Lopunajat mediassa 5

Keskustele eskatologisista asioista
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2192
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Lopunajat mediassa 5

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Sinä kuulostat, edelleen, Putinin mainosmieheltä.

Osa kommenteistasi on kuin suoraan Venäjän propagandatoimistosta. Oletko kenties sukua dosentti Johan Bäckmanille ?


https://fi.wikipedia.org/wiki/Johan_B%C3%A4ckman

Jos et tiennyt, niin Krim on osa Ukrainaa, nyt siellä asustelee murhaajat ja varkaat, ns. vihreät miehet.

Katsotaanpa kuinka monta fania tulet saamaan tuolle Putinismille........
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
jsj
Viestit: 427
Liittynyt: 22 Elo 2021, 21:14

Re: Lopunajat mediassa 5

Viesti Kirjoittaja jsj »

AOAOAOAOAO kirjoitti: 30 Loka 2022, 19:20 Sinä kuulostat, edelleen, Putinin mainosmieheltä.

Osa kommenteistasi on kuin suoraan Venäjän propagandatoimistosta. Oletko kenties sukua dosentti Johan Bäckmanille ?


https://fi.wikipedia.org/wiki/Johan_B%C3%A4ckman

Jos et tiennyt, niin Krim on osa Ukrainaa, nyt siellä asustelee murhaajat ja varkaat, ns. vihreät miehet.

Katsotaanpa kuinka monta fania tulet saamaan tuolle Putinismille........
Arvasin, että yhtään sanomisistani et tule millään lailla kumoamaan tai kiistämään, sillä valitsin vain kiistattomia väitteitä, jotka on varsin helppo osoittaa toteen. Silloin jää vaihtoehdoksi vain Ad Hominem, eli henkilöön itseensä menevä hyökkäys.

Siispä teit mitä olen jo oppinut odottamaankin: kutsut totuuden puhumista Venäjän propagandaksi. Mitä se asia kertoo sinusta itsestäsi, jos kiistaton totuus kuulostaa sinun korvissasi propagandalta? Voisiko olla, että sinä itse olet silloin ajatunut totuudesta harhaan? Jos moitit minua totuuden puhumisesta, niin etkö sinä itse ole silloin se progandan levittäjä? Ja jos en totta puhunut, haasta toki joku noista väitteistäni. Edes yksi.

Mielestäni se, että uskova pyrkii tuomaan totuuden asioista esiin, ei tarkoita, että hän olisi kenenkään puolella. Eikö se totuuden kertominen ole meidän kaikkien velvollisuus? Jos haluat osoittaa Putinin syntiseksi, niin voit varmasti tehdä sen ilman että itse valehtelet. Esimerkiksi hänen avioeronsa vaimostaan ja uuden vaimon ottaminen lienee selkeä synti (ellei sitten edellinen vaimo tehnyt aviorikosta).
Katsotaanpa kuinka monta fania tulet saamaan tuolle Putinismille........
En minä ole mitään faneja etsimässä. Sittenhän vasta olisikin syytä huolestua, jos alkaisi saamaan maailman silmissä faneja ja kiitosta:
Luuk. 6: 26
Voi teitä, kun kaikki ihmiset puhuvat teistä hyvää! Sillä niin tekivät heidän isänsä väärille profeetoille.
Minun lukemassani kirjassa päinvastoin suorastaan luvataan, että maailma tulee minua vihaamaan.

Tiedän varsin hyvin sen hengen joka Suomessa vaikuttaa. Siis sen hengen, joka haluaa vaientaa kaikki kriittiset äänet ja keskustelun, jotta erilaiset radikaalit toimenpiteet saadaan ajettua läpi nopealla aikataululla.
Aam. 5: 10

He vihaavat sitä, joka portissa oikeutta puoltaa, ja totuuden puhuja on heille kauhistus.
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2192
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Lopunajat mediassa 5

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Olen huomannut sinun tarkoitushakuisuutesi jo alusta asti, jos jotain muuta olet kuvitellut. Haet tietoisesti riitaa.

Turhaan odotat vastineita väitteillesi, jos niitä toivot täältä saavasi.

Itselleni jo riittää se tieto Venäjän pahuudesta, kun Ukrainassa paljastuu säännöllisesti siviilien joukkohautoja.

Jos olet noin huolissasi Venäjän/Putinin "väärin kohdelluksi tulemisesta", niin eikö sinun tulisi tuoda tietosi ihan suuren yleisön tietoon ?

Voit esimerkiksi kirjoittaa Helsingin Sanomien yleisöviesteihin asiasta, omalla nimelläsi, ja esittää täällä esittämäsi "faktat".


--------------------------

Ihan uteliaisuudesta...oletko esittänyt väitteitäsi missään muilla foorumeilla ? Tai, esim. lehtien yleisönosastoilla ?

--------------------------

Ja, ettei foorumille synny jälleen ns. riitaketjua, saat etsiä itsellesi toisen keskustelukumppanin.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
jsj
Viestit: 427
Liittynyt: 22 Elo 2021, 21:14

Re: Lopunajat mediassa 5

Viesti Kirjoittaja jsj »

AOAOAOAOAO kirjoitti: 30 Loka 2022, 21:25 Olen huomannut sinun tarkoitushakuisuutesi jo alusta asti, jos jotain muuta olet kuvitellut. Haet tietoisesti riitaa.

Sinä nimittelet minua Putinistiksi ja Bäckmaniksi ja ties miksi ja sitten minä olen se joka jotain riitaa haen? Onko eriävien mielipiteiden esittäminen jotenkin automaattisesti riidan haastamista? Vai onko toisen nimittely ja henkilöön meneminen ennemminkin sitä?

AOAOAOAOAO kirjoitti: 30 Loka 2022, 21:25 Turhaan odotat vastineita väitteillesi, jos niitä toivot täältä saavasi.


Tämä ei minua yllätä tippaakaan, mutta olisiko kenties aika pysähtyä hetkeksi miettimään, miksi et voi mitään sanomisistani haastaa? Tulet esittämään väitteitä ja heti kun ne haastetaan, häivyt jollain tekosyyllä taka-alalle.

Itselleni jo riittää se tieto Venäjän pahuudesta, kun Ukrainassa paljastuu säännöllisesti siviilien joukkohautoja.

Puhuit siviilien joukkohaudoista. Valitettavasti sodissa kuolee aina siviilejäkin. YK:n raportin mukaan Ukrainassa on kuollut noin 6000 siviiliä. Amerikkalaiset tappoivat Irakin sodassa vastaavassa ajassa 12 000 siviiliä. Onko liittolaisemme Yhdysvallat siis kaksi kertaa pahempi kuin Venäjä?
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4762
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Lopunajat mediassa 5

Viesti Kirjoittaja Eero »

No, onneksi Herra kohtelee tasapuolisesti kaikkia heitä, jotka eivät Häneen turvaa, silloin on sama montako ydinpommia on pudonnut ja minne.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Avatar
Sanna
Valvoja
Viestit: 1213
Liittynyt: 11 Joulu 2021, 09:40

Re: Lopunajat mediassa 5

Viesti Kirjoittaja Sanna »

jsj kirjoitti: 30 Loka 2022, 10:16 Ydinaseiden tuominen Suomeen olisi saman mittaluokan provokaatio Venäjää kohtaan, kuin ydinaseiden sijoittaminen Kuubaan oli Yhdysvalloille. Olen jo pitkään sanonut, että sota Venäjää vastaan halutaan pitää käynnissä ja suomalaiset voidaan uhrata sen tavoitteen eteen seuraavaksi. Länttä ei voisi vähempää kiinnostaa rauhasta puhuminen. Niin syvällä pimeydessä kynnetään, että muutaman sadan "koronakuoleman" vuoksi pysäytettiin kahdeksi vuodeksi koko maa ja painostettiin ihmisille näitä vaarallisia piikkejä, mutta ydinsodan päivä päivältä realistisemmaksi muuttuva mahdollisuus ei huoleta pätkääkään, kunhan voidaan "näyttää Putinille".
Vaikkakin Venäjä entisenä kommunismimaana ei tarvitsekaan yllykkeitä toimilleen niin onhan tämä ydinase kysymys ja naton tuominen rajalla väistämättä ärsyttämistä.
Kaikki mikä heikentää Jeesuksen ristintyötä - on valetta.

Loista lapseni! Näytä mistä sinut on tehty!
Et ole tuhkaa ja tomua, vaan arvokkaita aineita. Näytä vahvuutesi! Taistele sanani eteen!
Olet uudelleen luotu savesta!
Avatar
Sanna
Valvoja
Viestit: 1213
Liittynyt: 11 Joulu 2021, 09:40

Re: Lopunajat mediassa 5

Viesti Kirjoittaja Sanna »

Koska tämä Venäjä/Nato keissi on kuitenkin tulenarka aihe niin täällä palstalla kuin muuallakin niin muistetaas kaikki rakkaat ja ihanat että asiat riitelevät,
ei uskovat
❤️❤️
Kaikki mikä heikentää Jeesuksen ristintyötä - on valetta.

Loista lapseni! Näytä mistä sinut on tehty!
Et ole tuhkaa ja tomua, vaan arvokkaita aineita. Näytä vahvuutesi! Taistele sanani eteen!
Olet uudelleen luotu savesta!
Pigeon
Viestit: 887
Liittynyt: 18 Syys 2016, 10:37

Re: Lopunajat mediassa 5

Viesti Kirjoittaja Pigeon »

Aamen!!

Ja totuus ei pala tulessakaan, se kestää koettelun!!

Kiitos jsj, kun tuot näkökulmia. Media ei meille totuutta kerro.Minua ei lämmitä naapurimaan julkinen mollaaminen ja ärsyttäminen vaan totuus molemmista puolista. Siksi pitää saada tuoda keskusteluun näkökulmia ja tietoa laajalti. Olen jo pitkään kokenut ilmeisesti eritavalla kuin valtaosa? Koen, että Suomessa on jo pitkään tehty päätöksiä, jotka ovat vain meidän omaksi tuhoksi. Enkä siksi niitä pysty ymmärtämään. Minkä vallassa oikein olemme?
Medialla on järkyttävän suuri valta, mutta kuka on sen takana? Jos sensuroidaan, niin sen pitäisi herättää ihmiset ajattelemaan!
Miksi sensuroidaan? Olemme tottuneet, että kommunistiset maat sensuroivat ja meillä on sananvapaus. Ei ole!
Meillä sensurointia on tapahtunut jo monta vuotta, mutta julkeasti ainakin kolme niin, että itse olen sen huomannut.
Totuus ei pala tulessakaan, se kestää koettelun!!!


Osittain tähän liittyen, osittain vierestä. Oletteko kukaan ihmetellyt, kun meidän rakennusten katolla liehuu Ukrainan lippuja. Ne eivät ole Suomen lippujen rinnalla vaan yksin.
Tämä ei ole ainoastaan Suomessa. Pääkaupungeissa ehkä lähinnä.
Itselleni tuki tarkoitaa rinnalla olemista. Mutta että maassamme pääkaupungissa näen tavallisena päivänä vain Ukrainan lippuja.
Anteeksi, mutta minulle tämä kuvastaa, että jokin on pielessä. Minulle tulee jatkuvasti mieleen, että maamme on toisen maan hallussa. Sitä se viestittää minulle. Ei tuen antamista.
Tämä on tätä päivää, miten puheet ja teot viestittävät vastakohtiaan.
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4762
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Lopunajat mediassa 5

Viesti Kirjoittaja Eero »

Kiitos hyvistä huomioista Pigeon! Meitä ajetaan asiassa kuin asiassa kahteen eri leiriin ja se läikkyy tänne palstallekin. Kumpikaan noista leireistä ei ole oikeassa, vaan se Oikea on tuolla Yläkerrassa.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Avatar
Tuija
Viestit: 2788
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: Lopunajat mediassa 5

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Amen Pigeon ja Eero! Amen! Vain Jeesuksella Kristuksella elämässämme on merkitys, tuo kaikki muu on maailman luomaa, eikä yhdessäkään hyvää hedelmää .. miksi siis roikumme sellaisessa? Pois se meistä jotka olemme Herran omat!
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
jsj
Viestit: 427
Liittynyt: 22 Elo 2021, 21:14

Re: Lopunajat mediassa 5

Viesti Kirjoittaja jsj »

Tuija kirjoitti: 31 Loka 2022, 10:18 Amen Pigeon ja Eero! Amen! Vain Jeesuksella Kristuksella elämässämme on merkitys, tuo kaikki muu on maailman luomaa, eikä yhdessäkään hyvää hedelmää .. miksi siis roikumme sellaisessa? Pois se meistä jotka olemme Herran omat!
Saanko kysyä tästä tarkentavan kysymyksen?

Jos kristittynä näen kauhukseni että joku alkaa tappamaan viattomia ihmisiä eikä aio lopettaa sitä, niin kuuluuko minun sanoa jotain tai muutoin puuttua asiaan vai olisiko se tätä roikkumista?
Avatar
Tuija
Viestit: 2788
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: Lopunajat mediassa 5

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Tuo ei ollut loukkaukseksi, vaikka saattoi satuttaa. Anteeksi siitä. Mutta meidän tehtävä on rakkaudessa vaeltaa ja rukoilla epäkohtien puolesta.

Me elämme tässä maailmassa mutta emme taistele tämän maailman tavoin.
2. Korinttilaiskirje 10:3
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
jsj
Viestit: 427
Liittynyt: 22 Elo 2021, 21:14

Re: Lopunajat mediassa 5

Viesti Kirjoittaja jsj »

Tuija kirjoitti: 31 Loka 2022, 11:59 Tuo ei ollut loukkaukseksi, vaikka saattoi satuttaa. Anteeksi siitä. Mutta meidän tehtävä on rakkaudessa vaeltaa ja rukoilla epäkohtien puolesta.
Minua saa kyllä loukata, en siitä pahastu. Yritän vain ymmärtää näkökantaasi, koska se vaikuttaa erilaiselta kuin omani. Siis jos suoraan edessäsi tapahtuisi jokin kauhea teko, niin mitä silloin olisi rakkaudessa vaeltaminen käytännössä? Sanoako jotain vaiko olla hiljaa? Rukoilla toki kannattaa aina, siitä olemme samaa mieltä.
Jaak 2: 16
ja joku teistä sanoo heille: "Menkää rauhassa, lämmitelkää ja ravitkaa itsenne", mutta ette anna heille ruumiin tarpeita, niin mitä hyötyä siitä on?
2. Tim. 4: 2
saarnaa sanaa, astu esiin sopivalla ja sopimattomalla ajalla, nuhtele, varoita, kehoita, kaikella pitkämielisyydellä ja opetuksella.
Viimeksi muokannut jsj, 31 Loka 2022, 12:13. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Tuija
Viestit: 2788
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: Lopunajat mediassa 5

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Toki meidän tulee puolustaa sitä johon kohdistuu vääryys. Niin Jeesuskin meni kivitettävän väliin. Ymmärrän kyllä mitä tarkoitat. Ole Rauhassa veli, Ole rauhassa Jeesuksessa Kristuksessa. Tuota Kristuksen rauhaa meille kaikille tänne.
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
jsj
Viestit: 427
Liittynyt: 22 Elo 2021, 21:14

Re: Lopunajat mediassa 5

Viesti Kirjoittaja jsj »

Tuija kirjoitti: 31 Loka 2022, 12:10 Toki meidän tulee puolustaa sitä johon kohdistuu vääryys. Niin Jeesuskin meni kivitettävän väliin. Ymmärrän kyllä mitä tarkoitat. Ole Rauhassa veli, Ole rauhassa Jeesuksessa Kristuksessa. Tuota Kristuksen rauhaa meille kaikille tänne.
Rauhaa myös sinulle sisko.

Minun mielestäni asioista pitää voida keskustella ja väitelläkin. Sillä tavalla päästään lähimmäs totuutta, kun kaikki saavat esittää todisteensa ja argumenttinsa ja niiden kestävyys punnitaan. Raamattukin kehottaa meitä koettelemaan kaiken ja pitämään kiinni siitä mikä on hyvää. Millä tavalla voimme koetella asiat, jos emme voi esittää argumentteja ja väitellä niistä?

Itse näen selkeästi, että Suomea viedään kovaa vauhtia tuhoa kohti. Ja omasta mielestäni on varsin Raamatullista varoittaa siitä. Nyt kenties jonkun toisen mielestä Suomi ei ole tuhon tiellä liittyessään Natoon ja tavoitellessaan ydinaseita. Sellainen henkilö esittäköön omat argumenttinsa avoimesti ja katsokaamme niiden vahvuutta.
Viimeksi muokannut jsj, 31 Loka 2022, 12:23. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pigeon
Viestit: 887
Liittynyt: 18 Syys 2016, 10:37

Re: Lopunajat mediassa 5

Viesti Kirjoittaja Pigeon »

Niin, toi on todella huolestuttavaa.
Emme voi laittaa päätä pensaaseen, mitä Ukrainassa tapahtuu.
Mitä, jos meitä on johdatettu harhaan tässä(kin) asiassa..mitä, jos asiat siellä ei ole niin kuin meidän on annettu ymmärtää. Olemme pulassa.
Meidän jokaisen vastuulla on etsiä totuutta ja todellakin rukoilla, että totuus tulee julki ja oikeus toteutuu! 🙏🙏🙏
Siitäkin huolimatta ettei se imartelisi meitä yhtään.
Etsimällä rohkeasti totuutta ja olemalla sen puolella voimme saada avun ylhäältä!
Avatar
Tuija
Viestit: 2788
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: Lopunajat mediassa 5

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Elämme profetaalista aikaa. Näin koen vahvasti. Koen myös että Suomi on valheellisella tiellä. Kuin myös Eurooppa ja koko maailma. Ei taida olla tällä palolla kolkaa jonne tuo valheen verkko ei yltäisi. En tiedä mikä on eri kansojen totuus. Mutta rukoilen meille kaikille Jumalan Tahdon ja Hänen Suunnitelmansa toteutumista, vaikka se sitten sattuisi. Ojentaminen voi satuttaa. Ennustukset toteutuvat kovaa vauhtia.
Jumalan Sana ei tyhjänä palaja. Se mikä on kirjoitettua, se tulee tapahtumaan.
Maailma syyllistyy pahoihin asioihin, joita en ala edes listata, sillä ne on kyllä meille kaikille näkyvissä.
Olen tässä reilun vuoden aikana alistunut elämään Jumalan tahdossa, jättäen nuo pitkät listat siitä mitä minä tahdon. Toki joskus Hänelle kerron huoleni mutta tiedän että Hänen tahdossa asiat menevät niin kuin kuuluu, mikä minä olen Häntä neuvomaan? ;) :roll:
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
jsj
Viestit: 427
Liittynyt: 22 Elo 2021, 21:14

Re: Lopunajat mediassa 5

Viesti Kirjoittaja jsj »

Pigeon kirjoitti: 31 Loka 2022, 12:23 Niin, toi on todella huolestuttavaa.
Emme voi laittaa päätä pensaaseen, mitä Ukrainassa tapahtuu.
Mitä, jos meitä on johdatettu harhaan tässä(kin) asiassa..mitä, jos asiat siellä ei ole niin kuin meidän on annettu ymmärtää. Olemme pulassa.
Meidän jokaisen vastuulla on etsiä totuutta ja todellakin rukoilla, että totuus tulee julki ja oikeus toteutuu! 🙏🙏🙏
Siitäkin huolimatta ettei se imartelisi meitä yhtään.
Etsimällä rohkeasti totuutta ja olemalla sen puolella voimme saada avun ylhäältä!
Amen.

Putin kutsuu lännen nykyistä ideologiaa, jossa lasten elämä tuhotaan peruuttamattomasti sukupuolenvaihdoksilla ja jossa lapset viedään pride-paraateihin ja transseksuaalien satutuokiohin, saatanalliseksi. Olen samaa mieltä. Onko siis saatana nyt riitautunut itsensä kanssa?

Tässä avoin satanisti Jiri Keronen kehuskelee, miten upeaa on kun Ukrainan Azov-pataljoonan miehet suorittavat pakanallista veriuhria perkeleelle. Ei tuo minustakaan miltään kristittyjen rukouspiiriltä näytä:
https://publish.twitter.com/?query=http ... dget=Tweet

Mielestäni jokaisen kristityn kannattaisi pysähtyä miettimään, miksi juuri ne samat ihmiset, jotka joka osa-alueella ajavat kristinuskon vastaista agendaansa, ovat niin halukkaita pitkittämään Ukrainan sotaa. Sateenkaarilippu Twitter-biossa vaihtui otettujen rokotteiden lukumäärään ja seuraavaksi Ukrainan lippuun.

Kaikkein kiihkeimmät Slava Ukraina! tyypit ovat lähes poikkeuksetta myös niitä, jotka:
-Pitävät Raamattua satukirjana
-Puolustavat aborttia ja haluavat laajentaa aborttioikeutta
-Ajavat sukupuolineutraaleja lakeja ja trans-ideologiaa
-Ajavat sitä, että samaa sukupuolta olevia pareja vihitään kirkossa naimisiin keskenään
-Riemuitsevat Päivi Räsäsen syytteistä ja haluavat hiljentää kristityt mielipiteet kokonaan yhteiskunnasta
-Ajavat vihapuhelakeja sanavapauden tuhoamiseksi
-Haluavat kieltää lihansyönnin ilmastonmuutos-uskontonsa nimissä
-Haluavat rajat auki muslimeille
-Boikotoivat juutalaisia BDS-liikkeellä ja vastustavat Israelin valtion olemassaoloa
-Haluavat pakkorokotukset, pakkomaskit ja rokotepassit Suomeen

Mutta juuri Ukrainan suhteen ovat ihan varmasti valon eivätkä pimeyden asialla?
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4762
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Lopunajat mediassa 5

Viesti Kirjoittaja Eero »

Joo, siis kohtuudesta mun mielestä Tuija puhuu, koska itsekin huomaa että tapahtumien seurannassa meinaa mennä aina liian syvälle, kunnes taas muistaa miksi niitä tulee seurata eli Herramme Tulemuksen tähden.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4762
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Lopunajat mediassa 5

Viesti Kirjoittaja Eero »

Tässä ehkä yksi esimerkki miten suhteellista tämä homma on, eilen uutisoitiin että poliisilla on tiedustelutietoa Ukrainalle lahjoitettujen aseiden päätymisestä rikollisjärjestöille, mahdollisesti myös Suomeen asti. Ns. vaihtoehtomedioissa tästä on puhuttu jo aikaisemminkin. Nyt tänään oli uutinen, että ukrainalaisten mukaan tällaiset uutiset ovat "venäläistä difsinformaatiota".

Eil levittääkö Suomen poliisi valeuutista vai eivätkö ukrainalaiset halua tunnustaa, että näin voi tapahtua? Totuus lienee siinä puolivälissä, mutta on aika selvää, että kaikki mitä kerrotaan ei ole aivan niin kuin kerrotaan, jonka myös mediassa ahkerasti haastateltu entinen armeijan tiedustelupäällikkö Pekka Toverikin taannoin mainitsi.

"Ukraina kiistää väitteet aseiden salakuljetuksesta Suomeen"
https://yle.fi/uutiset/74-20002995
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Vastaa Viestiin