Lisää pandemiaa, rokotteita ja valheita, jos entiset ei piisaa

Keskustele eskatologisista asioista
Pelastus21!
Viestit: 46
Liittynyt: 21 Loka 2021, 06:52

Re: Lisää pandemiaa, rokotteita ja valheita, jos entiset ei piisaa

Viesti Kirjoittaja Pelastus21! »

Kiitos, että rukoilette! Herran Jeesuksen nimi on korkein, Hänen kädessään on kaikki. Minua on viime päivinä lohduttanut Psalmit. Huom. jae 10 seuraavassa Psalmissa, kuinka Herra voi kumota ihmisten aikeet! Kiitos Herralle! Tässä Psalmi 33: "8 Vaviskoon Herran edessä kaikki maa,
koko maanpiiri pelätköön häntä.
9Mitä hän sanoi, se tapahtui,
mitä hän käski, se pysyi.
10Herra on kumonnut kansojen päätökset
ja tehnyt tyhjiksi ihmisten aikeet.
11Mutta Herran päätökset pysyvät iäti,
hänen ajatuksensa polvesta polveen.
12
Onnellinen se kansa,
jonka jumala on Herra,
kansa, jonka Herra on omakseen valinnut.
13Taivaastaan Herra katsoo meitä,
hän näkee kaikki ihmislapset.
14Korkeudestaan hän valvoo maata,
kaikkia jotka siinä asuvat,
15joiden sydämen hän itse on luonut,
joiden teot hän kaikki tuntee.
16
Ei voita kuningas väkensä voimalla,
ei sankari selviydy omin avuin.
17Pettävä on hevonen pelastajaksi,
sen voima ei vie turvaan.
18Mutta Herran silmä on niiden yllä,
jotka palvelevat häntä
ja luottavat hänen uskollisuuteensa.
19
Hän pelastaa heidät kuoleman vaaroista
ja auttaa nälkävuosien yli.
20Me odotamme hartaasti Herraa,
hän on meidän turvamme ja kilpemme.
21Hän on meidän sydämemme ilo,
hänen pyhään nimeensä me luotamme.
22Herra, tue meitä uskollisesti,
kun me panemme toivomme sinuun."
Avatar
Maria
Viestit: 869
Liittynyt: 27 Kesä 2021, 15:16

Re: Lisää pandemiaa, rokotteita ja valheita, jos entiset ei piisaa

Viesti Kirjoittaja Maria »

Spring82 kirjoitti: 22 Loka 2021, 22:29 Rukoillaan ystävät yhdessä, että Herra nostaa meidät yhdessä rintamassa Häntä vastaan ❤️
Aamen.
Rakas Taivaallinen Isä, anna meille meidän syntimme anteeksi ja auta meitä kääntymään Sinun puoleesi kaikkien asioittemme kanssa.
Herra anna voimasi meille, niin että rukouksessa Jeesus, Sinun nimeesi turvaten, Rakas Jeesus, me todella horjutamme vihollisen valtaa Suomessa ja koko maailmassa. Kiitos Jeesus, että käyt rukouksessa edellämme ja saamme kulkea Sinun edellä valmistetuissa teoissasi!. Aamen. 🙏
Mutta Herran palvelijan ei sovi riidellä, vaan hänen tulee olla lempeä kaikkia kohtaan, kyetä opettamaan ja pahaa kärsimään.
2. Tim. 2:24
Avatar
Maria
Viestit: 869
Liittynyt: 27 Kesä 2021, 15:16

Re: Lisää pandemiaa, rokotteita ja valheita, jos entiset ei piisaa

Viesti Kirjoittaja Maria »

Pelastus21! kirjoitti: 23 Loka 2021, 15:19 Kiitos, että rukoilette! Herran Jeesuksen nimi on korkein, Hänen kädessään on kaikki. Minua on viime päivinä lohduttanut Psalmit. Huom. jae 10 seuraavassa Psalmissa, kuinka Herra voi kumota ihmisten aikeet! Kiitos Herralle! Tässä Psalmi 33: "8 Vaviskoon Herran edessä kaikki maa,
koko maanpiiri pelätköön häntä.
9Mitä hän sanoi, se tapahtui,
mitä hän käski, se pysyi.
10Herra on kumonnut kansojen päätökset
ja tehnyt tyhjiksi ihmisten aikeet.
11Mutta Herran päätökset pysyvät iäti,
hänen ajatuksensa polvesta polveen.
12
Onnellinen se kansa,
jonka jumala on Herra,
kansa, jonka Herra on omakseen valinnut.
13Taivaastaan Herra katsoo meitä,
hän näkee kaikki ihmislapset.
14Korkeudestaan hän valvoo maata,
kaikkia jotka siinä asuvat,
15joiden sydämen hän itse on luonut,
joiden teot hän kaikki tuntee.
16
Ei voita kuningas väkensä voimalla,
ei sankari selviydy omin avuin.
17Pettävä on hevonen pelastajaksi,
sen voima ei vie turvaan.
18Mutta Herran silmä on niiden yllä,
jotka palvelevat häntä
ja luottavat hänen uskollisuuteensa.
19
Hän pelastaa heidät kuoleman vaaroista
ja auttaa nälkävuosien yli.
20Me odotamme hartaasti Herraa,
hän on meidän turvamme ja kilpemme.
21Hän on meidän sydämemme ilo,
hänen pyhään nimeensä me luotamme.
22Herra, tue meitä uskollisesti,
kun me panemme toivomme sinuun."
Aamen 🙏
Mutta Herran palvelijan ei sovi riidellä, vaan hänen tulee olla lempeä kaikkia kohtaan, kyetä opettamaan ja pahaa kärsimään.
2. Tim. 2:24
Pelastus21!
Viestit: 46
Liittynyt: 21 Loka 2021, 06:52

Re: Lisää pandemiaa, rokotteita ja valheita, jos entiset ei piisaa

Viesti Kirjoittaja Pelastus21! »

Kiitos Maria rukouksestasi!
Pelastus21!
Viestit: 46
Liittynyt: 21 Loka 2021, 06:52

Re: Lisää pandemiaa, rokotteita ja valheita, jos entiset ei piisaa

Viesti Kirjoittaja Pelastus21! »

Eilen sain sydämelleni lukea Esterin kirjan. Minua puhutteli se uhka, joka tuli tuolloin juutalaiselle kansalle ja kuinka Ester pyysi paastoamaan ja rukoilemaan 3 päivää. Herra käänsi ihmeellisesti kansan kohtalon. Tänään aamulla huokaisin Herralle, että mistä tänään tahdot puhua. Aamupalaa tehdessä, alkoi mielessä pyörimään sanat force major (ylivoimainen este), joka piti tarkastaa, mitä tarkoittaa. En tiedä onko näillä mitään merkitystä laajemmin, mutta uskon ainakin, että paasto ja rukous eivät ainakaan haitaksi ole. Elämmehän ennen näkemätöntä aikaa.
Pigeon
Viestit: 887
Liittynyt: 18 Syys 2016, 10:37

Re: Lisää pandemiaa, rokotteita ja valheita, jos entiset ei piisaa

Viesti Kirjoittaja Pigeon »

Esterin kirja oli myös minun mielessä eilen vai edellispäivänä. Uhka on olemassa, sen tuntee.
Aamupalaa syödessämme lapseni sanoi, että minulla on sellainen olo, että Jumala on alkanut nyt puuttumaan tähän. Uskon sen!ja toivon!🙏 Force Major tulossa??
Olen muuten laittanut merkille, että osa lapsista puhuu tästä viruksesta kuin se olisi henkiolento käyttäen siitä sanaa SE esim. unessa ”huoneessa oli ko.rona” sanotaan, että lapsen suusta kuulee totuuden? Onhan tämä melkoista henkimaailman taistelua ollut.
Oliko täällä jo tämä video. Hoitajan näkemyksiä tapahtumista NY:stä. (..jos entiset ei piisaa).
https://m.youtube.com/watch?fbclid=IwAR ... e=youtu.be
Siunausta, mitä tänään tulee tehdä..tulisi tehtyä!
Seuraaja
Viestit: 267
Liittynyt: 03 Joulu 2019, 07:12

Re: Lisää pandemiaa, rokotteita ja valheita, jos entiset ei piisaa

Viesti Kirjoittaja Seuraaja »

Amen Pelastus21 ja Pigeon. Pahalla on nyt kiire saada viimeiset väännöt ja käännettyä epäröivät ihmiset. Lapset ovat puhtaita ja varsinkin he, jotka ovat vielä "koskemattomia". Heillä on taivasyhteys avoinna. Heihin ei ole istutettu pelkoa. He puhuvat sen, mitä he elävät Herrassamme Jeesuksessa Kristuksessa. Rukoilkaamme, että Isä Kaikkivaltias joutuisi ajoissa päästämään kaikesta pahasta - niin taudista kuin vääristä parannuskeinoista.
Älä anna sinuas voitettaa pahalta, vaan voita sinä paha hyvällä. (Room. 12:21) Biblia 1776
Avatar
Maria
Viestit: 869
Liittynyt: 27 Kesä 2021, 15:16

Re: Lisää pandemiaa, rokotteita ja valheita, jos entiset ei piisaa

Viesti Kirjoittaja Maria »

Amen ja kiitos Herralle. Paasto on minullakin tässä ollut nyt sydämellä. Paasto ja rukous.

3. Ja he sanoivat minulle: "Jotka vankeudesta palanneina ovat jäljellä siinä maakunnassa, ne ovat suuressa kurjuudessa ja häväistyksen alaisina; ja Jerusalemin muuri on revitty maahan, ja sen portit ovat tulella poltetut".
4. Tämän kuultuani minä istuin monta päivää itkien ja murehtien, ja minä paastosin ja rukoilin taivaan Jumalan edessä.
Neh. 1:3-4
Mutta Herran palvelijan ei sovi riidellä, vaan hänen tulee olla lempeä kaikkia kohtaan, kyetä opettamaan ja pahaa kärsimään.
2. Tim. 2:24
Avatar
Maria
Viestit: 869
Liittynyt: 27 Kesä 2021, 15:16

Re: Lisää pandemiaa, rokotteita ja valheita, jos entiset ei piisaa

Viesti Kirjoittaja Maria »

Hieman raskas kohta tuo yllä oleva toki on, mutta jokainen meistä saa jonkun tehtävän. Itse olen ollut aika murheellinen ja tuntuu että on parempi viettää aikaa Herran edessä, ja etsiä johdatusta. On kuitenkin rohkaisevaa, että me olemme ns. samassa veneessä ja katsomme Jeesukseen kaiken aikaa.
Kiitos, että olette olemassa 🙏
Mutta Herran palvelijan ei sovi riidellä, vaan hänen tulee olla lempeä kaikkia kohtaan, kyetä opettamaan ja pahaa kärsimään.
2. Tim. 2:24
Vastaa Viestiin