Rokottaminen etenee, ja on tärkeää.

Keskustele eskatologisista asioista
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2066
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: Rokottaminen etenee, ja on tärkeää.

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

PÄIVITYS 25.8.2021 klo 15:06

https://avoin.media/2021/08/24/eu27-yli-2-miljoonaa

EU:ssa yli 2 000 000 rokotehaittatapahtumaa
....
Fimea on päivittänyt tietonsa ajantasaisemmiksi. ”Terveyden ja hyvinvoinnin laitoksen (THL) mukaan 24.8.2021 mennessä Suomessa ensimmäisen koronarokoteannoksen on saanut 3 925 418 ja toisen annoksen 2 579 598 henkilöä” mikä tarkoittaa, että Suomessa noin 1,6 miljoonaa ihmistä ei ole halunnut koronapiikkiä.

Haittavaikutusilmoituksista ”19 % koskee molemmat annokset saaneita henkilöitä, 43 % ensimmäisen rokoteannoksen saaneita henkilöitä, ja lopuissa ei ollut tietoa onko henkilö saanut yhden vai molemmat rokoteannokset.”

Käsiteltyjä ilmoituksia on 3332 ja käsittelyä odottavia noin 10 200, lisäys olisi siten kahden viikon takaiseen parisen tuhatta. Fimeaan on 24.8.2021 mennessä tullut 49 haittavaikutusilmoitusta 12-17-vuotiaista, joista 34 on saanut Comirnatyn ja 15 Spikevaxin. 22 näistä ilmoituksista koskee 12-15-vuotiaita, ja 27 [ilmoitusta] 16-17-vuotiaita. Haitan on arvioitu olevan vakava yhdeksässä ilmoituksessa — mikä on jo kääntänyt haitat hyötyjä suuremmiksi, sillä Suomessa ei ole kuollut ainoatakaan alle 20-vuotiasta Covidiin.

Edelleen THL kertoo, että ”koronavirustauti on lapsilla ja nuorilla yleensä lieväoireinen. Suomessa oli elokuuhun 2021 mennessä todettu 29 000 alle 20-vuotiasta, joilla on ollut varmistettu COVID-19-infektio. Heistä oli hoidettu erikoissairaanhoidossa 0,3 prosenttia. Heistä viisi oli ollut tehohoidossa. Suomessa ei ole tähän mennessä todettu lainkaan koronavirustautiin liittyviä kuolemia alle 20-vuotiailla.”
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2192
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Rokottaminen etenee, ja on tärkeää.

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Nuo mainitsemasi käsittelemättömät ilmoitukset, suurin osa haittailmoituksista on ollut ns. normaaleja, eli ; pistoskohdan lihaskipua, särkyä, nivelkipua, väsymystä....siis sellaisia vaikutuksia joita NORMAALISTI tulee mistä tahansa muustakin rokotteesta, sillä ihmisen elimistön puolustusmekanismi aktivoituu, joka on merkkinä siitä että rokote vaikuttaa.

Tavallisesta influenssarokotteestakin tulee "sivuvaikutuksia", joillekin enemmän kuin toisille.

Teidän rokotekammoisten kirjoittelusta saa vain yhden käsityksen....."kaikki on yhtä suurta salaliittoa ja peittelyä".... :roll:


Olen huomannut yhden "puuttuvan" asian rokotevastaisten kirjoittelusta, (tosin en ole läheskään kaikkia teidän viestejänne jaksanut läpi kahlata), ...kukaan teistä ei ole sanonut, että Jumala olisi kieltänyt sinua ottamasta koronarokotetta... :geek:
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Avatar
Maria
Viestit: 869
Liittynyt: 27 Kesä 2021, 15:16

Re: Rokottaminen etenee, ja on tärkeää.

Viesti Kirjoittaja Maria »

Vastasin AO sinulle suoraan tuohon aiempaan kysymykseen. 🙏
Mutta Herran palvelijan ei sovi riidellä, vaan hänen tulee olla lempeä kaikkia kohtaan, kyetä opettamaan ja pahaa kärsimään.
2. Tim. 2:24
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2066
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: Rokottaminen etenee, ja on tärkeää.

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

Vastaus kysymykseen onko Jumala kieltänyt rokotteen ottamisen:

Uskon kautta jokainen voi ymmärtää, että Jumala varjelee, parantaa sekä vapauttaa sairastumisen ja kuoleman pelosta.

Psalmi
91:1-6 Joka Korkeimman suojassa istuu ja Kaikkivaltiaan varjossa yöpyy, se sanoo: "Herra on minun turvani ja linnani, hän on minun Jumalani, johon minä turvaan." Sillä hän päästää sinut linnustajan paulasta, turmiollisesta rutosta. Sulillansa hän sinua suojaa, ja sinä saat turvan hänen siipiensä alla; hänen uskollisuutensa on kilpi ja suojus. Et sinä pelkää yön kauhuja, et päivällä lentävää nuolta, et ruttoa, joka pimeässä kulkee, et kulkutautia, joka päiväsydännä häviötä tekee

Psalmi
103:1-3 Daavidin virsi. Kiitä Herraa, minun sieluni, ja kaikki, mitä minussa on, hänen pyhää nimeänsä. Kiitä Herraa, minun sieluni, äläkä unhota, mitä hyvää hän on sinulle tehnyt, hän, joka antaa kaikki sinun syntisi anteeksi ja parantaa kaikki sinun sairautesi,

Jaakobin kirje:
Jos joku teistä sairastaa, kutsukoon tykönsä seurakunnan vanhimmat, ja he rukoilkoot hänen edestään, voidellen häntä öljyllä Herran nimessä. Ja uskon rukous pelastaa sairaan, ja Herra antaa hänen nousta jälleen; ja jos hän on syntejä tehnyt, niin ne annetaan hänelle anteeksi.

Matt. 10:8 Parantakaa sairaita, herättäkää kuolleita, puhdistakaa pitalisia, ajakaa ulos riivaajia. Lahjaksi olette saaneet, lahjaksi antakaa

Luuk.
9:1-2 Niin hän kutsui kokoon ne kaksitoista ja antoi heille voiman ja vallan kaikkia riivaajia vastaan ja voiman parantaa tauteja. Ja hän lähetti heidät julistamaan Jumalan valtakuntaa ja parantamaan sairaita.
9:6 Niin he lähtivät ja kulkivat kylästä kylään julistaen evankeliumia ja parantaen sairaita kaikkialla. 9:11Mutta kun kansa sai sen tietää, seurasivat he häntä; ja hän otti heidät vastaan ja puhui heille Jumalan valtakunnasta ja teki terveiksi ne, jotka parantamista tarvitsivat.
10:8 ja parantakaa sairaat siellä ja sanokaa heille: Jumalan valtakunta on tullut teitä lähelle

Luuk. 9:2 Ja hän lähetti heidät julistamaan Jumalan valtakuntaa ja parantamaan sairaita.

Markus
5:34 Mutta Jeesus sanoi hänelle: "Tyttäreni, sinun uskosi on tehnyt sinut terveeksi. Mene rauhaan ja ole terve vaivastasi

Joh.
5:6 Kun Jeesus näki hänen siinä makaavan ja tiesi hänen jo kauan aikaa sairastaneen, sanoi hän hänelle: "Tahdotko tulla terveeksi?"
5:9 Ja mies tuli kohta terveeksi ja otti vuoteensa ja kävi. Mutta se päivä oli sapatti.
5:11 Hän vastasi heille: "Se, joka teki minut terveeksi, sanoi minulle: 'Ota vuoteesi ja käy'."
5:14-15 Sen jälkeen Jeesus tapasi hänet pyhäkössä ja sanoi hänelle: "Katso, sinä olet tullut terveeksi; älä enää syntiä tee, ettei sinulle jotakin pahempaa tapahtuisi." Niin mies meni ja ilmoitti juutalaisille, että Jeesus oli hänet terveeksi tehnyt

Apost. teot
14:8-9 Ja Lystrassa oli mies, joka istui siellä, hervoton jaloistaan ja rampa äitinsä kohdusta saakka, eikä ollut koskaan kävellyt. Hän kuunteli Paavalin puhetta. Ja kun Paavali loi katseensa häneen ja näki hänellä olevan uskon, että hän voi tulla terveeksi

Kyse on siitä uskooko Jumalan voivan varjelevan sairauksilta ja parantavan ne vai valitseeko uskoa lääketieteen voivan varjelevan sairauksilta ja parantavan ne.

Tietääkseni näitä synteettisiä rokotteita ei ole annettu kenellekään koronaa sairastavalle henkilölle?

Miksi siis ottaa lääkevalmiste sairauteen jota ei sairasta ja miksi ottaa lääkevalmiste jos silti voi saada tartunnan ja sairastua ja kuolla?

Lääkkeitä toki voi ottaa sairauksiin.

Jumalan Sana on uskon kautta lääke vaivoihimme

Sananlaskut
4:20-22 Poikani, kuuntele minun puhettani, kallista korvasi minun sanoilleni. Älkööt ne väistykö silmistäsi, kätke ne sydämesi sisimpään; sillä ne ovat elämä sille, joka ne löytää, ja lääke koko hänen ruumiillensa.

Rokottaminen etenee ja on tärkeää uskon kautta ymmärtää, että olemme Jeesuksen haavain kautta paratut sekä tärkeää uskon kautta ymmärtää, että Jumala varjelee rutolta so. kaikilta sairauksilta ja jos sairastummekin niin uskon rukous parantaa sairaan.

Kiitos Herra Jeesus, että tähänkin ketjuun saimme sanastasi vastauksia. Amen

Jes.
53:3-5 Hän oli ylenkatsottu, ihmisten hylkäämä, kipujen mies ja sairauden tuttava, jota näkemästä kaikki kasvonsa peittivät, halveksittu, jota emme minäkään pitäneet. Mutta totisesti, meidän sairautemme hän kantoi, meidän kipumme hän sälytti päällensä. Me pidimme häntä rangaistuna, Jumalan lyömänä ja vaivaamana, mutta hän on haavoitettu meidän rikkomustemme tähden, runneltu meidän pahain tekojemme tähden. Rangaistus oli hänen päällänsä, että meillä rauha olisi, ja hänen haavainsa kautta me olemme paratut.
Viimeksi muokannut Uskon Jeesukseen, 02 Syys 2021, 01:25. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Avatar
Maria
Viestit: 869
Liittynyt: 27 Kesä 2021, 15:16

Re: Rokottaminen etenee, ja on tärkeää.

Viesti Kirjoittaja Maria »

AOAOAOAOAO kirjoitti: 02 Syys 2021, 00:19 Nuo mainitsemasi käsittelemättömät ilmoitukset, suurin osa haittailmoituksista on ollut ns. normaaleja, eli ; pistoskohdan lihaskipua, särkyä, nivelkipua, väsymystä....siis sellaisia vaikutuksia joita NORMAALISTI tulee mistä tahansa muustakin rokotteesta, sillä ihmisen elimistön puolustusmekanismi aktivoituu, joka on merkkinä siitä että rokote vaikuttaa.

Tavallisesta influenssarokotteestakin tulee "sivuvaikutuksia", joillekin enemmän kuin toisille.

Teidän rokotekammoisten kirjoittelusta saa vain yhden käsityksen....."kaikki on yhtä suurta salaliittoa ja peittelyä".... :roll:


Olen huomannut yhden "puuttuvan" asian rokotevastaisten kirjoittelusta, (tosin en ole läheskään kaikkia teidän viestejänne jaksanut läpi kahlata), ...kukaan teistä ei ole sanonut, että Jumala olisi kieltänyt sinua ottamasta koronarokotetta... :geek:
Minä en ole kokenut olevani suoraan rokotekammoinen. Koen että se on väärä tie minulle. Se vie minut kauas Jumalastani, kauas Jeesuksen rististä. En haluaisi murehduttaa Pyhää Henkeä. Kammoksun enemmän sitä, että eksyn lääketieteen saloihin ja menen ns. pieleen, kuin että kammoksun heitä, jotka ottavat nuo piikit. Kyse on iankaikkisesta elämästäni joka päivä. Elinpä tai kuolinpa, olen Herran oma.
Mutta tämä ns. ikipiikki tulee olemaan sellainen asia, jonka kanssa ihmisen on oltava valmis maksamaan siivu sisäisestä rauhastansa. Eettinen ajattelu ja oma Jumala-näkemys joutuu puntariin. Jos voisit mennä ajassa taaksepäin, mitä tekisit? Minä menisin ristin juurelle. Sanoisin että en tiedä miten on edettävä, auta. Varjele. Psalmi 91. Laittaisin itseni Jeesus Kristus-nimeni turviin.

Koen että tämä on tilanne, jossa jokainen joutuu puntaroimaan sitä, että kuulenko Jumalan äänen. Ja jos en kuule, joudun etsiytymään Hänen eteensä.
Minulla tuli jossain vaiheessa mieleen se, että olenko ylipäätään kovastikaan kysellyt Jumalan mielipiteitä lääkityksiini tai aiempiin rokotuksiini. Vastaus on pitkälti ei. Mutta minulla on kokemusta siitä kuinka Jumala on parantanut minua rukouksen avulla. Olen siis tehnyt parannusta aiemmista valinnoistani.

Tässä juuri hiljattain olin kuumeessa, ja kerroin siitä palstalla. En kertonut, että olin hyvin kovassa säryssä ja olin aivan tulikuuma kuumeesta. Flunssa yritti iskeä minuun myös nenän ja kurkun kautta. Nieluni oli todella kipeä ja rauhaset turvonneet. Sitten täällä palstalla rukoiltiin ja sain myös muita ohjeita mitä tehdä. No mitä sitten tapahtui? Kaikki oireet hävisivät. Ne lähtivät päänsärkyineen. Miten ihmeessä jos Jeesus ei paranna? Jeesuksen nimessä paranee nikamat ja nivelet. Samoin paranee halvaantunut ja kuuro, aivan siinä missä flunssakin. Jeesuksen nimessä ota vuoteesi ja käy, sanoo Jeesus tänäänkin. Kuurojen kuninkaan sana on tänäänkin sama, Hän haluaa antaa. kuurojen kuulla. Sokeat saavat näkönsä jälkeen, rammat kävelevät. Meillä ei ole vain ollut Sana "hallussa" kuten oli aikaisemmin. Siksi koen, että on hyvä alkaa olla uskova, eikä epäuskova. Tahdon uskoa edes vähän Jeesusta ja levätä Hänen lupauksissaan mieluummin, kuin uskoa paljon maailman rahaa tekevän lääketeollisuuden lupauksia. Ei se ole helppoa, mutta Jeesuksen nimessä voimme rukoilla Sanassa ja pyytää Uskon lahjaa.
Kun itse rukoilin Veetin puolesta tällä palstalla, todella uskoin, että Jeesus voi parantaa hänet. En voi rukoilla Jeesusta, jos en usko. Se olisi valhetta ja aiheuttaisi vain pettymyksen. Meillä tulisi olla enemmän Uskon rukousta, että saisimme nähdä niitä ihmeitä. Olen saanut jo nähdä ihmeitä, mutta kaipaan saada nähdä, että me rukoilemme jatkuvasti Jeesusta, että Hän koskisi sairasta. Että sitkeästi vetoaisimme ja anomisella saavuttaisimme sem, mitä Sana lupaa. Rukoillaan yhä edelleen sitä, että Jumala voisi vaikuttaa meidän kauttamme, että Jumalan teot voisivat tulla enemmän julki. Emme me halua tulla julki, vaan Jeesus, jota me tänäänkin korotamme. Halleluja. Kiitos Jeesus, että ilmaiset itse itsesi meille jokaiselle kaikilla keskustelualueilla, Sinun nimesi tähden
Mutta Herran palvelijan ei sovi riidellä, vaan hänen tulee olla lempeä kaikkia kohtaan, kyetä opettamaan ja pahaa kärsimään.
2. Tim. 2:24
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2192
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Rokottaminen etenee, ja on tärkeää.

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Uskon Jeesukseen kirjoitti: 02 Syys 2021, 01:11

Kyse on siitä uskooko Jumalan voivan varjelevan sairauksilta ja parantavan ne vai valitseeko uskoa lääketieteen voivan varjelevan sairauksilta ja parantavan ne.

Tietääkseni näitä synteettisiä rokotteita ei ole annettu kenellekään koronaa sairastavalle henkilölle?

Miksi siis ottaa lääkevalmiste sairauteen jota ei sairasta ja miksi ottaa lääkevalmiste jos silti voi saada tartunnan ja sairastua ja kuolla?

Lääkkeitä toki voi ottaa sairauksiin.

Jumalan Sana on uskon kautta lääke vaivoihimme
UJ, siis usko Jumalaan sekä lääketieteen hyödyntäminen eivät sulje toisiaan pois !

Luukas oli ammatiltaan lääkäri. Ei Jumala läheskään aina paranna ihmistä, vaikka tätä rukoilisikin, joskus sairaus on osa Jumalan isompaa suunnitelmaa.

Jumala on parantanut minutkin useamman kerran kun joku armolahjan omaava uskova on rukoillut puolestani, mutta on monia kertoja kun Jumala ei ole parantanut.

Jos Jumalan tarkoitus olisi että kaikki sairaat ihmiset parantuisivat kunhan vain joku uskova rukoilee niin uskovat olisivat jo aika päivää sitten käyneet kaikki maailman sairaalat läpi rukoilemassa, jos siis ihmiset AINA 100% parantuisivat. Mutta, eihän näin asia ole.

Jeesuksen maallisen elämän aikana oli paljon sairaita jotka pysyivät sairaina, eivät kaikki maailman ihmiset tuolloinkaan parantuneet.

Eräs uskova kertoi, että Jumala käski häntä rukoilemaan tätä sairautta vastaan.Jumala on sallinut sen tulla, vaikka ei ole sitä siis lähettänyt.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2066
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: Rokottaminen etenee, ja on tärkeää.

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

AOAOAOAOAO kirjoitti: 02 Syys 2021, 01:27
Uskon Jeesukseen kirjoitti: 02 Syys 2021, 01:11

Kyse on siitä uskooko Jumalan voivan varjelevan sairauksilta ja parantavan ne vai valitseeko uskoa lääketieteen voivan varjelevan sairauksilta ja parantavan ne.

Tietääkseni näitä synteettisiä rokotteita ei ole annettu kenellekään koronaa sairastavalle henkilölle?

Miksi siis ottaa lääkevalmiste sairauteen jota ei sairasta ja miksi ottaa lääkevalmiste jos silti voi saada tartunnan ja sairastua ja kuolla?

Lääkkeitä toki voi ottaa sairauksiin.

Jumalan Sana on uskon kautta lääke vaivoihimme
UJ, siis usko Jumalaan sekä lääketieteen hyödyntäminen eivät sulje toisiaan pois !

Luukas oli ammatiltaan lääkäri. Ei Jumala läheskään aina paranna ihmistä, vaikka tätä rukoilisikin, joskus sairaus on osa Jumalan isompaa suunnitelmaa.

Jumala on parantanut minutkin useamman kerran kun joku armolahjan omaava uskova on rukoillut puolestani, mutta on monia kertoja kun Jumala ei ole parantanut.

Jos Jumalan tarkoitus olisi että kaikki sairaat ihmiset parantuisivat kunhan vain joku uskova rukoilee niin uskovat olisivat jo aika päivää sitten käyneet kaikki maailman sairaalat läpi rukoilemassa, jos siis ihmiset AINA 100% parantuisivat. Mutta, eihän näin asia ole.

Jeesuksen maallisen elämän aikana oli paljon sairaita jotka pysyivät sairaina, eivät kaikki maailman ihmiset tuolloinkaan parantuneet.

Eräs uskova kertoi, että Jumala käski häntä rukoilemaan tätä sairautta vastaan.Jumala on sallinut sen tulla, vaikka ei ole sitä siis lähettänyt.

Kirjoitin:

Lääkkeitä toki voi ottaa sairauksiin.

Jumalan Sana on uskon kautta lääke vaivoihimme

Kirjoitit:

UJ, siis usko Jumalaan sekä lääketieteen hyödyntäminen eivät sulje toisiaan pois

No niinhän tuossa lainauksessa kirjoituksestani on:

"Lääkkeitä toki voi ottaa sairauksiin".

Jos yskittää niin lääkäri määrää yskänlääkettä
Jos kutittaa niin lääkäri määrää kutinasalvaa
Jos särkee niin lääkäri määrää särkylääkettä

VERSUS

Jos yskittää lääkäri ei määrää rokotetta
Jos kutittaa niin lääkäri ei määrää rokotetta
Jos särkee niin lääkäri ei määrää rokotetta

Se laskekoon kuka taitaa montako promillea 1030 koronaan liittyvää kuolemaa on 5 533 793 Suomen asukkaasta suhteutettuna rokotteisiin kuolleitten
lukumäärään 110?
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2066
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: Rokottaminen etenee, ja on tärkeää.

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

Jos Jumalan tarkoitus olisi että kaikki sairaat ihmiset parantuisivat kunhan vain joku uskova rukoilee niin uskovat olisivat jo aika päivää sitten käyneet kaikki maailman sairaalat läpi rukoilemassa, jos siis ihmiset AINA 100% parantuisivat. Mutta, eihän näin asia ole.

Jeesuksen maallisen elämän aikana oli paljon sairaita jotka pysyivät sairaina, eivät kaikki maailman ihmiset tuolloinkaan parantuneet.


Ihmisten epäuskon tähden näin tapahtui:

13:54-58 Ja hän tuli kotikaupunkiinsa ja opetti heitä heidän synagoogassaan, niin että he hämmästyivät ja sanoivat: "Mistä hänellä on tämä viisaus ja nämä voimalliset teot? Eikö tämä ole se rakentajan poika? Eikö hänen äitinsä ole nimeltään Maria ja hänen veljensä Jaakob ja Joosef ja Simon ja Juudas? Ja eivätkö hänen sisarensa ole kaikki meidän parissamme? Mistä sitten hänellä on tämä kaikki?" Ja he loukkaantuivat häneen. Mutta Jeesus sanoi heille: "Ei ole profeetta halveksittu muualla kuin kotikaupungissaan ja kodissaan." Ja heidän epäuskonsa tähden hän ei tehnyt siellä monta voimallista
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2066
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: Rokottaminen etenee, ja on tärkeää.

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

"Luukas oli ammatiltaan lääkäri. Ei Jumala läheskään aina paranna ihmistä, vaikka tätä rukoilisikin, joskus sairaus on osa Jumalan isompaa suunnitelmaa."

Luukas otettiin maallisen lääkärin ammatin virasta julistamaan evankeliumia ja parantamaan sairaita.
Itse näen tämän niin, että koska uskon kautta on mahdollista parantaa sairaat Jeesuksen nimessä niin silloin tulee ymmärtää että tuo on Jumalalta tuleva ehtymätön mahdollisuus mikä menee inhimillisten lääkäritoimien edelle.

Siinä missä lääketiede aloittaa parantamisen ulkopuolelta siinä Jumala aloittaa parantamisen täsmällisesti solutasolta luovien ihmeitten kautta.

Lääketiede poistaa vioittuneen munuaisen ulkopuolelta mutta Jumala parantaa tuon elimen täydellisesti ilman leikkausta munuaisen sisältäpäin solu solulta.

Itse asiassa leikkaukset eivät koskaan paranna ihmistä vaan ne tuovat ihmiselle jatkoaikaa ainat arvet jättäen poistaessaan jonkin elimen tai jopa vaihtamalla sen toiseen siirrännäisen muodossa.

Jumala parantaa verta vuodattamatta ja kaiken lisäksi hinnatta ja velatta sekä lopullisesti ja täydellisesti.

Olen kuullut tapauksista joissa pyörätuoliin sidottu uskova mahdollisesti menisi maailmaan takaisin jos parantuisi. Siinä esim. yksi syy kun Jumala sallii joidenkin ihmisten sairastavan.

Ihmisen iankaikkisuushenki on enemmän kuin ruumis

Matt.
9:12 Mutta kun Jeesus sen kuuli, sanoi hän: "Eivät terveet tarvitse parantajaa, vaan sairaat. Mutta menkää ja oppikaa, mitä tämä on: 'Laupeutta minä tahdon enkä uhria.' Sillä en minä ole tullut kutsumaan vanhurskaita, vaan syntisiä."

Entisen lääkärin Luukkaan uusi työ oli parantaa sairaat Jeesuksen nimessä

Luukas 10:1-9
Sen jälkeen Herra valitsi seitsemänkymmentä muuta ja lähetti heidät kaksittain edellänsä jokaiseen kaupunkiin ja paikkaan, jonne hän itse aikoi mennä. Ja hän sanoi heille: "Eloa on paljon, mutta työmiehiä vähän. Rukoilkaa siis elon Herraa, että hän lähettäisi työmiehiä elonkorjuuseensa. Menkää; katso, minä lähetän teidät niinkuin lampaat susien keskelle. Älkää ottako mukaanne rahakukkaroa, älkää laukkua, älkää kenkiä, älkääkä tervehtikö ketään tiellä. Kun tulette johonkin taloon, niin sanokaa ensiksi: 'Rauha tälle talolle!' Ja jos siellä on rauhan lapsi, niin teidän rauhanne on lepäävä hänen päällänsä; mutta jos ei ole, niin se palajaa teille. Ja olkaa siinä talossa ja syökää ja juokaa, mitä heillä on tarjota, sillä työmies on palkkansa ansainnut. Älkää siirtykö talosta taloon. Ja mihin kaupunkiin te tulettekin, missä teidät otetaan vastaan, syökää, mitä eteenne pannaan, ja parantakaa sairaat siellä ja sanokaa heille: 'Jumalan valtakunta on tullut teitä lähelle
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Rokottaminen etenee, ja on tärkeää.

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Tollanen tragikoominen vertailu löytyi:
Kuva
Seuraaja
Viestit: 267
Liittynyt: 03 Joulu 2019, 07:12

Re: Rokottaminen etenee, ja on tärkeää.

Viesti Kirjoittaja Seuraaja »

Kaikki ei ole hyvässä tahdossa tehtyä. Meillä pitäisi olla kyky erotella niin henget kuin hengen hedelmät. Tämä koskee myös lääketiedettä. Ihan näppituntumalla veikkaan, että tutkimusmaailmassa ei pidä pienimmän haitan periaate, jos mahdollisuus on tienata sievoinen summa rahaa. Joukkoon mahtuu aina roistoja ja ryöväreitä, väärästä hengestä toimivia. Jos luotat aukottomasti kaikkeen, mitä tarjolla on, niin silloin et ole yhteydessä pyhistä pyhimpään.

Aamun olen aloittanut yhteydenotolla, joita en haluaisi enää saada. Lisää numeroita Fimean tilastoon. Ne eivät ole muuten ja vain numeroita. He ovat äitejä, isiä, sisaria, veljiä, lapsia. Korvaus pysyvästä haitasta on minimaalinen, joka on tarkoitettu apulaitteeseen tai hoitoon. Itse vammaa se ei vie pois eikä tuo työkykyä eikä muita tavallisen elämän mahdollisuuuksia.

Joku muuten sanoikin, jos meillä olisi tuo määrä takuuhuoltoon vedettyjä autoja, niin tämä peli olisi vihelletty aikaa sitten poikki. I agree.
Älä anna sinuas voitettaa pahalta, vaan voita sinä paha hyvällä. (Room. 12:21) Biblia 1776
Maaret

Re: Rokottaminen etenee, ja on tärkeää.

Viesti Kirjoittaja Maaret »

Geenitekniikka ei ole lääkitsemistä vaan manibulointia jonka seurauksia kukaaan EI tunne vaikka olisi ollut lääkäri 50 vuotta.
Maaret

Re: Rokottaminen etenee, ja on tärkeää.

Viesti Kirjoittaja Maaret »

En ota sen enempää osaa tähän väittelyyn mutta kysyn kun eilen vai oliko se toissapäivänä oli uutisissa haastattelussa joku "Lääkevakuutuksen" henkilö.
Hän sanoi "vakavia haittoja on meille tullut käsittelyyn vain 6 ja kuoleman tapauksia vain 5".
Tai suunnilleen noilla sanoilla.

Eli kysyn onko tämä firma eri kuin Fimea eli vähättelikö tuo uutinen haittojen määrää sillä tiedottamistyylillä että vakuutuskorvauksia vaatii "vain" 5 tai 6.
Kun oikeasti niitä haittoja on kymmeniä tuhansia ja kuolleitakin kai enemmän?

Lisäksi jokainen tietää että veritulppien aiheuttamat kuolemat tulee viiveellä samoin autoimmuunisairauksien aiheuttamat.

Lisäksi tärkeä kysymys on : miksi rokotteeseen kuolleiden määrä on hälläväliä-juttu kun koronaan kuolleiden määrä on hirveä uutinen? Vaikka lukumäärä olisi suunnilleen sama?
Maaret

Re: Rokottaminen etenee, ja on tärkeää.

Viesti Kirjoittaja Maaret »

Muistin vielä, että eikö se nainen korostanut jotain 2 viikon aika rajaa?
Eli jos ihminen kuolee myrkyttäjien tappamana vaikka 15 päivän kuluttua myrkkypiikistä niin mitään korvauksia ei makseta.?

Kyllä tässä tulee aina vaan kiitollisemmaksi tiedosta että Jumala tulee tuomitsemaan tämän pahuuden vallan.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Rokottaminen etenee, ja on tärkeää.

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Maaret kirjoitti: 02 Syys 2021, 11:25 En ota sen enempää osaa tähän väittelyyn mutta kysyn kun eilen vai oliko se toissapäivänä oli uutisissa haastattelussa joku "Lääkevakuutuksen" henkilö.
Hän sanoi "vakavia haittoja on meille tullut käsittelyyn vain 6 ja kuoleman tapauksia vain 5".
Tai suunnilleen noilla sanoilla.

Eli kysyn onko tämä firma eri kuin Fimea eli vähättelikö tuo uutinen haittojen määrää sillä tiedottamistyylillä että vakuutuskorvauksia vaatii "vain" 5 tai 6.
Kun oikeasti niitä haittoja on kymmeniä tuhansia ja kuolleitakin kai enemmän?

Lisäksi jokainen tietää että veritulppien aiheuttamat kuolemat tulee viiveellä samoin autoimmuunisairauksien aiheuttamat.

Lisäksi tärkeä kysymys on : miksi rokotteeseen kuolleiden määrä on hälläväliä-juttu kun koronaan kuolleiden määrä on hirveä uutinen? Vaikka lukumäärä olisi suunnilleen sama?
Ennen vanhaa, jos yksikin rokotteen saanut sai hiukankaan vakavampia oireita, lääke/rokote vedettiin alta aikayksikön pois markkinoilta. Miksi nyt jatketaan, vaikka kuolemantapauksia on ja selvästikin osa saa vakavia oireita. Joku asia on täysin muuttunut ihmisyyden, turvallisuuden ja ihmisarvon näkemyksessä.
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2192
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Rokottaminen etenee, ja on tärkeää.

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Se laskekoon kuka taitaa montako promillea 1030 koronaan liittyvää kuolemaa on 5 533 793 Suomen asukkaasta suhteutettuna rokotteisiin kuolleitten
lukumäärään 110?
Rokotteisiin ei ole kuollut 110 henkilöä ! Tässä eräs linkki, jossa tuota Fimean raportointia avataan ; https://www.helsinginuutiset.fi/paikalliset/4241499

Ote tekstistä ;

" Kuinka moni näistä 100 kuolleesta on kuollut koronavirusrokotteeseen, lääketurvallisuusyksikön päällikkö Liisa Näveri Fimeasta?

– Tällä hetkellä meillä on kaiken kaikkiaan vain yksi ainoa tapaus, jossa katsotaan, että kuolema on johtunut rokotteen aiheuttamasta haitasta. Kyseessä on se, joka aiemminkin on nostettu julkisuuteen eli AstraZenecan rokotteen jälkeen tapahtunut erittäin harvinainen hyytymishäiriö. "


Toinen ote tekstistä ;

"Koronarokotteen jälkeisissä kuolemantapauksissa kolmasosassa katsotaan, ettei rokotuksella ollut mitään vaikutusta kuolemaan ja lopuista tarvitaan vielä lisätietoa.

Enemmistö (62 henkeä) rokotteen jälkeen menehtyneistä on ollut yli 80-vuotiaita. Mukana on kuitenkin myös nuorempia, esimerkiksi kuusi alle 50-vuotiasta ja viisi 50–59-vuotiasta. Näveri toteaa, että myös näissä ikäryhmissä ihmisillä on vakavia perussairauksia kuten sepelvaltimotautia ja syöpää."


Kolmas ote tekstistä ;

" NÄVERI PITÄÄ hyvin valitettavana, että Fimean tilastojen perusteella väitetään sadan suomalaisen kuolleen koronarokotukseen.

– Kaiken käytettävissä olevan tiedon perusteella rokote ei ensinnäkään ole aiheuttanut kaikkien näiden ihmisten kuolemaa, vaan näin oletetaan käyneen vain yhden kohdalla. Toisekseen rokotteesta on valtavan paljon hyötyä ja se on varmasti vähentänyt tautitaakkaa ja pelastanut ihmishenkiä."


Neljäs ote tekstistä ;

" Näveri arvelee kansalaisten ehkä hämmentyneen siitä, että Fimea raportoi rokotusten jälkeisten kuolemantapausten määrän, vaikka rokotteen ei olisi katsottu aiheuttaneen kuolemaa."

Uutisjuttu on päivätty 30.7.2021 , joten suhteellisen tuore tieto.

Kuinka monta ennenaikaista kuolemaa nuo tällä hetkellä yli 6,7 miljoonaa rokotusta ovat onnistuneet estämään, ja kuinka vielä useampaa vakavaa sairastumistapausta ovat koronarokotteet pystyneet ennaltaehkäisemään, vain Herra tietää, mutta se ei ole mikään pieni joukko.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Rokottaminen etenee, ja on tärkeää.

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Kaikki on näissä asioissa siitä kiinni, mihin haluaa uskoa. Jos lääke on vahingollinen ja siihen on kuollut ihimisiä, niin emme me voi sinisilmäisesti olettaa, että tehdas sanoo, että joo, oli meidän vika. Päin vastoin, tehdas voitelee kaikki, jotta se ei jäisi syyllisen asemaan. Samoin tekee Tehy, Fimea ja muut osalliset. Korvausvastuuta kierretään keinolla millä hyvänsä. Puhumattakaan siitä, että asioilla saattaa olla vieläkin pimeämpi taustatarve, vähentää todellakin piikillä ihmiskuntaa pikkuhiljaa pois, kuten osa asian näkee. Eikä savua ilman tulta, miksi maailman yksi rikkaimmista puhuu ihmiskunnan väkimäärän pienentämisen puolesta ja sitten ostaa rokotevalimistajan, jonka kerrotaan suojelevan ihmiskuntaa? Eikö ole hieman ristiriitaista, ellei sitten ole pukki itse kaalimaan vartijana.
Avatar
Marie
Viestit: 344
Liittynyt: 02 Tammi 2020, 10:40

Re: Rokottaminen etenee, ja on tärkeää.

Viesti Kirjoittaja Marie »

Pitäisi tehdä yhteinen kanne Fimeaa, Fimean lääkäreitä, presidenttiä, pääministeriä, eduskuntaa, kaikkia instansseja vastaan jotka haluavat edistää ihmisten tappamista kokeellisilla myrkkypiikeillä . Nyt kun saisi yhteyden kaikkiin ihmisiin joilta on kuollut omainen 1. tai 2. piikin jälkeen. Joku yhteinen oma sivusto jonne voisi ilmoittaa.

Kuinka paljon ihmisiä täytyy kuolla ennenkuin lopettavat piikittelyn. Näillä piikittäjillä on viattomien verta käsissään.
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2192
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Rokottaminen etenee, ja on tärkeää.

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Marie kirjoitti: 02 Syys 2021, 13:19 Pitäisi tehdä yhteinen kanne Fimeaa, Fimean lääkäreitä, presidenttiä, pääministeriä, eduskuntaa, kaikkia instansseja vastaan jotka haluavat edistää ihmisten tappamista kokeellisilla myrkkypiikeillä . Nyt kun saisi yhteyden kaikkiin ihmisiin joilta on kuollut omainen 1. tai 2. piikin jälkeen. Joku yhteinen oma sivusto jonne voisi ilmoittaa.

Kuinka paljon ihmisiä täytyy kuolla ennenkuin lopettavat piikittelyn. Näillä piikittäjillä on viattomien verta käsissään.
"haluavat edistää ihmisten tappamista"....höpö höpö

Suomessa kuolee noin 53 000 ihmistä vuosittain. Useimmat heistä ikäihmisiä. Suurin osa heistä on rokotettuja. Ajattelitko kaikille kuolleiden sekä rokotettujen omaisille lähettää viestit ? :shock:

Minunkin isovanhempani kuolivat joitakin vuosia sitten. He kuolivat vaikka eivät olleet rokotettuja. Mikähän heidät tappoi ? Ketä minun pitäisi syyttää ?
Oliko heidän kuolemansa taustalla jokin suurempi salaliitto ? :geek:
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Seuraaja
Viestit: 267
Liittynyt: 03 Joulu 2019, 07:12

Re: Rokottaminen etenee, ja on tärkeää.

Viesti Kirjoittaja Seuraaja »

”Ainut asia, joka estää minua oppimasta, on koulutukseni.”
”On tärkeää, ettei lopeta kyselemistä. Siihen on syy, miksi sellainen asia kuin uteliaisuus on olemassa.”

- Albert Einstein
Älä anna sinuas voitettaa pahalta, vaan voita sinä paha hyvällä. (Room. 12:21) Biblia 1776
Vastaa Viestiin