Seurakunnan ylösotto

Keskustele eskatologisista asioista
Spring82
Viestit: 215
Liittynyt: 13 Huhti 2020, 08:15

Seurakunnan ylösotto

Viesti Kirjoittaja Spring82 »

Pekka Sartolan video seurakunnan ylösotosta 🙏🏻 Kiitos Herralle 💕 alkaa jo ahdistamaan tämä koronahäslinki

https://www.youtube.com/watch?v=-Vq1jfY ... e=youtu.be
Spring82
Viestit: 215
Liittynyt: 13 Huhti 2020, 08:15

Re: Seurakunnan ylösotto

Viesti Kirjoittaja Spring82 »

Pekalta vielä, Aikain merkit Sanassa lopunaikojen tapahtumissa

https://youtu.be/EcO94DBYHic
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2192
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Seurakunnan ylösotto

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Uskokoon ken haluaa.

Pekka Sartolan opetukset/todistukset ovat vain hänen mielipiteitään, vaikka hän tietenkin haluaa nähdä niiden perustuvan Sanaan.

Tuosta Sartolan ylösotto-videosta, jota vain vilkaisin, jäi korviini perusteluista, että Sartola on yli 30 vuotta tutkinut asiaa. Aivan kuin sen pitäisi vakuuttaa kuulija, että Sartolan mieliteet=opetus olisi sama asia kuin totuus.

Aika lailla samoin Sartola sanoi minulle aikoinaan Israelin matkalla, 2007, kun hän ei uskonut jotakin tiettyä minun hänelle puhumaani asiaa, ns. "Raamatun salaisuuksia", joita Jumala oli minun käskenyt tutkia. Sartola sanoi, ettei ollut ikinä kuullut tuollaista, ja perusteli siis vielä tätä tuolla "pitkällä omalla Raamatun lukemisellaan, yli 30 vuotta".

Sartola on perehtynyt paljon Israelin maallisiin asioihin, ja siitä pisteet hänelle. Mutta, en todellakaan pidä Sartolaa minään hengellisenä auktoriteettina. Hänen Raamatun tulkintansa on vapaiden suuntien mukainen monessa kohtaa, onhan hän vapaaseurakunnan pastori.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Spring82
Viestit: 215
Liittynyt: 13 Huhti 2020, 08:15

Re: Seurakunnan ylösotto

Viesti Kirjoittaja Spring82 »

Mun täytyy ihmetellä, ihan yleisesti, kuinka paljon tiedänkään uskovia ketkä eivät usko ylösottoon. Ja juuri niinkuin itsekin uskon, tuohon Sartolan opetukseen. Itse luotan Sartolan opetukseen koska se vahvistaa itselleni avatun Raamatun sanan samoin.
Niinkuin on kirjoitettu;

1 Tess 4;16 Sillä itse Herra on tuleva alas taivaasta käskyhuudon, ylienkelin äänen ja Jumalan pasunan kuuluessa, ja Kristuksessa kuolleet nousevat ylös ensin;
17 sitten meidät, jotka olemme elossa, jotka olemme jääneet tänne, temmataan yhdessä heidän kanssaan pilvissä Herraa vastaan yläilmoihin; ja niin me saamme aina olla Herran kanssa.
18 Niin LOHDUTTAKAA siis toisianne näillä sanoilla.
(Näissä jakeissa meidät selkeästi NOUDETAAN sinne missä Herrakin on.)

Joh. 14:2 Minun Isäni kodissa on monta asuinsijaa. Jos ei niin olisi, sanoisinko minä teille, että minä menen valmistamaan teille sijaa? 3 Ja vaikka minä menen valmistamaan teille sijaa, tulen minä takaisin ja otan teidät tyköni, että tekin olisitte siellä, missä minä olen.

Jos meidät temmattaisiin vasta kun Herra saapuu näkyvästi ja alkaa tuhatvuotinen valtakunta, niin mitä ovat lupaukset ; ”menen valmistamaan teille sijaa” ja ”otan teidät tyköni”


Minua kiinnostaa kuulla, jos palstalaisista löytyy, Aoaon lisäksi, mikä siinä asiassa menee väärin? kun Jeesus ilmoitti että Hän tulee noutamaan meidät sinne missä Hänkin on.
Tuula1

Re: Seurakunnan ylösotto

Viesti Kirjoittaja Tuula1 »

no mutta eihän me kukaan olla täydellisiä vaeltajia. Vain Jeesus on täydellinen. Ja Hänen kauttaan vain saa anteeksi tekonsa. Sartola ei ole täydellinen enkä myöskään minä tai sinä.
Sinettisormus

Re: Seurakunnan ylösotto

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Amen Spring82.
Minä uskon myös tuohon, mutta on paljon niitä jotka näkevät tuon asian toisin...
Tuo sananpaikka on paljon kertova.
En lähde arvioimaan Sartolaa sen enempää. Minua on pitkään vihastuttanut suuntaus että tuomitsemme Jumalan työntekijöitä.
Yksikään meistä ei ole täydellinen ja kaikki teemme virheitä. Me voimme kuitenkin ottaa sen mikä hyvää on ja jättää sen minkä koemme vääräksi.
Sartolalla on jokin mistä en ole ollut samaa mieltä, mutta myös todella paljon hyvää.
Meillä on paljon asioita joista emme ole samaa mieltä, tempaus, kaste ym.ym.
Olen itse joutunut muuttamaan uskomuksiani sitä mukaa kun kasvua tapahtuu ja joskus joku uskomus vain vahvistuu.
Sinettisormus

Re: Seurakunnan ylösotto

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Amen Tuula.
Spring82
Viestit: 215
Liittynyt: 13 Huhti 2020, 08:15

Re: Seurakunnan ylösotto

Viesti Kirjoittaja Spring82 »

Totta joka sana sisaret 💕 vajavaisia niin kauan kun kirkkauteen pääsemme 💕

En minäkään ole samaa mieltä kaikkien opettajien kanssa, ei varmaan kukaan, mutta monilta olen oppinut ja kasvanut myöskin Herran tuntemisessa ❤️ Kiitos Herralle siitä ❣️
YuoTubesta suodatan videoita jo otsikon perusteella niinkuin kaikki varmasti. Ylöstempaukseen liittyen halusin kysellä niiltä ketkä eivät siihen usko.. ..
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4760
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Seurakunnan ylösotto

Viesti Kirjoittaja Eero »

Joo, kyllä mäkin oon sitä mieltä, että uskovien Tempaamisessa toteutuu Jumalan Rakkaus ihmisiä kohtaan siinä muodossa kuin Raamattu sitä parhaiten ihmiselle avaa. Meitä ei ole ”määrätty vihaan” ja saamme olla ”heiluttamassa palmunlehviä Taivaassa” kun maailma saa tuomionsa.

Vaikka kyllä mullekin pisti korvaan, että tämä Sartola perusteli pitkällä kokemuksellaan näkökantojaan, mutta oli helpottavaa kuulla mitä hän sanoi Tempauksesta, että se on todellinen ja tapahtuu ja on meidän ”Autuas Toivomme” (Tit. 2:13), jolla me voimme lohduttautua ja nimenomaan Lohduttaa toisiamme.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Spring82
Viestit: 215
Liittynyt: 13 Huhti 2020, 08:15

Re: Seurakunnan ylösotto

Viesti Kirjoittaja Spring82 »

Ei ole muuta viatonta opettajaa kuin Jeesus Kristus ❤️
Sinettisormus

Re: Seurakunnan ylösotto

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Toi on niin ... AAAAMEN!!! 💖👑💖
Sinettisormus

Re: Seurakunnan ylösotto

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Oikein ja totuudellisin oppi tulee Jumalan Sanasta. 💖👑💖
Spring82
Viestit: 215
Liittynyt: 13 Huhti 2020, 08:15

Re: Seurakunnan ylösotto

Viesti Kirjoittaja Spring82 »

Sinetti niinhän se on 💕
Sananjulistus ”käsky” on varmaankin aika harvoilla, ja sen vääristämisestähän saa kauheimman tuomion helvetissä.
Päivittäisessä elämässä me tavalliset olemme lamppuina maailmassa, luemme Raamattua perheelle ja kertomme Jeesuksesta läheisillemme 💕
Ella
Viestit: 745
Liittynyt: 04 Kesä 2019, 12:21

Re: Seurakunnan ylösotto

Viesti Kirjoittaja Ella »

Amen! Jumalan sana on muuttumaton.
"Kirkas aamu pian koittaa. Jälkeen aikojen yön. Päivä varjot jo voittaa. Kautta Golgatan työn. Huomenkellojen soiton Kaiku sielussa soi. Meille kertoen: Voiton Jeesus matkaamme toi."
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4760
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Seurakunnan ylösotto

Viesti Kirjoittaja Eero »

Aamen! Herran luona haluaa olla vaikka heti, siitä se mun mielestä kumpuaa ja Herran Sana sitä vahvistaa!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Vastaa Viestiin