JOULUN VIETOSTA - SEN DEMONISET TAUSTAT

Keskustele eskatologisista asioista
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2066
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

JOULUN VIETOSTA - SEN DEMONISET TAUSTAT

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

Laitan alla olevan osittain profeetallisen kirjoituksen liittyen joulunvieton demonisiin taustoihin. Kirjoitus on "korjailtu" konekäännös sisältäen myös hieman korjatut raamatunjakeet.

Asian tärkeyden tähden kirjoitus on tässä kokonaan.

His Kingdom Prophecy:

https://www.hiskingdomprophecy.com/dont ... t-a-demon/

Kyllä, se on totta. Joulu kertoo "toisesta Jeesuksesta", demonista nimeltä Mithra (tai Mithras). Se EI todellakaan koske Jeesuksesta Kristusta, elävän Jumalan poikaa.

Lopetin joulun viettämisen muutama vuosi sitten heti, kun Pyhä Henki nimenomaisesti paljasti tämän minulle.

Sellaisenaan oli ihanaa ja sydäntä lämmittävää nähdä otsikko ja lukea Sana, jonka veljemme Neville Salvetti rohkeasti kirjoitti suuresta joulupetoksesta . Katso Nevillen HKP-sana: "Joulu?"

Hän oli paikalla, ja kiitän häntä Jumalan kunniaksi.

Tunsin olevani Pyhän Hengen johdattama julkaisemaan nyt tämän Sanan hänen tukemanansa. Kirjoitin suurim-man osan siitä noin vuosi sitten odottaen, milloin Pyhä Henki antaa minulle luvan julkaista se.

Tietenkin ne, jotka ovat riippuvaisia ​​joulusta, kiirehtivät "heittämään kiviä". Mutta Totuutta ei voida kivittää, hil-jentää tai kahlita.

"Sillä Jumalan Sana on elävä ja voimallinen ja terävämpi kuin mikään kaksiteräinen miekka, ja se lävistää sielun ja hengen ja nivelten ja ytimen erottamiseen asti ja on sydämen ajatusten ja aikomusten arvioija." Heprealaiskirje 4:12 .

Todellakin: "Jumalan sana ei ole kahlittu",
2. Timoteukselle 2:9

Ole hyvä ja laske kivi ja salli minun jakaa tämä Sana kanssasi. Kirjoitin siitä suuren osan jonkin aikaa sen jälkeen, kun näin unen lokakuussa 2018.

Unessa kerroin kolmesta tai neljästä ihmisestä jotain seuraavaa:

"Jumala ei ole laittanut Sanaansa Poikansa syntymäpäivää, mutta ihmiset väittävät juhlivansa Kristuksen syntymäpäivää 25. joulukuuta.

Kirkko ei vietä HERRAN juhlapäiviä [3. Moos. 23 ]. Jopa se, jota he viettävät [eli pääsiäinen, jota kutsutaan väärin "pääsiäiseksi"], on yhä useammin vääränä päivänä. Jumala poistaa sen kalenteristaan!"

Kuten Paavali sanoi: Minä sanon totuuden Kristuksessa, en valehtele, ja myös omatuntoni todistaa minua Pyhässä Hengessä ( Room. 9:1 ).

Epäilemättä joulu on "toisesta Jeesuksesta", Mithrasta, suuresta demonista, kuten edellä mainittiin.

Kyllä, on "toinen Jeesus". Näin ollen, tietämättään, joulun kannattajat ja puolustajat saarnaavat "toista Jeesusta", "saavat toisenlaisen hengen" ja ottavat vastaan ​​"erilaisen evankeliumin" ( 2. Kor. 11:4 ).

25. joulukuuta on niin sanottu Mithran syntymäpäivä. Silti useimmat kaikkein Pyhän Hengen täyttämät ja Pyhän Hengen johtamat veljet kaikkialla maailmassa joutuvat helposti tässä asiassa petetyksi "sen muinoin käärmeen toimesta, jota kutsutaan paholaiseksi ja saatanaksi ja joka eksyttää koko maailman..." ( Ilmestyskirja 12: 9 ).

Mithra on demoninen vastapuoli Yhdelle HERRAlle Jeesukselle Kristukselle.

Verkkosivusto truebeknown.com lainaa omituista osaa Gerald L. Berryn Religions of the World -teoksesta :

"Mithrasta ja Kristusta kuvailtiin eri tavoin "tienä", "totuutena", "valona", "elämänä", "sanana", "Jumalan pojana", "hyvänä paimenena". Kristillinen litania Jeesukselle voisi helposti olla allegorinen litania auringonjumalalle. Mithrasta esitetään usein kantavan karitsaa hartioillaan, aivan kuten Jeesuskin on. Keskiyön jumalanpalvelukset löytyivät molemmista uskonnoista. Neitsytäiti… sulautui helposti neitsytäiti Mariaan. Petrasta, mitraismin pyhästä kalliosta, tuli Pietari, kristillisen kirkon perusta."

Siten Mithraa kuvataan suurelta osin samanlaiseksi kuin Jeesus Kristus, elävän Jumalan poika. Ja todellakin, 25. joulukuun päivämäärä ja juhla ovat suunnitelmassa tämä demoni, ”toinen Jeesus”.

Mutta kun joku esittää tämän, vastaus on: "No…, sillä ei ole väliä."

Oi, sillä on väliä. Sillä on todella väliä!

Näethän, kun teet sitä, mikä on paholaisesta, saat sen, mikä on paholaisesta. Mithra on sopimusten [demoniset liitot ja orjuus, orjuudet], ystävyyden [vihamielisyyden, riidan], oikeuden [epäoikeudenmukaisuuden, kärsimyksen] jne. demoni.

Tämän vuoksi, kun juhlit Mithran 25. joulukuuta joudut olemaan samaa mieltä sen kanssaan ja sen pahojen töitten kanssa sekä yhteistyökumppanina olevien demonien ja pahojen töitten kanssa.

Ne kaikki alkavat sitten esittää vaatimuksiaan ja väitteitään aiheuttaen niitä ongelmia elämäsi eri alueilla, joilla et tiedä olevan mitään tekemistä joulun viettämisen kanssa.

Jälleen, juhlimalla tämän demonin "syntymäpäivää" saarnaat "toista Jeesusta", "saat toisenlaisen hengen" ja hyväksyt "erilaisen evankeliumin" ( 2. Kor. 11:4 ).

Jumalallisella viisaudella ja jumalallisia tarkoituksia varten Pyhä Henki ei kirjannut Raamattuun Jumalan Pojan syntymäpäivää. Silti Hänen syntymäpäivänsä oletetaan olevan ja sitä vietetään 25. joulukuuta.

Miksi sepittää ja juhlia päivämäärää, jota ei ole mainittu Jumalan sanassa?

"Tämä suostuttelu ei tule Häneltä, joka kutsuu sinua. ” Gal 5: 8 .

Tämä erehdys merkitsee "kavaluudessa vaeltamista... Jumalan sanan petollista käsittelyä" (2. Korinttolaisille 4:2).

25. joulukuuta, demonin niin sanottu "syntymäpäivän", katolilaisuus hyväksyi ja mukautti houkutellakseen tosi kirkon harhaoppisille tavoille ja keinoille. Ja ovatko he onnistuneet!

Todellinen kirkko kaikkialla maailmassa viettää hemmo-ttelevasti, himoiten katolista joulua, maailmanlaajuista demonille tarkoitettua messua vuosittain.

Sinut, jotka et missään nimessä palvo 'Marian' ja 'Jeesuksen' kuvia (epäjumalia) katolisessa messussa , houkutellaan helposti palvomaan demonia ja hänen syntymäpäiväänsä nimeltä Christ mas .

Kristuksessa Jeesuksessa meillä on se, mitä minä kutsun Totuuden periaatteeksi. Totuusperiaate on tämä: Jos se ei ole Jumalan Sanassa, se on demonien oppi.

Jos se ei ole Jumalan Sanassa, se EI ole Jumalasta.

"Nyt Henki sanoo nimenomaisesti, että myöhempinä aikoina jotkut luopuvat uskosta ja ottavat vaarin eksyttäville hengille ja riivaajien opeille ",
1.Timoteukselle 4:1 .

Jos viisaus ei tule ylhäältä, niin se on demoneista; se on maallista, aistillista ja demonista. Ylhäältä tuleva viisaus on kaikki Raamatussa. (Katso Jaakob 3:15 , 17).

Missä kohtaa Raamatussa näet Jeesuksen Kristuksen syntymäpäivän mainittavan, puhumattakaan käskettynä juhlimaan sitä joka vuosi 25. joulukuuta?

Joulu EI ole Jumalan Sanassa, mutta Jumalan seurakunta väittää sen olevan Jumalasta, Jumalasta ja Jumalan puolelta.

Jumalan lapsina me teemme vain sitä, mitä Jumalan Sana sanoo, että meidän tulee tehdä. Jumalan Sana ei kerro Jeesuksen Kristuksen, Hänen Poikansa, syntymä-päivää, eikä Sana kutsu Hänen syntymäpäiväänsä jouluksi, puhumattakaan sen juhlimisesta.

1 Korinttolaisille 4:6 sanoo: "Älkäämme ajatteleko pidemmälle kuin on kirjoitettu... ”

Jumalan Pojan syntymäpäivää ei ole kirjoitettu Jumalan Sanaan, eikä sitä ilmoitettu siinä juhlittavaksi. Joulu ei kuulu Jumalan Sanaan. Se ei ole Jumalasta.

Olemme Jumalan lapsia, ja Jumala on käskenyt meitä juhlimaan HERRAN juhlapäiviä (yksityiskohtaisesti 3. Moos. 23 ), mutta kirkko ei vietä niitä.

Kuten Pyhä Henki osuvasti ilmaisi sen edellä mainitussa unessa : "Kirkko ei vietä HERRAN juhlapäiviä [3. Moos. 23 ].

Jopa se, jota he viettävät [eli pääsiäinen, jota kutsutaan väärin "pääsiäiseksi"], on yhä useammin vääränä päivänä. Jumala poistaa sen kalenteristaan!"

Aivan kuten Halloweenin lisääntyvä soluttautuminen nyt, katolisen 'Christ mas'n houkuttelema kirkko otti pakanallisen juhlan syliinsä, kun se siihen houkuteltiin, sitten sokaistiin ja petettiin.

"Niinkuin on kirjoitettu: 'Jumala on antanut heille julmuuden hengen, silmät, jotta he eivät näkisi, ja korvat, jotta he eivät kuule, tähän päivään asti." Room. 11:8 .

Kristityt juhlivat joulua, mutta se ei ole Kristuksesta, Kristuksesta tai Kristuksesta. Se kertoo väärästä Jeesuksesta. Demonista.

Joulu ja kaikki siihen liittyvä on valhetta, mutta vaativimmatkin uskovat petetään, koska he ovat olleet siihen riippuvaisia ​​lapsuudesta asti. Olin myös vuoteen 2015 asti, jolloin Pyhä Henki herätti minut ja perheeni unesta ja demonisesta linnoituksesta.

Otetaan esimerkiksi joulupukki. Joulupukki on ovela anagrammi sanalle "saatana"; sana 'saatana' järjestettiin uudelleen saadakseen huomaamattomat kiinni. Saatana ei pyri saamaan sitä täydelliseksi, vaan saada saalista.
(huom. eng. S a n t a)

Ja niin joulupukki vetää lapsia ja heidän vanhempiaan ansaan heidän huvituksiinsa, saamaan kunnioituksensa saatanallisena vastakohtana Raamatulle:

"Sitten he toivat hänen luokseen pieniä lapsia, jotta hän koskettaisi heihin; mutta opetuslapset nuhtelivat niitä, jotka toivat heidät. Mutta kun Jeesus sen näki, hän suuttui suuresti ja sanoi heille: "Sallikaa lasten tulla minun tyköni, älkääkä estäkö heitä. sillä senkaltaisten on Jumalan valtakunta. Totisesti minä sanon teille: joka ei ota vastaan ​​Jumalan valtakuntaa kuin pieni lapsi, se ei suinkaan pääse sinne." Ja hän otti heidät syliinsä, pani kätensä heidän päälleen ja siunasi heidät."
Markus 10:13-16 .

Tuon kaiken joulupukki syrjäyttää.

Monet Jumalan kansat ovat joulusta viehättyneitä ja riippuvaisia ​​siitä niin paljon, että he perääntyvät ajatuk-sesta, etteivätkö vietä sitä.

Edellisen vuoden suuresta joulupetoksesta vapautu-neena kesällä 2016 ulotin vapautumista veljelleni. Hän on Yhdistyneessä kuningaskunnassa päämajaansa pitävän megakirkon Lontoon seurakunnan apulais-johtaja.

Heti kun mainitsin hänelle totuuden suuresta joulupetoksesta, hän kiihkoili kiihkeästi väittelemään todellisuutta vastaan, joka on, että joulu ei ole Jumalasta.

Viime vuonna tunsin olevani Pyhän Hengen ohjaama, että Isä halusi minun kertovan myös rakkaalle veljen-pojalleni ja profeetalleni.

HERRA Jeesus Kristus lähetti hänet Togoon Länsi-Afrikkaan, jossa hänellä on kasvava palvelutyö, jossa Jumala todistaa sekä merkein ja ihmein, erilaisin ihmein ja Pyhän Hengen lahjoin oman tahtonsa mukaan
( Heprealaiskirje 2:4 ).

Lähetin hänelle yksityiskohtaisen ääniviestin WhatsAppin kautta, jossa todettiin, että joulu on paholaisen näppärä petos.

Hänen vastauksensa? "Otamme sen paholaisesta!" Profeetta karjui, humalassa joukkopetoksesta .

Tämä järkytti minua voimakkaasti. Otetaanko se paholaiseltaa?

Ei! Emme saa ottaa mitään paholaisesta, paholaiselta. Meillä ei saa olla mitään tekemistä sen kanssa, mikä on paholaisesta ja paholaisesta.

"Sillä mitä yhteyttä on vanhurskaudella laittomuuden kanssa? Ja mikä yhteys valolla on pimeyden kanssa? Ja mitä samaa mieltä Kristus on Belialin kanssa? Tai mikä osuus uskovalla on epäuskoiseen? Ja miten sopisi Jumalan temppeli epäjumalien kanssa? Sillä sinä olet elävän Jumalan temppeli.
Kuten Jumala on sanonut: "Minä asun heissä ja vaellan heidän keskellään. Minä olen heidän Jumalansa, ja he ovat minun kansani."
Sen tähden "Lähtekää pois heidän joukostaan ​​ja erotkaa heistä, sanoo HERRA. Älä koske siihen, mikä on saastaista, niin minä otan sinut vastaan. Minä olen teidän Isänne, ja te tulette olemaan minun poikiani ja tyttäriäni, sanoo Herra Sebaot", 2 Korinttilaisille 6:14-18 .

Joulu on katolisuuden kautta epäjumala. Palvotko Mariaa? Rukoilitko rukousta siihen liittyen?

Joten miksi juhlia ja antautua johonkin muuhun katoliseen epäjumalanpalvelukseen nimeltä Christ mas ?

Jeesus sanoi: "Muista Lootin vaimoa" ( Luuk. 17:32 ). Miksi? Lootin vaimo oli pelastettu, mutta Jumala tuhosi hänet nopeasti, kun hän ei totellut Hänen Sanaansa ja katsoi himoiten sitä syntisen maailman asioita, josta hän oli juuri vapautunut.

Emme saa katsoa taaksepäin maailman asioita, paho-laisen asioita.

Joulu on paholaisen juttu.

Etkö huomaa, että kaikkialla maailmassa useimmat onnettomuudet, kuolemat ja katastrofit tapahtuvat joulun aikaan?

Kuoleman ja tuhon demonit ovat aktiivisimpia tähän aikaan, koska on heidän vuoden lopun tilaisuutensa aiheuttaa eniten verenvuodatusta ja syntiä ihmiskunnan keskuudessa.

Mikä on perkeleestä, se tappaa, mikä on Jumalasta, tekee eläväksi. Kuten Herramme Jeesus Kristus sanoi: "Varas ei tule paitsi varastamaan, tappamaan ja tuhoa-maan. Minä olen tullut, että heillä olisi elämä ja että heillä olisi sitä yltäkylläisemmin" ( Joh. 10:10 ).

Samoihin aikoihin ihmiset ovat myös eniten velkaan-tuneita tai heidän pankkisaldonsa pienenee rajusti himokkailla ostoksilla kuin mihinkään muuhun aikaan vuodesta. Näin ollen vähittäiskauppiaat myyvät enemmän joulun aikana kuin muun vuoden aikana yhteensä.

Muun muassa Black Friday, Cyber ​​Monday ja Boxing Day -myynnit on suunniteltu houkuttelemaan monia himok-kaisiin ostoihin ja velkaantumiseen.

Laumamentaliteetti, kiire, ostoahdistus ja stressi eivät voi koskea Rauhanruhtinasta, Jeesusta Kristusta.

Jumalallinen juhla ei voi olla yhtä niin himokaitten ja hillittömien ostosten, irstauden, himojen, juopumisen, juhlien, juomajuhlien, inhottavan epäjumalanpalveluksen, seksuaalisen moraalittomuuden ja muiden vääryyksien kanssa. 1. Piet. 4:1-3 varoittaa meitä sellaisista.

Joulu on pahan luoma. Ja Jeesuksen Veren kautta me kieltäydymme ja hylkäämme paholaisen ja kaiken hänen kauttaan.
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2066
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: JOULUN VIETOSTA - SEN DEMONISET TAUSTAT

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

https://www.hiskingdomprophecy.com/christmas/

Maailma juhlii joulupukkia tänä jouluna ja kirkko liittyy mukaan.

Laitoimme porot ja joulupukin, tontut ja hänen rekensä….

Missä Jeesus on tässä ?

Miksi Jeesus on syynä vuodenaikaan, kun kyseessä on pohjimmiltaan pakanallinen juhla, jossa joulupukki jakaa lahjoja sen mukaan, kuinka hyvä lapsi on?

Se on legalismia eikä armoa.

Kun menet jouluostoksille, missä on Jumala ja Hänen tavaransa siinä?

Jos Jeesus ei ole syynä vuodenaikaan , miksi Hän on jätetty pois joululounaan valmistamisesta, lahjojen ja talon ja nurmikon koristeiden ostamisesta?

Kysyvätkö ihmiset edes Häneltä, mitä Hän haluaa heidän ostavan, vai tekevätkö tai vain hyväksyvät sen, että se tehdään, koska on… Joulu?

Vanhemmat edistävät lapsilleen uskoa joulupukkiin eivätkä Jeesukseen, jotta Joulupukista tulee palvottu eikä Jeesus.

Jeesus ei syntynyt joulukuussa, koska pelloilla olisi ollut lunta eikä paimenia, vaan syntyi kesällä, luultavasti kesä-heinäkuussa.

Osta ehdottomasti lahjoja lapsillesi, mutta varmista, että he tietävät, että se on sinulta eikä myyttiseltä demonilta ja että se johtuu siitä, että rakastat heitä sellaisina kuin he ovat, etkä sen vuoksi, mitä he tekevät, etkä siksi, että on joulu.

Kesä-heinäkuussa juhlitaan Jeesuksen syntymää ja kerrotaan, miksi tarvitsemme Jeesusta (evankeliumi).

On mahdotonta kertoa Joulupukkiin perustuvaa Evanke-liumia, joka osoittaa, kuinka pakanallinen festivaali joulu on.

Muista vain, että kun mainostat joulupukkia, et mainosta Jeesusta, vaan annat heille palvottavaksi demonin, et Jeesusta.
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2066
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: JOULUN VIETOSTA - SEN DEMONISET TAUSTAT

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

Profeetallinen sanoma:

https://www.hiskingdomprophecy.com/a-me ... -and-more/

Ilkeä pussi temppuja ja muuta - A Mean Bag of Tricks and More

HERRAN Henki puhuu: "Tämä ei ole kaikille. Ei varmas-tikaan sydämiltään heikoille, kuten joillekin, jotka eivät saata ottaa tätä vastaan .

Varokaa lapseni, sillä Joulupukki kantaa selkänsä takana "ilkeää pussillista temppuja".

Hän on ilkeä ja ruma ja käyttää naamiota. Mikä on hänen oikea nimensä? Ei varmaankaan ho, ho, ho. Hän on hämmennystä, kaaosta ja vaivaa monille. Hän lupaa toimittaa (lahjoja) monta kertaa (yhtäaikaa kaikkialle), mutta silti hänellä ei ole antaa oikeaa osoitetta pienim-millesi.

Joskus hän jättää sinulle ja heille vain palan hiiltä. Varo häntä, väärää Jumalaa.

Jatketaan: Misteliä, laakerinlehtiä ja niin edelleen. Et voi jakautua kahtaalle sanoman suhteen, etkä varmastikaan voikaan, mutta paljastan sen silti.

Miksi joulu on erilainen kuin Halloween?

Halloween on paha, noitien ja pimeän puolen juhlapäivä.

Jos todella juhlit syntymääni, siinä on ero. Tunnen sydämen.

Puu koristeltu, on näkemisen arvoinen, eikö olekin? Tuoko se sinulle iloa? Tuoko se sinulle iloa? Kyllä, sillä aion jopa käyttää sitä.

Miksi ihminen ottaisi pyhiä kirjoituksia vanhasta ajasta ja asettaisi sinut orjuuteen? Minä paljastan. Mitä sanon joulukuusesta ja tämän vuodenajan juhlimisesta?

Monet sanovat sinulle, että älä tee niin, ja jopa antavat sinulle pyhät kirjoitukset Vanhasta testamentista. Kirjoita se muistiin lapsi."

Jeremia:
10:1 Kuulkaa sana, jonka Herra on puhunut teitä vastaan, te Israelin heimo.
10:2 Näin sanoo Herra: "Älkää totutelko itseänne pakanain menoon älkääkä kauhistuko taivaan merkkejä, sillä pakanat niitä kauhistuvat.
10:3 Sillä kansat noudattavat turhia jumalia; sillä ne ovat puuta, joka hakataan metsästä, puusepän kätten tekemiä, työaseella tehtyjä.
10:4 Ne koristetaan hopealla ja kullalla sekä kiinnitetään nauloilla ja vasaroilla, niin etteivät ne horju.
10:5 Ne ovat kuin linnunpelätin kurkkumaalla, eivät ne voi puhua; kantamalla täytyy niitä kantaa, sillä eivät ne voi astua. Älkää peljätkö niitä, sillä eivät ne voi pahaa tehdä; mutta eivät ne myöskään voi tehdä hyvää.
10:6 Ei ole ketään sinun vertaistasi, Herra; sinä olet suuri, ja suuri ja voimallinen on sinun nimesi.
10:7 Kuka ei sinua pelkäisi, sinä kansojen kuningas? Sillä siihen sinä olet arvollinen. Sillä kaikissa kansojen viisaissa ja kaikissa heidän valtakunnissansa ei ole yhtäkään sinun vertaistasi.
10:8 He ovat kaikki tyynni järjettömiä, tyhmiä. Turhain jumalien opettamista! Ne ovat puuta,
10:9 ohueksi taottua hopeata, joka tuodaan Tarsiista, ja Uufaan kultaa, taiturin ja kultasepän kätten tekoa. Punasinistä ja punaista purppuraa on niiden puku. Taitajain tekoa ovat ne kaikki.
10:10 Mutta Herra on totinen Jumala; hän on elävä Jumala ja iankaikkinen kuningas. Hänen vihastansa vapisee maa, ja kansat eivät kestä hänen suuttumustansa.

”Mitä jae kolme tässä tarkoittaa, tytär? Monet eivät ymmärrä ja suuttuvat jopa sinulle, kun nostit tämän esiin, mutta sinun on otettava se esiin minun kanssani.

Käske heitä kaikkia koettelemaan henget ja katsomaan, kirjoittaako tämä Minun Käteni todella tämän?

Sillä on hengellinen merkitys. Se kertoo töistä, joista puhun.

Jakeessa neljä näet, että koristelut ovat alkaneet, minä sanon, että ylistät siis itseäsi.

Annan kuvauksia Sanani kautta. Käyttäkää niitä viisaasti, lapseni. Oletteko te pakanoita vai Hengen täyttämiä uskovia, sanon minä teille?

Istutko sinä Minun jalkojeni juurella ja palvot Minua?

Voivatko hyvää tarkoittavat Jumalan pyhät soveltaa näitä jakeita väärin? Sillä totisesti minä sanon teille, monet heistä rakastavat Minua ja yrittävät miellyttää vain Minua, mutta minä paljastan lisää.

Rakasta minua, ei sääntökirjaa. Näytän sinulle varmasti, kun olet erehtynyt.

Katso nyt jae yhdeksän yllä. Etsikää hengellinen merkitys aina ensin, Lapseni.

En varoita teitä nykyajan joulukuusesta, vaan maailman himosta. Miesten käsien työ on ongelma! Älä koskaan sekoita sitä uskoon ja yhdessä toimiviin tekoihin, sanon minä.

Ilo on ihmisten sydämissä hieman enemmän tähän aikaan vuodesta. Mikä sen aiheuttaa? Menneen joulun heijastuksia, mutta vain osittain. Joillakin on vain surullisia katkeria muistoja tähän aikaan vuodesta.

Se on vain aika, jolloin tunnet enemmän rakkautta ilmassa.

Aina kun juhlit syntymääni, juhli sitä. Voisiko se olla myös toisessa kuukaudessa?

Ole täysin vakuuttunut omassa mielessäsi, minä sanon sinulle. Älä jää orjuuteen kummassakaan tapauksessa.

Suorat kapeat polut jaloillesi, Pieneni. Vastaan ​​nyt sinulle esittämääni kysymykseen. Olenko tyytyväinen kaikkeen tähän aikaan vuodesta meneillään olevaan "kaupal-lisuuteen"? Jos sanot kyllä, arvaa uudelleen.

Ihminen menee yleensä liian pitkälle. Pidä asiat yksin-kertaisina, kaikki asiat.

Pidä asiat yksinkertaisena, pienetkin asiat; Puhun jälleen sydämellesi.

*Juhli elämää, sanon sinulle. Suurin koskaan annettu lahja olen Minä. Minä vuodatin elämäni sinulle karulla ristillä. Kärsin suurta tuskaa syntiesi tähden.

Synnyin kuolemaan, nousten kuolleista eläen nyt taas ja elän ikuisesti.

Sanon jälleen, että juhlista elämääsi. Juhli minua. Minä olen mielissään, ja näin sanoo HERRA."


*Celebrate life I say unto you. The greatest gift ever been given is Me. I poured out My life unto you on the rugged cross. Great pain did I suffer for your sins.

I was born to die, to live again, and I live forevermore.

Again I say just celebrate life. Celebrate Me. I will be pleased and that is thus saith The Lord.
Vastaa Viestiin