OHO!!! SENSAATIO!!! Onko mahdollista, että... (tilanpuutteen vuoksi jatkuu viestissä)

Keskustele eskatologisista asioista
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2077
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

OHO!!! SENSAATIO!!! Onko mahdollista, että... (tilanpuutteen vuoksi jatkuu viestissä)

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

...me useinkin etsimme sensaatioita tai jotain uutista jonkun otsakkeen perusteella odottaen, että no nyt se iso juttu tapahtui ja pamahti ja saamme vain chillailla ja kuunnella diipadaipajazzia?

Elikkä kysymyksiä:

Ellei nyt ajatella tärkeintä tapahtumaa, eli Jeesuksen pikaista paluuta ja ylöstempausta tapahtuvaksi niin onko jokin lähinnä yleismaailmallinen tapahtuma odotettavissa, jota joku kenties eniten odottaa tapahtuvaksi.

(Itse odotan lähinnä lyhyempiä lauseita itseltäni)

Onko asia Raamatun tai maailman tapahtumien valossa hyvä vai paha?

Entä jos tuo tapahtuma tulee ilmi ensi viikolla kello 7, niin kuinka valmistaudut?

Oletteko varautuneet sotiin, maanjäristyksiin tai nälänhätään aineellisesti? Nämähän ovat meille "luvattuja" asioita Raamatun mukaan.

Uusi Normaali muuttuu koronapassin myötä upouudeksi normaaliksi, joten kuinka on ellet pääse lähikauppaan ilman passia?

Editoitu: Lisätty Jeesuksen paluu
Viimeksi muokannut Uskon Jeesukseen, 16 Elo 2021, 20:21. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4651
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: OHO!!! SENSAATIO!!! Onko mahdollista, että... (tilanpuutteen vuoksi jatkuu viestissä)

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Jos maailmassa ollaan odotettu vajaa 2000 vuotta Jeesusta, niin eikös se ole sitä. Jeesus lupasi tulla samalla tavalla takaisin, pilvessä. (enkä nyt kaikille näsäviisaille tietenkään tarkoita sitä vaikka itse naurankin vitsille) Tempaus ei vain ole sama asia, kuin Jeesuksen näkyvä takaisin tulo. Ethän sinä pilvessä edes näkisi häntä, ennen kuin oikein lähellä maan päällä.
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2077
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: OHO!!! SENSAATIO!!! Onko mahdollista, että... (tilanpuutteen vuoksi jatkuu viestissä)

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

Pilvissä?

Markus 13:24-26
Mutta niinä päivinä, sen ahdistuksen jälkeen, aurinko pimenee, eikä kuu anna valoansa, ja tähdet putoilevat taivaalta, ja voimat, jotka taivaissa ovat, järkkyvät. Ja silloin he näkevät Ihmisen Pojan tulevan pilvissä suurella voimalla ja kirkkaudella. Ja silloin hän lähettää enkelinsä ja kokoaa valittunsa neljältä ilmalta, maan äärestä hamaan taivaan ääreen.

Palstan edeltkäypä Jarmo mainittu alla:

Sama Saara (Suomi24)

10.03.2012 00:19

Joku oli nostanut tuon vanhan ketjun, jossa aloitukseni oli: loppuun asti ollaan.

Olen saanut kasvaa uskossa ja ymmärryksessä. Nykyisin olen sitä mieltä, että meidät temmataan ennen ahdistuksen ja vihan aikaa. Siis alussa, ei puolessa välissä, eikä lopussa.

Mikä tähän on johtanut, on rukous asian puolesta sekä valtavan määrän eri kirjoituksia eri näkemyksistä tutkiminen.

Tahdon kiittää tässä Sami A:ta, joka on minulle kirjoituksillaan ja kärsivällisillä toistoillaan tuonut asiaan selkeyttä.

Samoin haluan kiittää -jarmo- nimimerkillä kirjoittavaa miestä, joka ylläpitää http://www.pelastussanoma.fi/
-sivustoa

Kiitän myös Jouko Pihoa, joka on jaksanut kerätä profetioita sivuileen (kuin myös mielenkiintoisia ajankohtaisia kirjoituksia)

Yhdessä raamatun sanan tutkimisen kanssa kaikilla, myös tänne palstalle kirjoittaneilla on ollut asiaan vaikutusta, oletpa sitten kirjoittanut puolesta tai vastaan, kiitos teille!

Siunausta kaikille! Hyvin pian me lähdemme tuulin ja pilviin Herraamme Jeesusta vastaan
!

Kaikessa Kristuksen kaltaisuuteen:

Ehkä Jarmo edeltkäypänä on myös tämän viestiketjun kommentoijista ensimmäinen ja viimeinenkin ellei muita "ratsasta" pian paikalle.
Vastaa Viestiin