Tempauksesta pilkkaa

Keskustele eskatologisista asioista
Vieras

Re: Tempauksesta pilkkaa

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Vieras kirjoitti:
-jarmo- kirjoitti:Nyt täytyy pyytää teitä kaikkia rukoilemaan tämän "vieras" nimimerkin puolesta. En voi sanoa enkä kertoa hänestä mitään, ymmärrätte kaikki varmasti vaikka olette luotettavia. Tämän kuitenkin saa kuka tahansa täältä poimia, joten vain siksi.

Pyydän nyt jos "vieras" luet tätä vielä, että sinä voit löytää tien takaisin vain nöryyden kautta Jeesuksessa Kristuksessa. Kenenkään synnit ja saatanan kanssa tehdyt sopimukset eivät voi niellä jos Jeesuksen veri tulee väliin. Se vain vaatii kovasti nöyryyttä.

Minun ja perheeni olemme anteeksi antaneet menneet. Ei meillä ole muutakaan vaihtoehtoa.
tiedän mutta kaikki joilla on lapsia niin tietää jos lapsi tekee pahaa kuinka vaikea on joskus saada tunnustus lapselta että on tehnyt rikoksen ja miten lapsi rupee venkoilemaan kun jää kiinni...

sama kun aatami syytti paratiisissa eevaa...

---------------------

tämän olen teille veilä velkaa jarmolle tämä varmaan aukeaa enemmän kuin teille?

eli jarmo sulla kun tulee odotus vuosia 10 täyteen niin mulla tulee yheksä eli jos yksi vuosi on yksi hetki niin mulla alkaa juuri yheksäs hetki ja siltä tämä hetki tuntuu ja voin samaistua näihin sanoihin...

9.6.2016

Verikuun poika profetoi - Joonan merkki tapahtui

Kun sain pelastussanoman heinäkuun lopulla 2006, niin silloin kaikki alkoi sanoista ja Raamatun paikasta Matteus 27:45-46 Mutta kuudennesta hetkestä alkaen tuli pimeys yli kaiken maan, ja sitä kesti hamaan yhdeksänteen hetkeen. Ja yhdeksännen hetken vaiheilla Jeesus huusi suurella äänellä sanoen: "Eeli, Eeli, lama sabaktani?" Se on: Jumalani, Jumalani, miksi minut hylkäsit?

Sitten jos seuraatte minun juttuja, niin olette huomanneet että olen koko ajan miettinyt mikä onkaan Joonaan merkki. Mikä ihme se voisi olla? Jeesushan sanoi näin:

Luukas 11:29 Kun kansaa yhä kokoontui, rupesi hän puhumaan: "Tämä sukupolvi on paha sukupolvi: se tavoittelee merkkiä, mutta sille ei anneta muuta merkkiä kuin Joonaan merkki.

Kerron nyt tositapahtuman omasta lähituttavapiiristäni jossa nämä kaikki tulevat yhdeksi kokonaisuudeksi merkittävänä merkkinä.

Eräs adventistituttavani Joona niminen uskova nuori mies sai viimeisen superverikuun päivänä esikoispojan, jolle tämä antoi nimeksi Eeli. Nyt juuri loppukuussa tuo Eeli poika täytti kahdeksan kuukautta ja on siis nyt yhdeksännellä kuulla, yhdeksännen hetken vaiheilla.

Katsokaa yllä mitkä kaikki asiat täytyivät tuohon profetiaan, jossa Jeesus huutaa ristillä, Jumalani miksi minut hylkäsit.

Tämä kuvaus on sellainen jonka vain Pyhä Henki voi avata, joten tuossa risti kuvastaa syntistä maailmaa, Jeesus kristikuntaa, joka on naulittu verissään tähän maailmaan, joka sitten huutaa, "Jumalani, miksi minut hylkäsit" joka tarkoittaa että morsian on otettu pois ja tänne jääneet vaikertaa tuota "yhdeksännen hetken vaiheilla" olevaa lausetta.

Jeesus huusi ristillä Eeli, Eeli.... joka on tuon Joonan verikuu pojan nimi.

Kun Jeesus kuoli ristillä oli verikuu, kun Hän lausui nuo sanat. Viime syksynä oli tuo verikuu ja Eeli poika syntyi, isän nimi on Joona. Siinä se on, Joonaan merkki ja Jeesushan sanoi, ettei anneta kuin Joonaan merkki. Muuta ei tarvita!

Tämän laskukaavan mukaan me elämme TÄSMÄLLEEN tuota hetkeä JUURI NYT!!!

Joonan esikoispoika Eeli syntyi 28.9.2015 ja 20.6. on yhdeksännen täyden kuun hetki. Verikuuhan oli täysi kuu ja Matteus 27 luvussa mainitaan että "jossain yhdeksännen hetken vaiheilla, Jeesus huusi ristillä, Eeli, Eeli lama sabaktani"

------------------

hassua minä olen syntynyt 28.9.1984

tämä ilmestyskijan kohta liittyy minuun jarmo tämän varmaan ymmärtää?

Johanneksen Ilmestyksestä

Luku 3:1

1. Sardeen seurakunnan enkelille kirjoita: näin sanoo Hän, jolla on Jumalan seitsemän tähteä: Minä tiedän sinun tekosi: sinulla on nimi, että elät, mutta olet kuollut.

katsellaan ehkä joskus tavataa?
tää unohtu on laitettava tämä profetia pihon sivulta tää on vähän ku "meikäläinen"...

-----------------------------------

Nimimerkin ”Israelin ystävien ystävä” 14.6.2016 näkemä uni miehityksestä

Näin 14.6.2016 unen, jonka koen nyt tarpeelliseksi jakaa myös muille uskoville.

Olin jossain tuntemattomalla paikkakunnalla Suomessa.

Siellä oli ainakin yksi hengellinen työntekijä, joka vaikutti moraalisesti arveluttavalta ja selkärangattomalta.

Olin jossain talossa ihmisten mukana jossain toiminnassa.

Yhtäkkiä jouduimme hakemaan piilopaikkaa, sillä maatamme oltiin miehittämässä.

Alta aikayksikön talon sisälle astuikin aseistettu mies. Mielsin hänet venäläiseksi. Hän ei pitänyt mitään kiirettä, sillä valta oli jo heillä.

Muistaisin, etten kuitenkaan pelännyt hänet nähdessäni, mutta piilopaikkaa hakiessa olin kyllä hätääntynyt.

Ajankohdasta ja paikasta ei tietoa.

Talvelta se ei vaikuttanut.

Pikemminkin uni oli kesän tai alkusyksyn aikaa.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4651
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Tempauksesta pilkkaa

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Minusta on erinomaista että jaksat kirjoittaa, vanha tuttu "vieras". Kiitos!
Vieras

Re: Tempauksesta pilkkaa

Viesti Kirjoittaja Vieras »

-jarmo- kirjoitti:Minusta on erinomaista että jaksat kirjoittaa, vanha tuttu "vieras". Kiitos!
no se on velvolisuuteni vaikka kapinassa olenkin, voi minua jos en edes tätä tekisi, en sentäs ole vielä läpeensä paha ja aina loppu peleissä kun pakko tilanne tulee niin valitsen Herran mutta kaikki aikanaan kuten sanoin näillä korteilla ja uhmalla mennää siihen hetkeen asti kävi miten kävi...

muutama kohta raamatusta

3 Mooseksen kirja

luku 26:18 ja 19

18. jos te ette sittenkään kuule minua niin minä vielä kuritan teitä seitsenkertaisesti teidän syntienne tähden,

19. ja murran teidän ylpeän uhmanne. Minä teen teidän taivaanne raudankovaksi ja maanne vasken kaltaiseksi.

Hesekielistä

Luku 33:28

28. Minä teen maan autioksi ja hävitetyksi, ja heidän ylpeästä uhmastaan tulee loppu.
Israelin vuoret joutuvat autioiksi, niin ettei siellä ketään kulje.

Johanneksen Ilmestyksestä

Luku 17:17

17. Jumala on näet pannut niiden sydämeen täyttää yksimielisesti hänen suunitelmansa.
Ne antavat valtansa pedolle, kunne Jumalan sanat täyttyvät.

------------------------------

tässä vielä yksi profetia pihon sivulta joka on laitettava mitä se sitten ikinä tarkoittaakin ja mikä on Jumalan aikataulu?

-------------------

Venäläisen papin viesti huhtikuussa 2016

Venäläinen pappi toi miehelleni noin puolitoista kuukautta sitten viestin, niin kuin joka kerta käydessään.

Pappi sanoi: ”Kesä on kesä ja talvi on talvi ja sitten tulee sota.

Nyt pitää laittaa ruokaa varastoon, mutta ei kotiin, vaan maan alle. Ei kannata pelätä, perheenne tulee selviämään, eikä kukaan teistä kuole, mutta vaikeaa aikaa se tulee olemaan.”
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4651
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Tempauksesta pilkkaa

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Olet kovan koulun käynyt ja todellakin toivon että nyt oli viimeiset kokeet siinä koulussa. Me rukoilemme kyllä puolestasi!
Älä taistele, luovuta.,
Sinettisormus

Re: Tempauksesta pilkkaa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kiittäkäämme Herraa, että hän on laittanut tämän "vieraan" saapumaan yhteyteemme ja me saamme iloita tästä Jumalan lapsesta, saamme rakastaa sinua rukouksin, kantaa sinut Herran siipien suojaan, me kohotaame kätemme kohti Herraa ja hänen kasvojaan ja sinä olet käsillämme, jotka nostavat sinut Herran yhteyteen ja rakkauteen, kohti ihanaa valoa!
Minulle nousi annettavaksi sinulle Psalmi 139, jonka ääressä olen usen itkenyt Herralle Rakkauttani ja häne rakkauttansa meihin, itkenyt tuon psalmin sanoin kun kaikki on tuntunut vaikealta, mutta myös niissä ilon hetkissä. Tuossa psalmissa on vahva Herran läsnäolo:

PSALMIT 139
1. Veisuunjohtajalle; Daavidin virsi. Herra, sinä tutkit minua ja tunnet
minut.
2. Istunpa minä tahi nousen, sinä sen tiedät; sinä ymmärrät minun ajatukseni kaukaa.
3. Käynpä tahi makaan, sinä sen havaitset, ja kaikki minun tieni ovat sinulle tutut.
4. Sillä, katso, ei ole sanaa minun kielelläni, jota sinä, Herra, et täysin tunne.
5. Sinä olet saartanut minut edestä ja takaa ja laskenut kätesi minun päälleni.
6. Senkaltainen tieto on minulle ylen ihmeellinen, ylen korkea käsittääkseni sen.
7. Minne minä voisin mennä, kussa ei sinun Henkesi olisi, minne paeta sinun kasvojesi edestä?
8. Jos minä taivaaseen nousisin, niin sinä olet siellä; jos minä tuonelaan vuoteeni tekisin, niin katso, sinä olet siellä.
9. Jos minä kohoaisin aamuruskon siivillä ja asettuisin asumaan meren ääriin,
10. sielläkin sinun kätesi minua taluttaisi, sinun oikea kätesi tarttuisi minuun.
11. Ja jos minä sanoisin: "Peittäköön minut pimeys, ja valkeus minun ympärilläni tulkoon yöksi",
12. niin ei pimeyskään olisi sinulle pimeä: yö valaisisi niinkuin päivä, pimeys olisi niinkuin valkeus.
13. Sillä sinä olet luonut minun munaskuuni, sinä kudoit minut kokoon äitini kohdussa.
14. Minä kiitän sinua siitä, että olen tehty ylen ihmeellisesti; ihmeelliset ovat sinun tekosi, sen minun sieluni kyllä tietää.
15. Minun luuni eivät olleet sinulta salatut, kun minut salassa valmistettiin, kun minut taiten tehtiin maan syvyyksissä.
16. Sinun silmäsi näkivät minut jo idussani. Minun päiväni olivat määrätyt ja kirjoitetut kaikki sinun kirjaasi, ennenkuin ainoakaan niistä oli tullut.
17. Mutta kuinka kalliit ovat minulle sinun ajatuksesi, Jumala, kuinka suuri on niitten luku!
18. Jos minä tahtoisin ne lukea, olisi niitä enemmän kuin hiekan jyväsiä. - Minä herään ja olen vielä sinun tykönäsi.
19. Jumala, jospa sinä surmaisit jumalattomat! Ja te murhamiehet, väistykää minusta pois!
20. Sillä he puhuvat sinusta petollisesti ja lausuvat turhaan sinun nimesi - nuo sinun vihollisesi.
21. Herra, enkö minä vihaisi niitä, jotka sinua vihaavat, enkö inhoaisi niitä, jotka sinua vastustavat?
22. Kaikella vihalla minä heitä vihaan, he ovat minun omia vihollisiani.
23. Tutki minua, Jumala, ja tunne minun sydämeni, koettele minua ja tunne minun ajatukseni.
24. Ja katso: jos minun tieni on vaivaan vievä, niin johdata minut iankaikkiselle tielle.

Herran Rauhaa ja armoa ja ikuista rakkautta ja siunausta sinulle "vieras", ota meidät perheeksesi.
Amen.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4651
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Tempauksesta pilkkaa

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Kiitos ja Amen, Sinetti Rakas sisaremme :D
Vieras

Re: Tempauksesta pilkkaa

Viesti Kirjoittaja Vieras »


(napsu)

Liittyen edelliseen viestiini:


nämä on vielä laitettava...

Olavi Syvännön puhe 30.8.2009

Kangasalan helluntaiseurakunnassa pakanain aikojen täyttymisestä v. 2017

Olavi Syväntö vieraili Kangasalan helluntaiseurakunnassa 30.8.2009 ja kertoi kolmelta taholta tulleestavahvistuksesta, että pakanain ajat täyttyvät 2017.

Olavi kehotti itse arvostelemaan asian, ei siis sanonut sitä ehdottomana Jumalan totuutena.

Olavi näytti Israelin karttaa, johon oli liitetty tietoja Lähi-idän maista ja Israeliin historiaan liittyviä vuosilukuja. Siellä oli viimeisenä 1967 eli Kuuden päivän sota.

Olavi kertoi, että eräs uskovainen pariskunta tutkiskeli karttaa illalla ennen nukkumaan menoa. Mies huomasi, että eihän Kuuden päivän sota ollutkaan viimeinen, vaan siellä oli: "2017 pakanain ajat täyttyvät." Mies näytti sitä vaimolleen, ja vaimokin näki tämän. Aamulla herättyään he katsoivat karttaa uudelleen, mutta nyt sitä 2017-kohtaa ei enää ollutkaan. He tulkitsivat asian näyksi ja ilmoittivat Syvännöille.

Kalervo Syväntö puhui tästä Lahden baptistiseurakunnassa, ja hän sai seuraavana päivänä yhteydenoton puhelimitse. Eräs nainen oli kuullut v. 2005 selvän äänen, että 12 vuoden kuluttua tämä nykyinen maailmanaika päättyy eli v. 2017. Nainen ei kuitenkaan paikan päällä halunnut kertoa asiasta julkisesti.

Olavi lisäsi, että aivan viime päivinä hän sai kolmannenkin todistuksen, kun joku mies oli päässyt vuosilukuun 2017 Raamatun tutkimuksella.

Tuija Suistomaan näkyjä keväällä 2010

Olen kipuillut viimeisten noin neljän kuukauden ajan, mitä tehdä uninäyille, jotka koen Herramme puheeksi. Olen pyytänyt, että minut töytäistäisiin liikkeelle, mikäli on tarkoitus, että näyt tuodaan julki.

Tänä aamuna Herra antoi minulle päivän sanaksi Matteus 10:27! Siksi rohkaistuin kertomaan näyt Teille.

Herra toisti tämän näyn kolme kertaa. Minulle näytettiin risti, josta puuttui keskipalkin oikeanpuoleinen poikkisakara. Risti oli siis juuri sen verran vielä keskeneräinen.

Tiedostin, että risti tulisi olemaan valmis noin vuonna 2017
Vieras

Re: Tempauksesta pilkkaa

Viesti Kirjoittaja Vieras »

(napsu)

Liittyen edellisiin:

tästä ketjusta on laitettava tämä viesti tämän jatkoksi...

mitäpä jos valmistautuminen alkaakin vasta tästä hetkestä?

-----------------

ViestiKirjoittaja Samuli » Tänään, 09:37

Jotain on Jarmo tapahtunut henkivalloissa aikaisin Juhannusaatto aamuna ja jokin ajan jakso on päättynyt. Sen mitä Jumala ilmoitti Juhannusaatto aamuna ei välttämättä ollutkaan täysin henkilökohtaista Niiden uskovien jotka ovat olleet kovassa koulussa, niin heidän madaltamisensa aika on päättynyt. Koen että jokin käänne on Juhannusaattona tapahtunut?


Kiitos vanha uskis viestistäsi.

Bethlehemin tähti ilmaantui ensi kerran kun Kristus syntyi, ja nyt siis vuosi sitten uudestaan (joka viittaa Esterin 12 kk valmistautumiseen ja myös viisaisiin itämaan tietäjiin). Viime vuoden ensimmäisestä esiintymästä, jos lasketaan ns profeetallinen vuosi eteenpäin (360 päivää) niin se osuu juuri tähän 24-25/6 kohdalle.

Uskon että Herra haluaa vahvistaa tämän ajankohdan monella eri tavalla meille. Ja tunne on kyllä suuri, että kohta uusi sivu on käännetty. Nyt nähdään, että se kääntyy kokonaan auki, odotus on suuri.

Ilm.
1:3 Autuas se, joka lukee, ja autuaat ne, jotka kuulevat tämän profetian sanat ja ottavat vaarin siitä, mitä siihen kirjoitettu on; sillä aika on lähellä!
4:1 Sen jälkeen minä näin, ja katso: taivaassa oli ovi avoinna, ja ensimmäinen ääni, jonka minä olin kuullut ikäänkuin pasunan puhuvan minulle, sanoi: "Nouse ylös tänne, niin minä näytän sinulle, mitä tämän jälkeen on tapahtuva."

-----------------

tähän voisi vielä lisätä tämän keskustelu jatkoksi...

viewtopic.php?f=3&t=177

Kristuksen morsian menee kammioon
Vieras

Re: Tempauksesta pilkkaa

Viesti Kirjoittaja Vieras »


(napsu)

Liittyen edellisiin:


tässä varsin mielenkiintoinen kohta ilmestyskirjasta...

1. Ja näkyi suuri merkki taivaassa: nainen, jolla oli pukunaan auringo, ja kuu hänen jalkojensa alla, ja hänen päässään seppeleenä kaksitoista tähteä.

2. Hän oli raskaana ja huusi synnytyskivuissaan, ja hänen oli vaikea synnyttää.

3. Ja näkyi toinen merkki taivaassa, ja katso: suuri, tulipunainen lohikäärme, jolla oli seitsemän päätä ja kymmenen sarvea, ja sen päissä seitsemän kruunua;

4. ja sen pyrstö pyyhkäisi pois kolmannen osan taivaan tähtiä ja heitti ne maan päälle. Ja lohikäärme seisoi synnyttämäisillään olevan vaimon edessä nielläkseen hänen lapsensa, kun hän sen synnyttäisi.

5. nainen synnytti poikalapsen, joka on kaitseva kaikkia pakanakansoja rautaisella valtikalla; ja hänen lapsensa temmattiin Jumalan tykö ja hänen valtaistuimensa tykö.

6. Ja vaimo pakeni erämaahan, jossa hänellä oli Jumalan valmistama paikka, että häntä elätettäisiin siellä tuhat kaksisataa kuusikymmentä päivää.

-----------

sitten mielenkiitoinen kohta Jesajasta...

Luku 66:7 ja 8

7. Ennenkuin Siion kipuja tuntee, hän synnyttää; ennenkuin hänelle tuskat tulevat, hän saa poikalapsen.

8. Kuka on sellaista kuullut, kuka senkaltaista nähnyt? Syntyykö maa yhden päivän kivulla, tahi synnytetäänkö kansa yhdellä haavaa? Siionhan tunsi kipuja ja samalla jo synnytti lapsensa.

-------------

tähän voisi vielä lisätä tämän keskustelun...

viewtopic.php?f=3&t=108

Häät ja hääjuhla
Vieras

Re: Tempauksesta pilkkaa

Viesti Kirjoittaja Vieras »

(napsu)

Liittyen edeliisiin:


huomasin vassta tämän profetian vähän aikaa sitten tämäkin liittyy tähän juttuun...

3 x 16 näky!

ViestiKirjoittaja katso7 » Tänään, 19:17

Näin tässä jotain aikoja sitten näyn jossa oli kortteli ja paljon ihmisiä ympärillä. Tuli vaan tieto että he valmistautuivat maratoniin.
Sitten tuli vain kuva 3 x 16.

viewtopic.php?f=4&t=260
Vieras

Re: Tempauksesta pilkkaa

Viesti Kirjoittaja Vieras »

tämäkin jotenkin liittyy tähän juttuun, laitan osan vaan tästä sivusta loput voit lukea linkistä...

http://www.pelastussanoma.fi/Sinetit%20 ... maljat.htm

PYHÄT (morsian) LÄHTEVÄT

Sen jälkeen noin 9kk syntyy Israelin ja Palestiinan rauha ja sitten Jumala suuttuu...

Johanneksen ilmestys 6:12-17 Ja minä näin, kuinka Karitsa avasi kuudennen sinetin; ja tuli suuri maanjäristys, ja aurinko meni mustaksi niinkuin karvainen säkkipuku, ja kuu muuttui kokonaan kuin vereksi, ja taivaan tähdet putosivat maahan, niinkuin viikunapuu varistaa raakaleensa, kun suuri tuuli sitä pudistaa, ja taivas väistyi pois niinkuin kirja, joka kääritään kokoon, ja kaikki vuoret ja saaret siirtyivät sijoiltansa. Ja maan kuninkaat ja ylimykset ja sotapäälliköt ja rikkaat ja väkevät ja kaikki orjat ja vapaat kätkeytyivät luoliin ja vuorten rotkoihin ja sanoivat vuorille ja kallioille: "Langetkaa meidän päällemme ja kätkekää meidät hänen kasvoiltansa, joka valtaistuimella istuu, ja Karitsan vihalta! Sillä heidän vihansa suuri päivä on tullut, ja kuka voi kestää?"

Johanneksen ilmestys 8:1-4 Ja kun Karitsa avasi seitsemännen sinetin, tuli taivaassa äänettömyys, jota kesti noin puoli hetkeä. Ja minä näin ne seitsemän enkeliä, jotka seisoivat Jumalan edessä, ja heille annettiin seitsemän pasunaa. Ja tuli eräs muu enkeli ja asettui alttarin ääreen pitäen kultaista suitsutusastiaa, ja hänelle annettiin paljon suitsukkeita pantavaksi kaikkien pyhien rukouksiin kultaiselle alttarille, joka oli valtaistuimen edessä. Ja suitsukkeiden savu nousi pyhien rukousten kanssa enkelin kädestä Jumalan eteen.

Johanneksen ilmestys 8:5-6 Ja enkeli otti suitsutusastian ja täytti sen alttarin tulella ja heitti maan päälle; silloin syntyi ukkosenjylinää ja ääniä ja salamoita ja maanjäristystä. Ja ne seitsemän enkeliä, joilla oli ne seitsemän pasunaa, hankkiutuivat puhaltamaan pasunoihin.

Johanneksen ilmestys 8:7 Ja ensimmäinen enkeli puhalsi pasunaan; niin tuli rakeita ja tulta, verellä sekoitettuja, ja ne heitettiin maan päälle; ja kolmas osa maata paloi, ja kolmas osa puita paloi, ja kaikki vihanta ruoho paloi.

Kuulostaa varmaan kummalliselta mutta nämä kolme tapahtumaa liittyvät kaikki toisiinsa erittäin läheisesti ja vaiheikkaalla tavalla. Kun kuudes pasuuna soi, ovat Pyhät jo poistuneet ja tämä päivä on sellainen, kun musta aurinko nousee Suomessakin, aivan kuten Juice on sen tietämättään profetoinut. Silloin tapahtuu rankka meteorisade, joka alkaa päivällä Amerikan manteren puolelta, hiipuen sitten planeetan kääntyessä, jolloin yöllä sataa meteoriitteja kuin tähtiä putoilisi. Kuun, auringon ja maan välinen sankka meteoriittiparvi on syynä tuohon kaikkeen, kuten verenpunainen kuu ja säkkikankaan näköinen aurinko. Päivätaivaskin kääriytyy kokoon koska meteoriittiparvi osuu ilmakehään ja läpäisee sen, pimentäen asteittain keskeltä reunoille koko planeetan ilmakehän. Suuret rakeet syntyvät kun meteoriitit palavat stratosfäärin alla synnyttäen kondenssivettä. Suuri maanjäristys seuraa tuota tapahtumaa. Tämän jälkeen heti tapahtuu otsonikerroksen katoamisen meteoriittien seurauksena että auringon tultua jälleen normaaliksi alkaa järkyttävä UV paahde, koska mikään ei suojaa planeettaa enää. Voi maailmaa silloin.
Vieras

Re: Tempauksesta pilkkaa

Viesti Kirjoittaja Vieras »

(napsu)... ei kopioida turhaan aiempaa viestiä, vaan esim:

"Viitaten edelliseen viestiin:"


tämä on varsin mielenkiintoinen kohta ilmestyskirjasta jotenkin tämäkin liittyy tähän...

Luku 7:1-3

1. Sen jälkeen minä näin neljä enkeliä seisovan maan neljällä kulmalla ja pitävän kiinni maan neljää tuulta, ettei mikään tuuli pääsisi puhaltamaan maan päälle eikä meren päälle eikä yhteenkään puuhun.

2. Ja minä näin erään muun enkelin kohoavan auringonnoususta, ja hänellä oli elävän Jumalan sinetti, ja hän huusi suurella äänellä niille neljälle enkelille, joille oli annettu valta vahingoittaa maata ja merta,

3. Hän sanoi: "Älkää vahingoittako maata älkääkä merta, älkää myös puita, ennenkuin me olemme painaneet sinetin Jumalamme palvelijain otsaan".
Vieras

Re: Tempauksesta pilkkaa

Viesti Kirjoittaja Vieras »

olli kirjoitti:
Vieras kirjoitti: kapinani jatkuu ja olen "taivaan kaa sodassa" ja olen tehnyt diilin saatanan kanssa ja tehnyt sieluilla kauppaa olen vajonnut niin alas että ette uskokkaan...
Voitko kertoa miten tämä tapahtui ? Miten on mahdollista tehdä sieluista kauppaa ?
tässä joskus tekemäni ketju tästähän kaikki selviää... ;)

http://keskustelu.suomi24.fi/t/12201516 ... odistuksia

tästä kumminkin merkittävimmät todistukset...

hengen/henkien maailmasta todistuksia

.....

22.4.2014 23:56

"Heillä ei ole aavistustakaan siitä, miten suuri voima sillä on ja miten pienestä on kiinni, ettei joudu sinne kokonaan."

tästä minulla on kyllä itelläkin kokemusta, tässä muutama hyvä todistus!

päivin todistus löytyi joskus netistäkin kirjoitetussa muodossa mutta en löytänyt enää kun tämän.

http://keskustelu.suomi24.fi/t/3389225/ ... -jeesuksen

tässä toinen hyvä todistus...

John Mulinde:taistelu taivaalisissa

http://keskustelu.suomi24.fi/t/2490695/ ... aallisissa

-----------------

täs jotenkin "hyvä" laulu musta... :roll:

Die Antwoord - Rich Bitch

https://www.youtube.com/watch?v=8bdeizHM9OU
tuula

Re: Tempauksesta pilkkaa

Viesti Kirjoittaja tuula »

omistan tuollaisen 1930 luvulla tehdyn maalauksen, jonka tehnyt jokin "ei kuuluisa mies. siinä on kuva metsästä, jonka läpi virtaa puro. ihan kaunis maalaus. tuossa maalauksessa on myös kuvattuna taivasta ja tiedättekö mietin aina, että Jeesus tulee tuon maalauksen kautta ja että näen, milloinka hän on tulossa 30 luvulla. niin kuin jonkun aikajanan kautta.ihan hassu ajatus, mutta niin muka olen aina kuvitellut Jeesuksen minulle ilmestyvän, kunhan hän tulee.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4651
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Tempauksesta pilkkaa

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

tuula kirjoitti:...mietin aina, että Jeesus tulee tuon maalauksen kautta ja että näen, milloinka hän on tulossa 30 luvulla. niin kuin jonkun aikajanan kautta.ihan hassu ajatus, mutta niin muka olen aina kuvitellut Jeesuksen minulle ilmestyvän, kunhan hän tulee.
Olen ymmärtänyt joidenkin profetioiden kautta että jopa aika iso osa morsiamen tempaukseen pääsevistä tietää ennalta, tai ainakin osaa odottaa.
tuula

Re: Tempauksesta pilkkaa

Viesti Kirjoittaja tuula »

niin jarmo. en osaa sitä sanoa, mutta tuossa on tuo taivas kohta sellanen vaalea ja uskoisin, että kun kohtaamme Herran, niin hänellä on valkoinen puku päällä ja aina minä katson tv:tä katsoessani tuota vaaleaa taivasläikkää tuossa taulussa, joko hän siellä on kävelemässä minua kohden.aivan hassua ajatus, mutta niin vain muka ajattelen.
Sinettisormus

Re: Tempauksesta pilkkaa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Sinä ihana Jumalan lapsi Tuula, perillinen, koen, kuinka Jeesus hymyilee sinulle rakastavasti. :P
tuula

Re: Tempauksesta pilkkaa

Viesti Kirjoittaja tuula »

kiitos sinetti ja kyllä noilla sinun puhumilla tyynyillä on sitten kiva köllötellä ja levätä herran läsnäolossa.
Sinettisormus

Re: Tempauksesta pilkkaa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

tuula kirjoitti:kiitos sinetti ja kyllä noilla sinun puhumilla tyynyillä on sitten kiva köllötellä ja levätä herran läsnäolossa.
Taitaa olla liian hyvä monella, kun ei ole vastausta kuulunut, taitavat olla autuaallisessa unessa. :lol:
tuula

Re: Tempauksesta pilkkaa

Viesti Kirjoittaja tuula »

heh he. nyt sinetti oli mennä kahvit väärään kurkkuun. älä naurata siellä.
Vastaa Viestiin