David Wilkerson

Keskustele eskatologisista asioista
Avatar
Maria
Viestit: 869
Liittynyt: 27 Kesä 2021, 15:16

David Wilkerson

Viesti Kirjoittaja Maria »

Lainaus kirjan sanomasta, joka on puhutellut minua tänä vuonna.
Toivottavasti sopii, että laitan näinkin pitkän lainauksen palstalle? Tämä lainaus on osa Näky-nyt kirjan luvusta 8. Lopussa on myöskin Davidin profetia New Yorkin tapahtumista, jotka tulisivat vielä tapahtumaan. Eivät siis liity WTC-iskuihin.

Sanoma, jota uskon Jumalan tähdentävän meille katastrofeissamme

"Syvällä hengessäni kuulen Herran sanovan: "Olen siunannut sinua vauraudella enemmän kuin kaikkia muita kansoja. Kuitenkin olet vuosikausia jatkanut kultaisten ja hopeisten jumalankuviesi palvontaa. Olen sietänyt häpeämätöntä lihallisuuttasi, pilkkaasi pyhiä asioita kohtaan, viattoman veren vuodattamista ja väsymättömiä pyrkimyksiäsi raivata minut ulos omasta yhteiskunnastasi. Nyt sinun aikasi alkaa olla lopussa.
Olen lähettänyt sinulle profeettoja profeettojen perään, vartiomiehiä toisensa jälkeen. Sinua on varoitettu yhä uudestaan. Siitä huolimatta et halua avata silmiäsi nähdäksesi pahat tiesi. Nyt olen lyönyt sinua toivoen pelastavani sinut. Haluan parantaa sinun maasi, hävittää vihollisesi ja tuoda sinut takaisin siunaukseni alle. Mutta sinulla ei ole silmiä nähdä tätä."

Jos Jumala ei säästänyt muita kansoja, jotka olivat rikkoneet Häntä vastaan, miksi Hän säästäisi Yhdysvallat? Hän tuomitsee meidät aivan kuten Hän tuomitsi Sodoman, Rooman, Kreikan ja joka ainoan kulttuurin, joka on kääntänyt selkänsä Hänelle.

Huomaa, mitä Jumala puhui Hesekielin kautta: "Heittäkää pois päältänne kaikki syntinne... ja tehkää itsellenne uusi sydän ja uusi henki. Ja minkä tähden te kuolisitte, Israelin heimo? Sillä ei ole minulle mieleen kuolevan kuolema, sanoo Herra, Herra. Siis kääntykää, niin te saatte elää." (Hes. 18:31-32)

Jos joku epäilee Jumalan kykyä tuntea tuskaa, tässä on todiste hänen myötätunnostaan. Myös Hän tuntee surua ja murhetta kuolemasta. Hän puhuu meille tuon raamatunkohdan kautta: "En tunne mielihyvää nähdessäni teidän kärsivän ja kuolevan. Siksi pyydän teitä nyt: kääntykää pois synneistänne ja astukaa elämään."

Jumala suree erityisesti niitä katastrofeja, jotka kohtaavat viattomia ihmisiä. Voit olla varma, että Jeesus on itkenyt tämän terrori-iskun uhrien vuoksi viime viikkoina. Hänen sanotaan keräävän leiliin kaikki pyhiensä kyyneleet. Uskon, että itse asiassa monet kristittyjen vuodattamat kyyneleet ovat Jumalan omia kyyneleitä, jotka Hänen Henkensä on laittanut meihin. On kuitenkin aikoja, jolloin Jumalan oikeudenmukaisuus ja vanhurskaus estävät Häntä osoittamasta sääliään ja Hän joutuu viimeisenä keinonaan saattamaan loppuun oikeudenmukaisen tuomionsa. Suurin esimerkki tästä on Hänen oman Poikansa, Jeesuksen, uhraaminen. Oikeus vaati, että koko maailman synnit laitettaisiin viattoman ihmisen päälle ja tämä tuomittaisiin kuolemaan kaikkien puolesta. Kerro minulle: kuka voisi olla viattomampi kuin Jumalan oma Poika? Siitä huolimatta Kristus antoi itsensä vapaaehtoiseksi uhriksi tarjotakseen koko ihmiskunnalle vapautuksen ja pelastuksen.

Mitä tapahtuu Amerikalle, jos sivuutamme Jumalan sanoman?

Mikä on kansakuntamme kohtalo, jos kieltäydymme Jumalan kutsusta kääntyä kokonaisvaltaisesti Hänen puoleensa? Mitä tapahtuu, jos aborttien teko jatkuu ja sikiöitä käytetään tutkimuksiin... jos yhä jatkamme Vapahtajamme nimen pyyhkimistä pois Amerikan historiasta... jos me rakennamme kaiken entistä suuremmaksi ja paremmaksi vain rikastuaksemme itse enemmän... jos luotamme asevoimiimme enemmän kun Jumalan voimaan?

Jesaja kuvailee, mitä tapahtuu kansalle, joka torjuu Jumalan ja kerskailee omalla suuruudellaan: "Jumalattomuus palaa tulena... niin että se savuna tupruaa ilmaan. Herran Sebaotin vihasta maa syttyy palamaan, ja kansa on kuin tulen syötävänä; toinen ei sääli toistansa. Ahmivat oikealta, mutta on yhä nälkä... jokainen syö oman käsivartensa lihaa." (Jes. 9: 17-19)

Ahnaasti nielevä tuli kohoaa taivaisiin saakka. Pimeys peittää maan. Talouteen osuu järkyttävä isku. Kansan ja kansanryhmien, naapurustojen ja perheiden keskuudessa on eripuraisuutta. Ihmiset huolehtivat vain itsestään taistellessaan epätoivoisesti selviytymisestään. Ja voi sinua, jos rohkenet mennä liian lähelle heitä.

Sain yhdeksän vuotta sitten profeetallisen sanoman, jonka toin julki Times Square -seurakunnassa 7. syyskuuta 1992. Tahdon kertoa sen nyt sinulle:
"Tämän varoituksen ei ole tarkoitus pelästyttää sinua. Sen on tarkoitus ainoastaan saada sinut tuomaan tämä asia Herran eteen rukouksessa. Uskon Jumalan näyttäneen minulle seuraavaa:
New Yorkin ylle lankeaa kolmenkymmenen päivän rangaistus tavalla, jollaista maailma ei ole vielä koskaan ennen nähnyt. Jumala panee muurit sortumaan. Kaupungissa esiintyy käsittämätöntä väkivaltaa ja ryöstelyä. Väkivalta on niin raakaa, että se järkyttää koko maailmaa. Katujamme ei tuolloin miehitä vain kansalliskaarti vaan myös nostoväki.

Ympäri kaupunkia riehuu samanaikaisesti tuhat tulipaloa. Los Angelesin tulipalot rajoittuivat vain muutamaan kaupunginosaan, mutta New York on liekeissä joka puolelta. Times Square roihuaa, ja liekit kohoavat taivaaseen ja näkyvät kilometrien päähän. Paloautot eivät kykene suoriutumaan kaikesta.
Juna- ja bussiliikenne joudutaan pysäyttämään. Syntyy miljardien dollarien menetykset. Näytökset Broadwayllä lakkautetaan. Liike-elämä pakenee kaupungista kuin tyrehtymätön verenvuoto. Tällaisten asioiden voidaan odottaa tapahtuvan jossakin kolmannen maailman valtiossa mutta ei Yhdysvaltain kaltaisessa sivistyneessä maassa. Melko pian tämän jälkeen New York ajautuu täydelliseen vararikkoon. Kaupunkien kuningatar syöstään alas tomuun, ja siitä tulee köyhyyden tyyssija.

Kysyt ehkä, milloin tämä kaikki tapahtuu. Voin vastata ainoastaan, että uskon olevani vielä täällä, kun se tapahtuu. Ja kun se aika koittaa, ei Jumalan kansan tarvitse antaa sijaa pakokauhulle tai pelolle."

Seurakuntamme toimistoon on tulvinut puhelinsoittoja ja viestejä, joissa on kysytty: "Oliko syyskuun 11. päivän terrori-isku se katastrofi, jonka vuonna 1992 ennustit tulevaksi?" Ei, ei suinkaan. Se, mitä näin tulevan, on vielä paljon rajumpaa. Totisesti, jos Yhdysvallat kieltäytyy ottamasta vastaan Jumalan kutsua palata luokseen, meitä kohtaa sama tuomio, joka kohtasi Israelia. Eikä tämä tapahdu vain New Yorkille vaan kaikille seuduille tässä maassa. Edes ydinalueita ei säästetä. Kansakunnan talous romahtaa, ja väkivalta purkautuu esiin. Tulipalot syövät kaupunkejamme, ja panssarivaunut vyöryvät pitkin katuja.

Ehkä ihmettelet, kuten minäkin olen ihmetellyt, voidaanko tältä mitenkään välttyä. Kyllä varmasti. Uskon, että meille annetaan armonaikaa, jos presidenttimme osoittautuu joosiaksi. Muistat varmaan Joosian, kuninkaan, joka etsi Herraa kaikesta sydämestään. Meidän tulisi kaikkien rukoilla, että Jumala antaisi presidentillemme saman hengen, joka Joosialla oli, niin että hän vapisisi Jumalan sanan edessä. Herra puhui Joosialle näin: "Katso, minä annan tätä paikkaa ja sen asukkaita kohdata onnettomuuden... sillä he ovat hyljänneet minut ja polttaneet uhreja muille jumalille... Mutta Juudan kuninkaalle, joka on lähettänyt teidät kysymään neuvoa Herralta, sanokaa näin: ...Koska sinun sydämesi on pehminnyt ja sinä olet nöyrtynyt Herran edessä kuullessasi, mitä minä olen puhunut tätä paikkaa ja sen asukkaita vastaan, että he tulevat kauhistukseksi ja kiroussanaksi... niin minäkin olen kuullut sinua, sanoo Herra. Sen tähden... sinun silmäsi pääsevät näkemästä kaikkea sitä onnettomuutta, minkä minä annan kohdata tätä paikkaa." (2. Kun. 22:16-20)

Jumala sanoi kuninkaalle kaikessa yksinkertaisuudessaan: "Niin kauan kuin olet vallassa niin, että vapiset Sanani edessä ja luotat minuun, et näe tuomion tulevan. Se ei tapahdu sinun hallintokautesi aikana."

Uskon, että meidän tilaisuutemme vastata Jumalan kutsuun on ohikiitävä hetki. Meidän kaikkien tulisi rukoilla, että kansamme katuisi ja kääntyisi takaisin Herran puoleen. Mutta kaikkein kiihkeimmät rukoukset meidän tulisi lausua oman sydämemme puolesta: "Herra, älä anna minun vavista näiden katastrofien edessä, vaan sinun Sanasi edessä. Haluan kuulla sinun äänesi kaikessa tässä. Pane minut kääntymään kokonaan puoleesi."

(David Wilkerson Näky Nyt laajennettu painos)
Mutta Herran palvelijan ei sovi riidellä, vaan hänen tulee olla lempeä kaikkia kohtaan, kyetä opettamaan ja pahaa kärsimään.
2. Tim. 2:24
Avatar
Maria
Viestit: 869
Liittynyt: 27 Kesä 2021, 15:16

Re: David Wilkerson

Viesti Kirjoittaja Maria »

Jumala suree erityisesti niitä katastrofeja, jotka kohtaavat viattomia ihmisiä. Voit olla varma, että Jeesus on itkenyt tämän terrori-iskun uhrien vuoksi viime viikkoina. Hänen sanotaan keräävän leiliin kaikki pyhiensä kyyneleet.
Eikä nuorta viiniä lasketa vanhoihin nahkaleileihin; muutoin leilit pakahtuvat, ja viini juoksee maahan, ja leilit turmeltuvat; vaan nuori viini lasketaan uusiin leileihin, ja niin molemmat säilyvät." Matt. 9:17

Eikä kukaan laske nuorta viiniä vanhoihin nahkaleileihin; muutoin nuori viini pakahuttaa leilit, ja viini juoksee maahan, ja leilit turmeltuvat.
Luuk. 5:37

Niin he kysyivät häneltä sanoen: "Opettaja, milloin tämä sitten tapahtuu? Ja mikä on oleva merkki tämän tulemisesta?"
Niin hän sanoi: "Katsokaa, ettei teitä eksytetä. Sillä monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä olen se', ja: 'Aika on lähellä.' Mutta älkää menkö heidän perässään.
Luuk. 21:7-8

Ja on oleva merkit auringossa ja kuussa ja tähdissä, ja ahdistus kansoilla maan päällä ja epätoivo, kun meri ja aallot pauhaavat.
Luuk. 21:25
Uskon, että meidän tilaisuutemme vastata Jumalan kutsuun on ohikiitävä hetki. Meidän kaikkien tulisi rukoilla, että kansamme katuisi ja kääntyisi takaisin Herran puoleen. Mutta kaikkein kiihkeimmät rukoukset meidän tulisi lausua oman sydämemme puolesta: "Herra, älä anna minun vavista näiden katastrofien edessä, vaan sinun Sanasi edessä. Haluan kuulla sinun äänesi kaikessa tässä. Pane minut kääntymään kokonaan puoleesi."
Koen, että esirukoukset ovat auttaneet ja kiitos Uskon Jeesukseen, että sain hyvät ohjeet sairastamisesta parantumisen tielle. Kuume on poissa ja olo on parempaan päin. Kiitos Jeesus antamastasi avusta ja kiitos teille palstalla, että muistatte minua ❤️ Se ei ole. ollut turhaa.

Lisäsin tähän Sananpaikat, jotka ovat pyörineet mielessäni. Tuo 11.9. alkoi olla jo enemmän kuin paljon mielessäni iltapäivällä. Sitten se tuli jo suustani ulos, aivan kuin itsestään. Sitten koin, että on alettava rukoilla tuon asian puolesta.
Aloin sitten muistella, nyt tulee 20 vuotta siitä, kun tornit murentuivat alas. Mielessäni on myös Suomi ja tuleva tulva tai aalto, joka sitten menee sinne minne menee, mutta tekee jotain sellaista, mitä emme ole aiemmin kokeneet.
Tänään koin hengessä, että päivää ikäänkuin pidätellään sillä Jumala on antanut armon aikaa. Entä metsän eläimet? Elämän puolesta rukoillessa, on hyvä muistaa myös eläimiä. Sanassa sanotaan, ihmistä ja eläintä sinä autat. Haluaisinkin rukoilla myös sitä, että Jumala lähettää kaikkinaiset luomansa eläimet turvaan ennen kuin Hän langettaa yllemme sellaista katastrofia, joka vahingoittaisi myös niitä. En tiedä miten asia sydämelleni tuli, mutta koska Sanassa siitä puhutaan, uskallan sen tähänkin tuoda.
Haluaisin myös rukoilla, että me jokainen henkilökohtaisesti tänään olisimme Jumalan edessä enemmän, kuin vaikkapa yleensä. Mitä Herra minulle on uskonut asioitaan, niin se kertoo siitä, että Hänellä on paljon asiaa omilleen. Hänellä on paljon omia, jotka istuvat tai liikkuvat tekemässä sellaista, joka on ihmiselle mieluista, mutta Jumala ei ole siinä mukana. Herra puhui noin tunti sitten asiasta, joka oli hyvin pysäyttävää. Se koski kristittyjen halua tehdä parannusta omassa elämässään. Kun minulla on synti elämässäni, en aina tiedosta sitä ja siksi Herra hienovaraisesti puhuttelee sisintämme. Hän vie meidät kohti ristiä. Ristin juurella saamme tunnustaa, että emme ole valmiita luopumaan synnistämme. Siksi sinne Ristin juurelle tullaan. Silloin tunnustaessamme vasta, rakastavan Herramme edessä saamme kokea, kuinka Hän antaa meille niin valtavan synnintunnon omasta synnistämme, että olemme valmiita luopumaan siitä. Tämä on Jeesuksen teko meissä. Mutta tämän päivän syntisiä ei juurikaan tule ristille. He menevät kyllä seurakunnan kokouksiin, mutta eivät ristin juurelle ajatellen että sen ehtii tehdä myöhemminkin. Mutta Herran pyhyys on sellainen, että sitä ei saisi koskaan ohittaa. Se ei ole mahdollistakaan. Herra ei unohda, vaan Häntä murehduttaa sellainen. Meidän ei tulisi tehdä parannusta ulkonaisista asiosta, vaan Jumalan Sanan vastaisista asioista. Olen itse elämäni aikana ollut monet kerrat uppiniskainen ja halunnut tehdä asiat oman mieleni mukaan. Tänä päivänä Herra jo edellyttää, että jos todella tahdon kuulla Häntä ja jos tosiaan tahdon että Suomessa ja maailmalla ihmisiä pelastuu eikä joudu jatkuvasti kadotukseen, niin minulla ei ole enää varaa leikkiä minä päätän itse mitä teen elämälläni-leikkiä. Tämä kuulostaa ehkä kovalle, mutta jos elämäni pelastus olisi ollut Televisiosta kiinni, olisin kuollut. Jumalan kiitos, että silloin ihmisiä oli vielä kaduilla, oli telttakokouksia, herätyskokouksia ja ihmiset janosivat Jumalaa. Tänään on niin paljon ihmisiä, jotka ovat aivan yksin kodeissaan, eikä kukaan edes tiedä sitä. Ja me rukoilemme, että Herra auta ja Herra eräänä päivänä sanoi, minä lähetän sinut. Koska rukous ei voi pelastaa kaikkia, Jeesus haluaa myös kohdata ihmisen. Me olemme Jumalan Sanan mukaan kehotettuja menemään ja tekemään. Ja kiitos Herralle, me vielä tulemme olemaan tätä kaikkea, mutta ennen sitä, mennään ristin juurelle. Sanotaan, että en tahdo olla evankeliumin julistaja, opettaja, esirukoilija, profeetta, tai mihin ikinä Herra sinua ja minua kutsuikin. Mooses ei tahtonut olla Mooses, mutta Herra antoi avun työhön. Emme ole milloinkaan täällä maan päällä täysin sitä, mitä rakkauden silmälasien läpi haluaisimme. Me olemme tomua, jota Jumalamme jostain syystä tahtoo käyttää. Meistä riippumatta. Ja vaikka ajattelisit, en omista autoa, bussilippuja, rollaattoria tms. niin en minäkään omista. Omistan uskon Jeesukseen ja senkin sain lahjaksi. Ja tämän palstalla kirjoittamisenkin Herra antoi, vaikka en olisi koskaan tahtonut. Herra sanoi, kirjoita, rukoile jne. Ja minä laitoin kauan hanttiin, mutta nöyrryin lopulta, koska Jeesus on Herra ja Häntä minun tulisi totella. Enemmistö hylkää, Jeesukseen Kristukseen en pety koskaan ja Hän ei myöskään hylkää eikä jätä. Rukoile kanssani, että Televisiot menevät uskovien kodeissa klo19-21.00 välisenä aikana kiinni ja että ihmiset ovatkin silloin kaduilla todistamassa Jeesuksesta. Ja jos eivät ole, niin ovat polvillaan rukouksessa.

Kiitos Jeesus, että saan tuoda sinun eteesi Suomen Televisiot ja sen mikä siinä orjuuttaa. Älä anna meidän olla siinäkään muuta kuin armon alla. Jos joku todella tarvitsee vielä hengellistä maitoa, niin Herra anna sitä, ja jos joku haluaa katsoa muita ohjelmia, joita meillä on vapaus katsoa, niin Herra. Sinun käteesi tämä jääköön. Anna silti Herra paljon tulta niiden omiesi sydämiim, jotka valitsevat, että alkavat nyt seurata Sinua. Herra anna oikein palo sydämeen, että tahdon rukoilla tuntemattomien ihmisten puolesta töiden jälkeen. Anna uutta voimaa, joka valvottaa, että tekee mieli lähtee yörukouksiin ulos Herran kanssa. Näytä Isä meille, että Herätyksesi puhaltaa tuolla ukonilmassa nääntyvien ja etsivien luona. Näytä Herra, että evankeliumin työ kaipaa esirukousta ja lähettäjiä. Näytä Herra, että meidän maa huutaa apua. Lähetä meitä pitkin Suomea ja anna Herra Pyhän Hengen väkevä läsnäolo jokaiselle tässä hetkessä, että ei jää epäselväksi, että Sinä kutsut sadonkorjuuseen. Sinä kutsut Jeesus lopunajan työhön. Meillä on paljon kalansaalista odottamassa Herra. Anna meille autot ja kahvitarpeet ja anna ennen kaikkea hyvä keskinäinen yhteys, että näkyy, että olemme olleet ristisi juurella Herra. Anna palaa sydämessämme se lopunajan lamppuöljy Herra. Koske jokaisen sisintä niin, että tulee se halu tehdä niitä ensimmäisiä tekoja Herra. Anna anteeksi, että emme ole siellä missä pitää aina, mutta kiitos Jeesus että saamme tässä senkin tunnustaa. Auta löytämään jalkojesi juurelle ja olemaan nöyrällä paikalla. Tässä olen Herra. Sinun lähellä tahdon olla. Haluan myös siunata Jarmoa ja pyytää, että häntäkin oikein virvoitat. Sinä näet mikä vastuu on pitää tätä sivustoa pystyssä. Näytä Herra Jarmolle itsesi tähden Jeesus, että voit tänään antaa uuden näyn hänelle, jota kohti hän saa käydä. Me Tarvitsemme kaikki joka päivä uuden voiman ja uuden näyn, että tiedämme mitä Sinä meidän kanssa tahdot tehdä. Herra virvoita meitä jokaista palstalla kävijää ja jokaista nimimerkkiä. Siunaa myös jokainen palstan valvoja ja anna heille hengessä ohjausta ja siunaa heitä viisauden ja tiedon sanoilla, että saisivat olla Sinun väkevässä käytössä täällä palstalla.
Ole armollinen ja anna suodattimet ymmärtää sanoma siten kuin Sinä Herra sen tahdot sanoa, ei niinkuin minä. Anna kansasi palata ristin juurelle. Herra, minä tulen tässä nyt ristille ja sanon, että en haluaisi sanoa tätä kaikkea, mutta mieluummin valitsen tänään Sinun nimesi ja pyydän apuasi kaikessa.
Mutta Herran palvelijan ei sovi riidellä, vaan hänen tulee olla lempeä kaikkia kohtaan, kyetä opettamaan ja pahaa kärsimään.
2. Tim. 2:24
Avatar
Maria
Viestit: 869
Liittynyt: 27 Kesä 2021, 15:16

Re: David Wilkerson

Viesti Kirjoittaja Maria »

Sain joskus tämän kirjoituksen. Luin sen juuri. Aivan kuin en olisi koskaan lukenut sitä. Sattuma, vai ei, tämä tuli vastaan juuri nyt, kun etsin yhtä kuvaa, niin sainkin tämän.
Luetun jälkeen on hyvä aina koetella kaikki, oli puhuja tai kirjoittaja kuka tahansa, koska monin paikoin me "hairahdumme". Koetellaan siis itsemme tänään ja mennään Jumalan eteen Jeesuksen Kristuksen verihaavojen kautta. Kysytään, olenko minä Jeesus valmis, kun tulet tuulissa ja pilvissä. Olenko valmis, jos tämä päivä on minulle viimeinen? Olenko Herra otollinen sinulle? Haluatko tuntea minut? Mikä on minun ja Sinun välinen suhde tänään, olenko kuullut Sinun äänesi tänään? Olenhan jalkojesi juuressa Herra, olenko astumassa kerran Taivaan iloon? Muistanko ristin sanoman Jeesus? Herra, uudista minut tänään. En tahdo olla Sinua vastaan, mutta niin usein olen. En tahdo tehdä Sinun tahtosi mukaan ja murehdutam Sinua. Auta minua ja osoita minulle ristillä se armo, jota vailla olen. Tahdon tulla takaisin luoksesi kokonaan ja kokosydämisesti. Aamen
Mutta Herran palvelijan ei sovi riidellä, vaan hänen tulee olla lempeä kaikkia kohtaan, kyetä opettamaan ja pahaa kärsimään.
2. Tim. 2:24
Avatar
Maria
Viestit: 869
Liittynyt: 27 Kesä 2021, 15:16

Re: David Wilkerson

Viesti Kirjoittaja Maria »

DAVID WILKERSONIN UNI YLÖSOTOSTA: "Valmistautuneena olo ei ole leikin asia"

Vuonna 1998 saarnaaja David Wilkerson näky unessa näyn seurakunnan ylöstempauksesta ja puhui tämän saarnassaan seuraavasti.

"Valvokaa siis, sillä ette tiedä, minä päivänä teidän Herranne tulee. Mutta se tietäkää: jos perheenisäntä tietäisi, millä yövartiolla varas tulee, totta hän valvoisi, eikä sallisi taloonsa murtauduttavan. Sentähden olkaa tekin valmiit, sillä sinä hetkenä, jona ette luule, Ihmisen Poika tulee." - Matteus 24:42-44

"En näe paljon unia, ja en saarnaa unistani koska olen Sanan saarnaaja, ja kaikki mikä ei ole yhtä Jumalan sanan kanssa on hyljättävä suoraltä kädeltä. Kerron teille kuinka Jumala herätti sieluni, kuinka minun tulisi saaranata tästä useammin. Haluan sinun tietävän että tämä ei ole oppia, se ei ole uutta ilmestystä, se on vain Pyhän Hengen kehoitusta minulla, ja puhetta minulle Hänen tulemuksestaan. En halua rakentaa mitään oppia siitä, muista tämä.

Minulla ei ole suurta luottamusta uniini, mikä tahansa uninäky tai ilmestys on ehdottomasti sidottava Kirjoituksiin. Tämän sanottuani, anna minun tämä jakaa sinulle ilman että yritän puhua sinulle opista tai muusta sellaisesta, vaan vain Pyhän Hengen puhetta minulle.

Unessani havaihduin yllättäen siihen tietoisuuteen että minut oli otettu, minut oli temmattu ylös ja olin jonkinlaisessa kulkuneuvossa. En tiedä oliko ne vaunut, en nähnyt kulkuneuvoa,mutta minä tiesin että siellä oli muitakin ja siellä oli Herran enkeli. Oli tunne kiirehtimistä nopeasti katujen läpi taloihin - tämä kulkuneuvo ei tienyt seinistä mitään - ja minulle oli tunne että olin matkalla kotooin, olin pelastettu, Herra oli tullut.

Herran enkeli kerää minut Herran vaunuihin, niitä on tuhannen tuhat, ja Herran tulemus on kuin salama joka käy idästä länteen. On tunne nopeudesta, mutta on ikään kuin näkisin sen hidastettuna, tämän salaman tulemuksen. Näin sen hidastettuna, mutta en nähnyt kuljettajaa, en nähnyt enkeleiä ja en nähnyt kulkuneuvoa, minulla oli vain tunne, ja tiesin että minua kuljetettiin ja minut otettiin, ja minä liikuin nopeasti. Ihmisiä temmattiin heidän kodeistaan ja kaduilta.

Ja muistan erityisesti menon tiettyyn kotiin ja siellä oli kolme ihmistä, joista tunnistin kaksi ystävikseni ja yksi oli perheenjäsen, ja me lähdimme välittömästi, ja oli tunne, äkkinäisyyden tunne. Voi Jumala, heidät jätettiin jälkeen ja Herra salli minun, muutamaksi katoavaksi hetkeksi, aistimaan kauhun mikä olisi jäljelle jääneille kun Herran enkeli tuli ja kokosi valittunsa neljältä tuulelta.

Sain tietää että tuona aikana jopa ne jotka kutsuvat itseänsä kristityiksi, ja eivät olleet oikeasti kristittyjä, jotka halveksivat Jumalan armoa menivät pois ja tekivät syntiä, ja sanoivat että voin helposti tunnustaa, eivät koskaan hyljänneet heidän syntiänsä. Oli tunne, että vaikka he nukkuivat he tiesivät. Oli tietoisuus Herran tulemuksesta ja tuli yllättävä hetki, koska näin käsien kohoavan, ja ihmiset kurkottivat ja heiluttivat käsiään. Itseasiassa, kun jatkoimme liikkumista, oli ihmisiä jotka liikkuivat ja yrittivät saada tämän kulkuneuvon ajajan huomion, ja minä huusin ja kiljuin että menkää avoimelle paikalla, aivan kuten olisin luullut että heidät huomataan avoimelta paikalta ja temmataan ylös, but se jatkoi matkaansa vain nopeasti eteenpäin. Mutta oli tunne jota en ollut koskaan kokenut elämässäni, vaikka koko elämäni isäni opetti Herran tulemuksesta, minun isoisäni opetti Herran tulemuksesta, minä opetin siitä.

Raamattu sanoo että me kaikki muutumme, silmänräpäyksessä, yhtäkkiä meidät muutetaan. Raamattu sanoo, että tämä katoavainen ruumis pukee päälleensä katoamattoman ruumiin kuten Hänellä. Ja Raamattu sanoo että meidän on oltava valmiina ja valmistautuneina, odottaen. Raamattu sanoo, että Hänen tulemuksensa on niille jotka odottavat Hänen ilmestymistään, ja nuo jotka odottavat, vaikka he nukkuisivat, heidät temmataan, jos se on keskellä yötä.

No, en mene tempauksen oppiin, siitä milloin tämä tapahtuu, ennen ahdistusta, keskivaiheilla ahdistusta vaiko ahdistuksen jälkeen, vaan kerron vaan teille siitä kauhun tunteesta joka tulee olemaan niille jotka tiesivät evankeliumin, joilla oli kiinnostusta toisiinsa, ja jotka tunsivat Jumalan armon ja laupeuden, ja he eivät olleet valmistautuneita. Heitä ei otettu, heitä ei koottu siihen kulkuneuvoon, ja muistan sen liikkeen nopeuden, ja näkeneeni jäljelle jääneet ihmiset, kun kulkuneuvo vain ohitti heidät, ja tämän hirvittävän tunteen. Herra, tiedän että olen pelastettu, tiedän että olet lunastettu, olen menossa kotiin, mutta nuo kaksi ystävääni ja tuo perheen jäsen! Oli kauhua. Kaksi on makaamassa yhdellä vuoteella, toinen otetaan ja toinen jätetään... sentähden valvokaa Hänen tulemistaan kun varasta yöllä. Ystävät, Hän on tulossa.

Ei ollut nopeuden tunnetta, ei ollut tunnetta liikkumisesta, vaan yhtäkkiä astuin kaikkien muiden ympärillä olevien kanssa ulos pilvestä, ulos sumusta, ulos ajas, iankaikkisuuteen. Yhtäkkiä, ei ollut tunnetta kuljettamisesta kosmokseen tai mihinkään muuallekaan; yhtäkkiä me olimm... kotona. Olimme iankaikkisuudessa ja muistan tämän ehdottoman tyyneyden tunteen, kun me astuimme iankaikkisuuteen tuon pilven läpi. Siellä oli tunne rauhasta ja näin ympärilläni ihmisiä tunnustelemassa ruumiitaan, heidän käsiäisänsä, ja he hieroivat kasvojansa. Ei ollut huutoa. En nähnyt Jeesusta missään, se oli vain tuntemus, se tapahtui niin äkisti. Se vaikutti olevan kokoontumispaikka ja Raamattu sanoo Hänen kokoavansa valittunsa neljältä tuulelta, ja yhtäkkiä katsoin ja siellä oli minun kaksi ystävääni, minun rakkaani tulivat pilven läpi iankaikkisuuteen.

Kukaan ei katselllut toisiansa, ei kukaan, ja siellä ei ollut halaamista, siellä oli vain rauha, ihmeellinen rauha, ja koin sen hetkessä, että olen kotona ja että maa jossa olin ollut oli poissa. Olen saatanan otteen ulottumattomissa. Ei ole syntiä, ei mahdollisuutta koskaan eksyä, olen ikuisesti Hänen. Hän teki mitä sanoi tekevänsä. Hän sanoi että Hän tulisi enkeliensä kanssa, ja Hän tuli enkeliensä kanssa. Hän oli tehnyt niinkuin olin saarnannut, kaikki mitä olin sanonut, oli totta! Hän on kaikkiriittävä, Hän on kaikki mitä me tarvitsemme!

Siellä oli tyyneys ja ja rauha ylitse mitän pystyin kuvittelemaan. Ja ihmiset olivat hämmästyksissä, hiljaa. Oli ihmetys ja rauha joka oli ehdottoman hajoaman, ja se tunne. Se tunne oli kaikkialla... se oli totta. Se tunne todellisuudesta ja totuudesta että se vanha maailma ei ole todellinen maailma, tämä vasta on tosi maailma, tämä iankaikkisuus, kun kaikki on väistynyt. Se vanha maailma olikin ollut vain unta ja se oli ollut heinää. Niin kuin Raamattu sanoo, liha on heinä, se kasvaa ja se kuihtu ja se on poissa. Aika on vain pieni palanen, mutta iankaikkisuus on suuri maailma. Jumala leikkasi pienen palan ja Hän antoi sen ihmisille, armossaan ja laupeudessaan, sanoen: "Tässä on minun armoni, Minun laupeuteni, Minun kunniani. Hän antaa sinulle paikan ja ajan kääntyä ja luottaa Häneen.

Mutta Jumala odota hetki, kaikki nuo jotka eivät tulleet, kaikki nuo jotka jäivät jäljelle, jotka ajattelivat olleensa valmistautuneita ja ajattelivat olevansa valmiita, he eivät ole täällä. Entä he Herra? He ovat kadotettuja? Minulla oli tunne, jota en usko siellä kuitenkaan olevan vaan Jumala antoi minun tuntea sen kadotettujen tunteen jotka olivat poissa, ja yhtäkkiä ajattelin kaikkia noita joita ei ollut koottu mukaan. Heräsin, istuin ylös, ja nämä sanat olivat kuin hiljainen ukkonen päässäni: "David, olla valmistautunut ei ole leikin asia". Ja asetuin selälle tyynylleni ja Jumala sanoi: "Minun kansani ei ota sitä vakavasti. He puhuvat siitä, mutta he eivät ota sitä vakavasti, ja monet, monet tulevat jäämään pois. He eivät ole valmiita. Armon aika on tulossa loppuunsa."

"Samoin Kristuskin, kerran uhrattuna ottaakseen pois monien synnit, on toistamiseen ilman syntiä ilmestyvä pelastukseksi niille, jotka häntä odottavat." - Heprealaiskirje 9:28
Mutta Herran palvelijan ei sovi riidellä, vaan hänen tulee olla lempeä kaikkia kohtaan, kyetä opettamaan ja pahaa kärsimään.
2. Tim. 2:24
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2066
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: David Wilkerson

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

David Wilkerson:

https://worldchallenge.org/fi/sota-taivaassa
LOPUSTA OTE
...
Tämä on se hetki, jolloin me kuulemme Juudan Leijonan karjuvan. Yhdessä silmänräpäyksessä hän lopettaa sodan. Hän julistaa: "Nyt riittää. Ei enää verukkeita synnille."

Johannes näki jo ennalta sen päivän, kun Herra tulee nopeasti toteuttamaan työnsä maan päällä. Hän kuvaa sitä näin:

"Ja minä näin taivaan auenneena. Ja katso; valkoinen hevonen, ja sen selässä istuvan nimi on Uskollinen ja Totinen, ja hän tuomitsee ja sotii vanhurskaudessa. Ja hänen silmänsä ovat niinkuin tulen liekit, ja hänen päässään oli monta kruunua, ja hänellä oli kirjoitettuna nimi, jota ei tiedä kukaan muu kuin hän itse, ja hänellä oli yllään vereen kastettu vaippa, ja nimi, jolla häntä kutsutaan, on Jumalan sana. Ja häntä seurasivat ratsastaen valkoisilla hevosilla taivaan sotajoukot, puettuina valkeaan ja puhtaaseen pellavavaatteeseen. Ja hänen suustaan lähtee terävä miekka, että hän löisi sillä kansoja. Ja hän on kaitseva heitä rautaisella valtikalla, ja hän polkee kaikkivaltiaan Jumalan vihan kiivauden viinikuurnan. Ja hänellä on vaipassa kupeellaan kirjoitettuna nimi:?Kuningasten Kuningas ja herrain Herra?." (Ilm.19:11-16).

Täällä New Yorkissa ihmiset usein kysyvät: "Missä olit tuon 9/11 iskun aikana?" Tai: "Missä olit, kun valot sammuivat tuon suuren sähkökatkon aikana?" Minun kysymykseni sinulle on: "Missä olet, kun Jeesus tulee? Mikä on sinun sydämesi tila, kun kuningasten Kuningas nopeasti alkaa tuomionsa? Mitä olet tekemässä, kun hän tulee sodan lopussa?"

Olkaamme kaikki hänen kalliin verensä alla, kätkettynä kallion suojaan.


Lisäksi:
https://worldchallenge.org/overcoming-satan-blood-jesus
saatanan voittaminen Jeesuksen verellä
AUDIO
Avatar
Maria
Viestit: 869
Liittynyt: 27 Kesä 2021, 15:16

Re: David Wilkerson

Viesti Kirjoittaja Maria »

https://youtu.be/rpmqSJwV6Fc
David Wilkersonin saarna.
Mutta Herran palvelijan ei sovi riidellä, vaan hänen tulee olla lempeä kaikkia kohtaan, kyetä opettamaan ja pahaa kärsimään.
2. Tim. 2:24
Avatar
Sanna
Valvoja
Viestit: 1212
Liittynyt: 11 Joulu 2021, 09:40

Re: David Wilkerson

Viesti Kirjoittaja Sanna »

Maria kirjoitti: 28 Elo 2021, 18:05 ...Kysytään, olenko minä Jeesus valmis, kun tulet tuulissa ja pilvissä. Olenko valmis, jos tämä päivä on minulle viimeinen? Olenko Herra otollinen sinulle? Haluatko tuntea minut? Mikä on minun ja Sinun välinen suhde tänään, olenko kuullut Sinun äänesi tänään? Olenhan jalkojesi juuressa Herra, olenko astumassa kerran Taivaan iloon?...
Aamen! 🙏🙏
Maria kirjoitti
"Sain tietää että tuona aikana jopa ne jotka kutsuvat itseänsä kristityiksi, ja eivät olleet oikeasti kristittyjä, jotka halveksivat Jumalan armoa menivät pois ja tekivät syntiä, ja sanoivat että voin helposti tunnustaa, eivät koskaan hyljänneet heidän syntiänsä. Oli tunne, että vaikka he nukkuivat he tiesivät. Oli tietoisuus Herran tulemuksesta ja tuli yllättävä hetki, koska näin käsien kohoavan, ja ihmiset kurkottivat ja heiluttivat käsiään."
Tämä on se mistä ei jaksa olla saarnaamatta tarpeeksi. Ihmiset luulevat että että Kristinusko pelastaa.
Sillä ei ole mitään merkitystä kuulutko helluntalaisiin, vapaaseurakuntaan vai oletko entinen muslimi.
Ainoa tie pelastumiseen on Jeesus, synneistä pitää kääntyä pois, eikä luottaa vain lapsuuden kasteeseen ja uskon tunnustamiseen.
Liian moni nukkuu ja luottaa siihen että Jeesus ei tulisi meidän elinaikana ja että ei ole kiire pois synnin elämästä ja osa ei edes miellä elämäänsä syntiseksi.

Valvokaa tilaanne ja rukoilkaa, te luulette että aikaa on vielä paljon mutta sitä ei ole😭
Kaikki mikä heikentää Jeesuksen ristintyötä - on valetta.

Loista lapseni! Näytä mistä sinut on tehty!
Et ole tuhkaa ja tomua, vaan arvokkaita aineita. Näytä vahvuutesi! Taistele sanani eteen!
Olet uudelleen luotu savesta!
Avatar
Maria
Viestit: 869
Liittynyt: 27 Kesä 2021, 15:16

Re: David Wilkerson

Viesti Kirjoittaja Maria »

Niin. Kyllä tämä aina hiljaiseksi vetää. Monet kerrat. Kaiken aikaa Herra ottaa kiinni siitä, että mikä on todellinen tilani. Ei sitä pääse karkuun. Ei sitä tule päästäkään karkuun. Mutta kun sen kanssa kamppailee, niin siitä haluaisi puhua. Ja kun siitä haluaisi puhua, tuntuu niin monta kertaa siltä, että sitä ei osaa sanoittaa. Ei ole sellaista sanottavaa, joka uppoaisi toiseen.

Sitä ikäänkuin päättää jo etukäteen muiden puolesta, että miten he ajatuksiisi suhtautuvat. Liiankin usein.

Kuinka usein jää kertomatta jotain, mitä haluaa, mutta ei kerro.

Minä tiedän, että oma kirjoittaminenkin kumpuaa siitä, että teen sitä omasta puolestani. En osaa sanoa että jonkun toisenkin täytyy tehdä niin kuin minä teen. Tiedän vain, että löytyy aina jotain, mikä on vielä tuossa edessäni. Jotain, mitä opin itsestäni, jotain mitä en ole aiemmin oivaltanut. En ole ollut siihen vielä aiemmin valmis.

Elämä on myös jälkiä. Se on myös likaisia astioita pöydällä, tyhjentämättä jätetty tiskikone, puhdistamaton jääkaappi ja epäselvänä näkyvä maisema likaisen ikkunalasin takana. Senkin jälkeen, kun teemme perusteellisen puhdistustyön, aloitamme kaiken aina alusta, sillä elämä on alituiseen käyttöön tarkoitettua. Syömme ja juomme kuten aina ennenkin. Puhdistautuminen on osa sitäkin. Emme voi pysyä puhtaana ilman Jeesusta.

On kuin täytyisi aina vain löytää ne siivousvälineet, mutta jos et huomaa, että lattialla on pölyä, kuinka tiedät siivousta kaipaavasi. Siksi sinun täytyy välillä maata lattialla, että tiedät "paikallasi", että täälläkin on Herra.

Ehkä tämä pölyinen alatie on juuri se kivipolku, jolloin meidän maamme alla on kyllä routaa, mutta ylhäältä alaspäin katseltuna se näyttää armollisemmalta. Niin polvistuenkin. Kun katsoo alaspäin, sitä sulkee silmänsä, mutta samalla alkaa nähdä, että Jeesuskaan ei ollut ristillä suorana. Hänkin oli kumarassa asennossa. Ei meidänkään tarvitse olla enempää.

Kiitos Jeesus, että meidän seurakuntamme on keskeneräinen ja Sinä teet sen täydelliseksi. Me saamme tässä vaiheessa antaa vain oman henkemme alttiiksi ja avata sydämemme Sinulle. Kiitos kun kannattelet tämän päivän ja valaiset ymmärrystämme tarpeellisen määrän.
Sytytä lamppumme ja armahda kaikessa. Aamen 🙏
Mutta Herran palvelijan ei sovi riidellä, vaan hänen tulee olla lempeä kaikkia kohtaan, kyetä opettamaan ja pahaa kärsimään.
2. Tim. 2:24
Avatar
Maria
Viestit: 869
Liittynyt: 27 Kesä 2021, 15:16

David Wilkerson

Viesti Kirjoittaja Maria »

David Wilkerson kirjoittaa kirjassaan Kohti tuomioita omia ajatuksiaan.
Tulevaisuutemme on nyt

Maailmankuulu evankelista ja kirjailija David Wilkerson esittää henkilökohtaisen, Jumalan edessä saamansa näkemyksen maailman nykytilanteesta. Hänen perusteltu ja vakava sanomansa on tarpeellista ravistelua meille monesti liian huolettomille nykyihmisille.

Kirja sisältää myös sanoman uudistuksesta jokaiselle - ja kaikkialla. Jumala ei ole kuollut!

Kohti tuomiota? on kirjoitettu Amerikan olosuhteita silmälläpitäen, mutta se on sovitettavissa yhtä hyvin kaikkien länsimaisen yhtenäiskulttuurin piirissä elävien yhteiskuntien tilanteeseen. Wilkersonilla on asiaa meille jokaiselle.

- - -
Maanjäristyshuumoria

Amerikka istuu valtavien maanjäristysten ruuti tynnyrien päällä – ja laskee tilanteesta leikkiä. - Tuomiohuumori on nykyisin suosittua kaikkialla maassa. Ihmiset nauravat ennustuksille tulevista tuomioista ja ilkkuvat niitä. Kun pienet maanjäristykset iskevät varoitukseksi siitä, mitä on tulossa, synnyttää se taas uusia järistysvitsejä ja sairaalloista onnettomuuksilla hekumoimista.

Olin äskettäin keskellä pientä maanjäristystä Memphisissä, Tennesseessä. Olin sellaisen hotellin yhdennessätoista kerroksessa, joka alkoi heilua. Se oli pelottava kokemus. Seuraavana päivänä memphisiläisen Commercial Appeal -lehden etusivulla komeili sarja järistysvitsejä. Se suututti minua. Tuossa järistyksessä olisi moni ihminen voinut saada surmansa. Lehden olisi pitänyt laittaa pääotsikoksi huudahdus: "Kiitos Herralle Hänen armostaan!" Sen sijaan häpäisemme Jumalan varoitukset törkeällä ivailulla. Meidän sietäisi hävetä!

Eräänä päivänä aivan lähitulevaisuudessa kaikki pilailu lakkaa ja koko kansa itkee. Tuhannet ovat hautautuneet irtokivistä muodostuneiden kasojen alle. Paheelliset joutuvat nyt itse kokemaan sen, mille ovat nauraneet ja mitä ivailleet.

Hän kostaa heille heidän ilkityönsä ja hukut taa heidät heidän pahuutensa tähden. Herra, meidän Jumalamme, hukuttaa heidät. (Ps.94: 23.)

Liitteet
Eloonjääneet.jpg
Mutta Herran palvelijan ei sovi riidellä, vaan hänen tulee olla lempeä kaikkia kohtaan, kyetä opettamaan ja pahaa kärsimään.
2. Tim. 2:24
Vastaa Viestiin