiitos Eero, kiitos sisar! 🔥💎
Kaikki mikä heikentää Jeesuksen ristintyötä - on valetta.

Loista lapseni! Näytä mistä sinut on tehty!
Et ole tuhkaa ja tomua, vaan arvokkaita aineita. Näytä vahvuutesi! Taistele sanani eteen!
Olet uudelleen luotu savesta!
Vastaa Viestiin