Rokote(ttu?)

Keskustele eskatologisista asioista
Uusiluomus

Rokote(ttu?)

Viesti Kirjoittaja Uusiluomus »

Mä olen sivusta seurannut tätä rokote asiaa vähän sillä en ole kokenut että Jumala kehottaisi minua asiaa tutkimaan, olen laittanut merkille että suurin ongelma ei ole rokote sen ottaminen tai siitä kieltäytyminen vaan juurikin se miten se jakaa meitä uskoviakin ja ihmisiä yleensä tästä asiasta on tullut veden jakaja joka se ei saisi olla missään nimessä, joko otat rokotteen tai et olet silti silmissäni yhtä rakas Jeesukselle kuin kaikki muutkin

Ota jos koet niin, jätä ottamatta jos haluat
(Se ei ole pedon merkki)

Siitä en tiedä onko rokotteen haitta isompi kuin hyöty

En ole lääkäri alkuunkaan enkä virologi mutta uskoisin että olen paljon vaarallisempaa tavaraa itseeni lyönyt elämäni aikana ja tämän rokotteen sivuutan siinä missä muutkin flunssa rokotteet ja piikit , syy ei ole hengellinen, otan lääkkeen vaivaan kuin vaivaan jos koen tarvetta siihen (kuitenkaan lääkkeitä Enään väärinkäyttämättä..)

Koko asiaa en sen kummemmin mieti enempää

Vaarallisin rokote on USKONNOLLISUUS jolla tätäkin kansaa on pistetty

Siunauksin ja rukouksissa muistaen teitä kaikkia ja Herran Jeesuksen Kristuksen armo olkoon teidän kanssanne
Uusiluomus

Re: Rokote(ttu?)

Viesti Kirjoittaja Uusiluomus »

Olen luultavasti joidenkin mielestä luopio toisten mielestä ahdasmielinen ja mikä varmaa että maailman silmissä roskaa (totuus on vieläkin karumpi , olen täysin turmeltunut ja kuollut rikoksiin ja lihassani ei asu mitään hyvää)

Nämä asiat eivät kuitenkaan minua häiritse vaan tärkeintä on että Kristuksen rauha säilyy sydämessä ja saan armossa kasvaa siihen mittaan mihin Herra kasvua antaa ajallaan armosta olen pelastettu ja armosta saan käydä kerran taivaan kotiin

Tärkeää on olla reilusti rehellinen Jumalan edessä siitä mikä itse on (se on monesti vaikeaa ihmiselle meistä parhaimmallekkin)

Sana avautuu sitä mukaan kun on tarpeellista voimme luottaa siihen toki unohtamatta kuitenkaan että on annettu opettajat ja vartiomiehet ja kiitos siitä kuuluu Herralle

Kiireellä ja pelosta käsin ei pidä lähteä tekemään mitään vaan aina tulisi ottaa aikaa sen verran että rukouksessa viipyy asian tiimoilta Herran edessä (toki me voimme käydä suihkussa jos siltä tuntuu ilman että sitä asiaa rukoilemme.. järkikin on annettu kiitos Jumalalle )

mutta ei sovi unohtaa että järkikin on langennut

Ihmisviisaus näkyy kohta huipussaan ja hedelmiä saamme katsella (järkytyksellä)

Tulee aika vielä jolloin me joudumme sietämään toinen toisiamme ja kestämään myös toistemme vajavaisuuksia ja kaikki lahkorajat ja korskanhenki ja kirkollisuus murretaan kiitos Jumalalle

Uskon kautta, samalla verellä ostettua Herran kansaa toinen toisiamme kuitenkin niin erilaisia ja eri polkuja käyneenä saamme todeta että ei ole eroa juutalaisilla eikä kreikkalaisilla

(Tässä en tarkoita ekumeenista yhteyttä!)

Vaan aitoa uskovaisten yhteyttä Pyhässä Hengessä

Koetelkaa kaikki myös tämä mitä minä kirjoitan

Kristus ja hänen ristinsä ja hänen verensä ja hänen armonsa ja hänen vanhurskautensa on minun kerskaukseni
Maaret

Re: Rokote(ttu?)

Viesti Kirjoittaja Maaret »

niin, eihän se olekaan pedon merkki mutta myrkyllisenä se on tappamista tahallaan eli murhaamista. jos joku ei kuole heti niin se ei tee murhaajasta syytöntä.

Ja jos antautuu uskomaan valheita niin se kertoo että antautuu uskomaan valheita. jos on tyyni asenne valheisiin niin ei sekään kai synti ole mutta toiset vaan kokee huolta lähimmäisistä joille tahallaan valehdellaan ja joita tahallaan myrkytetään.

Se kai se jakava tekijä on ettei toiset koe huolta myrkyttämisen uhreista kun taas toisten mielestä se on HIRVEÄÄ. Ja tämän totuuden tietää moni asiantuntija joita ei kuunnella päätettäessä koko kansan myrkyttämisestä. Se on kansanmurha ainakin se oli hitlerin aikoina. Ei silloinkaan monia huolettanut tieto keskitysleireistä...

En tiedä jakoiko tieto keskistysleireistä uskovia tai tuleeko siitä tuomio jos ei välittänyt......

Eihän monia kiinnosta sekään että terroristit tuli Suomeen raiskaamaan lapsia mutta sellaisesta Jumala itse onneksi sanoo :

Jesaja 63:
Ja minä katselin, mutta ei ollut auttajaa, ja minä ihmettelin, kun ei kukaan tueksi tullut. Silloin minun oma käsivarteni minua auttoi, ja minun vihani minua tuki.
6 Ja minä tallasin kansat vihassani ja juovutin heidät kiivaudellani; minä vuodatin maahan heidän verensä."


Tässä näyttää kuin ihmisten välinpitämättömyys olisi jo huipussaan kun Jumala itse ihmettelee ettei ollut auttajaa. Mutta Hän tuo koston kaikesta pahuudesta.
Uusiluomus

Re: Rokote(ttu?)

Viesti Kirjoittaja Uusiluomus »

Maaret kirjoitti: 06 Elo 2021, 16:45 niin, eihän se olekaan pedon merkki mutta myrkyllisenä se on tappamista tahallaan eli murhaamista. jos joku ei kuole heti niin se ei tee murhaajasta syytöntä.

Ja jos antautuu uskomaan valheita niin se kertoo että antautuu uskomaan valheita. jos on tyyni asenne valheisiin niin ei sekään kai synti ole mutta toiset vaan kokee huolta lähimmäisistä joille tahallaan valehdellaan ja joita tahallaan myrkytetään.

Se kai se jakava tekijä on ettei toiset koe huolta myrkyttämisen uhreista kun taas toisten mielestä se on HIRVEÄÄ. Ja tämän totuuden tietää moni asiantuntija joita ei kuunnella päätettäessä koko kansan myrkyttämisestä. Se on kansanmurha ainakin se oli hitlerin aikoina. Ei silloinkaan monia huolettanut tieto keskitysleireistä...

En tiedä jakoiko tieto keskistysleireistä uskovia tai tuleeko siitä tuomio jos ei välittänyt......

Eihän monia kiinnosta sekään että terroristit tuli Suomeen raiskaamaan lapsia mutta sellaisesta Jumala itse onneksi sanoo :

Jesaja 63:
Ja minä katselin, mutta ei ollut auttajaa, ja minä ihmettelin, kun ei kukaan tueksi tullut. Silloin minun oma käsivarteni minua auttoi, ja minun vihani minua tuki.
6 Ja minä tallasin kansat vihassani ja juovutin heidät kiivaudellani; minä vuodatin maahan heidän verensä."


Tässä näyttää kuin ihmisten välinpitämättömyys olisi jo huipussaan kun Jumala itse ihmettelee ettei ollut auttajaa. Mutta Hän tuo koston kaikesta pahuudesta.
Jokainen lääke on varmasti myrkkyä ihmiskeholle ja minua huolestuttaa se että miten tämä aihe saa niin paljon aikaan eripuraa kun kuitenkin on ollut ja on paljon paljon vaarallisempia lääkkeitä käytössä ihmiskunnalla joista ei pidetä tälläistä meteliä

On tärkeää kyllä koetella ja katsoa rauhassa mitä aika tuo tullessaan ja en usko siihen että tämäkään rokote on vaaraton siinä missä muutkaan pistokset ja pillerit

Koronaa ja rokotetta vaarallisempana pidän tätä pelkoa mikä on saanut vallan niin monesta ihmisestä mitä nämä aiheet saa aikaan ja hedelmät ovat siitä jo nähtävissä

EN sano Että Rokote on Vaaraton mutta Raamattu osoittaa että Jumalaa meidän tulee peljätä ensisijaisesti ja hänen varjelukseen voimme varmasti luottaa myös tässäkin asiassa otti rokotteen tai ei ottanut

Tuo Jesajan kirjan jae on otettu asian yhteydestä pois ja se ei niinkään kuvaa tätä asiaa mitä haluat esille tuoda (Jeesus ihmettelee kun kukaan ei häntä auttanut..), uskoisin että tämä sanan paikka kuvaa sitä mitä mietit ? (Korjaa toki jos olen väärässä)

Valitus yleisestä turmeluksesta.

(Psalmi 14)
Veisuunjohtajalle; Daavidin virsi.
Hullu sanoo sydämessänsä: "Ei ole Jumalaa".
Turmiollinen ja iljettävä on heidän menonsa;
ei ole ketään, joka tekee, mikä hyvää on.
Herra katsoo taivaasta ihmislapsiin
nähdäksensä, onko ketään ymmärtäväistä,
ketään, joka etsii Jumalaa.
Herra katsoo taivaasta ihmislapsiin
nähdäksensä, onko ketään ymmärtäväistä,
ketään, joka etsii Jumalaa.
Mutta kaikki ovat poikenneet pois,
kaikki tyynni kelvottomiksi käyneet;
ei ole ketään, joka tekee sitä, mikä hyvää on,
ei yhden yhtäkään.
Tuula1

Re: Rokote(ttu?)

Viesti Kirjoittaja Tuula1 »

jotenkin nyt olen alkanut katsomaan kuka ottaa rokotteen ja kuka ei, niin silmiin pistävää on ollut se, että esim. tuntemani uskova on rahanhimoinen ja paljon rahaa ympärilleen keräävä ja otti rokotteen.nämä jotka tuon rokotteen ottavat täytyy olla jokin silmiinpistävä synti Jumalalle ja siksi Hän sallii sellaisen ottaa tämän rokotteen.
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2206
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Rokote(ttu?)

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Tuula1 kirjoitti: 06 Elo 2021, 17:27 jotenkin nyt olen alkanut katsomaan kuka ottaa rokotteen ja kuka ei, niin silmiin pistävää on ollut se, että esim. tuntemani uskova on rahanhimoinen ja paljon rahaa ympärilleen keräävä ja otti rokotteen.nämä jotka tuon rokotteen ottavat täytyy olla jokin silmiinpistävä synti Jumalalle ja siksi Hän sallii sellaisen ottaa tämän rokotteen.
Foorumin säännöt

4 § Loukkaava, pahennusta herättävä ja sopimaton materiaali
Pahennusta tai sopimattomia mielleyhtymiä herättävän sekä loukkaavan materiaalin julkaisu on kielletty palstan kaikissa osissa. Kaikki sellainen materiaali, joka saattaa antaa satunnaiselle vierailijalle oleellisesti väärän kuvan palstasta on kielletty. Tällaista materiaalia saattaa olla muttei rajoitu totalitarismin ja ääri-ideologioiden ihailu, kannatus tai tukeminen. Kiellettyjä ovat myös yksilöitä tai ryhmiä vastaan suunnatut törkeät ja halventavat loukkaussanat.


8 § Salaliittoteoriat
Salaliittoteorioihin viittaaminen ja niistä keskustelu on rajoitetusti sallittu, eli moderointi voi tarvittaessa rajoittaa tällaista keskustelua.

9 § Tietoinen valehtelu ja disinformaatio
Käyttäjien ei tule levittää valheita eikä disinformaatiota. Exitus acta probat -periaate ei ole peruste kiellon rikkomiselle.



Tuula, sinun kirjoituksesi antaa ymmärtää, myös minun, ja kaikkien muidenkin rokotteenottajien "syntiin" tai"synteihin".

Kirjoituksesi on alatyylinen.

VAROITUS ANNETTU
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Tuula1

Re: Rokote(ttu?)

Viesti Kirjoittaja Tuula1 »

AOAOAOAOAO kirjoitti: 06 Elo 2021, 17:37
Tuula1 kirjoitti: 06 Elo 2021, 17:27 jotenkin nyt olen alkanut katsomaan kuka ottaa rokotteen ja kuka ei, niin silmiin pistävää on ollut se, että esim. tuntemani uskova on rahanhimoinen ja paljon rahaa ympärilleen keräävä ja otti rokotteen.nämä jotka tuon rokotteen ottavat täytyy olla jokin silmiinpistävä synti Jumalalle ja siksi Hän sallii sellaisen ottaa tämän rokotteen.
Foorumin säännöt

4 § Loukkaava, pahennusta herättävä ja sopimaton materiaali
Pahennusta tai sopimattomia mielleyhtymiä herättävän sekä loukkaavan materiaalin julkaisu on kielletty palstan kaikissa osissa. Kaikki sellainen materiaali, joka saattaa antaa satunnaiselle vierailijalle oleellisesti väärän kuvan palstasta on kielletty. Tällaista materiaalia saattaa olla muttei rajoitu totalitarismin ja ääri-ideologioiden ihailu, kannatus tai tukeminen. Kiellettyjä ovat myös yksilöitä tai ryhmiä vastaan suunnatut törkeät ja halventavat loukkaussanat.


8 § Salaliittoteoriat
Salaliittoteorioihin viittaaminen ja niistä keskustelu on rajoitetusti sallittu, eli moderointi voi tarvittaessa rajoittaa tällaista keskustelua.

9 § Tietoinen valehtelu ja disinformaatio
Käyttäjien ei tule levittää valheita eikä disinformaatiota. Exitus acta probat -periaate ei ole peruste kiellon rikkomiselle.



Tuula, sinun kirjoituksesi antaa ymmärtää, myös minun, ja kaikkien muidenkin rokotteenottajien "syntiin" tai"synteihin".

Kirjoituksesi on alatyylinen.

ihan sama annatko bannia vaiko et. tämä oli vain minun omaa arviotani. enkä tietosesti valehtele. hyvää kesää sinullekkin vaan.

VAROITUS ANNETTU
Maaret

Re: Rokote(ttu?)

Viesti Kirjoittaja Maaret »

Uusiluomus , olen samaa mieltä että on muitakin myrkkyjä lääkkeinä mutta niihin ei liitykään pakko koko maailman ihmisille. Niitä annetaan tietyn sairauden kärsijöille eikä koko ihmiskunnalle vankeuden uhalla.

Toiseksi toki Raamatun paikat sopivat moneen tilanteeseen mutta on myös jokin tietty hetki, johon Herra sen ilmoitti tapahtuvan.
Vaikea soveltaa Jeesuksen tuloa tuhoamaan kansat muulloin kuin lopussa eli silloin (pian) tuo toteutuu oikeasti maanpäällä.
Maaret

Re: Rokote(ttu?)

Viesti Kirjoittaja Maaret »

Jumalahan sallii kaikkien olla vapaassa tahdossa ja vapaassa valinnassa. Ei se johdu jostain synnistä. Mutta valinnat kertoo mikä on tärkeää valitsijalle.

Itse juuri kerroin ottaneeni "hoidon" joka osoittautui sekä turhaksi että pelon aiheeksi ja sitä katumusta kesti 7 vuotta.
Toivon seuraavalla kerralla että on rohkeutta kieltäytä myrkyistä varsinkin kun koko ajan politiikka ohjaa myrkkyjä yhä myrkyllisemmiksi. Tilanne ei todellakaan ole enää niin "viaton" kuin esim 20 vuotta sitten.
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2077
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: Rokote(ttu?)

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

Tuosta Tuulan viestistä saa vaikutelman, että jotkut eivät ota rokotetta niinkään terveyssyistä vaan voidaksensa matkustaa, osallistua yhteiskunnan tapahtumiin tai vain siksi, että voivat käydä töissä.

Tuossa viestin kohdassa Tuula ei nimennyt rokotteen ottamista synniksi vaan kertoi, että synneistä suurin rahanhimo olisi tutulla henkilöllä johtanut injektion ottamiseen. Samoin muilla hänen tutuillaan.

Jos tuttu on vaikka pankinjohtaja, joka ei pääse jatkossa työpaikalleen tekemään rahaa ja jos hänellä uskovana on vielä jonkinlaista himoa rahaan ja sijoittamiseen niin silloinhan hänen tulisi ymmärtää ettei mikään saa tulla hänen ja Jumalan väliin eikä hänen tule myöskään rakastaa mitään mitä maailmassa on.

Tässä täytyy nyt siis erottaa toisistaan kaksi seikkaa eli mitä Tuula ajattelee tutuistaan ja se mitä hän heistä ajattelee sekä se mitä täällä palstalla olevat henkilöt tulkitsevat hänen ajattelevan heidän rokotteen ottamisestaan.

Se, että rokotteen ottanut henkilö antaa varoituksen henkilölle, joka ei tule ottamaan rokotetta oman uskonkäsityksensä vastaisesti, on vähintäänkin ongelmallinen asian käsittelytapa varsinkin kun varoituksen antaja on perustanut oman ketjun, jossa perustellaan, että rokotusten eteneminen on hyvä asia.

Salaliittoteoriahan tuo Tuulan lyhyt viesti ei ole vaan hänen uskonkäsitykseensä perustuva näkemys siitä, että jotkut ovat rahanhimoisia, mikä Raamatun mukaan on synti ja tuon himon tähden ottavat rokotteen ja edelleen hankkivat rokotuspassin voidaksensa osallistua sekä päästä yleensä johonkin tilaan tekemään haluamaansa asiaa.

Itse olen puun ja kuoren välissä tässä asiassa, sillä olen perustanut ketjun "Älkää ottako rokotetta", jonne olen viimeksi suomentanut profeetallisen sanoman liittyen siihen, onko rokotteen ottaminen synti vai ei.

Pyydänkin, että kukin tutkii sydämessään kuinka tämä asia on toisia kunnioittaen ja varoituksia antamatta.

Sanoma yllämainitusta ketjusta alla osittain

2. elokuuta 2021

Olen niin iloinen, että meidän Jumalamme on "TOISEN MAHDOLLISUUDEN" Jumala. Sydämeni on ollut niin raskas kaikkien Saatanan pettämien miljoonien ja miljoonien ihmisten vuoksi kaikkialla maailmassa. He ovat helposti vakuuttuneita niin, että lopulta asettavat ruumiiseensa jotain joka on "kauhistus Jumalalle". . . Elävän Jumalan temppelit (1.Kor.3: 16-17 ).

Jotkut ovat tehneet tämän virheen tietämättömyy- tensä tähden. (Kansani tuhoutuu tiedon puutteen vuoksi, Hosea 4:6).

Toisaalta on niitä, jotka saivat Jumalan varoitukset kuullaksensa mutta päättivät olla kuuntelematta ja pikemminkin riippuivat omasta logiikastaan ​​(Älä nojaa omaan ymmärrykseesi, Sananl. 3:5-6 ). Jostain syystä olemme nyt tässä paikassa ajoissa, kun monet sielut joutuvat tasapainoilemaan. Tuomiot ovat jo alkaneet.

Tänään iltapäivällä luin Alison Poundin tämän sivuston viestin, jonka otsikko on ”Niille, jotka ovat ottaneet rokotteen: Sinulla on lyhyt mahdollisuus tehdä parannus”. Olen lukenut ja kuullut muita profeetallisia sanoja, joissa sanotaan: "Jumala antaa silti anteeksi niille, jotka tekevät parannuksen rokotteen ottamisesta." Henkilökohtaisesti en ole saanut tällaista sanaa Herralta. Jos luet uudelleen 14. tammikuuta 2021 kirjoittamani viestin, jonka otsikko on ”Parannusta vaaditaan”, näet, miksi henkeni saattaisi olla surullinen tietäen, mitä Jumalan sana sanoo tapahtuvan kaikille niille, jotka saavat Pedonmerkin (Ilm. 14: 9-11).

Siunausta ja varjelusta kaikille palstalaisille sekä hyvää syksyn odotusta!

Jesaja 53:4-5
Mutta totisesti, meidän sairautemme hän kantoi, meidän kipumme hän sälytti päällensä. Me pidimme häntä rangaistuna, Jumalan lyömänä ja vaivaamana, mutta hän on haavoitettu meidän rikkomustemme tähden, runneltu meidän pahain tekojemme tähden. Rangaistus oli hänen päällänsä, että meillä rauha olisi, ja hänen haavainsa kautta me olemme paratut.

Amen!
pieniäiti
Viestit: 18
Liittynyt: 25 Loka 2020, 18:09

Re: Rokote(ttu?)

Viesti Kirjoittaja pieniäiti »

Älkää sanoko salaliitoksi kaikkea,
mitä tämä kansa salaliitoksi sanoo;
älkää peljätkö, mitä se pelkää,
älkääkä kauhistuko.
Jes.8:12
Tuli tämä vastaan eilen illalla.
Uusiluomus

Re: Rokote(ttu?)

Viesti Kirjoittaja Uusiluomus »

pieniäiti kirjoitti: 06 Elo 2021, 19:44 Älkää sanoko salaliitoksi kaikkea,
mitä tämä kansa salaliitoksi sanoo;
älkää peljätkö, mitä se pelkää,
älkääkä kauhistuko.
Jes.8:12
Tuli tämä vastaan eilen illalla.
Aamen
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4819
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Rokote(ttu?)

Viesti Kirjoittaja Eero »

Kiitos Uusiluomus, tässä ketjussa ilmenee mun mielestä koko asian ydin: jos joku haluaa rokotteen ottaa niin se on hänen asiansa, sitten on erikseen se mitä se tekee ihmisille ja mitä se tekee yhteiskunnalle, tästä kaikesta mä olen huolissani, ei se suunta ole hyvä.

Mutta annetaan kaikilla olla nielipiteensä ja ollaan kärsivällisiä toisillemme. AO myös rauhoittuu, sä oot tänään ottanut toisen rokoteannoksesi, niin ymmärrän että asia on ”pinnassa”.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2077
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: Rokote(ttu?)

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

pieniäiti kirjoitti: 06 Elo 2021, 19:44 Älkää sanoko salaliitoksi kaikkea,
mitä tämä kansa salaliitoksi sanoo;
älkää peljätkö, mitä se pelkää,
älkääkä kauhistuko.
Jes.8:12
Tuli tämä vastaan eilen illalla.
Käytännössä näyttäisi olevan niin, että tämänkin kansan päättäjät ja media, jotka sanovat rokotteiden olevan täysin turvallisia ja etteivät ne aiheuta vakavia haittoja, ilmoittavat yksinoikeudella sen mikä on totta ja mikä ei ja samalla kertovat, että kaikki mikä on virallistettua totuutta vastaan onkin sitten joko teoriaa salatuista hankkeista, osittain väärää tietoa tai suoranaista valhetta.

Lukuisia eri pandemiaan liittyviä sivustoja seuranneena olen tullut huomanneeksi, että on tullut esille, että esim. Facebook ja Google ovat lääkeyhtiö Pfizerin osakkaita ja kerrotaan myös , että lääkeyhtiö Johnson & Johnson maksaisi Facebookin faktantarkistajien palkat.

Noistakin edellämainitusta tiedoista voi muodostaa salaliittoteorian tai sitten kysyä, että onko mainituilla media-alustoilla sidonnaisuuksia, jotka vaikuttavat niiden faktantarkistukseen ja rokotekriittisten uutisointien poistamiseen.

Viime vuonna rokotuspassien tuleminen nimettiin salaliittoteoriaksi mutta tänä päivänä tuokin on totta.

Tällä hetkellä Maailman Talousfoorumin (WEF) hankkeena on johtajansa ilmoituksen mukaan ihmisten siruttaminen, jota kutsutaan nyt salaliittoteoriaksi mutta, joka hankkeena on todellinen ja mahdollinen.

Eräs pastori sanookin, että ne jotka ottavat rokotteen, ottavat myös mikrosirun, jota ennen näyttäytyisi tulevan tuo rokotuspassi. Myös hankkeet digitaalinen identiteetti ja digitaalinen lompakko ovat toteutumassa ja näistä kertoi myös Euroopan unionin sivustot.

Tuohon digitaaliseen identiteettiin kuuluu henkilö-kohtainen uusi henkilötunnus, jonka avulla seurataan kaikkea mitä ihminen tekee.

Teknologia mahdollistaa tällä hetkellä jopa solutason yhteyden internetiin. Jopa näillä rokotteilla rokotettujen henkilöiden sanotaan olevan havaittavissa monitoreilla ja havaintolaitteilla muuttuneen EMF-kenttänsä vuoksi. Se, että pelkästään magneetit tarttuvat rokotettujen pistos- kohtaan selittyy ilmiöllä magnetofektio ja johtuu lähinnä rokotteissa olleista adjuvanteista, SPION:eista eli supra- magneettisista rautaoksidi nanopartikkeleista.

https://twtext.com/article/1324097206467596288
Tuon linkin takaa löytyy kuva solujen yhteydestä internetiin kymmenien sivujen mittaisen diakuva-sarjaesityksen loppukuvista.

https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/24715289
DNA -rokotteen supramagneettinen nanohiukkasten toimitus

Abstrakti
DNA -rokotteiden toimittamisen tehokkuus on usein suhteellisen alhainen verrattuna proteiinirokotteisiin. Superparamagneettisten rautaoksidin nanohiukkasten (SPION) käyttö geenien toimittamiseen magnetofektion kautta.

Todellisuudessa meidän Kristuksen veren evankeliumiin uskovien ei tule pelätä näitä julkisia hankkeita, jotka myös jostain syystä myös kytketään salaliittoteorioiden piiriin. Eikä meidän sanoa näitä julkisia hankkeita tämän kansan foorumien mukaisesti salaisiksi liitoiksi.

Näissä rokotteissa ei ole RFID-mikrosiruja, mutta yllä mainittu teknologia näyttäisi mahdollistaisi rokotetun seuraamisen siihen tarkoitetulla laitteistolla.

"Jopa Bill Gates kytkettiin salaliittoteorioihin" uutisoitiin kutakuinkin viime keväänä luotettavissa iltapäivälehdissä liittyen rokotteen mahdollisiin mikrosiruihin. Nyt tämän vuoden puolella kuitenkin saman lehdistön julkaisu uutisoi injektoitavasta biosensorista (DARPA taustalla) jonka yhtenä rahoittajana olisi ollut Gates Foundation.
Toinen Gatesin rahoittama ja hänen pyynnöstään tuotettu hanke ja innovaatio on ns. kvanttipistetatuointi, jota on tarkoitus käyttää rokotettujen lasten rokotus-
statuksen seurantaan ID-numeroidusti mobiililaitteilla alueilla joissa ei ole terveydenhuollon järjestelmää kuten Suomessa terveystietojen tallettamiseksi teknisesti.

https://www.defenseone.com/technology/2 ... on/163497/

Armeijan (US) rahoittama biosensori

https://news.rice.edu/2019/12/18/quantu ... on-record/

Kvanttipistetatuointi rokotusten seurantaan
Maaret

Re: Rokote(ttu?)

Viesti Kirjoittaja Maaret »

Jokainenhan saa laittaa kehoonsa metallia niin paljon kuin tykkää ja voivat kokea sen vain aineena, irrallaan sielusta.
Mutta ideologiana se vastaa pedon pyrkimystä jumalaksi.
Hallitsemaan ihmisiä, suojelemaan, johdattamaan kuten Jumala tekee omilleen.
Uskovat antavat elämänsä, sielunsa, ruumiinsa Jumalan "haltuun".
Pedon seuraajat antavat elämänsä, sielunsa, ruumiinsa koneen eli tietokonevalvonnan suojelukseen valvontaan johdatukseen.

Siitä johtuu jakautuminen eikä "riidoista".
Viimeksi muokannut Maaret, 07 Elo 2021, 08:22. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Maaret

Re: Rokote(ttu?)

Viesti Kirjoittaja Maaret »

"Tuo Jesajan kirjan jae on otettu asian yhteydestä pois ja se ei niinkään kuvaa tätä asiaa mitä haluat esille tuoda (Jeesus ihmettelee kun kukaan ei häntä auttanut..), uskoisin että tämä sanan paikka kuvaa sitä mitä mietit ? (Korjaa toki jos olen väärässä)"

Hassu kommentti.
Ensimmäisenä tulee mieleen (taas) että ketään ei kiinnosta mikään Raamatun jae liittää lasten suojeluun.
Miksi koko Suomi vihaa lapsia eikä löydy yhtään myötätuntoa ei Raamatun jaetta ,ei ministerien mielenilmausta heidän suojelemisekseen.
Jopa uskovat ovat mykkiä kun pitäisi puhua lasten puolesta. Omasta puolesta huudetaan joka paikassa, foorumeilla ja eduskunnan edessä.

Johtuuko tämä mielenlinnake abortin laillisuudesta vai mistä?

Toiseksi Jeesus ei tainnut itseään puolustaa kun sanoi vielä tallaavansa vihollistensa veren maahan vaan Hän sanoi "Minun lunastettujeni vuosi oli tullut". Ymmärrän että Hän tuli sodassa lunastamaan omansa kuten on luvannut tuhota Israelin viholliset ja näin myös uskovien viholliset.

Hän ei puolusta itseään kuten itsekkäät ihmiset vaan Hän puolustaa MUITA.
Seuraaja
Viestit: 267
Liittynyt: 03 Joulu 2019, 07:12

Re: Rokote(ttu?)

Viesti Kirjoittaja Seuraaja »

Rokotettujen kannattaisi seurata varastorauta-arvojaan. Oireena alentuneelle ferritiinille on muun muassa väsymys, vätelä olo, kuivat ja katkeilevat hiukset, karhea iho, ruokahaluttomuus, kylmänarkuus, hermostuneisuus, ärtyisyys, infektioherkkyys, aftat etc.
Monella rokotetulla varastorauta-arvot ovat tulleet nopeasti alas normaalista tasosta. Rauta taas on elimistölle elintärkeä hivenaine, sillä se osallistuu punasolujen tuotantoon ja hapen kuljettamiseen keuhkoista kudoksille. Kun hapensaanti kudoksille hidastuu ja punasolujen tuotanto häiriintyy, portti eri infektioille on auki.

Mistä raudan menetys sitten aiheutuu? Yleisesti raudan menetys voi johtua verenvuodosta tai punasolujen kiihtyneestä hajoamisesta eli hemolyysistä. Luuydin ei jostain syystä pystykään tuottamaan tarpeeksi punasoluja, jos esimerkiksi rautaa tai B12-vitamiinia on liian vähän tai itse luuytimen toiminta on huonontunut.

Mutta sitten se tuhannen taalan kysymys? Mihin varastorauta katoaa? Mitä tapahtuu kehossa piikin jälkeen? Maaret taisi tuodakin jossain esille tuon piikkiproteiinin sijoittumisen eri elimien alueelle eli vaikkapa luuytimeen. Seuraisin tätä johtolankaa ihan uteliaisuuttani enemmänkin.
Älä anna sinuas voitettaa pahalta, vaan voita sinä paha hyvällä. (Room. 12:21) Biblia 1776
Maaret

Re: Rokote(ttu?)

Viesti Kirjoittaja Maaret »

Anteeksi, mutta haluaisin selvyyden tähän onko valvojaksi nimetty Uusiluomus ehkä vastauskoontullut?
En halua väitellä Raamatusta jos toinen oikeasti ei tiedä mitä tapahtui kun Jeesus ristiinnaulittiin.

Jeesushan sanoi "voisin kutsua 12 legioonaa enkeleitä avuksi". Mutta Hän ei kutsunut koska muutoin Raamattu ei olisi toteutunut oikeasti. Lisäksi fariseuksetkin sanoi "muita on auttanut , itseään ei voi auttaa".
Eli Jeesus olisi saanut apua jos olisi halunnut mutta ei halunnut.

Jesajan kohta siksi tarkoittaa MUIDEN auttamista. Kukaan ei tullut tueksi auttaa muita. Kuten tänään tapahtuu lastemme kohdalla. Kukaan (ministeri, viranomainen, uskovainen, päättäjä) ei tule Jeesuksen tueksi auttaa lapsia.
Mutta koko koneisto toimii yhteistuumin sujuvasti määrätietoisesti yhteisellä TAHDOLLA lastemme piikittämiseksi myrkyillä.
Kulkija
Viestit: 188
Liittynyt: 27 Joulu 2020, 09:57

Re: Rokote(ttu?)

Viesti Kirjoittaja Kulkija »

Kiitos Uusiluomus! Sinulla on lahja, muistui lukiessa mieleeni Aale Tynnin kaarisilta-runo.
Uusiluomus

Re: Rokote(ttu?)

Viesti Kirjoittaja Uusiluomus »

Maaret kirjoitti: 07 Elo 2021, 08:53 Anteeksi, mutta haluaisin selvyyden tähän onko valvojaksi nimetty Uusiluomus ehkä vastauskoontullut?
En halua väitellä Raamatusta jos toinen oikeasti ei tiedä mitä tapahtui kun Jeesus ristiinnaulittiin.

Jeesushan sanoi "voisin kutsua 12 legioonaa enkeleitä avuksi". Mutta Hän ei kutsunut koska muutoin Raamattu ei olisi toteutunut oikeasti. Lisäksi fariseuksetkin sanoi "muita on auttanut , itseään ei voi auttaa".
Eli Jeesus olisi saanut apua jos olisi halunnut mutta ei halunnut.

Jesajan kohta siksi tarkoittaa MUIDEN auttamista. Kukaan ei tullut tueksi auttaa muita. Kuten tänään tapahtuu lastemme kohdalla. Kukaan (ministeri, viranomainen, uskovainen, päättäjä) ei tule Jeesuksen tueksi auttaa lapsia.
Mutta koko koneisto toimii yhteistuumin sujuvasti määrätietoisesti yhteisellä TAHDOLLA lastemme piikittämiseksi myrkyillä.

Armoa ja rauhaa sinnekin Maaret

Lueppas tarkemmin Jesaja 63 ja otetaan tähän muutama muukin jae

Jes. 63:5 Ja minä katselin, mutta ei ollut auttajaa, ja minä ihmettelin, kun ei kukaan tueksi tullut. Silloin minun oma käsivarteni minua auttoi, ja minun vihani minua tuki.

Jes. 59:16 Ja hän näki, ettei ollut yhtäkään miestä, ja hän ihmetteli, ettei kukaan astunut väliin. Silloin hänen oma käsivartensa auttoi häntä, ja hänen vanhurskautensa häntä tuki.

1. Pietarin kirje 1:21 FB38
jotka hänen kauttansa uskotte Jumalaan, joka herätti hänet kuolleista ja antoi hänelle kirkkauden, niin että teidän uskonne on myös toivo Jumalaan. (Hän/hänet/hänelle = Jeesus, Jeesuksen, Jeesukselle)


Näitähän jakeita riittää Raamatussa..

Ja mitä tulee nimenomaan Golgatan tapahtumiin niin Isä Jumala herätti Poikansa Jeesuksen Kristuksen kuolleista

Isä ja poika ovat yhtä tarkemmin sanottuna yksi

Isä auttoi poikaa eli Jeesus auttoi itseään ja kuten tiedämme niin Jumalan teko yksin on pelastus ei siinä mitään osallisuutta meillä ihmisillä ole

Täytyy sanoa että olen tullut lapsena uskoon ja sitten sain kahlata 15 vuoden sakkokierroksen elämässäni

Jumala antaa kasvun meille jokaiselle ja voi olla että ihminen on ollut uskossa kymmeniä vuosia ja silti olla lähes maito ruokaa tarvitseva

Huoli on kova lapsista täälläkin ja tulee rukoilla heidän puolestaan ja sille asialle voisi avata oman ketjunsa jos ei vielä ole ? Tähän aiheeseen liittyen löytyy kovia Raamatun paikkoja mm myllynkivi kaulaan..

Täytyy sanoa että ihmettelen miksi näin aamusta alkaen heitetään ikäänkuin kakku silmille ja hyökätään?
Viimeksi muokannut Uusiluomus, 07 Elo 2021, 10:55. Yhteensä muokattu 5 kertaa.
Vastaa Viestiin